komentarze
  • 1. michal39533
    • 2019-01-08 13:46:25
    • *.opera-mini.net

    To napiszcie jeszcze że Honda znowu jest w czarnej d bo silnik ma duże wibracje i nie wiadomo co zrobic

  • 2. RoyalFlesh F1
    • 2019-01-08 14:32:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ferrari i Mercedes koń

  • 3. RoyalFlesh F1
    • 2019-01-08 14:35:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cówke sezonu jechały na wymęczonych silnikach. Reno na nowych jednostkach .Nie jestem takim optymistą jak RBR. Ale wiadomo silniki mają za darmo, w sumie Maclaren za nie płaci. Obsrywanie Reno nie jest dobre. Co to będzie jak zrobią lepszy silnik.

  • 4. TomPo
    • 2019-01-08 18:42:18
    • *.dynamic.chello.pl

    Chyba McL pisze im te sciemy marketingowe, maja przeciez tyle lat doswiadczenia w tej kwestii xD

  • 5. sylwek1106
    • 2019-01-08 20:18:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Jeśli nadwozie będą mieli tak dobre, jak w tym roku, a silnik Hondy będzie chociaż taki jak Renault, to i tak skończą przynajmniej na 3 miejscu w konstruktorach choćby zmieniali silnik Pierra 10 razy.

  • 6. veterynarz
    • 2019-01-08 23:56:41
    • *.play-internet.pl

    Mają doświadczenie, już od 2015 budują silniki "na jedno okrążenie"

  • 7. Mariusz_Ce
    • 2019-01-09 09:33:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Już jedni byli optymistami według danych z GPS, także ten...

  • 8. ds1976
    • 2019-01-09 13:00:03
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    Chyba zapominacie, że Red Bull przez cały 2018 testował silniki Hondy w trybie kwalifikacyjnym oraz wyścigowym! Poza tym nie byli zmuszeni do przechodzenia na Hondę w 2019. Mogli pozostać przy Renault, więc skoro to zrobili zapewne mieli ku temu solidne podstawy?

  • 9. mark.
    • 2019-01-09 22:27:22
    • *.146.112.189.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dokładnie, przecież Renault miało obowiązek dostarczać im silniki :)

  • 10. Heytham1
    • 2019-01-09 22:52:31
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @8 Nie mieli wyjścia. Renault może w przyszłym sezonie być ich głównym rywalem. Jeśli zrobią kolejny krok w przód mogą powalczyć z RedBullem o trzecie miejsce a wtedy Renault mogłoby grać nieczysto i dostarczać im silniki gorszej jakości by mieć przewagę. Ucieczka do Hondy daje ten komfort że nie są uzależnieni od innego zespołu producenta. To samo zrobił McLaren w 2015 przechodząc także na silnik Hondy...jak to się skończyło to wiadomo. Z RedBullem będzie podobnie.

  • 11. ds1976
    • 2019-01-10 12:36:17
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    @10 Oczywiście, że mieli wyjście, Renault był zobowiązany do dostarczania im jednostek również w 2019. Renault głównym rywalem? :)) Co najwyżej w klasyfikacji awarii... bo Francuzi będą mieli raczej problem z Haas czy Force India a nie Red Bullem, który buduje od lat prawdopodobnie najlepsze nadwozia. Renault aspiruje do czołówki ale tylko w słowach, na razie poparcie w czynach ani perspektyw nie ma.

    Powoływanie się na związek McLaren / Honda przestaje być aktualne - jakby sezon 2018 i kooperacja STR / Honda nie miały miejsca. Całkiem udana koopercja trzeba przyznać. Z czego Red Bull wyciągnął odpowiednie wnioski.

  • 12. TomPo
    • 2019-01-10 14:04:32
    • *.dynamic.chello.pl

    @11
    chyba zapominasz jak "magicznie" pojawialy sie problemy u innych teamow korzystajacych z silnikow Renalut gdy zaczynal sie liczyc kazdy punkt. O nie dostarczaniu czesci na czas nie wspomne.
    Tak wiec.... RBR nie mialo za bardzo wyjscia, choc na papierze owszem mialo.
    Hondzie zycze jak najlepiej, natomiast RBR juz nie - ot taki dualizm poznawczy xD

  • 13. michal39533
    • 2019-01-10 16:37:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z tego co wiem to Renault tak poprawiło silnik że musieli przerabiać turbo bo nie wytrzymywało.

    Haas w tym roku to nie będzie żadna konkurencja nie z tymi kierowcami a dwa że niestety bolidu Ferrari nie będzie się dało skopiować taki peszek

  • 14. ds1976
    • 2019-01-11 12:27:49
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    @12 TomPo - sorry, ale to klasyczna polska teoria spiskowa - ten naród ma tendencję do doszukiwania się wszędzie ukrytych układów.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo