Vettel: musimy dalej pracować nad osiągami
Sebastian Vettel mimo zdecydowanego poprawienia nieoficjalnego rekordu toru pod Barceloną podczas trzeciego dnia zimowych testów uważa, że Ferrari musi wycisnąć jeszcze więcej osiągów ze swojego bolidu.Sam Vettel również sugerował, że jego wczorajsze tempo nie oznacza nagłej zmiany układu sił w stawce i przekonywał, że Ferrari musi wycisnąć jeszcze więcej osiągów z SF71H.
"Nadal musimy pracować nad osiągami i czuciem bolidu" mówił 4-krotny mistrz świata. "Jeżeli chodzi o niezawodność to był solidny test. Nie pojawiły się żadne większe problemy czy obawy tak więc czapki z głów przed chłopakami z fabryki."
Vettel wczoraj po południu głównie skupiał się na symulacji wyścigu, kończąc dzień z imponującą liczbą 188 okrążeń na koncie. Mimo to nie potrafił ocenić tego gdzie znajduje się jego zespół w porównaniu do innych ekip.
"Jestem całkiem zadowolony. Mieliśmy gładką jazdę, nie mieliśmy problemów z bolidem, nie było czerwonych flag, więc mogliśmy potestować. Mechanicy również popracowali przy zjazdach. To był porządny test."
"Nie wiem jak wygląda nasze tempo. Zawsze mówi się, że może być lepiej tu i tam, tak samo jak w wyścigach, ale uważam, że było OK. W większości przypadków pokonaliśmy dużo okrążeń."
"Po symulacji wyścigu pokonaliśmy jeszcze sporą liczbę okrążeń. To ważne przy rozumieniu tego auta. Jest kilka rzeczy, z którymi musimy sobie jeszcze poradzić."
komentarze
1. marcelo9205
Tempo wyscigowe w porownaniu do Mercedesa bylo slabe.
2. KillerBMW
Skończcie z tłumaczeniem tekstów w stylu: "zrozumienie samochodu, opon..." itp , dalej "świeże opony". samochodu, toru się nie rozumie, tylko ANALIZUJE, na tej podstawie ocenia (wnioskuje) - jego parametry, osiągi itp. Świeże może być jabłko, serek itp. Opony mogą być nowe, nieużywane. Co to za słownictwo wkradło się do podwórka F1?
3. BAR 82_MCE
Obawiam sie ze w Australii w kwalifikacjach gdy mercedes zostanie spuszczony ze smyczy to wszystkim opadną szczęki.I te wszystkie swietne czasy z testów będą warte tyle co zeszłoroczny snieg.
4. hubos21
W zeszłym roku było to samo gadanie i dublet Ferrari na otwarcie
5. XandrasPL
@1 ty żeś z tobołka spadł
skąd wiesz jakie nastawy były w bolidzie ? ile paliwa ? itp ?
tempo wyścigowe się sprawdza mając paliwo i jeżdżąc i patrząc o ile jesteś wolniejszy bądź szybszy względem poprzedniego okr. opony się ścierają więc wolniej ale mnie paliwa
mercedes mógł robić przejazdy na baku na 30 okr a ferrari na 65 i co ?
6. hubos21
testy to testy, dobrze widzą co mają robić, im mniej wiemy tym ciekawszy będzie pierwszy wyścig
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz