komentarze
  • 1. master1
    • 2007-06-27 18:28:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    loteria, przez ktora moje farrari traci pozycje.... zeszly rok Schumacher zjechal z pierwszego za massa i przy wyjezdzie stracil pozycje na rzecz alonso, teraz postoj wspolny massy i raikonena oraz pamietna czarna flaga....

  • 2. granat88
    • 2007-06-27 18:39:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To jest sport człowieku. Jest to loteria szczęścia.

  • 3. master1
    • 2007-06-27 19:17:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    loteria, przez ktora moje farrari traci pozycje.... zeszly rok Schumacher zjechal z pierwszego za massa i przy wyjezdzie stracil pozycje na rzecz alonso, teraz postoj wspolny massy i raikonena oraz pamietna czarna flaga....

  • 4. barteks2
    • 2007-06-27 20:13:05
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Fajny text kempa :)

  • 5. Maja
    • 2007-06-27 20:51:51
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    w sporcie przede wszystkim powinny wygrywać profesjonalizm i umiejętności, a nie szczęście.
    Szczęście może jedynie trochę dopomóc!!

  • 6. dareq
    • 2007-06-27 22:11:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to mam pytanko, rozumiem że gdyby Masa zaczekał 10 sekund to by nie dostał czarnej flagi?Albo jeszcze inaczej czemu nie dostał kary 10 sek. tylko zaraz czrną flagę. Z tego artykułu wynika że można zaliczyć pitstop przy zamkniętym pit line ale trzeba się liczyć z 10 sek. karą.

  • 7. psycholog75
    • 2007-06-27 22:18:00
    • *.chello.pl

    Z tego co pamiętam to czarna flaga była za WYJAZD z boksu przy czerwonym świetle a nie zjazd do boksu, gdy ten był zamknięty.

  • 8. Witek6935
    • 2007-06-27 22:26:27
    • *.ztpnet.pl

    dokładnie... Massa i Fisichela wyjechali na czerwonym świetle. powinni zrobić tak jak Robert który wyjeżdżał zaraz za nimi. Poczekać aż zapali sie zielone swiatło.. A stało sie tak po kilku sekundach.. z tego co czytałem na necie, massa uznal, że na torze nie ma takiego niebezpieczeństwa i wyjechał.. stwierdził ze czerwone swiatło byle bezpodstawne.

  • 9. dareq
    • 2007-06-27 22:31:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ok. ja wtedy śledziłem inne wiadomości (stan Roberta) widocznie tego nie przeglądałem. Tylko w dalszym ciągu pozostaje jednak problem z planowanym pitstopem. Pewnie gdyby nie to czerwone światło to Robert nie miałby tego wypadku...Trochę mu nerwy puściły. Ale teraz wraca i będzie ok. Pozdrawiam kibiców Roberta!

  • 10. AndrzejL
    • 2007-06-27 23:07:26
    • *.nest.gliwice.pl

    Zupełnie z innej beczki, pierwszy mój wpis na tym zajefajnym forum... Czy ktoś z Was może już widział na stronce BMW-Sauber nowy filmik - reklamę Nicka...? Jeździ w nim jakiś gość (drugim bolidem) w kasku Roberta!!! To że nie jest nim Kubica widać szczególnie jak wysiądą z bolidów są tego samego wzrostu, a przecież w rzeczywistości Heidfeld jest niższy prawie o głowę od Robcia:) Nie rozumiem tego zagrania ze strony BMW. Czy ktoś może mi to wytłumaczyć?

  • 11. AndrzejL
    • 2007-06-27 23:20:02
    • *.nest.gliwice.pl

    Zupełnie z innej beczki, pierwszy mój wpis na tym zajefajnym forum... Czy ktoś z Was może już widział na stronce BMW-Sauber nowy filmik - reklamę Nicka...? Jeździ w nim jakiś gość (drugim bolidem) w kasku Roberta!!! To że nie jest nim Kubica widać szczególnie jak wysiądą z bolidów są tego samego wzrostu, a przecież w rzeczywistości Heidfeld jest niższy prawie o głowę od Robcia:) Nie rozumiem tego zagrania ze strony BMW. Czy ktoś może mi to wytłumaczyć?

  • 12. Kazik
    • 2007-06-28 01:59:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może kręcili to gdy Robert był na "urlopie".Nie przejmowałbym się tym za bardzo.Ważniejszy jest start Roberta w Francji.

  • 13. walerus
    • 2007-06-28 08:39:03
    • *.klingspor.pl

    Robert mówił - że po wypadku był mniejszy o kilkanaście centymetrów - może wtedy szybko nakręcili ten filmik żeby Nick nie miał kompleksów powodu wzrostu.....

  • 14. kaeres
    • 2007-06-28 12:36:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dwa pytania mam bo slabo jeszcze siedze w swiecie F1. 1. Czy byl przypadek aby start wyscigu odbywal sie za SC ? 2. Wydawalo mi sie, ze SC jest kilka w trakcie wyscigu rostawione pewnie dosc proporcjonalnie lub w newralgicznych miejscach. Zatem jak moze byc jeden kierowca SC ?

  • 15. Marti
    • 2007-06-28 13:30:22
    • *.160.25.2

    kaeres - jest jeden Safety Car, jego kierowcą od 2000 roku jest Bernd Maylander (właściwie "a" z kropkami). Kierowcą zastępczym jest Peter Tibbetts. SC wprowadzono w 1992 roku. Niestety, nie przypominam sobie, kiedy start do wyścigu odbywał się za SC. Nie pamiętam, czy czasem nie miało to miejsce podczas GP Monako w 1996 roku(wygrał Olivier Panis), ponieważ wtedy padał bardzo ulewny deszcz. Głowy jednak nie daję. trzeba by poszukać i sprawdzić.

  • 16. Kazik
    • 2007-06-28 22:19:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też pamiętam start do wyścigu za "safety car" (podobnie jak Marti).Ciężko jest znależć info,o który wyścig chodziło.

  • 17. Jaro dnb
    • 2007-06-29 04:42:55
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    bzdura!!!start za SC nigdy nie mial miejsca!w Monaco'96 SC wyjechal na drugim kolko.co do ferrari to samo sobie jest winne.powtorzylo blad z zeszlego sezonu,a za bledy sie placi.podejrzewam ze w Montrealu Massa i Fisii nawet nie zwrocili uwagi na palace sie swiatlo.ich i tylko ich wina!!!!

  • 18. Kazik
    • 2007-06-29 12:02:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trzykrotnie wyścig rozpoczynał się za safety carem (Belgia-1997 i 2000 oraz Brazylia-2003).Restart wyścigu w Japonii (1994) również za SC.Tak więc nie bzdura Jaro dnb tylko Wikipedia (anglojęzyczna wersja) jako żródło informacji.

  • 19. piotrsw92
    • 2007-07-06 17:21:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zatem czy Robert nie powinien dostać kary 10 sekund? Chyba,że zjechał do boksów zanim SC zaczął wyjeżdżać na tor.A jeżeli mialby czekać te kilka okrążeń na zielone światło zostałby kilka razy zdublowany.Jak to wygląda?

  • 20. MATT
    • 2007-07-07 23:29:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    czerwone swiatlo w Kanadzie trwalo chwile, a Massa i Fisichella nie uznali ze moga jechac na czerwonym tylko nie zworcili na to uwagi, przynajmniej tak sie ferrari tlumaczylo po wyscigu, widac bylo na powtorce ze dwa bolidy wyjechaly a jeden bialy z kierowca w czerownym kasku stal na czerwonym. Wydaje mi sie ze wszyscy zjechali do pit-stopu przed wjazdem SC na tor wiec kara nie wchodzi w gre. Kubica mogl byc nizszy o te kilka cm po wypadku to mozliwe, sprawdzcie sobie wzrost rano i wieczorem, ale najlepiej po ciezkim dniu, np 8h przy betoniarce ;], kregoslup sie "sklada" (chyba dyski jakos sie skladaja) i jestesmy nizsi o pare cm, ale dzien musi byc ciezki.
    Pozdrawiam

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo