komentarze
  • 1. TomPo
    • 2018-03-24 10:58:39
    • *.dynamic.chello.pl

    Brawo! Jak na pierwsza konstrukcje dookola nowej jednostki to nie jest zle.
    Szykuje sie zacieta walka z Renault i Haasem znajac tempo wyscigowe Alonso, bo tam bylo blisko.
    Caly sezon zapowiada sie bardzo ciekawie, RBR vs Ferrari, Renault vs Haas vs McL.

  • 2. turismo
    • 2018-03-24 11:23:47
    • *.va-router.com.pl

    "jesteśmy bardziej konkurencyjni niż przez ostatnie kilka sezonów"

    Przecież oni są dokładnie w tym samym miejscu w którym byli z Hondą na koniec poprzedniego sezonu - czyli na granicy między Q3 i Q2. Nawet jeżeli będą 4 siłą w stawce i będą regularnie zajmować miejsca 7,8 to chyba raczej nie było warto pakować się w kolejny wieloletni układ i oddawać przywilej posiadania eksluzywnego dostawcy silników.

  • 3. Grzesiek 12.
    • 2018-03-24 12:11:20
    • *.146.196.253.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Taa ... ulga buhaha
    Prawie 2 sekundy straty do Red Bulla ... nic tylko się cieszyć ;D

  • 4. belzebub
    • 2018-03-24 13:55:44
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Dokładnie, pomijając stratę ponad 2 sekund do Mercedesa który jak widać jest w innej lidze, to do czołówki tracą dalej około 2 sekund. Oczywiście qwal to nie wyścig, ale jak oni chcą zniwelować taką stratę? Przecież pierwsza piątka szybko odjedzie i co najwyżej Mclaren będzie walczyć z Reno i Haasem. O walce o podium jak na razie nie ma co liczyć. Mclaren nawet po zmianie silników na lepsze, jest dalej w tyle. A tak miało być pięknie i ładnie, podia a nawet zwycięstwa...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo