komentarze
  • 1. fanAlonso=pziom
    • 2013-05-20 14:41:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ukierunkowaliśmy nasz rozwój na to jak nasi klienci postrzegają BMW - ja postrzegam ich jak taki wiejski tuning więc pole ze snopami słomy ustawionymi wokoło byłoby najbardziej trafną lokalizacją na działania motorsportowe tej firmy

  • 2. milion
    • 2013-05-20 14:55:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. fanAlonso=pziom punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

  • 3. fanAlonso=pziom
    • 2013-05-20 15:43:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2 fakt dlatego wyraziłem swój punkt

  • 4. Avalon
    • 2013-05-20 15:44:01
    • *.zicom.pl

    fanAlonso zapewnie pisze to siedzac w swoim klasyku marki Zaporozec, wyziera z niego zawisc do uzytkownikow BMW (jak oni mogli kupic taka wioche?!?!?! n o jak????), codziennie przed odpaleniem kreci korbka... pomijajac to co wypisalem :) BMW to bardzo fajne autka, ktorym opinie zepsuli wiesniacy z karkami kupujacy 20 letnie maszyny na zlomie i robiacy z nich nastepnie pogromcow szos z dyndajacymi z lusterka maskotkami + naklejkami dodajacymi moc do silnika. Ten stereotyp jest bardzo krzywdzacy dla BMW - przeciez (pomijajac watek F1) to swietne auta! fanAlonso by zmienil zdanie jakby kupil takie nowe. Poki co zaporozec musi starczyc :) a my bedziemy czytac jego wypociny przy wiadomosciach dot BMW (na szczescie jest ich malo)

  • 5. fanAlonso=pziom
    • 2013-05-20 15:58:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    4 wydaje mi się że użytkownicy aut wiele mówią o nim, nowego też bym nie kupił wszak mam zaporożca ! a sposób w jaki się zwinęli z F1 ( nie wyszło nam 2009 to do widzenia) jest żałosny ale żeby cię nie zasmucic muszę przyznac że dźwięk ich V10 a także moc robiły wrażenie nawet na mnie

  • 6. zuzek
    • 2013-05-20 16:03:05
    • *.superkabel.de

    @4. Avalon Po co zaraz zaczynać hejtowanie i sprowadzanie tematu do poziomu -1. Z postrzeganiem BMW jako auta dla karkołomnych to prawda, ale cóż marka sobie właścicieli nie wybiera, a jest złego w klasyku jakim jest teraz niewątpliwie Zaporożec...? Wiedz o tym że te jak i inne auta bloku wschodniego sa teraz właśnie poszukiwane przez kolekcjonerów i niejednokrotnie chodzą po takich cenach że nie jedno 5-cio letnie BMW byś za te pieniądze kupił. Ale trzeba trochę siedzieć w temacie zeby coś wiedzieć. Artykuł jest jednak o tematyce F1 i może na tym się skupmy OK ?
    @2.milion napisał, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a fanAlonso swój punkt przedstawił i biorąc pod uwagę plamę jaką dali zaprzestając walki o tytuł pod pretekstem konstrukcji nowego bolidu który okazał się katastrofą, to zgadzam się z fanem :)

  • 7. zuzek
    • 2013-05-20 16:04:06
    • *.superkabel.de

    @6 a co jest złego ...poprawka :)

  • 8. skidmarks
    • 2013-05-20 17:02:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. fanAlonso=pziom - Czytaj ze zrozumieniem klienci. Ty nim nie jestes :P

  • 9. krist2sz
    • 2013-05-20 18:03:36
    • *.dynamic.chello.pl

    Bernie namieszał, a wy się podniecacie

  • 10. gouter
    • 2013-05-20 19:15:19
    • *.grybow.net.pl

    A ja mam VW Golf, czyli wieśniak ze mnie co nie miara. Wracając do tematu newsa - BMW wycofało się z tego sportu, jak większość producentów samochodów, bo nie widzą tu możliwości zysku. Koszty niewspółmierne w stosunku do ewentualnych korzyści. Dopóki coś się nie zmieni w sytuacji ekonomicznej na świecie, a na to się nie zanosi, nie sądzę, żeby BMW czy inna firma samochodowa tu wkrótce wróciła.

  • 11. Gosu
    • 2013-05-20 19:33:32
    • *.adsl.inetia.pl

    10. gouter Jedyny Mercedes się wyłamał, i kiedy wszyscy wycofywali się, Merc kupił mistrzowski zespół i wszedł do gry. Swoją drogą to Niemcy już dość długo znoszą kiepskie wyniki. Ciekawe kiedy im się cierpliwość skończy :)

  • 12. matijas76
    • 2013-05-20 20:00:09
    • *.centertel.pl

    tak a nie jeden z was chciałby miec bwm 7 czy podobne serie ale was nie stac , nie patrzcie na uzytkowników aut , a co do f1 to chciałbym zeby wrócili

  • 13. dexter
    • 2013-05-20 20:15:35
    • *.115.60.193

    Z punktu widzenia Eccleston'a, nowe znacznie drozsze agregaty napedowe zagrazaja egzystencji niektorych zespolow. Takie zmiany chciala FIA, oraz wiekszosc koncernow samochodowych. Mercedes, Ferrari, Renault od miesiecy testuja nowe motory. Pytanie brzmi tylko, jacy klienci beda wspolpracowac z producentami. Mercedes i Ferrari chcieli w pierwszym roku dostarczac motory tylko dla jednego klienta. Renault, jako dostawca wyobraza sobie znowu wspolprace z czterema, piecioma klientami. Negocjacje czaly czas trwaja. W zamian Renault caly czas domaga sie by miec wiecej do powiedzenia. Od momentu sprzedazy dawnego fabrycznego zespolu do Grupy Genii, producent francuski stracil glos w roznych komisjach, oraz w grupach sterujacych F1. Ciezko jest im nawet dostac odpowiednie miejsce w obozie kierowcow. Fracuzi skarza sie, ze inwestuja podobna sume pieniedzy co zespoly w srodku stawki, ale nie dostaja glosu, ponadto traktowani sa tylko jak typowy dostawca. Jak ta sytuacje Bernie widzi, pokazal im bardzo wyraznie w Barcelonie. Miejsce w Paddocku F1 dla Motorhome zostalo im zabrane. Fracuzi musieli sie zadowolic z miejcem na obrzezu obozu GP2. Wyrazny znak dla Renault, aby obnizyc ceny nowych silnikow Turbo (obecnie Renault zada pomiedzy 20-25 Mln. Euro), aby te staly sie bardziej dostepne. Nie bylo szans przynajmniej w pierwszym roku nowych przepisow, aby tylko Ferrari i Mercedes wyposazylo w swoje motory cale pole startowe. Alernatywa byloby tylko pozostanie w 2014 przy silnikach V8, bo od 2015 wchodzi Honda. W ostatnich tygodniach rozmowy byly prowadzone pomiedzy Formula One Management, FIA i Renault. 100 Mln. Euro rocznie kosztuje Renault zabawa w F1. Bez rozmow z szefostwem w Monachium Bernie chcial tylko zwiekszyc presje na producencie francuskim.

    Wracajac do motorow, najwieksze zagrozenie jednak ponosi Mercedes. Mercedes zadal od McLaren'a odpowiedz do konca kwietnia na pytanie jak oni wyobrazaja sobie przyszlosc od 2015 roku. Stuttgart bedzie musial ograniczyc informacje na temat silnika do minimum. Oznacza to, ze McLaren nie dostanie wiecej informacji niz: gabaryty, waga, i wymogi chlodzenia dla poszczegolnych komponetow. Technologia jest tak nowa, ze kazda informacja jest cenna. Honda dowie sie wkrotce jak dlugi, szeroki i wysoki bedzie silnik Mercedesa. Jak ciezki, jak bedzie wygladal uklad wydechowy, jak szacowane bedzie chlodzenie, jaka pojemnosc beda mialy baterie, generatory oraz wydajnosc elektroniki i oczywiscie ciezar poszczegolnych blokow.
    Japonczycy wkrotce dowiedza sie gdzie i jak poszczegolne elementy napedu beda umieszczone.
    Ciekawa kwesta bedzie to, co sie bedzie miedzy wyscigami dziac. Czy Mercedes swoja jednostke napedowa bedzie wybudowywal, i bedzie przywozil motor motor na nastepny wyscig? Jak oni chca to ograniczyc by konkurencja nie rzucila okiem na motor, gdy bolid bedzie stal w Woking? Koszty rozwoju wachaja sie w trzycyfrowym milionowym zakresie. McLaren bedzie ten silnik uzywal, inzynierowie z McLaren'a i tak beda mieli za pomoca telemetrii dostep do takich informacji z jakimi temp. V6 Turbo Mercedesa chodzi, kiedy i ile paliwa spala, kiedy i dlaczego dwa elektrosilniki swoja sile wykorzystuja, aby zwiekszyc moc silnika, zaoszczedzic paliwo lub wypelnic Turbo „dziure“. Cala logistyka nad tym jak Power bedzie podzielony, bedzie to jedna wielkich tajemnic Mercedesa. Niemozliwe jest, aby wszystko ukryc przed Mclaren'em.
    Honda siedzi w pierwszym rzedzie i bedzie miala caly rok czasu, aby na wszystko zareagowac.

    Ale, nie tylko Mercedes musi martwic sie o transfer technologii . Od momentu gdy James Allison jest na rynku, spekulacje chodza ile on wie na temat Renault V6 Turbo, i co moze on zabrac z tej wiedzy do nastepnego zespolu. Interesujace bedzie to, jakie zespoly ktore ograniczone sa umowa, a niezadowolone sa z kondycji cenowych zmienia miedzy 2014 a 2015 dostawce silnika.

  • 14. dexter
    • 2013-05-20 21:05:12
    • *.115.60.193

    @gouter
    Niemieckim producentom samochodow wiedzie sie bardzo dobrze. No, moze jest jeden wyjatek to Opel, tylko ze Opel nalezy do General Motors. Wycofanie sie BMW bylo kwestia i kursem strategicznym z innych przyczyn, glownie z przyczyn Marketingowych. Ale, na pewno nie bylo to spowodowane sytuacja gospodarcza na swiecie.

  • 15. norbertinho
    • 2013-05-20 23:09:48
    • *.xdsl.centertel.pl

    brakuje mi w padoku pana dr Mario Thiessena :D :D

  • 16. lta700
    • 2013-05-21 09:05:42
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    cały berni .stary .... jak mawia mój dziadek gdy tylko borowczyk o nim wspomni podczas wyścigu

  • 17. mac011
    • 2013-05-21 18:09:51
    • *.dynamic.chello.pl

    „Ukierunkowaliśmy nasz rozwój na to jak nasi klienci postrzegają BMW. Nie ma powodu abyśmy zmieniali tę koncepcję. Aktualnie idzie nam bardzo dobrze.”
    Tak to końcowe zdanie jest "najlepsza" ,tylko wam trochę nie idzie w WTCC bo tam dostajecie łomot od Chevroletów hahahaha

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo