Ferrari mocno inwestuje także w infrastrukturę
Według doniesień z Włoch Ferrari oprócz zmian w swojej strukturze, mocno inwestuje także w infrastrukturę, która ma pomóc jej powrócić do zwyciężania.System prawdopodobnie budowany jest przy współpracy z austriackim koncernem AVL mimo iż firma ta w przeszłości mocno była łączona z Red Bullem i Renault.
Platforma ta nie będzie wiązała się z tunelem aerodynamicznym i nie będą jej obowiązywały ściśle określone ograniczenia wykorzystania. System umożliwi testowanie bolidu w warunkach symulacyjnych do prędkości 360 km/h.
komentarze
1. rebel73
Tak wlasnie odbywa sie "obcinanie kosztów". Nie wolno testowac na torze? Jezdzic po nim? To zrobimy tor jezdzacy pod bolidem :-)
2. industrialmare
Nie prościej napisać hamownia ? Może jakieś źródła pod artykułem ?
@1
Testy na torze są i tak znacznie droższe. W czasach swojej dominacji z pieniedzy wydanych na testy, kupili by 10 takich hamowni.
3. endriuandri
Z całkowicie zgadzam się komentarzem nr1 ale formula zawsze miała to do siebie ,że kto pierwszy znalazł lukę w przepisach ten dużo zyskiwał. Inna rzecz , ze nie wszystkich stać na takie ruchy.
4. RyżyWuj
Bene. Tym przyjemniej będzie się oglądało ich kolejne przegrane. Szkoda jedynie Vettela. Może posiedzi w tym "legendarnym" zespole dwa sezony, porobi sobie zdjęcia dla snobów i przejdzie do Mercedesa w 2018 robić 5. mistrza.
5. radidos
Może w końcu coś się ruszy i FERRARI zacznie wygrywać. Szkoda tylko, że nie ma już Ferdka. Będę trzymał za nich kciuki.
6. 6q47
Oby te rozwiazanie w wpusciło Ich w maliny.
Rozumiem, ze nie bedzie do dyspozycji przepływ powietrza, a jedynie ruchoma bieżnia?
Coś jak bieganie w siłowni ulokowanej w piwnicy lub na strychu:)
To nie to...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz