DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
01.03.2014 15:59
0
Lotus chciał przechytrzyć inne zespoły korzystające z silnika Renault i stworzyć przy pomocy byłego szefa KERS od Lotusa, który teraz odpowiadał za ERS w Renault system niezależnych ogniw, które miały dać w połączeniu ze specjalnym systemem napędowym coś na kształt kontroli trakcji. Ale z powodu wibracji ogniwa się przeładowywały albo wyładowywały do 0 co powodowało również, że się tak grzały. Teraz podobno zmieniono baterię na inną od Panasonic i Red Bull wysłał swoją grupę roboczą do napisania nowego oprogramowania. A Lotus zamiast zyskać przewagę jest w tragicznej sytuacji.
Przejdź do wpisu Bahrajn #3: Massa poprawia wynik Rosberga
12.02.2014 12:23
0
@ 8. zawist Tego typu stwierdzeń już nie da się czytać. Ciągłe narzekanie na zmiany nie świadczy źle o F1 tylko o ludziach, którzy je formułują. Jakiej zmiany by nie dokonano ciągle słyszę o zabijaniu F1 a oglądalność sportu po 2009 jest dalej dobra. Jak ktoś chce V10 to niech ściągnie sobie sezon 2004 gdzie Ferrari wygrało 15 z 18 wyścigów i nikt nikogo nie wyprzedzał.
Przejdź do wpisu Znamy szczegóły nowych reguł na kwalifikacje?
05.02.2014 19:36
0
@5. Card Lotus na pewno już nie zmieni silnika. Renault ma sfinansować te testy i podróż do Jerez. Idealna sytuacja dla Lotsua. Przed Bahrajnem również ma być ogłoszona nowa struktura zespołu. Nie wiadomo jeszcze czy Martin Whitmarsh zostanie szefem zespołu, bo na razie żąda zbyt dużo kasy.
Przejdź do wpisu Lotus sprawdzi E22 na torze jeszcze w tym tygodniu
30.01.2014 13:38
0
Przygotowanie silnika Renault jest kompromitacją. Jeśli do Bahrajnu nie rozwiążą problemów to będzie katastrofa. Lotus musi pomyśleć o scenariuszu awaryjnym i rozpocząć negocjacje z Ferrari bo producenci mogą dostarczyć silnik do 4 zespołów.
Przejdź do wpisu Whiting: rozwiązanie Lotusa jest legalne
23.01.2014 13:35
0
@11. saint77 Podobno tajną bronią Red Bulla ma być elastyczna "końcówka nosa" zwana małym Sebem
Przejdź do wpisu Williams także prezentuje grafikę nowego bolidu
15.01.2014 20:17
0
@17. viggen Dokładnie to wywiadu udzielił Lopez dla Auto Motor und Sport. 1) Negocjują z Renault większe zaangażowanie 2) Zwolniono 80 ludzi i w 2014 dzięki kasie z PDVSA ma nie być już deficytu 3) Bolid będzie się mocno różnił od pozostałych (oby w dobrą stronę)
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza datę prezentacji nowego bolidu
10.01.2014 23:10
0
Renault wraca do Lotusa. Na liście startowej FIA widnieje nazwa firmy LOTUS RENAULT F1 LTD (GBR)** a w zeszłym roku nazwa nie zawierała członu Renault chociaż gwiazdki mówią że wymaga to jeszcze potwierdzenia to praktycznie sprawa jest przesądzona.
Przejdź do wpisu FIA publikuje oficjalne numery startowe kierowców F1
08.01.2014 16:56
0
Według naszych informacji, właściciele zespołu Gerard Lopez i Eric Lux niedawno wyłożyli pieniądze i przyszłość zespołu jest zabezpieczona w perspektywie średnioterminowej. Źródło: francuski F1i magazine
Przejdź do wpisu Lotus E22 nie będzie gotowy na pierwsze testy w Jerez
19.06.2013 17:18
0
W sieci jest ciekawy wywiad z szefem Infinity Racing w którym mówi że za rok Lotus będzie numerem 1 a sponsor tytularny zostanie ujawniony w ciągu najbliższych tygodni. Wspomniał także że będą odpowiadać za techniczną stronę porozumienia czyli system ERS i prawdopodobnie silnik Forda ponieważ chwalił się swoim bratem który pracuje w Fordzie.
Przejdź do wpisu Genii sprzedało 35 procent udziałów w zespole Lotus
05.02.2013 09:36
0
Awaria McLarena na pierwszym okrążeniu. Ten sezon nie zaczyna się dobrze
Przejdź do wpisu Ruszyły pierwsze testy F1 przed sezonem 2013
13.08.2012 11:38
0
„Z tego co wiem, Renault jest skłonne wyposażyć siedem ekip w swoje silniki.” W tej chwili Renault dostarcza silniki do 4 ekip, po odpadnięciu Coswortha będą dostarczali do 6 ekip. Z tego wynika, że albo Force India przechodzi na silniki Renault, albo zobaczymy w stawce nową ekipę od 2014. Dla mnie idealne rozwiązanie to 8 ekip po 3 zawodników i wszyscy dostają tyle samo kasy z CA niezależnie od miejsca w klasyfikacji, wtedy nie byłoby problemów z brakiem kasy jakie ma w tej chwili Sauber.
Przejdź do wpisu Whitmarsh spodziewa się trzech dostawców silników
03.07.2012 12:45
0
@4 Niewiedziałem że takie są konsekwencje. Prosze o skasowanie mojego posta
Przejdź do wpisu De Villota pechowo rozpoczęła testy aerodynamiczne
03.07.2012 12:39
0
Usunięty
Przejdź do wpisu De Villota pechowo rozpoczęła testy aerodynamiczne