DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
15.01.2015 19:23
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Honda spotkała się z przedstawicielami FIA
14.01.2015 18:15
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Honda spotkała się z przedstawicielami FIA
12.01.2015 12:14
0
Nie prościej napisać hamownia ? Może jakieś źródła pod artykułem ? @1 Testy na torze są i tak znacznie droższe. W czasach swojej dominacji z pieniedzy wydanych na testy, kupili by 10 takich hamowni.
Przejdź do wpisu Ferrari mocno inwestuje także w infrastrukturę
08.01.2015 16:34
0
@12 "McLaren i Honda, co zrozumiałe,..." to ju nie są słowa Charliego. To jawna Twoj wstawka, która przy okazji nawiązuje do bredni, którymi uraczyles użytkowników w poprzednim artykule. Podałem ci jak na dłoni odnośniki do regulaminu aby wykazać że luka jest marginalna i nie ma sensu wzruszac się nad sytuacją hondy.Ty natomiast uparcie zaslaniasz się wypowiedzią wyrwanom z kontekstu, bo plotki BBC nie mają szerszego potwierdzenia w rzeczywistości. Masz wyjątkową szanse wybić się i przekazać coś rzetelnego, a zamiast tego uskuteczniasz coś o czego nie będę komentowac, bo nie mam pojęcia o co chodzi. Widocznie dostałem kolejny powód nagłego odejścia użytkowników z tego portalu. Pzdr
Przejdź do wpisu Honda chce rozmawiać z FIA w sprawie rozwoju V6
08.01.2015 04:18
0
Raz, dwa , raz ... o co chodzi z tą moderacją ? Mój poprzedni wpis drugi dzień się moderuje, a nie widzę tam żadnych powodów do tego.
Przejdź do wpisu F1 jest coraz bliżej powrotu do silników o mocy 1000 KM
08.01.2015 04:15
0
Powrotu ? Chyba mówimy tu o poprzedniej erze turbo , bo żaden wolnossacy silnik nie miał mocy przekraczającej 1000 KM. Co ciekawe już w tym sezonie moc V6 spodziewana jest w okolicach 900 KM. Co do artykułu, to przydało by się źródło użyte do napisania artykułu. Można by wtedy sprawdzić ostatecznie wiarygodność. Co do dźwięku - po prostu zamontować głośniki przy wydechu. Po co niszczyć idee wyjątkowości tych jednostek napędowych dla subiektywnych wrażeń akustycznych ?
Przejdź do wpisu F1 jest coraz bliżej powrotu do silników o mocy 1000 KM
06.01.2015 16:31
0
O co chodzi ? Użytkownik powyżej zachowuję się jakby był co najmniej w oborze, natomiast ja trafiam do moderacji ? No widzę, że ładne rzeczy tu się dzieją...w zasadzie mam już odpowiedź na pytanie: czemu tu tak pusto się zrobiło ostatnio.
Przejdź do wpisu Honda chce rozmawiać z FIA w sprawie rozwoju V6
06.01.2015 15:37
0
Czy szanowny redaktor przeczytał w ogóle regulamin techniczny lub sportowy ? Jak coś dostępny jest na stronie FIA... polecam ściągnąć i się czegoś dowiedzieć nowego i prawdziwego. Oto ważniejsze byki. Po pierwsze nie ma w nich daty 28.02.2015. Nigdzie. Jeżeli więc jest wymóg, dla Hondy, homologacji jednostek do tej daty, może być co najwyżej efektem jakiegoś odrębnego porozumienia między producentami a FIA, który określa ważniejsze terminy administracyjne ( proces homologacji trochę trwa). Po drugie - tak naprawdę luka w przepisach daję bardzo niewiele, ponieważ inne zapisy skutecznie blokują jej możliwości. Po przeczytaniu regulaminu możemy się natknąć na trzy ważne zapisy: 1) Tylko cztery jednostki homologowane są dostępne dla każdego kierowcy. 5 jeśli liczba wyścigów w kalendarzu przekracza 20. 2) Zahomologowana jednostka jest nietykalna pod względem modyfikacji 3) Można mieć tylko jedną wersję homologowanej jednostki napędowej, co oznacza, że trzeba wyrzucić wcześniejsze do kosza. Podsumowując - w praktyce nikt nie będzie ryzykował w trakcie sezonu, ponieważ pozbywa się bardziej zużytych jednostek, które normalnie byłyby wykorzystywane w wolnych treningach. Jedyna rozsądna opcja, to ogromne problemy podczas testów. Honda sama sobie jest winna,tej sytuacji ponieważ przede wszystkim podjęli decyzję o opóźnieniu debiutu. Tyle w temacie i bardzo proszę o merytoryczne przygotowanie się do pisania artykułów. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Honda chce rozmawiać z FIA w sprawie rozwoju V6