komentarze
  • 1. ds1976
    • 2018-06-05 11:12:58
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    A dlaczego nie od razu siódmą? Tylko trzecią?

  • 2. BAR 82_MCE
    • 2018-06-05 12:15:33
    • *.centertel.pl

    Według mnie trzecia strefa DRS jest zbedna.Uważam że druga strefa powinna znajdować się właśnie pomiędzy zakrętami 7,8 a prosta przed szykaną mistrzów powinna być pozbawiona owej strefy.Na siłę chcą sprawić aby bolidy tasowaly się na każdej dłuższej prostej,a nie jest to czymś co ja osobiście chcę oglądać.Wolę kilka wyprzedzen przygotowanych przez kilka okrążen niż kilkanaście czy kilkadziesiąt sztucznie wykonanych przy użyciu DRS.

  • 3. TomPo
    • 2018-06-05 12:51:07
    • *.dynamic.chello.pl

    A ja bym wolal gdyby strefa DRS nie byla koniecznoscia, by nie miec procesji.
    Moze od 2021 sie w tej kwestii cos zmieni. Pozwolic inzynierom na wiecej "szalenstw" z jednoczesnym uproszczeniem przedniego skrzydla, by jechanie za kims bylo prostsze i w ogole mozliwe na niektorych torach, bez zajechania opon czy hamulcow.

  • 4. ds1976
    • 2018-06-05 13:03:40
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    Wystarczy pewne rozwiązanie zapożyczyć z IndyCar...

  • 5. Mat5
    • 2018-06-05 17:24:16
    • *.centertel.pl

    Po co trzy strefy DRS? Dwie w zupełności wystarczą. Zresztą nie przypominam sobie wyścigu w Kanadzie, gdzie mieliśmy do czynienia z procesją. Wtedy zawsze się dużo działo, jak nie w czołówce to w środku stawki. Wiadomo, że fajnie jak jest sporo manewrów wyprzezdania, ale takie działania są robione na siłę. Dwie strefy to wystarczająca liczba, chociaż wprowadzenie dodatkowej strefy w Monako byłoby niebezpieczne dla kierowców.

  • 6. TomPo
    • 2018-06-06 08:31:35
    • *.emea.ibm.com

    To moze od razu zrobic zapis: "uzywajcie sobie DRSu, gdzie chciecie" i po sprawie.

  • 7. jatomak
    • 2018-06-06 14:17:23
    • *.in.net.pl

    Akurat strefa DRS między tymi zakrętami to ciekawy pomysł i przed zakrętem 8 można będzie próbować ataku i ewentualnie pojechać na prosto jak się nie uda... W tym miejscu strefa DRS nie jest decydująca dla wyprzedzenia.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo