komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2014-01-30 11:29:10
    • *.172.248.19

    Najlepsze rozwiązanie raczej sekundowej przewagi nie będzie dawać, ale 0,1-0,2s jest możliwe. Z drugiej strony silniki i ich integracja z resztą bolidu to jest obszar, w którym można znaleźć znacznie więcej niż te 0,2s więc trudno nie zgodzić się z Allisonem, że nos w tym momencie nie jest aż tak ważny.

  • 2. rozz
    • 2014-01-30 11:39:00
    • *.interia.pl

    kempa007 - tłumaczenie wypowiedzi nie musi być wierne co do każdego słowa. Powinieneś robić to w taki sposób, aby zachować 100 proc. przekazu, ale żeby to jednocześnie dobrze brzmiało - naturalnie a nie koślawo i sztucznie. Poza tym w newsach jest dużo literówek, a w serwisie takim jak ten nie powinno się to zdarzać.

  • 3. Tilion
    • 2014-01-30 12:04:24
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    Co do przednich skrzydeł, to bawi mnie taka sytuacja, że zespoły inwestują fortunę na najróżniejsze testy aerodeynamiczne, testują różne rozwiązania, aż przednie skrzydła mają tyle płatów poprawiających aerodynamikę, że wyglądają aż komicznie, przychodzi wyścig, kierowca ma kontakt w pierwszym zakręcie, pół skrzydła odpada, a osiągi są czasem nawet lepsze :D

    Ale jednak przednie skrzydło potrafi być ważne - patrząc choćby na to, jak (jeszcze niedawno) dużo dawał kanał F, który był przecież tylko małym otworem na środku skrzydła. Można urwać sporo, mając dobre przednie skrzydło

  • 4. sliwa007
    • 2014-01-30 12:21:59
    • *.172.248.19

    3. Tilion Może się wydawać, że odpadnięcie małego fragmentu skrzydła nie zmienia tempa bolidu ale w rzeczywistości tempo jest słabsze tylko nie można tego dokładnie policzyć bo za dużo jest zmiennych. W wyścigu wystarczy, że kierowca zablokuje mocniej koła i już będzie tracił więcej niż przez urwanie kawałka skrzydła

  • 5. Felipe Massa
    • 2014-01-30 12:57:46
    • *.Netcominternet.pl

    Jest może gdzieś wywiad z Kimim jak on ocenia nowe Ferrari po 2 dniach testowych?

  • 6. Polak477
    • 2014-01-30 13:09:38
    • *.pppoe.covernet.pl

    5. Felipe Massa
    Jest na stronie Ferrari tylko tyle, że Kimi - jak zawsze - nie powiedział zbyt wiele :).

  • 7. Adek_82
    • 2014-01-30 13:18:09
    • *.as13285.net

    Skrzydło czy tez właściwie nos - bo to on jest najbardziej kontrowersyjny może faktycznie jakiejś wielkiej różnicy nie sprawi ale kanały chłodzenia, które mogą dodatkowo być umiszczone w otoczeniu nosa moga już zrobić sporą różnicę - a to dlatego, iż praktycznie każdy zespół stwierdził, iż jednym z największych problemów w tym sezonie będzie odpowiednie rozwiązanie chłodzenia. Co z tego, że ktoś będzie miał lepszy silnik lub osiągu jeżli silnik lub ECU będzie się przegrzewał i wyscigu nie ukończy...

  • 8. deathfordiesel
    • 2014-01-30 13:24:12
    • *.255.0.21

    Dlaczego w ankiecie nie ma wszystkich bolidow w opcji do zaglosowania?

  • 9. R.U
    • 2014-01-30 14:47:21
    • *.255.0.21

    dzwiek silnika hondy na sezon 2015
    http:// www.youtube .com/watch ?v=h4YAfZqyIfc&feature =youtu.be

  • 10. housepl
    • 2014-01-30 15:27:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9
    Ściema a nie silnik Hondy.

  • 11. R.U
    • 2014-01-30 18:20:35
    • *.255.0.21

    @10
    No nie dam sobie nic uciac,ale link przeslal mi przedstawiciel hondy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo