komentarze
  • 8. Disi
    • 2007-05-18 12:52:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    GP2 już teraz niemal dorównuje F1-jest średnio o 2 sek wolniejsza...

  • 9. Tanis
    • 2007-05-18 13:02:14
    • *.153.241.203

    Nawet gadać się nie chce :-( jedynym sposobem było by przestać oglądać F1, by te głupie pomysły ciachnęły ich po kieszeni !!! Może by zmądrzeli. Całe szczęście to tylko pomysł, ale zgodny z trendem ekologicznym, więc może być niebezpieczny.

  • 10. js.2
    • 2007-05-18 13:16:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A może napęd elektryczny ? Byłoby cicho, ekologicznie i bez tankowania.

  • 11. Teliss
    • 2007-05-18 13:30:36
    • *.fn.pl

    Nom zamiast tankowania by baterie wymieniali :P

  • 12. js.2
    • 2007-05-18 13:38:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale z Duracell mogli by pojechać na 1 pit stop

  • 13. jojo_lobuz
    • 2007-05-18 13:40:19
    • *.chello.pl

    baterie tez sa nie okologiczne. kabel bedzie im sie ciagna do zailania. slabiutenkie maja te pomysly chlopaki

  • 14. tom38
    • 2007-05-18 14:07:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mnie się podoba! To ,że dzisiaj wszyscy nie jeździmy silnikami na olej roślinny ( pierwszy diesel był zasilany olejam z orzeszków arachidowych!!! ) spowodowane jest wyłącznie względami politycznymi ( póki Rosja i USA kontrolują światowe wydobycie ropy naftowej). Więc zamiast 2 zł płacimy prawie 4. Dobrze więc, że prawdziwu fachowiec proponuje coś co i innym otworzy oczy :)

  • 15. mardab
    • 2007-05-18 14:40:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    najlepszym kompromisem było by wprowadzenie silników spalinowych na wodór. To by sie może ekolodzy nie czepiali tak bardzo a i osiągi były by dobre.

  • 16. milosz
    • 2007-05-18 14:43:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    popieram cię tom38, przecież do cholery te silniki 2,2 maja mieć 770 KM i to przy zblokowaniu do 10000 obrotów, ja tu nie widzę żadnej straty na rzecz f1.niestety musimy się pogodzić ze zmianami w kierunku ekologii.

  • 17. tommy
    • 2007-05-18 15:02:05
    • *.48.227.147

    jestem ciekawy ile Max Mosley wziął od organizacji zajmujących sie ekologią? To jest kpina z F1. I tak wiele rzeczy zostało okradzione z Formuly. Silniki, prędkość, teraz paliwo i wyciszenie. Nie ma nic piekniejszego niż hałas silnika przy 19000 obrotach i zapach spalin. Podobnie w rajdach samochodowych. Wyobraźcie sobie inny zapach Miśków, Imprez i kazdego innego auta rajdowego, bez zapachu metanolu!!!! To się wiąże z adrenaliną i daje niesamowity efekt. Także panie Mosley, z tym pomysłem to proponuję do lekarza sie udać. Do cholery!

  • 18. Triku
    • 2007-05-18 15:48:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    moze niech od razu zriobia bolidy z silnikami R4 1.4 diesel, ale bez turbo, krecace sie do 3000 obr o mocy 65 koni i do tego jedna jedostka zeby starczala na 3 sezony. poryte to wszystko, ludzie wlasnie kochaja formule za ten jej specyficzny halas i nikt tez nie narzekal z kibicow, ze to sport nieekologiczny. najlepszy byl rok 2003, wtedy byly silniki kazdy na jden wyscig i ten przepiekny ryk jednostki V10 3.0 :-)) az lezka sie w oku krecila. A do co ekologicznosci i ekonomiczosci, niech zrobia druga serie F1 ECO , skoro tak tego chca :-)

  • 19. Triku
    • 2007-05-18 15:54:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    moze niech od razu zriobia bolidy z silnikami R4 1.4 diesel, ale bez turbo, krecace sie do 3000 obr o mocy 65 koni i do tego jedna jedostka zeby starczala na 3 sezony. poryte to wszystko, ludzie wlasnie kochaja formule za ten jej specyficzny halas i nikt tez nie narzekal z kibicow, ze to sport nieekologiczny. najlepszy byl rok 2003, wtedy byly silniki kazdy na jden wyscig i ten przepiekny ryk jednostki V10 3.0 :-)) az lezka sie w oku krecila. A do co ekologicznosci i ekonomiczosci, niech zrobia druga serie F1 ECO , skoro tak tego chca :-)

  • 20. milosz
    • 2007-05-18 15:55:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    tommy-gratulacje! musisz być przy kasie , żę jeżdzisz sobie po grand prix , słuchasz ryku silników i wąchasz spaliny na żywo.więkrzość i tak ogląda f1 w telewizji , to co mi przeszkadza że silnik w 2011 r bedzie się krecił do 10,000 i miał 2,2 pojemności.Moc ma być ta sama .

  • 21. Kam!L
    • 2007-05-18 15:57:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech jeszcze wprowadza zużycie paliwa do 5l na 100 km i 1 silnik na cały sezon. To jest kpina, to mają być przecież wyścigi najszybszych bolidów na świecie a nie marsz ekologicznych autek. Ten dźwięki wydawane przez silniki są z tego najpiękniejsza a oni chcą to zabrać, żenujące...

  • 22. tommy
    • 2007-05-18 17:13:56
    • *.48.227.147

    milosz, nie jestem aż tak bogaty by móc obserwować wyścigi F1 live. Byłem tylko raz na żywo (pomijając koszty) 2 lata temu w Niemczech. To nieopisane uczucie i niesamowite wrażenia. Ale często jeżdzę na RSMP, gdzie ogladam na żywo zmagania naszych kierowców rajdowych. I to właśnie tam doznałem, co to znaczy uderzenie w nozdrza, zapachu spalin rajdówek i ryk silników. To chciałem podkreślić właśnie - halas potęznych pięknych maszyn.

  • 23. reikorp
    • 2007-05-18 17:51:18
    • *.2.101.31

    słowo do tom38: płacimy zamiast 2 złotych 4, nie z powodu dominacji usa i rosji, tylko przez podatki. a nie po to zwierzątka ginęły przez tysiąclecia, tworząc ropę naftową, z której święta benzyna pochodzi, aby jacyś zieloni przychodzili i niszcząc f1 nie potrafili uszanoweać tej ofiary z własnej tkanki tychże zwierzątek. ofiary na rzecz postępu, 30 000 obrotów, smrodu gumy palonej, 1500 koni, szału na trybunach i przed telewizorami. szacunku trochę. i przestańcie pieprzyć, że się nam klimat zmienia przez człowieka. to by było na tyle

  • 24. Yoss
    • 2007-05-18 19:45:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    News skrócony. Podobno Mosley zaproponował również wprowadzenie trzynastosekundowego nitro, uruchamianego przez kierowce w dowolnym momencie raz na okrążenie. A to bym akurat gorąco poparł. Wyobraźcie sobie te wyprzedzenia, wreszcie byłoby widowisko również na całym torze a nie tylko na pierwszym zakręcie. :)

  • 25. Yoss
    • 2007-05-18 19:47:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    News skrócony. Podobno Mosley zaproponował również wprowadzenie trzynastosekundowego nitro, uruchamianego przez kierowce w dowolnym momencie raz na okrążenie. A to bym akurat gorąco poparł. Wyobraźcie sobie te wyprzedzenia, wreszcie byłoby widowisko również na całym torze a nie tylko na pierwszym zakręcie. :)

  • 26. rosa14
    • 2007-05-18 21:23:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie no dlaczego oni jezdza bolidami moze rowerem-bedzie ekologicznej:D

  • 27. snaki
    • 2007-05-18 22:49:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To niech zrobią cały sezon na jednym silniku. I niech zrobią hybryde :D i silniki z Fiata 126p one mają co ras słabsze silniki ludzie to jest Formuła 1 tu chodzi o największe prędkości i przeciążenia. Mosley ma coras głupsze pomysły ropa sie pomału kończy ale F1 to jest mataka wszystkich wyścigów motorowych do bani z takimi pomysłami.

  • 28. mati_09
    • 2007-05-19 08:17:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31.12.2012 ma być koniec świata ale i tak zobaczymy do tego czasu Kubice wiele razy na podium. I obejrzymy ME w piłce nożnej w POLSCE. Na pewno nudzić się nie będziemy :)

  • 29. koki
    • 2007-05-19 11:05:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak sobie to czytam i mnie trochę cholera bierze. Rozumiem, że bezpieczeństwo, ekologia, itp., ale coraz więcej ograniczeń to jakieś bzdurne pomysły, których jedynym efektem będzie popsucie widowiska. Jeden silnik na 5 GP? No bez przesady... 10k RPM? Też chyba jakeś jaja... czasem się zastanawiam, jakie czasy kręciłyby bolidy, gdyby konstruktorzy nie mieli żadnych sztucznych ograniczeń i jak by wyglądały takie super-bolidy, jakie miały silniki, spoilery, ile mocy... czy czasy spadłyby o 10, 20, 30s? Czy byłby duży postęp z roku na rok? Niestety nigdy się tego nie dowiemy, bo co chwila ktoś wymyśli, jak by tu jeszcze ograniczyć konstruktorom i tak wąskie pole manewru.

    Jedynym wytłumaczeniem, jakie przyjmuję jest bezpieczeństwo kierowców. Dlatego uważam, że powinno być JEDNO sztuczne ograniczenie dla konstruktorów, które ograniczałoby osiągi bolidów, ale tak, by nie traciłoby na tym widowisko. Niech będzie to nawet bardzo ekologiczne ograniczenie zużycia paliwa na wyścig. A reszta niech będzie w rękach konstruktorów - jaka pojemność, obroty, doładowanie będzie lepsze, takie rozwiązanie znajdzie się na torze. I choć pewnie silnie wzrosłaby przewaga najmocniejszych zespołów, to przynajmniej każdy nowy, dobry pomysł mógłby być wdrożony, a nie tak jak teraz - od razu kwestionowany i blokowany przez przepisy.

  • 30. wozszym
    • 2007-05-19 11:31:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech zrobią hardcorowe silniki o mocy ok. 1500KM
    Wtedy to będzie emocjoniwało lub niech z rury będzie ogień leciał czy coś

  • 31. viduk
    • 2007-05-19 12:03:29
    • *.chello.pl

    Szkoda gadać, stary dureń chce z wilka zrobić barana

  • 32. Piotrek15
    • 2007-05-19 16:43:46
    • *.160.190.63

    od 2011 roku jeżeli wejdą te porąbane przepisy nie oglądam F1 !!!

  • 33. bea17
    • 2007-05-19 21:27:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to już nie bedzie F1 , tylko leśne dziadki nie podniecajcie się tak jeszcze tak nie było żeby jakoś nie bylo F1 to najwyższa technologia i myslę ze tak będzie nadal . :-)

  • 34. milosz
    • 2007-05-19 21:46:39
    • *.smtvsat.pl

    niech zrobią tak ,żeby silniki miały 2000 KM i niech będzie słychać, jak kierowcy pierdzą w fotel z wrażenia!!!

  • 35. marbi
    • 2007-05-19 23:43:14
    • *.as.kn.pl

    formula jeden schodzi na psy ;(
    wyscigi sa coraz nudniejsze a bolidy coraz slabsze tylko ladnie wygladaja :(

  • 36. tom38
    • 2007-05-21 07:38:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Paliwa kopalne to juz powoli przeszłość! Mosley, mimo swojego wieku ma lepszy "wzrok" niż większość z Was. On po prostu proponuje coś co i tak nadejdzie, a Formuła 1 sobie z tym poradzi, w końcu chyba chodzi w tym wszystkim o ściganie się kierowców na torze, a nie tylko o moc i chałas.

  • 37. walerus
    • 2007-05-21 09:56:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    21.12.2012 - koniec świata - a nie 31.12.2007 - a co do F1 to nic....... ;-) nie no kurna - ważne aby było i ekologicznie i szybko - jak będzie zobaczymy!

  • 38. PONTI-DRACRAVEN
    • 2007-05-26 00:00:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To już przesada, wiadomo mosley i eclestone chca by było bezpiecznie i ekologicznie, ale właśnie tego kibice NIEpotrzebują, tu chodzi o giga kasę by było czuć na trybnie te drgania przy 19000 obrotów i smród spalonego palwa i oleju przy starcie, i prędkości, ograniczenia w rozwoju ograniczaja tez rzeczywistosc bo to w F1 przetestuja zespoly fabryczne my wykorzystujemy na drogach, wiec te dwa dziadki mogly by pojsc na emeryture i oddac to przedsiebiorstwo pod nazwa FIA i F1 pod wladze kogos mlodszego np Schumiego lub Toda, to jest przyszlost tego sportu


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo