komentarze
  • 1. Janusz f1
    • 2018-02-19 09:53:06
    • *.centertel.pl

    Powinna być twarda, pośrednia i miękka na każdy tor. Poza tym deszczowe będą się myliły z twardymi. Najgożej jak się pomylą któremuś z mechaników podczas zmiany opon...

  • 2. Janusz f1
    • 2018-02-19 09:55:04
    • *.centertel.pl

    A jak jest tyle mieszanek to powinny być 4 a nie 3 do wyboru.

  • 3. ekwador15
    • 2018-02-19 10:08:13
    • *.244.58.133

    No każdy myślący człowiek tak chciałby zrobić, ale nie Liberty i F1 :P Oni kasują girl grid, dodają halo, przesuwają godziny tylko pod reklamy i dają 100 mieszanek, gdzie każdy zacznie się gubić, kto nie siedzi w newsach każdego dnia i nie interesuje się tak na maxa. Jedyna dobra decyzja LIberty to otwarcie się na social media chociaż ile razy można oglądać filmiki jak bolid wyjeżdża z garażu :P przewaznie takie zespoły publikują na twitterach :P

  • 4. marcelo9205
    • 2018-02-19 10:13:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dokładnie, liczba rodzajów opon powinna być duża, ale oznaczenie na każdym wyścigu takie same. Miękka, średnia i twarda i nic więcej.

  • 5. Reseller
    • 2018-02-19 11:59:20
    • *.actus-info.pl

    @4 Tak, 3 oznaczenia dla 7 rodzajów opon. Tylko, że wtedy Ferrari mogło by się pomylić obserwując jaką mieszankę akurat przygotowuje albo właśnie założył Mercedes.
    Czyli jak?
    Superhard i hard - niebieskie
    Medium - białe
    Soft, Supersoft, Ultrasoft i Hypersoft - czerwone
    To by było zdziwienie! W ramach tego samego zespołu - Bottas na czerwonej oponie (Hypersoft ) dogania Hamiltona jadącego na czerwonej oponie (Soft)
    Niech już pozostanie tak jak to sobie Liberty wymyśliło!

  • 6. zzagrobu
    • 2018-02-19 13:32:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @5
    troszkę nie ogarnąłeś tematu. Na jeden wyścig pod danym kolorem byłaby dostępna jedna twardość mieszanki, a nie wiele do wyboru.

  • 7. PiotrasLc
    • 2018-02-19 14:59:42
    • Blokada
    • *.123.198.1.centrum.pirx.pl

    Ja bym to wszystko wywalił w cholerę .... trzy mieszanki Twarda , Średnia i Miękka + deszczówki i przejściowe . Niby mają ograniczać wydatki to po cholere tyle rodzajów opon rozwijać . I jeden kolor dla zachowania strategi dla zespołów . A tak wszystko jak na tacy np. Ferrari wyjeżdza na miękkich to my wybierzemy średnie , dłużej wytrzymają i wyprzedzimy ich jak zjadą do boksu .....a tak niech główkują troche wszyscy . Za łatwa i za bardzo przewidywalna sie stała strategia w F1 , gdyby jeszcze wróciło tankowanie to wtedy zabawa by sie zaczęła na nowo

  • 8. Smoczycho
    • 2018-02-19 18:40:42
    • *.cgn1.srl.meteor.ie

    A może tak jak kiedyś było ? Nie jeden dostawca opon, nawet niech będzie tylu co dostawców silników. Jak dla mnie to paranoja aby w silnikach, częściach, nadwoziach, kierowcach i sponsorach panował wolny wybór ... ale nie w oponach. A poza tym tankowanie podczas wyścigu podnosiło emocje.

  • 9. ahaed
    • 2018-02-19 19:26:48
    • *.access.telenet.be

    @8.
    Dokładnie.
    Powinni wpuścić innych dostawców opon. I niech każdy zespół wybiera co im pasuje. Gorzej dla pirelli gdyby się okazało, że stomil jest lepszy ;).

  • 10. maniek001
    • 2018-02-20 01:09:37
    • *.217.98.11

    Moim zdaniem nie chodzi o to żeby były 3 rodzaje na każdy wyścig określone jako twarda, pośrednia i miękka tak aby kibice się nie pogubili. Problem leży tylko w tym, że jest ich za dużo zdecydowanie. Być może ta super twarda będzie użyta maksymalnie na 2 Grand Prix i to na dodatek jedynie w treningach a nie w strategii wyścigu, bo znowu stwierdzą, że jest za twarda i nie ma sensu z niej korzystać. Powinni wrócić do tego co było dawniej czyli twarda, pośrednia, miękka i super-miękka i na każde Grand Prix wybór 3 rodzajów ogumienia. Ponadto obniżenie ich twardości w rozsądny sposób, żeby była faktycznie różnica między kierowcami , którzy zaryzykowali zakładając super-miękka do tych co jadą na pośredniej- przykładowo. W poprzednim sezonie jechali pół wyścigu na najbardziej miękkiej gumie z dostępnych po czym zmieniali na jeden stopień niżej a najbardziej twarda praktycznie nigdy nie była w użyciu w wyścigu.

  • 11. TomPo
    • 2018-02-20 11:13:59
    • *.dynamic.chello.pl

    Powinny byc zawsze 3 mieszanki na wyscig: twarda, miekka i posrednia i zawsze w tych samych kolorach.
    Po prostu na jednym torze miekką bedzie ultrasoft a na innym supersoft .
    Wilk syty (teamy maja mnostwo mieszanek do wyboru) i owca cala (kibic nie dostaje oczoplasu).

  • 12. XandrasPL
    • 2018-02-20 22:03:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pisałem to 10 razy, niedzielny kibic nie skuma o co chodzi ... kiedyś sam nie wiedziałem o co grało ale tam była miękka i twarda, miękka z białym paskiem na bieżniku i tyle, te kolory się mylą, ultra i hyper to najgłupsze rozwiązanie, przy słońcu takim jak w Usa nie było wiadomo na jakich oponach jechał kto bo ten róż przypominał biel, zamiast te same oznaczenia dla różnych opon czyli zawsze białe, żółte i czerwone a dla deszczowych zielone (przejściówki) i niebieskie (fullwety) to nie ! zapewne i tak w monaco pojadą na jeden stop i na *** te hypersofty się zdadzą, niech je dadzą na Hiszpanii co żre niby opony że aż hardy musieli sezon temu dać, dla zabawy chociaż chodź i tak czytałem że i tam nowa nawierzchnia będzie ... jeden wyścig niech taki zrobią np niemcy czy korea w sezonie 2013 że już na 3 okr pitowali ...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo