Adek_82
Ostatnia aktywność
avatar
Adek_82

30.12.2017 13:16

0

Co do samego toru nie będę się wypowiadał - bo to i tak nic nie zmieni. Natomiast co do wypowiedzi Hamiltona to ja widzę, że chłopak się zagalopował. Chlapnął, że go nie lubi (ma oczywiście do tego teoretycznie prawo) a potem się zorientował, że jego światek sponsorsko/kibicowski nie będzie z tego zadowolony więc próbował jakoś z tego wybrnąć. Powinien albo jak zwykle nawijać makaron na uszy mówiąc jak 99% stawki (o jakim torze by nie mówili), że to jeden z ich ulubionych w kalendarzu albo nie mówić nic... A teraz będzie ochrzan od Toto...

avatar
Adek_82

21.11.2017 02:17

0

Według informacji przekazanych w poniedziałek przez m.in. RTL GP oraz NBC Sports szefostwo Williamsa zdecydowało się na podpisanie 2 letniego kontraktu z Robertem Kubicą.

avatar
Adek_82

21.11.2017 02:16

0

Według informacji przekazanych w poniedziałek przez m.in. RTL GP oraz NBC Sports szefostwo Williamsa zdecydowało się na podpisanie 2 letniego kontraktu z Robertem Kubicą.

avatar
Adek_82

21.11.2017 02:16

0

Według informacji przekazanych w poniedziałek przez m.in. RTL GP oraz NBC Sports szefostwo Williamsa zdecydowało się na podpisanie 2 letniego kontraktu z Robertem Kubicą.

avatar
Adek_82

25.04.2017 14:48

0

To nie tylko koszt wyprodukowania dodatkowych zestawów dla każdego bolidu (razem jest chyba 7 opon zamiast aktualnie 3) ale także koszt ich transportu i składowania. Nie mówię tutaj tylko o tirach pełnych opon ale także o samolotach, które przecież transportują całe F1 z wyścigu na wyścig.

avatar
Adek_82

22.02.2015 20:42

0

zespołu w Montmelo...?? To MCL nie ma siedziby w Woking? Chyba chodziło o zawodnika z Montmelo... Jeśli tak to kempa popraw tekst...

avatar
Adek_82

06.04.2014 20:05

0

Mogę się mylić ale ROS też już chyba ma jakieś punkty...

avatar
Adek_82

02.02.2014 15:02

0

Czasy okrążeń. Dzień drugi. kempa ale przestawily ci sie czasy albo nazwiska Kimiego i Bottasa. A nie bylo przypadkiem mowy o zamianie stron w tym sezonie przez niektore zespoly? Jesli mnie pamiec nie myli to szczegolnie po silverstone gdzie opony wybuchaly Pirelli podawalo, iz poza ostrym kraweznikiem ktory przecinal opone ti zespoly zamienialy wlasnie stronami opony co pozniej zdaje sie FIA zakazala...

avatar
Adek_82

31.01.2014 17:22

0

1 Massa (Williams) 1m28.229s, 86 laps 2 Alonso (Ferrari) 1m29.145s, 115 laps 3 Juncadella (Force India) 1m29.457s, 81 laps 4 Magnussen (McLaren) 1m30.806s, 110 laps 5 Hamilton (Mercedes) 1m30.822s, 41 laps 6 Bianchi (Marussia) 1m32.222s, 25 laps 7 Sutil (Sauber) 1m36.571s, 69 laps 8 Rosberg (Mercedes) 1m36.951s 91 laps 9 Kobayashi (Caterham) 1m43.193s, 54 laps 10 Kvyat (Toro Rosso) 1m44.016s, 9 laps 11 Ricciardo (Red Bull) 1m45.374s, 7 laps

avatar
Adek_82

31.01.2014 16:29

0

@3 Orzech93 - tak pojeździł ale do czasu - koniec końców okazało się, że oficjalnym powodem zakończenia przedwczesnego testów dla CT jest to samo co dla RBR. Nie wiem czy jest to także spowodowane złym rozmieszczenim podzespołów pod nadwoziem ale także się przegrzewa tyle, że jak widać mniej niż RBR - co z reszta sugerowałem przy rozmowie o tak duzych bocznych sekcjach w CT...

Przejdź do wpisu Red Bull opuszcza Jerez

avatar
Adek_82

31.01.2014 16:26

0

W RBR wykonali takie cuś... http:// www. msfree.gr/photos2010/gallerys/ 538x/rbrjd421391165104.jpg

Przejdź do wpisu Red Bull opuszcza Jerez

avatar
Adek_82

31.01.2014 16:19

0

1. Massa (Williams-Mercedes) 1m29.023s, 65 laps 2. Alonso (Ferrari) 1m29.290s, 96 laps 3. Juncadella (Force India-Mercedes) 1m30.437s, 63 laps 4. Hamilton (Mercedes) 1m30.835s, 30 laps 5. Magnussen (McLaren-Mercedes) 1m31.804s, 102 laps 6. Rosberg (Mercedes) 1m36.951s, 91 laps 7. Sutil (Sauber-Ferrari) 1m39.941s, 57 laps 8. Bianchi (Marussia-Ferrari) 1m40.966s, 14 laps 9. Kobayashi (Caterham-Renault) 1m43.193s, 54 laps 10. Kvyat (Toro Rosso-Renault) 1m44.016s, 8 laps 11. Ricciardo (Red Bull-Renault) 1m45.374s, 7 laps

avatar
Adek_82

30.01.2014 19:29

0

Myślę, że red bull dokładnie znał wymiary zarówno jednostki napędowej jak i magazynującej energię i udało im się to upchać pod maską tak aby działało. W teorii (na kompach) pewnie im to wszystko działało - ale teoria teoria a praktyka praktyką - więc zapewne jest w tym i trochę winy Renault jak i RBR - ale bardziej dopatrywałbym się winy RBR - jaki wpływ na kształty RBR ma Renault w końcu...?

avatar
Adek_82

30.01.2014 17:35

0

@5 Zirdiel - nie to mi nie daje nadzieji - a to dlatego, że RBR praktycznie nie jeździł - CAT z resztą też - natomiast Williams jeździł i wykręcił czas lepszy od merca, który jak dotąd jeździł najwięcej. Wiem jednak, że są to tylko testy więc się nie podniecam - mowa o nadzieji a nie typowaniu mistrza 2014...

avatar
Adek_82

30.01.2014 17:09

0

2 Massa Williams-Mercedes 1m23.700s +0.424 także wskoczył ładnie z czasem - daje mi to nadzieję na powrót williamsa do czołówki i bardziej wyrównaną walkę w tym sezonie :-)

avatar
Adek_82

30.01.2014 17:06

0

2 Massa Williams-Mercedes 1m23.700s +0.424 - też ładny czas - daje mi nadzieje na powrót Williamsa do czołówki i bardziej wyrównana walkę w stawce :-)

avatar
Adek_82

30.01.2014 16:47

0

1 Magnussen McLaren-Mercedes 1m23.276s

avatar
Adek_82

30.01.2014 16:43

0

Nie skreślajcie jeszcze CAT - Renault pewnie upora się z problemami - z resztą nie słychać aby CAT miał problemy podobne do RBR i TR.

avatar
Adek_82

30.01.2014 16:18

0

@34 więc tak jak wyżej juz wspomniałem problemem RBR jest chłodzenie a nie silnik - jakoś Catherham z tą samą jednostką nie ma takich problemów. A zaledwie wczoraj rozwineła się tutaj dyskusja na temat bocznych sekcji CT i porównania do innych - od razu była mowa o tym jak wolny będzie ten bolid - może i wolny ale dojedzie do mety a RBR aktualnie na to nie rokuje...

avatar
Adek_82

30.01.2014 15:07

0

Oni to dopiero maja nos. Wygląda jak zeszłoroczny z doczepionym fiu.....

avatar
Adek_82

30.01.2014 14:44

0

@29 miejsca jak miejsca - jakoś to tam zmieścili bo przecież im nic nie wystaje - problemem bardziej będzie chłodzenie tego całego ustrojstwa...

avatar
Adek_82

30.01.2014 14:40

0

Oby mu się udało.

avatar
Adek_82

30.01.2014 14:23

0

Za chwile ma Max Chilton wyjechac nowym projektem MR03 więc może w końcu zobaczymy Marrusie na torze. Za duzo się teraz dziać nię będzie poza tym bo chyba większość ma przerwe obiadową...

avatar
Adek_82

30.01.2014 13:22

0

Gadanie na temat legalności zawsze było, jest i będzie gdy tylko którykolwiek team wyskoczy z jakims nowym rozwiązaniem. Ja jednak mam nadzieję, że rozwiązanie przyniesie im wymierne zyski i nie okaże się, iż rezultat będzie taki jak MCL zanotował w zeszłym sezonie :-)

avatar
Adek_82

30.01.2014 13:18

0

Skrzydło czy tez właściwie nos - bo to on jest najbardziej kontrowersyjny może faktycznie jakiejś wielkiej różnicy nie sprawi ale kanały chłodzenia, które mogą dodatkowo być umiszczone w otoczeniu nosa moga już zrobić sporą różnicę - a to dlatego, iż praktycznie każdy zespół stwierdził, iż jednym z największych problemów w tym sezonie będzie odpowiednie rozwiązanie chłodzenia. Co z tego, że ktoś będzie miał lepszy silnik lub osiągu jeżli silnik lub ECU będzie się przegrzewał i wyscigu nie ukończy...

avatar
Adek_82

30.01.2014 13:05

0

@7 asd123 : jutro już będzie wszystko ok, i zacznie sie płacz bo RBR znowu będzie na 1 miejscu xd @3 ma bolid ma kasę ma kontrakt z dostawcą Ok ma kasę i bolid - ma też szefa zespołu (jakiego ma to ma ale ma). Ale kontrakt z dostawcą? Czegoś nie wiem? Z tego co mi wiadomo to Lotus nie potwierdził jeszcze oficjalnie jakiej jednostki będą używać chociaż były swojego czasu plotki mówiące, że Renault chce wykupić Lotus i znowu zostać fabrycznym teamem w 2014 roku ale na chwilę obecną chyba jeszcze nie wiadomo oficjalnie nic... Chyba, że się myle to prosze mnie oświecić.

avatar
Adek_82

30.01.2014 12:56

0

@25 asd123 - z tego co mi wiadomo to jak na razie Renault obiecało doprowadzić ECU do uzywalności w TR i RBR a o reszcie zespołów nie było mowy...

avatar
Adek_82

30.01.2014 12:52

0

@zzagrobu - spokojnie - wystartują mają kilku mniejszych nowych sponsorów i kase od Pastora więc wystartują - a biorąc pod uwagę jak zachowują się jednostki Reanulta jak dotąd to testy faktycznie nic by im nie dały - co prawda na dzisiaj Renault zapowiedziało, że już (przynajmnije w przypadku RBR i TR) beda normalnie testowac ale to się okaże. Poza tym moge sie mylic ale z tego co mi wiadomo to Lotus nadal nie ogłsił z jakim silnikiem będzie jeździł w tym sezonie...

avatar
Adek_82

30.01.2014 12:50

0

To już kolejny raz gdy Lotusowi udaje się sprytnie zinterpretować regulamin - mam nadzieję, że da im to wymierne rezultaty pomimo tego śmiesznego wyglądu oraz że tym razem nei zostaną zmuszeni do zmiany tego rozwiązania w trakcie sezonu...

avatar
Adek_82

29.01.2014 17:50

0

@2 o ile sie nie myle to merc uzyl 4 silnikow

avatar
Adek_82

29.01.2014 17:49

0

Zaloguj się by móc pisać komentarze.wszystkie bolidy z silnikiem Renault przejechaly razem raptem 11 okrazen. Najprawdopodobniej maja problemy z ERSem...

avatar
Adek_82

29.01.2014 17:05

0

Koniec: 1 Button McLaren 1m24.165s 2 Raikkonen Ferrari 1m24.812s +0.647 3 Bottas Williams 1m25.344s +1.179 4 Rosberg Mercedes 1m25.588s +1.423 5 Perez Force India 1m28.376s +4.211 6 Gutierrez Sauber 1m33.270s +9.105 7 Ericsson Caterham 1m37.975s +13.810 8 Vettel Red Bull 1m38.320s +14.155 Rosberg sam zrobił więcej okrążeń niż wszystkie zespoły razem wziete wczoraj. Martwi mała liczba okrążeń zespołów napędzanych silnikami Renault'a - tylko 11 kółek i wiekszośc z nich ma problemy - głównie elektryczne...

avatar
Adek_82

29.01.2014 16:54

0

Sauber nadal na torze a merc testuje opływ powietrza z "farbą" w tylnej części nadwozia

avatar
Adek_82

29.01.2014 16:47

0

Williams podał właśnie, że zakończyli testy na dzisiaj. Naturalnie to tylko testy i nie ma sie co podniecać ale wygląda na to, iż Williams znalazł nieco prędkości w porównaniu z zeszłym sezonem na co bardzo liczyłem - Bottas wykręcił 35 kółek i 3ci czas aktualnie a do końca tylko 15 minut

avatar
Adek_82

29.01.2014 16:38

0

@52 nie chodziło ci przypadkiem o stronkę http://f1tv.fx1.nl/ ?

avatar
Adek_82

29.01.2014 16:37

0

1 Button McLaren 1m24.165s 2 Bottas Williams 1m25.344s +1.179 3 Raikkonen Ferrari 1m25.348s +1.183 4 Rosberg Mercedes 1m25.588s +1.423 5 Perez Force India 1m28.376s +4.211 6 Gutierrez Sauber 1m33.270s +9.105 7 Ericsson Caterham 1m37.975s +13.810 8 Vettel Red Bull 1m38.320s +14.155

avatar
Adek_82

29.01.2014 14:59

0

RBR właśnie potwierdził, że najprawdopodobniej nie wyjadą juz dzisiaj na tor ze względy na problemy z jednostką magazynująca energię.

avatar
Adek_82

29.01.2014 14:58

0

Widzieliście nowy projekt zawieszenia w MCL, który dzisiaj testuje Jason?? Ciekaw jestem czy zda to egzamin...

avatar
Adek_82

29.01.2014 14:09

0

1 Button, McLaren: 1m27.556s, 32 laps 2 Perez, Force India: 1m28.376s, 27 laps 3 Rosberg, Mercedes: 1m29.231s, 24 laps 4 Bottas, Williams: 1m37.762s, 17 laps 5 Raikkonen, Ferrari: 1m38.272s, 16 laps 6 Vettel, Red Bull: 1m38.320s, 8 laps 7 Gutierrez, Sauber: 1m41.798s, 33 laps 8 Ericsson, Caterham: no time, 1 lap

avatar
Adek_82

29.01.2014 13:56

0

@ 40 Własnie miałem o tym pisać :-)

avatar
Adek_82

29.01.2014 13:49

0

#37 no dokładnie dlatego się tez zdziwiłem, że wyjechali na slickach bo Pirelli samo mówiło, że nawet jesli nei będzie padać to będą nawadniać - więc skro juz spadł deszcz i podjeli decyzje, że będą dzisiaj testowac deszczówki to czemu teraz taka zmiana??

avatar
Adek_82

29.01.2014 13:33

0

Myślałem, że Pirelli dostało cały dzień w Jerez na testy deszczówek a tutaj juz wyjeżdzają na slickach. Czy to znaczy, że będzie kolejne pół dnia na testowanie deszczówek??

avatar
Adek_82

29.01.2014 13:16

0

@31 tasm.dis - z tego co mi wiadomo to aktualne zmiany w Jerez są tylko na jednym zakręcie dla Moto GP gdzie szykana zmienia się w zakręt nic o GP2 mi nie wiadomo...

avatar
Adek_82

29.01.2014 13:05

0

Button - 1m32.443s

avatar
Adek_82

29.01.2014 13:04

0

haha - Daniil Kvyat zapytany czy tegoroczny bolid jest ładny odparł - ze środka bolidu tak - jak na tak młodego chłopaka to bardzo dyplomatyczna i inteligentna odpowiedz...

avatar
Adek_82

29.01.2014 12:54

0

@ maro1993 - Czy Gary jest ze Scarborough? Bo jeśli tak to bardzo mnie to cieszy... :-)

avatar
Adek_82

29.01.2014 12:48

0

@kempa007 - tez przypuszczam, że Neale zostanie szefem zespołu bo gdyby chcieli utrzymać Martina na stanowisku to już dawno zdementowaliby plotki na ten temat...

avatar
Adek_82

29.01.2014 12:42

0

@ ekwador15 - czas pokaże kto miał lepsze podejście do tego tematu - byc może Lotus stwierdził, iż wolą lepiej przygotowac bolid pod względem symulacji komputerowych a dopiero wówczas testować te gotowe rozwiązania na torze a aktualne przerwy w dopływie środków finansowych na pewno nie pomogły im aby zrobić to na czas. Patrząc na to jak narazie wygladaja testy moga miec racje - bo na chwile obecna ciezko oprzec sie wrazeniu, ze wiekszosc zespolow najzwyczajniej w swiecie nei jest przygotowana na te testy...

avatar
Adek_82

28.01.2014 17:39

0

Mam nadzieję, że całe testy nie będą wyglądac tak jak dzisiaj bo za wiele tego nie było i jak na razie wygląda, że te bolidy nie są w pełni przyotowane/wykończone konstrukcyjnie nie mówiąc już o testowaniu z prawdziwego zdarzenia. Żeby tylko sie nie okazało, że Lotus miał racje i dobrze zrobili, że nie przyjechali na testy w Jerez...

avatar
Adek_82

28.01.2014 16:55

0

@4 Hamilton przetestował merca po swojemu - w zeszłym sezonie podobnie zakończył testy - na bandzie...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu