KillerBMW
Ostatnia aktywność
avatar
KillerBMW

13.03.2020 14:53

0

@3, @4 jakie? Poza oglądaniem F1 nic nie robisz? To szczerze współczuję, bo ja nie wiem które zaległości najpierw odrabiać. Dla przykładu, można uprawiać sport (np tenis stołowy), można jeździć na rowerze, ja np. tuninguję stary samochód do KJS lub 1/4mili - a to jest "pożeracz" czasu i pieniędzy bez granic :-). Czasami rezygnowałem z części zawodów 1/4 mili, bo w planie na tą samą niedzielę był wyścig F1. Naprawdę oczywiste rzeczy trzeba tłumaczyć? Może jestem starej daty, ale pewne pytania mnie rozwalają. Pozdrawiam i trochę kreatywności - (spacer po łące :-) czasami myślenie poprawia) - nie tylko patrzeć na to co inni robią i komentować.

avatar
KillerBMW

13.03.2020 09:16

0

Jeżeli wyścigi zaczną się w czerwcu, to moim zdaniem znaczna cześć kibiców znajdzie sobie inne alternatywne zajęcia, niż śledzenie F1. Jeżeli chodzi o mnie, to od 15 lat nie widziałem może 3-4 wyścigów (TV) na żywo oglądałem 5. Na początku sezonu w terminarz miałem wpisane daty wyścigów. Nie twierdzę, że to się zmieni u mnie, ale odłożenie inauguracji do czerwca chyba nie jest dobrym pomysłem z marketingowego punktu widzenia. Oczywiście zdrowie jest najważniejsze, ale realna ocena sytuacji jest niemniej ważna. To oczywiście jest tylko moje zdanie... Pozdrawiam

avatar
KillerBMW

12.01.2020 14:59

0

RK to nie tylko świetny kierowca, ale też bardzo miły człowiek. Należy do grona tych, których lubi się już po krótkiej rozmowie. Powodzenia Panie Robercie w życiu osobistym i na torze :-)

avatar
KillerBMW

04.08.2019 22:27

0

RK od najmłodszych lat czuje samochody wyścigowe niemal idealnie, to jest jak instynkt - tego się nie zapomina. Jeżeli są takie różnice, jak dzisiaj to wynikają ze sprzętu. Nie piszcie, że młodość wygrywa, bo dzisiaj było widać, jak młodość (Ver) przegrała z doświadczeniem (Ham), choć moim zdaniem sprzęt i tutaj odegrał pierwsze skrzypce. Talent kierowcy na tym poziomie, to niewielkie pole do popisu. Nie ujmuję talentu Rus, co więcej, gdyby jechał mercedesem to pewnie byłby dzisiaj na podium, ale gdyby takim samym mercem jechał RK to mogłoby być różnie. Alonso stwierdził, że nie interesuje go powrót do zawodów w których kierowca niewiele ma do powiedzenia - przypomnę, że uchodzi za jednego z najlepszych kierowców w historii F1, więc nie można jego opinii od tak pominąć. F1 to wyścig inżynierów, a do tego zainwestowanych pieniędzy. Tak to wygląda, zwłaszcza obecnie. Pozdrawiam i powodzenia życzę panu Robertowi :-)

avatar
KillerBMW

27.06.2019 10:02

0

nagłówku i początku treści artykuł jakby o wypowiedzi G.R., a poźniej w treści: Czekam na powrót tam" mówił krakowianin. Chyba, że czegoś nie rozumiem.

avatar
KillerBMW

11.03.2019 18:09

0

1:21:967

avatar
KillerBMW

27.01.2019 10:37

0

@3. Pogorszenie stabilności nadwozia (sztywności konstrukcji nośnej w nadwoziu samonośnym) też naprawisz? Naprawa zawieszenia (nawet wymiana wszystkiego co jest do wymiany :-) ), nie zapewni takiego prowadzenia jak w przypadku gdy samochód był nowy. Od lat jeżdżę starszymi samochodami, a czasu w garażu trochę spędziłem... temat rzeka.

avatar
KillerBMW

24.01.2019 10:53

0

Ciekawe jak zmieni się "komfort jazdy" dla bolidu, na nierównym torze. Prędkości ponad 300km/h dla pojazdu z bardzo sztywnym zawieszeniem to duże wyzwanie. Podobnie jak na ulicy, opony niskoprofilowe są dobre na jezdniach o równiej nawierzchni. Dla przykładu, opony niskoprofilowe na naszych drogach są generatorami problemów, pół biedy gdy samochód jest nowy, ale po czasie nadwozie zmniejsza swoją sztywność, w zawieszeniu pojawiają się luzy itd. F1 to inny obszar, ale korzystają z tych samych praw fizyki, z których my korzystamy :-)

avatar
KillerBMW

14.12.2018 08:10

0

W sporcie, podobnie jak w życiu, ważne jest, aby czynności wykonywane były przez ludzi kompetentnych. Bez znaczenia jest ile lat ma lekarz, mechanik, kucharz, ważne aby dobrze wykonywał swoją pracę, Nic nikomu się nie należy, To są wybory, a później ich weryfikacja następuje. Rozumiem, że za trzy lata Vet odejdzie, aby młodym dać szansę...

avatar
KillerBMW

22.11.2018 19:13

0

Szanowni Państwo, mój stan emocjonalny nie uległ zmianie, zawsze kibicowałem i kibicuję RK. Pojawiła się radość, podziw, bo pewności nie było... RK nawet gdyby wyjechał na starcie na jedno okrążenie i na tym zakończył karierę (liczę że wiele sezonów pojeździ), będzie i tak WIELKIM wygranym. Nie należy mieć rozchwianych nastrojów, a kibice sukcesu kibicują wygranym, a nie swoim idolom. Pamiętam pierwszy wyścig R, byłem wtedy na torze, nie popadam w dziką euforię, ale również nie w lament, w zależności od chwili. Wielki podziw, a większość nie rozumie RK, to atrakcja na weekend dla wielu. Gratuluję i życzę aby jako pierwszy oglądał flagę w szachownicę :-)

avatar
KillerBMW

12.06.2018 22:36

0

Dziękuję za info. Czytałem trochę na temat jej choroby, rzeczywiście miała problem od dziecka... Jeśli chodzi o wyścig, to jeden z najnudniejszych, które oglądałem (od 2006 może 5 nie widziałem). Pozdrawiam

avatar
KillerBMW

12.06.2018 09:02

0

Dziękuję bardzo za wyjaśnienia. Problem polega na tym, że ma równe granice (znam osoby, które miały podobny problem, ale kształty nie były regularne. Ta kobieta ma kasę, a to się rozwiązuje różnymi metodami, na które myślę, że ją stać... Wygląda mi to na dziwactwo (w mojej ocenie) i stąd było pytanie. Pozdrawiam :-)

avatar
KillerBMW

11.06.2018 16:17

0

Ona ma chorobę skórną, czy to jest celowe?

avatar
KillerBMW

09.03.2018 10:42

0

Skończcie z tłumaczeniem tekstów w stylu: "zrozumienie samochodu, opon..." itp , dalej "świeże opony". samochodu, toru się nie rozumie, tylko ANALIZUJE, na tej podstawie ocenia (wnioskuje) - jego parametry, osiągi itp. Świeże może być jabłko, serek itp. Opony mogą być nowe, nieużywane. Co to za słownictwo wkradło się do podwórka F1?

avatar
KillerBMW

20.02.2018 13:58

0

Trzeba zaakceptować obecną sytuację, cieszyć się z tego, co rok temu nie było brane pod uwagę, robić, aby było jak najlepiej, a przyjąć to co będzie :-)

avatar
KillerBMW

19.02.2018 22:45

0

Co za bzdury... I to szef zespołu F1. Przecież obecne silniki są ciche, bo wylot spalin tłumiony jest przez turbosprężarkę. Twierdzenie, że dźwięk wprost obniża moc silnika, bo wiąże się z energią jest bzdurą do kwadratu. Silnik seryjny (wolnossący) tłumiony przez układ wydechowy jest cichy, ale uwolniony generuje WIĘKSZĄ moc i większy hałas. Te zależności nie są takie bezpośrednie i takie proste.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu