komentarze
  • 1. 19Felipe94
    • 2017-11-23 15:06:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekaw jestem, jak oznaczane będą pełne deszczówki od sezonu 2018, które do tej pory miały kolor niebieski, a kolor ten zostanie przypisany do opon twardych

  • 2. tysu
    • 2017-11-23 15:22:52
    • *.is.net.pl

    Po co znowu idą drogą zmiękczania opon?
    Poprzednie sezony to było oszczędzanie opon, a teraz gdy złapali odpowiedni balans i kierowcy mogą cisnąć, to dodają kolejne miękkie. Będzie powtórka w oszczędzaniu opono.

  • 3. Klepi
    • 2017-11-23 15:23:07
    • *.146.40.60.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1 to jest błękit a deszcze mają ciemny niebieski

  • 4. pz0
    • 2017-11-23 15:34:43
    • *.free.aero2.net.pl

    Pokręcili z tymi kolorami. Nawet dzieciaki w przedszkolu wiedzą że kolejność kolorów tęczy to: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, granatowy, fioletowy. Białego i różowego tam nie ma. Mogli je strzelić na deszczówki i przejsciowki.

  • 5. Jaahquubel
    • 2017-11-23 15:43:36
    • *.187.108.4

    @pz0
    No dokładnie! To na obrazku nawet koło tęczy nie leżało.

    @kempa007
    Co do polskich nazw tych opon, to powinniście pisać "hipermiękka", "supermiękka" i "supertwarda".

  • 6. Fanvettel
    • 2017-11-23 15:45:30
    • *.230.122.190

    Bez sensu. Powinno pozostac tak jak bylo czyli : twarda pośrednia miękka supermiekka i ultramiekka . Ciekawe czy tą super twardą wogule będą używać.

  • 7. TomPo
    • 2017-11-23 15:57:06
    • *.dynamic.chello.pl

    Wymuszanie pitstopow, jazda na pol gwizdka bo oszczedzanie opon, jazda wolniej niz na pol gwizdka bo 3 siliniki na sezon... quo vadis F1 ?

  • 8. sliwa007
    • 2017-11-23 16:12:38
    • *.centertel.pl

    Jak dla mnie to już jest zbyt dużo tych mieszanek. 4 było optymalnie, przeciętny kibic mógł się w tym połapać.

  • 9. RB2017
    • 2017-11-23 17:54:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przez te kolory już mi się pomieszało nie lepiej było zrobić od naj cieplejszego do najzimniejszego koloru (wiśniowy Hs) - (czerwony Us) - (pomarańczowy Ss) - żółty s - (błękitny m) - (niebieski h ) - ( granatowy Sh)

    Przejściówki - BIAŁY lub FIOLETOWY Deszczówki - ZIELONY lub RÓŻOWY

  • 10. Tooom3k
    • 2017-11-23 18:17:52
    • *.217-171-56.tkchopin.pl

    @9 Też mnie zastanawia, czemu nikt nie wpadł na coś tak oczywistego...

  • 11. darek0361
    • 2017-11-23 18:44:54
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Hyper to chyba najwięcej będzie używana na kwalifikacje

  • 12. XandrasPL
    • 2017-11-23 18:59:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    różowy kolor i fioletowy z daleka to samo widać, nie rozumiem po co różowy ale po USA widziałem że wygląda to podobnie a te mieszanki będą teraz obok siebie. które tory żrą tak opony aby brać super hardy ? rozumiem że (pomarańczowe) czyli stare hardy zmienili na super hardy a pomiędzy je a mediumy (białe) wcisnęli kolejne słabsze od (pomarańczowych) mocniejsze ale wolniejsze od (białych) paul ricard czy niemcy tak biorą te opony bo w innego toru nie ma nowego co kierowcy brali chociaż mediumy ! ja mówiłem że trzeba lekko lekko osłabić każdą oponę (wytrzymałość) a nie dodawać nowe i tak nie udolne kolory
    niedzielny Janusz nic nie skuma, (może nie o to chodzi, ja też nie kumałem o co chodzi w latach z rowkami, tylko że z białym paskiem szybsze i tyle - tylko wtedy nie wiem czemu były też mocniejsze one)
    osłabić to co było pod kątem wytrzymałości a nie osiągów i git, usunąć hardy, superhardy tera, deszczówki dać na kolor pomarańczowy bo w deszczu lepiej będzie to widać i jechane dalej a nawet bez tego to głównym problemem jest wyprzedzanie a nie opony na których mogą cisnąć ( tylko tera nie opony a silniki będą oszczędzać ! ) te amarykańce mnie denerwują już, tyle ode mnie, FORZAROBERT !

  • 13. Panorafix
    • 2017-11-23 18:59:29
    • *.123.217.217.4net.digi.pl

    Teraz niech przestaną narzucać mieszanki na wyścig i pozostawią zespołom wolną rękę w ich wyborze :)

  • 14. XandrasPL
    • 2017-11-23 19:07:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @13 no np. na monzę nie mogą brać ultra softów ze względów bezpieczeństwa, dziwne ale tak jest

  • 15. iceneon
    • 2017-11-23 23:01:24
    • Blokada
    • *.125.250.121

    Gderacie jak stare baby z tymi kolorami. Super sprawa, że jest aż siedem mieszanek. Więcej pit stopów to ciekawsze wyścigi. A kolory? Co za różnica w jakiej są kolejności, nie rozumiem czego tu się czepiać. Czepiacie się bo taka Wasza natura? Lubicie sobie pozrzędzić? Jesteście k*rwa żenujący.

  • 16. Mat5
    • 2017-11-24 14:07:12
    • *.146.32.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1 po pierwsze opony twarde mają oznaczenie ''P Zero'' a wety ''Cinturato'' a po drugie widać, że to są różne odcienie.
    Powinien być taki wyścig, w którym będą do dyspozycji opony Hyper Miękkie i Super Twarde. Byłoby widać różnicę czasów na pojedynczych kółkach. Zresztą jest za mało wyścigów, na które przygotowywane są twardsze mieszanki. Zazwyczaj są opony super miękkie, ultra miękkie, miękkie. Domyślam się, że chodzi też o bicie rekordów toru, ale twardsze komplety też po coś są. Skoro jest tyle kompletów opon, to zamiast 1 zmiany mieszanki można by było wprowadzić 2 regulaminowe zmiany.

  • 17. monsfer
    • 2017-11-25 23:07:47
    • *.150.77.49

    ...(posp.pol.)- Najlepij to niech jeżdżum odrazu na samiuśkich kolcach i nie bydzie problymu...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo