komentarze
  • 1. go!!!
    • 2015-08-20 17:58:09
    • *.6.169.67

    „Obecnie nie otrzymuje się większych kar niż start z końca stawki (...)" Liczyłem na akceptowalny wynik McHondy w Spa, ale jak widać spisali się na straty zanim jeszcze wystartowali... Smutne.

  • 2. fanFelipeMassa3
    • 2015-08-20 18:12:55
    • *.adsl.inetia.pl

    @1 może na ten rok ale za rok to zdobędą tytuł. Wygrają wszystkie wyścigi, wszystkie podia 1 i 2 miejsc możliwe do zdobycia. Zdobędą 903 pkt i będą rządzić. Mclaren Honda będą najlepsi a Mercedes, Ferrai, Williams i Red Bull będą o 10 sekund wolniejsi. XD Żartowałem. A teraz na serio. Nie wiadomo jak będzie z niezawodnością. Honda jest pracowita. Japońska firma. Japończycy jak coś robią to robią dokładnie, porządnie i nie odkładają nic na potem. Taką mają naturę. Zobaczymy. Jest nadzieja. Jak nie na ten rok to może następny.

  • 3. Nowicjusz
    • 2015-08-20 18:21:08
    • *.204.251.8

    McDennis pojedzie zamiast Alonso i wygra startując z PIT-lane.

  • 4. Jahar
    • 2015-08-20 19:20:05
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @2. Tak dobrze i dokładnie jak teraz? To, że Honda jest z Japonii nie daje gwarancji sukcesu a Renault pochodzac z Francji nie musi przegrać.

  • 5. Rimaro
    • 2015-08-20 20:21:17
    • *.internetia.net.pl

    @4 Pewnie, że nei daje gwarancji. Ale popatrzmy to z takiej perspektywy:
    McLaren ma już z bani ten sezon, więc kary startu z ostatniej pozycji im wisi (przynajmniej w tej GP) i tak jak powiedział Boullier, zwiększają ilość silników. Czy Ferrari/Merc/Reno jest w stanie coś takiego zrobić? Nie, bo mają coś do stracenia. A Honda i McLaren już nic nie mają do stracenia (Manor ich nie wyprzedzi...) więc przyśpieszają rozwój silnika poprzez zwiększenie produkcji i nakładu finansowego. Wydaje mi się, że to jest teraz ich sposób na nadgonienie straconego roku (2014) z silnikami V6.
    Mam nadzieję, że w końcu będę mógł puścić kciuki i odetchnę z ulgą jak zobaczę oba McLareny na podium. Honda

  • 6. RyżyWuj
    • 2015-08-20 20:30:08
    • *.static.korbank.pl

    "dlaczego nie mielibyśmy wymienić silnika dwukrotnie?"

    Np. dlatego, że to kosztuje trochę. A może ten silnik bez skręcenia nie przetrwa jednego weekendu? Cuda na kiju w tej McHondzie się dzieją.

  • 7. rysiek45
    • 2015-08-20 20:55:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A dlaczego by nie trzy ???

  • 8. Sasilton
    • 2015-08-20 21:01:42
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Przynajmniej ciągle coś zmieniają i widać poprawy, w przeciwieństwie do Reno.

  • 9. Skoczek130
    • 2015-08-20 21:16:29
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Żeby tylko zawczasu nie padły...

  • 10. przesio
    • 2015-08-21 08:17:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @8 Może renówki nic nie zmieniają ale przynajmniej nie zaliczają ogona jak McHonda

  • 11. Jahar
    • 2015-08-21 09:20:50
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @przesio. I nie mówimy tu o Red Bull a o TR, które nie ma nawet co marzyć o pieniądzach takich jakie McLaren z Hondą pakują w swój projekt a i tak są z przodu.

  • 12. mloody87
    • 2015-08-21 09:46:25
    • *.sebn.com

    Ludzie przecież z tego co mówi Boullier wychodzi na to że zamontują nowy układ napędowy w piątek za co otrzymają karę następnie w sobotę nowy za co już nie będzie kary (bo już jest koniec stawki). Ale... ten z piątku będą mogli używać bez kary czyli w jeden weekend "zarobią" dwa układy napędowe ale za jedną karę.... Chyba że przepisy tego zabraniają....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo