komentarze
  • 1. Mat5
    • 2018-07-13 12:41:45
    • *.146.205.132.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Sauber spośród wszystkich ekip zaliczył zdecydowanie największy progres w porównaniu z ubiegłym rokiem. Zwłaszcza pod koniec sezonu byli pewniakiem do zajęcia ostatniego rzędu na starcie a teraz mają dobre auto i lepszy skład. Wynika to między innymi z bieżącej specyfikacji silnika. Kto wie, czy za rok nie zrobią kroku naprzód. Leclerc raczej zostanie jeszcze w Sauberze i Ericsson również robi postępy.

  • 2. grzesiek1870
    • 2018-07-13 13:17:02
    • *.109.33.188

    Mądry tych z pozbyciem się niekompetentnej kobiety z kierownictwa i widać efekty, Williams - bierzcie przykład.

  • 3. grzesiek1870
    • 2018-07-13 13:17:30
    • *.109.33.188

    *ruch

  • 4. Orlo
    • 2018-07-14 00:39:24
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Może i Sauber zrobił postęp, ale max o co mogą walczyć w tym sezonie to przegonienie STR w klasyfikacji. Swoją drogą, odnośnie Williamsa - spadek z 5-tej drużyny w sezonie na 10-tą - robi wrażenie...

  • 5. ciemnicaxdd
    • 2018-07-14 02:08:29
    • *.67.121.61.edial.pl

    @4 ale teraz mają możliwość walki z innymi zespołami, a w tamtym roku to była dla nich liga wyżej

  • 6. TomPo
    • 2018-07-14 10:50:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Wystarczylo zmienic niekompetentnego szefa, bo ryba psuje sie od glowy.
    Czy Williams slyszal ?

  • 7. MarTum
    • 2018-07-14 13:26:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobra scenariusze są dwa

    Erikson OUT za słabe osiągi i w jego miejsce RK
    Leclerc do FER i w jego miejsce RK

    Kierowca inzynier to jest to co potrzebuje teraz Sauber. Bolid jakieś tam osiągni zaczyna mieć ale potrzeba kierowcy, który wyciąga je z auta. Erikson jak widać tego nie potrafi. Jeżeli Leclerc jednak by poszedł do Ferrari to zespół zaliczyłby regres wstawiając tam przeciętnego kierowcę. Napewno wszyscy w zespole sa podnieceni ostatnimi sukcesami po ostatnich tragicznych sezonach. Trzeba iść za ciosem.

  • 8. DOMV33
    • 2018-07-14 15:02:34
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @7
    Ericssona nie wywalą ponieważ posiada jednego z głównych sponsorów zespołu prawdopodobnie kimi i Alonso zakończą karierę więc odpowiedz nasuwa się sama

  • 9. Fanvettel
    • 2018-07-14 18:52:32
    • *.230.122.84

    @7
    Ericssona nie wywalą !!!!!

  • 10. Jameson
    • 2018-07-14 19:38:05
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8 DOMV33
    Jego sponsorzy mają już na szczęście co raz mniejsze wpływy, więc to zapewne jego ostatni sezon i dobrze. Marnuje się miejsce w tym Sauberze już tam pomijając Kubicę, można tam umieścić jakiegoś młodego kierowcę, z którego na 100% będzie więcej pożytku.

  • 11. zug
    • 2018-07-14 20:09:29
    • Blokada
    • *.netspeednet.pl

    @7 RK? A kto to jest? Chyba sobie kpisz chłopie.
    Błazenada kubicowska sięgnęła już szczytów.

  • 12. Mat5
    • 2018-07-14 22:35:59
    • *.146.162.86.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dajcie już spokój z Kubicą. Wiadomo, że fajnie by było, gdyby wrócił, ale co chwila widzę, że Kubica do Saubera, Toro Rosso, Williamsa, McLarena, Red Bulla, itd. To już jest lekka przeginka.
    A co do Ericssona, to nie wydaje mi się, żeby Sauber się go pozbył. Zdobył parę punktów, jest doświadczonym kierowcą i ma wsparcie finansowe. Co prawda jego sponsorzy mają mniejsze wpływy, niż w ostatnich latach, jak wspomniał Jameson, ale kasa to zawsze kasa. Sauber tak szybko się go nie pozbędzie. Chyba, że będzie miał naprawdę słabe wyniki i sponsorzy się wycofają.

  • 13. Amator
    • 2018-07-14 22:40:43
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jeśli Robert pozostaje nadal w dobrych kontaktach z Sergio Marchionne on sam może nalegać bybw Sauberze znalazło się dla niego miejsce. Ale pamiętajmy, że Ferrari ma też między innymi Antonio Giovinazzi'ego który jest kandydatem na to miejsce. Jeśli w Sauberze zwolni się jedno miejsce raczej zgarnie je Antonio. Jeśli dwa, Robert będzie mieć jakieś szanse.

  • 14. Kondiash
    • 2018-07-15 23:20:57
    • *.lss.net.pl

    @11,12,13 racja. Rozumiem , że ktoś chciałby go z powrotem , ale wciskanie go na siłę jest nieporozumieniem. Zug ta błazenada powiększa się od testów w 2K17. i nic na to nie poradzimy , chyba że ktoś wziąłby się za komentarze itp. Mat5 Zaraz pewnie ktoś go z mercem złączy i znowu będzie spam jak nie wiem. Amator mh opcja ze znajomościami trochę ryzykowna , ale znajomości to dziś podstawa i pozytywnie i negatywnie. Ale raczej na Gioviego postawią niż na Boga zwanego R.K , w którego cuda wierzy 99,99% tego forum i nie tylko

  • 15. Kondiash
    • 2018-07-15 23:23:32
    • *.lss.net.pl

    Ten Bóg R.K to ich nie nasz. Małe niedopatrzenie. Z góry przepraszam :)

  • 16. Amator
    • 2018-07-16 05:05:31
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @14 dlatego napisałem, że jak w Sauberze będzie tylko jedno miejsce raczej nie ma szans, jeśli dwa to jakieś będą. O ile w ogóle zwolni się miejsce w Sauberze bo plotki plotkami, potwierdzone nic nie jest.

  • 17. Kondiash
    • 2018-07-16 11:43:11
    • *.lss.net.pl

    @16 A racja zapomniałem o tym. Jakieś szanse wtedy są , ale trzeba było by zobaczyć , czy jakiś inny junior Ferrari ma szanse na superlicenie. Ale jest spora kolejka : Norris,De Vries, Giovinazzi, Russell, Wehrlein, Kubica, Kwiat, Markiełow, Rowland, Latifi, Gelael, Buemi,Ticktum,Newgarden juniorzy Hondy (Fukuzumi,Matsuschita), kierowcy z Brazylii (Nasr lub Sette-Camara), Alexander Rossi i Josef Newgarden chcieliby pojeździć w F1. Na starcie odpadnią Fukuzumi,Gelael i chyba na 99% Matsuschuita. Buemi mógłby przejść do Renault w miejsce Sainza , lub R.K , ale stawiałbym na Buemiego , za zasługi w FE. Latifi skolei to dobry kierowca , ale będzie wyzywany od pay-drivera. Latifi-Noris-De Vries mają szanse dostać się do MCL. Warunkiem jest zdobycie mistrzostwa w F2. Najbliżej tego jest Norris. Dalej Wehrlein i Ruschell. Będzie kłopot , ponieważ bo zniknięciu Manora tylko 2 zespoły mają silnik merca(oprócz niego). Może Merc kupi Williamsa i będzie Mercedes junior team? Ticktum zabraknie mu 4 punktów do licencji. Marko też nic nie zdziała , głównie za pamiętną akcję w 2015 roku. Amerykańce w przyszości powinni się pojawic w F1. Tak myślę do 2022 roku. Brazylijczycy natomiast będzie kto pierwszy ten lepszy. Nasr bodajże ma dokument , a Sergio o to walczy. Dla Rowlanda zabraknie jak dla każdego miejsc. Natomiast Rosjanie będą mogli albo założyć zespół (stawiał bym wtedy na łade) , lub kupić miejsce.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo