Ferrari przedłużyło kontrakt z producentem Marlboro
Zespół Ferrari w najbliższych latach nie zamierza rozstawać się z branżą tytoniową i swoim sponsorem Philip Morris. Ekipa z Maranello potwierdziła, że odnowiła kontrakt sponsoringowy z marką Marlboro.W sezonie 2010 ekipa Ferrari została zmuszona do usunięcia projektu kodu kreskowego ze swoich bolidów, gdyż pojawiły się sugestie, że jest to podprogowa reklama Marlboro.
Współpraca Philip Morris z Ferrari rozpoczęła się przeszło 40 lat temu, a od 1997 roku jest to tytularny sponsor zespołu z Maranello. Oświadczenie opublikowane w poniedziałek rano potwierdza, że nowa umowa jest wieloletnim kontraktem.
Poprzedni kontrakt Philp Morris dobiegał końca w tym roku, ale współpraca obu firm miała duże szanse na kontynuacje po tym jak szefem zespołu Ferrari został Maurizio Arrivabene, były dyrektor ds. marketingu z ramienia producenta papierosów.
komentarze
1. BlahBlah
Mogłyby powrócić reklamy fajek ^)
2. Duke_
Np. Marlboro e-Cigarettes
W tv to reklamują a więc tu też by mogli.
3. Vicente
Skoro piwsko można reklamować, to dlaczego fajki są be? Nigdy nie zrozumiem tego zakazu...
4. tomasss
dobry zakaz, po co to pokazywac?:) tak samo te wszystkie red bulle, monstery przeciez to jest gowno... zaden kierowca tego nie pije
5. Halu13
Kod usunęli, ale w kilku miejscach Marlboro jest nadal widoczne. Chociażby otoczka numeru na płetwie w nieprzypadkowym kształcie.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz