komentarze
  • 1. rebel73
    • 2015-01-12 09:01:36
    • *.12-1.cable.virginm.net

    Tak wlasnie odbywa sie "obcinanie kosztów". Nie wolno testowac na torze? Jezdzic po nim? To zrobimy tor jezdzacy pod bolidem :-)

  • 2. industrialmare
    • 2015-01-12 12:14:44
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie prościej napisać hamownia ? Może jakieś źródła pod artykułem ?
    @1
    Testy na torze są i tak znacznie droższe. W czasach swojej dominacji z pieniedzy wydanych na testy, kupili by 10 takich hamowni.

  • 3. endriuandri
    • 2015-01-12 13:13:19
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Z całkowicie zgadzam się komentarzem nr1 ale formula zawsze miała to do siebie ,że kto pierwszy znalazł lukę w przepisach ten dużo zyskiwał. Inna rzecz , ze nie wszystkich stać na takie ruchy.

  • 4. RyżyWuj
    • 2015-01-12 16:14:39
    • *.static.korbank.pl

    Bene. Tym przyjemniej będzie się oglądało ich kolejne przegrane. Szkoda jedynie Vettela. Może posiedzi w tym "legendarnym" zespole dwa sezony, porobi sobie zdjęcia dla snobów i przejdzie do Mercedesa w 2018 robić 5. mistrza.

  • 5. radidos
    • 2015-01-12 20:46:04
    • *.tvsky.pl

    Może w końcu coś się ruszy i FERRARI zacznie wygrywać. Szkoda tylko, że nie ma już Ferdka. Będę trzymał za nich kciuki.

  • 6. 6q47
    • 2015-01-13 16:04:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oby te rozwiazanie w wpusciło Ich w maliny.
    Rozumiem, ze nie bedzie do dyspozycji przepływ powietrza, a jedynie ruchoma bieżnia?
    Coś jak bieganie w siłowni ulokowanej w piwnicy lub na strychu:)
    To nie to...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo