komentarze
  • 1. Bzik
    • 2018-03-24 12:59:59
    • *.dynamic.chello.pl

    Przynajmniej nie pitoli farmazonów i bierze wszystko na klatę.

  • 2. jaromlody
    • 2018-03-24 13:07:20
    • *.unknown.vectranet.pl

    startując z 15 miejsca może być mu ciężko powalczyć o dobrą pozycje ale myślę że do "10" się załapie

  • 3. gruchalele
    • 2018-03-24 13:16:35
    • *.rybnik.vectranet.pl

    @2 patrząc na potencjał bolidu Merca będę zdziwiony jeśli skończy niżej niż 8...

  • 4. Krystian_AFC
    • 2018-03-24 13:40:13
    • *.25.116.125.vegawlan.pl

    Magnussen stracił do Hamiltona 2 sekundy więc nie wiem co by się musiało stać, aby Bottas nie wskoczył na 6 miejsce. A jeszcze ciekawiej może być bo Verstappen będzie walczył z Ferrari na starcie, a pierwszy zakręt jest mocno kolizyjny.

  • 5. hubos21
    • 2018-03-24 15:39:56
    • *.8.182.156

    nie wiem czy wszyscy wiedzą, że w wyścigu jadą bez trybu kwalifikacyjnego :) podniecają się wszyscy po jednych kwalifikacjach to polecam przypomnieć sobie co było w zeszłym roku, wyniki z czasówki na pustym torze z podkręconym silnikiem nie pokazują różnic między zespołami w wyścigu a dzisiaj wszyscy mają pełne majtki razem z tymi z Eleven

  • 6. ferrus
    • 2018-03-24 17:23:00
    • *.play-internet.pl

    Sam fakt że Hass będzie startował z 3lini może być ciekawy wkoncu Mag i Gro jeżdżą dość agresywnie, mogą być ciekawe sytuację i sporo zamieszania zaraz po starcie i tu szybko Bottas może zyskać, a Merc jest tak mocny że i tak długo mu nie zajmie powrót do czołówki nawet jeśli dość trudno się tu wyprzedza

  • 7. docent
    • 2018-03-24 18:55:19
    • *.10.208.73

    Tak działa wspomniany przez Hamiltona tryb "Impreza" :).

  • 8. jaromlody
    • 2018-03-24 19:00:19
    • *.unknown.vectranet.pl

    Start będzie na pewno ciekawy według mnie obstawiam że na 90% będzie SC po pierwszym zakręcie a na 50% czerwoną flagę.

  • 9. dexter
    • 2018-03-24 21:01:44
    • *.dyn.telefonica.de

    @ Bzik

    Tylko co kierowca wyscigowy po takim wypadku mialby mowic?

    Po prostu zbyt optymistycznie, tzn. zbyt agresywnie chcial pokonac zakret. Skret kierownica jeszcze wszystko pasowalo, stopa ciut wczesniej na gazie, wilgotna tarka, tylne kolo minimalnie na sztucznej trawie. Dobrze, ze nic sie z kierowca nie stalo. Czwarty bieg, na budziku plus/minus 200km/h, tor uliczny, bariera blisko i takie uderzenie moze zrobic "ala". Blad zostal popelniony juz na dohamowaniu.

    Pierwsza rzecz ktora zawsze interesuje kierowce wyscigowego po takim uderzeniu to pytanie co jest z autem. Jak wyglada skrzynia biegow? Jak wyglada chassis? Zamiana chassis oznacza start z alei serwisowej, wymiana skrzyni biegow kosztuje 5 miejsc startowych. Po takim uderzeniu kara wisi w powietrzu. Takie rzeczy sa denerwujace - nie tylko dla zepolu, ale przede wszystkim dla samego kierowcy wyscigowego.

    I to akurat Valtteri Bottas, kierowca ktory po przeprowadzonej dokladnej analizie wystepow w ubieglym sezonie postanowil sobie, ze w tym roku bedzie czesciej i regularnie atakowac Lewisa Hamiltona. Taka sytuacja, wlasny blad i to w pierwszym wyscigu jest dla Bottasa bardzo smutna historia. Ale w Melbourne pierwsze dwa zakrety zawsze gwarantuja action.


    @gruchalele

    Sek w tym, ze jak jutro bedzie sucho, to kierowca ma praktycznie juz po calym weekendzie wyscigowym. Wyprzedzanie na tym obiekcie jest ciezkie. Miejsce na podium z duzym prawdopodobienstwem jest poza zasiegiem. A w normalnych okolicznosciach kierowca mogl w kwalifikacjach postawic auto w pierwszym rzedzie. No coz, teraz Ferrari jesli chodzi o wybor samej strategii wyscigowej trzyma ciut lepsze karty w swojej rece.

  • 10. TomPo
    • 2018-03-24 22:38:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Z tym bolidem stawiam ze skonczy na 6 miejscu. Reszta stawki na tyle odstaje od czolowej trojki, ze nie bedzie to az takim wyczynem. Wyprzedza sie tu ciezko ale mamy 3x DRS,

  • 11. Krystian_AFC
    • 2018-03-24 23:03:47
    • *.25.116.125.vegawlan.pl

    Możliwe, że Bottas wystartuje na miękkiej gumie. Na ten weekend dobrał 2 komplety tej mieszanki więc mu styknie. Inna sprawa czy to mu się opłaci. Według mnie nie lepiej będzie jednak cisnąć na ultra od początku, a później zmienić na twardsze jakby miał utknął za kimś na dłużej.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo