komentarze
  • 1. dominic8600
    • 2014-02-12 10:39:52
    • *.adsl.inetia.pl

    I ciekawe po co im dodatkowy komplet opon jak zamiast tego będą oszczędzali paliwo a nowy komplet opon i tak pozostanie.

  • 2. ziembar
    • 2014-02-12 10:47:15
    • *.scansafe.net

    Nie rozumiem tego:
    "Wydłużenie Q3 o dwie minuty równocześnie będzie wiązało się ze skróceniem Q2 o taką samą ilość czasu czyli do 18 minut."

    Przecież Q2 do tej pory trwała 15 minut, a nie 20

  • 3. kamilf
    • 2014-02-12 10:49:54
    • *.centertel.pl

    @Ziembar dokładnie o tym samym pomyślałem, najwidoczniej wkradł sie błąd, bo tez pamietam, ze druga cześć trwała 15 minut, w takim wypadku musiałaby być ona skrócona do 13 albo pierwsza cześć skrócona do 18.

  • 4. rokosowski
    • 2014-02-12 10:53:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 Dodatkowy komplet tylko na Q3, w kwalifikacjach nikt nie będzie oszczędzał paliwa.

  • 5. Lotuss
    • 2014-02-12 11:18:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pewnie chodziło o skrócenie Q1 o 2 min :D

  • 6. Yachu
    • 2014-02-12 11:27:55
    • *.skybroadband.com

    Kierowcy będą bardziej aktywni w Q3 ale za to mniej będą jeździć w Q2 żeby za bardzo nie zużyć opon na których mają wystartować w wyścigu, więc prawie na jedno wyjdzie. Y

  • 7. Tooom3k
    • 2014-02-12 11:55:59
    • *.adsl.inetia.pl

    Ale jak zbyt ostrożnie pojedziesz w Q2, to nie dostaniesz się do Q3. Można się spodziewać niespodzianek, jeden z lepszych kierowców nie dostanie się do Q3, bo szkoda mu było opon. Chociaż szczerze, wątpię czy ktoś będzie oszczędzał opony w Q2... ;)

  • 8. zawist
    • 2014-02-12 12:02:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    F1 cofa się w pewnym sęsie w rozwoju.Nie dość,że jest coraz wolniejsza,a nie mówiąc już o nowym dzwięku który się w tej chwili wydobywa ( przynajmniej nie ograniczali by obrotów silnika ) to w dodatku przepisy są coraz bardziej przekombinowane.Gdzie te czasy z V10-tkami czy V12 gdzie już sam dzwięk i tym samym prędkość przyciągały fanów, a teraz mało tego w pit lane w ogóle nie będziemy ich słyszeć.F1 oglądam już naprawdę długo i będę orzecz jasna,ale zaczyna mnie już z lekka mierzić to wszystko.Królowa motorsportu oddala się coraz bardziej,a za to zaczyna do niej coraz bardziej zbliżać się GP2. Bolidy w ciągu sezonu zaczną znacznie przyspieszać jak to zawsze bywało po wprowadzeniu nowych przepisów.To chyba jedyne pocieszenie.

  • 9. mcm
    • 2014-02-12 12:23:32
    • *.54.125.79.polineo.pl

    @ 8. zawist
    Tego typu stwierdzeń już nie da się czytać. Ciągłe narzekanie na zmiany nie świadczy źle o F1 tylko o ludziach, którzy je formułują. Jakiej zmiany by nie dokonano ciągle słyszę o zabijaniu F1 a oglądalność sportu po 2009 jest dalej dobra. Jak ktoś chce V10 to niech ściągnie sobie sezon 2004 gdzie Ferrari wygrało 15 z 18 wyścigów i nikt nikogo nie wyprzedzał.

  • 10. kempa007
    • 2014-02-12 12:53:25
    • *.29.207.58.citimedia.pl

    2. ziembar sorry moj blad, Oczywiscie chodzilooQ1.

  • 11. elosidzej
    • 2014-02-12 13:03:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Gadu Gadu jak na razie żadna telewizja Pl nie ma zamiaru emitować F1 na żywo

  • 12. Tomek1623
    • 2014-02-12 13:56:59
    • *.xdsl.centertel.pl

    Mają mają :)

  • 13. magic942
    • 2014-02-12 14:18:59
    • *.210.61.10

    @12
    Ciekawe kto chyba Telewizja Trwam.

  • 14. Tomek1623
    • 2014-02-12 15:20:10
    • *.xdsl.centertel.pl

    Cierpliwości, niedługo będzie wiadomo

  • 15. zawist
    • 2014-02-12 15:58:37
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @mcm skoro nie da się czytać więc po co czytasz.Każdy ma prawo się wypowiedzieć a tym bardziej obiektywnie.

  • 16. Dexterus
    • 2014-02-12 16:22:58
    • *.wroclaw.vectranet.pl

    Panie kempa, coś dzisiaj pełen znaków zapytania. Wchodzę na portal, a tu na 5 newsów 3 pytania ;) Dzień pełen wątpliwości!

    Co się samych pomysłów tyczy: są niezłe. Na pewno zmiany w dziedzinie opon mają sens. Kombinowanie z długością poszczególnych sesji już trochę mniej - jest to jakaś tradycja, nie rozumiem sensu buchalterii z paroma minutami wte lub wewte. Trzecia sesja zawsze miała charakter "na wariackich papierach" i na tym również polegał jej urok...

    Tak czy owak, śmieszy mnie co innego - to jest dokładnie ten sam schemat fanatyków regulacji i biurokratyzmu, jaki opisałem w komentarzu do innego dzisiejszego newsa. Sami mieszają, psują przepisami, zmuszają teamy do absurdalnych zachowań; ale zamiast zastosować najprostsze rozwiązania, wolę dłubać jeszcze głębiej. Nie no, po co cofać się z durnego przepisu, że trzeba jeździć na tych samych oponach - lepiej wprowadzić specjalną mieszankę! Po co zachęcać kierowców do wysiłku (i zwiększać atrakcyjność zawodów) dodatkowymi punktami za pole position - lepiej dodać im 2 minuty nie wiadomo po co!

    ...w tym tempie niezadługo Formuła 1 będzie bardziej skomplikowana od snookera i rugby razem wziętych -.-

    Poważnie, mam wrażenie że polscy urzędnicy po odejściu z pracy trafiają na posadki w FIA.

  • 17. Tilion
    • 2014-02-12 18:23:35
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    W końcu jakiś sensowny przepis - dodatkowa opona kwalifikcyjna. Poza tym majstrowanie z czasami dziwne, zobaczymy jak to wyjdzie. Ale przynajmniej q3 będzie się oglądało lepiej, a nie będzie farsy z oszczędzaniem opon i braku wyjazdów, jak w ubiegłym sezonie.
    Po dziwacznych zmianach z nosami bolidów i punktami za ostatni wyścig zwątpiłem w panów ustalających reguły w F1, na szczęście te zmiany mogą raczej tylko pomóc zespołom i widowisku

  • 18. GrzeSzNY
    • 2014-02-12 22:03:43
    • *.56.4.67

    A ja ucieszyl bym sie z jednego chociaz punkciku za zajecie PP. Reszta zmian wydaje mi sie rozsadna.

  • 19. poncki
    • 2014-02-13 05:12:35
    • *.skybroadband.com

    Jedyne rozsądne rozwiązanie, nie można było tak od razu?
    Czekamy na potwierdzenie.

  • 20. Grzesiek 12.
    • 2014-02-13 13:03:21
    • *.cdma.centertel.pl

    Znając życie ..., to i tak wszyscy będą czekać do końcówki kwalifikacji , aby założyć super miękką oponę na najbardziej nagumowany tor ...... :) no ale przynajmniej pojadą w Q3 :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo