komentarze
  • 38. ravek29
    • 2011-07-31 22:13:40
    • *.centertel.pl

    No tak, gdybanie, wyśmiewanie itp. Ale co tak naprawdę pozostało? LRGP miał sporą szansę od początku sezonu (2 podia), był potencjał, ale co się stało? Ano to się stało, że choćby najlepszy konstruktor u nich pracował, to i tak dupa zbita jeśli kierowcy "nie biorą czynnego udziału" w rozwoju bolidu poprzez dostarczanie cennych danych. Team miota się jak mucha w latarce a kierowcy pieprzą o niekończących się potrzebach analizy danych (?) aby zrozumieć o co chodzi. Po prostu żenada... teraz właśnie wychodzi brak dobrego lidera. Nic więcej w tym sezonie nie wskórają.

  • 39. Antoni
    • 2011-07-31 22:32:18
    • *.adsl.inetia.pl

    38. ravek29 ...Nic więcej w tym sezonie nie wskórają. Nie jestem tego pewny. Kilka niezłych pożarów jeszcze mogą zrobić. Ten dzisiejszy z wybuchami, był bardzo spektakularny.

  • 40. patrolek23
    • 2011-07-31 22:34:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Konstruktorow to oni chyba maja. Stworzenie takiego wydechu od podstaw na pewno było niemałym wyzwaniem. Co raz tez cos nowego montuja w tym dylizansie piekieł. Moze faktycznie brakuje im jakiejs jasnej koncepcji i pomyslu na rozwoj. Taki ktos jak Robert na pewno mogłby pomoc ogarnac ten bajzel.

  • 41. GrzeSzNY
    • 2011-07-31 22:56:10
    • *.sub-174-252-0.myvzw.com

    @38 KUBICA nie byl liderem teamu. Lol. Byl/jest liderujacym kierowca.

  • 42. GrzeSzNY
    • 2011-07-31 23:01:55
    • *.sub-174-252-0.myvzw.com

    Jesli twierdzicie ze of kierowcy zalezy pozycja teamu w najwiekszej czesci, to wedlug tego rizumowania RBR jest szybki dzieki vettelovi. LOL, pomysly mieli dobre w renault ale wydaje mi sie ze idpuscili juz I pracuja nad 2012

  • 43. be_rcik
    • 2011-08-01 00:04:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wynik jest wypadkową wielu czynników (kierowca, strategia, aerodynamika, silnik i mechanika, obsługa, logistyka ....)
    Jak dla mnie w LRGP wszytko szwnkuje.

    40
    Niestety, chyba już tych co wymyślali te wynalazki nie mają. O tym niewielu mówi.

  • 44. Vettelowa
    • 2011-08-01 00:17:44
    • *.dynamic.chello.pl

    mi to się trochę wydaje, że Heidfeld na początku to się starał, bo miał nadzieje, że albo jakiś team sięnim zainteresuje albo że renault znajdzie dla niego miejsce u siebie. a jak uświadomił sobie irracjonalność swoich myśli to już ma daleko gdzieś co isę dzieje z renault. i nie pomaga im w rozwoju bolidu, a Petrov póki co nie ma doświadczenia, żeby jeszcze coś wspomoc. Tak własnie sobie myślę, że jakby takiego porządnego kopa dać Heidfeldowi w tyłek to może coś by z tego wyszło.

  • 45. belzebub
    • 2011-08-01 01:57:16
    • *.tvk3.pl

    Myślę, że ten wyścig być może będzie gwoździem do trumny dla startów Nicka w Reno. I tu nie chodzi o tą spektakularną awarię - ona może się w końcu zdarzyć każdemu, ale to, że przez blisko 20 okrążeń nie mógł wyprzedzić KOV, jadącemu jednym ze słabszych w tym sezonie tego już nie mogę darować, bo to jest już KOMPROMITACJA. I tak z tych starych zespołów to jedynie Williams jeszcze przegrywa z LRGP, fakty mówią same za siebie. Zespół się chyba pogubił, nowe poprawki nic już nie dają, jedynie co ciekawe Pietia jakoś jeszcze trzyma fason i coś tam próbuje wycisnąć z bolidu, bo reszta to tak jak wypowiedzi wyżej, powolny zjazd w dół. Przykre, bo to team Roberta, jak tak dalej będzie, to albo nie będzie miał do czego wracać, albo będzie musiał budować bolid wraz z inżynierami od podstaw, ale to już kwestia przyszłego sezonu /a mam nadzieję, że wróci w pełni sił/.

  • 46. TomPo
    • 2011-08-01 02:02:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Fakt faktem, że przy ściąganiu bolidu HEI gdy z PIT wyjeżdżał VET to wesoło nie było. Zobaczył nagle jadące na niego auto, w ciasnej alejce i nieźle mu bolidem zarzuciło przy szybkiej reakcji, zupełna popelina, powinni poczekać aż w PIT będzie luźniej i wtedy ściągnąć auto HEI do boksu. Zupełnie niepotrzebny stres i nerwowe manewry dla VET.

  • 47. TomPo
    • 2011-08-01 02:06:04
    • *.adsl.inetia.pl

    ps i tym się różni normalny odiborca od fanatyka, że obiektywnie stwierdza że VET zrobiono niepotrzebnie stresa, nawet gdy jego wygrane męczą, ale bardziej męczą jego fanatycy, a jak wiemy to jest gorsze od faszyzmu.
    Renia niestety leży i kwiczy, nie mówię że KUBek to jakiś geniusz ale ewidentnie morale w zespole brak bez jego udziału przez co ogólny wynik taki a nie inny, no i sponsorzy, kasa i cały łańcuszek przyczynowo - skutkowy.

  • 48. piotrek74
    • 2011-08-01 07:55:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oj dzieje się ,nawet Ananas nie wytrzymał i komentarz dorzucił .
    Bulion nie miał nic do powiedzenia na temat nowych poprawek ???
    Oni cały czas robią małe kroczki , ale wstecz .
    Będą największym przegranym zespołem w tym sezonie .

  • 49. atomic
    • 2011-08-01 08:29:37
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    wczoraj widziałem konia jak gwizdał na palcach stojąc na jednej nodze. to był ten sam koń co kilka tygodni temu / o czym pisałem/.koń postępy robi - reno nie

  • 50. sly1234
    • 2011-08-01 08:30:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    widać jaki wpływ na Renault miał Robert. za jego kadencji bolid rozwijał się doskonale. umiał nawiązać dialog z inżynierami. Do 2,3 pierwszych GP Renault miało rewelacyjny bolid. Wszyscy ich podglądali. Rozwój maszyny poszedł w złym kierunku i widać tego efekty.

  • 51. andriej01
    • 2011-08-01 09:03:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    LRGP:
    - Jeszcze nie dawno staliśmy nad przepaścią...
    PRESS:
    - A teraz?
    LRGP:
    - A teraz zrobiliśmy ogromny krok w przód...

    Oby nie było tak, po tej, jakże istotnej dla nich przerwie...
    Niech pracują chłopaki!!!

  • 52. Radek005a
    • 2011-08-01 10:11:34
    • *.swidnica.mm.pl

    Rozumiem ,ze Nick jest rozczarowany pozarem bolidu ,jednakże przed tym zdarzeniem na którym jechal miejscu? 16,17,18,19. Wiec jemu to na reke ,bo ma sie czym ,,usprawiedliwic" Szkoda mi slow. Niech daja Senne ,albo Gorsejana do powrotu Kubicy.

  • 53. lechart
    • 2011-08-01 10:33:38
    • *.olsztyn.mm.pl

    Brak słów ....... Kubica WRACAJ .............................

  • 54. Luna
    • 2011-08-01 15:10:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    42. GrzeSzNY masz rację.
    Robert nie jest konstruktorem, tutaj chodzi raczej o mentalność, motywację, świeżość i przywództwo jakie wnosił do renault. Za czasów bmw w szczególności nie raz narzekał, że poprawki nie przynoszą pożądanych efektów. Także ostrożnie z tym przydomkiem konstruktora/ inżyniera dla kubicy.

  • 55. TomPo
    • 2011-08-01 18:43:22
    • *.adsl.inetia.pl

    KUB nie jest konstruktorem ale przynajmniej dzięki jego wynikom i postawie, konstruktorzy mieli powera i motywację do pracy, no i kasę od sponsorów...

  • 56. Luna
    • 2011-08-01 19:25:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A tak btw.
    W ubiegłym roku również jakoś tak w porze letniej robert przedłużył kontrakt z renault o kolejne 2 lata. Wielu ludzi było zdziwionych dlaczego na tak długo, ja też. Gdyby podpisał na rok w tej chwili musiałby szukać nowego pracodawcy, a jak wiadomo w tej chwili jest takim jakby kotem w worku. Mogłoby być ciekawie.
    Dyliżans piekieł spalił się ze wstydu, a na innym forum już wyrokują, że przyszłym sezonie też będzie padaka.

  • 57. Pawelec79
    • 2011-08-01 20:09:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam.
    Robert ma to coś co mobilizuje ludzi do lepszej pracy. To jest jego atut (jeden z wielu).
    Podam taki przykład. Porównajcie sobie jak jeździł Nick Heidfeld w BMW razem z Jacques Villeneuve, a jak zaczął jeździć gdy drugim (a potem pierwszym) kierowcą w teamie został Robert. Zresztą jaki wtedy postęp zrobił cały team.

  • 58. sever
    • 2011-08-01 20:10:20
    • *.sky24.pl

    A mówicie że Nick taki powolny :-)

  • 59. figo7
    • 2011-08-01 20:14:00
    • *.adsl.inetia.pl

    No to Nick chyba już będzie miał wakacje na stałe raczej po przerwie nie będzie jeździł o silnik także trzeba dbać a nie dusić jak wariat jak się zasypia na starcie to tak jest .

  • 60. Pawelec79
    • 2011-08-01 20:14:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehehe Dobre. Ale mi chodzi o to że Robert potrafi motywować ludzi...nawet Nicka :)

  • 61. raf110
    • 2011-08-01 20:31:56
    • *.gigainternet.pl

    Czyżby Nick palił zioło podczas wyścigu zeby sie rozluznić i podalił skrętem bolid.
    Nie rozumiem Teamu dość ze jest kiepsko to oni w pierwszym dniu jeżdzi Bruno w drugim Nick zamiast ustawiać bolid pod jednego kierowce sprawdzać milion różnych ustawien opon zeby coś urwać w wyścigu to oni eksperymentują. Niech wsadzą Bruno na cały wekend wyścigowy pokaże co potrafi czyli nic i bedzie jasne ze trzeba czekać na Roberta. bo bez niego nic się nie wywalczy tylko budzet topnieje na ciągłe remonty a nawet odbudowe bolidu co wyścig tragedia i tu widać jakim dobrym kierowcą nasz Robert jest i ile wnosi do zespołu

  • 62. bednara1998
    • 2011-08-01 21:14:11
    • *.opera-mini.net

    Ale źle usuwali ten samochód bo vettel prawie w niego zjechał

  • 63. Pawelec79
    • 2011-08-01 21:15:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Za usuwanie bolidu powinna być kara dla organizatora

  • 64. figo7
    • 2011-08-01 23:19:06
    • *.adsl.inetia.pl

    63@ nie mów że ta kara to przejazd przez pitline he....he

  • 65. Qbus81
    • 2011-08-02 09:55:06
    • *.8.105.35

    ech... żeby tak Nick równie szybko jeździł jak citał z tego płonącego bolidu :)

  • 66. raf110
    • 2011-08-02 17:39:42
    • *.gigainternet.pl

    Jak by cię podpiekało w zadek tez byś wiał nawet w 3 sekundy.

  • 67. norman42
    • 2011-08-02 21:13:16
    • *.d.glogowek.net

    Moja mowa będzie krótka-nic nie wskórają,oby jak najmniej się kompromitacji,niestety tu mogą być problemy,brak Roba widać ewidentnie,nie ma kto poprowadzić inz. przypuszczam,że gdyby Rob wsiadł do Reni w obecnej formie bylby w pierwszej 10-ce.Jedyną ich nadzieją jest powrót KUB-ka jak najszybciej.

  • 68. bdrylo
    • 2011-08-03 09:12:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Siano + siano + siano daje efekty,a jak się wiecznie nie inwestuje tylko śrubki dokręca, odkręca + więcej lub mniej powietrza wali w koła to nie da efektu. Takie jest moje zdanie i tego się będę trzymał.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo