komentarze
  • 1. Gosu
    • 2011-03-01 09:44:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Również duży + dla RBR. Mają najszybszych mechaników w garażu.

  • 2. Pietrzej
    • 2011-03-01 09:59:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i dzieciaka co im na pewno zapewni dużo pracy

  • 3. Kolers
    • 2011-03-01 10:02:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jeśli driver F1 nie chce podać kto jest przed kim, to rozwiązał nie jeden "Nasz" spór o przewidywania na ten sezon.

  • 4. fezuj
    • 2011-03-01 10:03:11
    • *.pub.krusz-lan.pl

    2. Pietrzej - :))))))

  • 5. sly1234
    • 2011-03-01 11:15:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a za 5-6 miesięcy KUB wraca:))))))))))

  • 6. dafxf
    • 2011-03-01 11:37:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fernando to chyba by chcial juz przed sezonem wiedziec kto bedzie na tzw, WIERZCHU a tutaj niespodzianka bedzie duzo ZABAWY bynajmniej dla nas kibicow cos sie bedzie dzialo i bedzie duzo ale to bardzo duzo?????????tzw znakow zapytania. pozdrawiam

  • 7. modafi
    • 2011-03-01 11:43:06
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie sądze by były 3-4 pitstopy. Myślę, że będą 2, tylko na niektórych torach 3 pitstopy.

  • 8. jar188
    • 2011-03-01 11:52:11
    • *.trachem.pl

    @7. modafi , Na niektórych torach mogą być 2-3 na innych 3-4 a na jeszcze innych 4-6, chociaż skoro Pirelli daje na pierwsze wyścigi najtwardsze mieszanki to jest to znak,że zamierzają poprawić ich wytrzymałość. Chociaż zdaje się, że prz y tych oponach nie chodzi tylko o szybką degradację ale i o zmianę charakterystyki opon po przejechaniu kilu okrążeń. Pożyjemy zobaczymy.

  • 9. jar188
    • 2011-03-01 12:02:10
    • *.trachem.pl

    Dodam jeszcze,że kierowcy narzekają najbardziej na moment kiedy opony przestają pracować (tu kierowcy różnie szacują od 10 -20okrążeń), tempo podobno potrafi spaść wtedy nawet o 10sek, tak wiec istotnym elementem jak nie kluczowym będzie wyczucie KIEDY zjechać na zmianę.

  • 10. modafi
    • 2011-03-01 12:09:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    8. jar188
    Chodzi mi o to, że zespoły patrzą na siebie nawzajem. Już w poprzednim sezonie były zapowiedzi, że przez zakaz tankowania opony z racji wagi bolidu nie będą trzymały długo i liczba postojów wzrośnie. Tymczasem stało się wręcz odwrotnie - większość niedeszczowych wyścigów odbywała się przy jednej wizycie w boksach. Alonso w Monaco przejechał na twardych cały wyścig. Ekipy wolą jechać wolniej na zużytych oponach, niż ryzykować pitstop (tam zawsze można stracić przez jakiś błąd). Pzdr

  • 11. modafi
    • 2011-03-01 12:14:09
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    9. jar188
    ...i nie sądzę, że tempo spadnie aż o 10 sekund. Myślę, że sporo czasu jeszcze zostało zespołom do ustawienia bolidów odpowiednio. Chociaż Tobie, jak i sobie życzę by tak było - wyścigi staną się wtedy fascynujące :) Pzdr

  • 12. jar188
    • 2011-03-01 12:46:27
    • *.trachem.pl

    @modafi, To, że ekipy trochę przesadzają to wiadomo i być może robią celowy lament, ale w tym sezonie mamy trochę inną sytuację niż w poprzednim, zmienił się dostawca zmieniła się specyfika opon (w poprzednim Bridgestone jednak miał solidną bazę danych żeby przygotować dobre opony).
    Zauważ, że Pirelli na pierwszych kilka wyścigów daje najtwardsze mieszanki,wiec jednak coś na rzeczy jest, a sami kierowcy najbardziej właśnie narzekają nie na same szybkie zużywanie się opon ale na moment w którym wg nich po np16 kółkach opona przestaje nagle dobrze pracować a zaczyna jak przejściówka albo na pełny deszcz, może i nie będzie to 10sek ale różnice mogą spore.
    2-4 pitstopów nie będzie złe wiec jeżeli w tym przedziale zmieszczą się na większości wyścigach to ja się będę cieszył.

  • 13. piotrek74
    • 2011-03-01 17:10:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12. jar188- tu popieram nich będzie trochę zamętu .
    A jak oponki wraz z przebiegiem tracą na szybkośći sporawo to gra i buczy (muszą mieć sporą różnice aby opłacało się pic stop zaliczyć )
    A może Alonso obawia się swoich mechaników ??

  • 14. R90
    • 2011-03-01 17:55:15
    • Blokada
    • *.v46.interkam.pl

    Mysle ze to tez bedzie premiowac kierowcow ktorzy maja lagodny styl jazdy np Button. Zadba o opony i pare wiecej kolek da rade przejechac niz Hamilton

  • 15. fanAlonso=pziom
    • 2011-03-01 18:27:22
    • *.rzeszow.mm.pl

    dobra guma nie jest zła - oby to znane motto towarzyszyło Fernando w tym sezonie !!!

  • 16. mazur102
    • 2011-03-01 22:03:23
    • *.adsl.inetia.pl

    Zawsze najlepsi kierowcy narzekają na opony, kiedy im nie wychodzi wyścig (STANDARD)

  • 17. sauron szuapa
    • 2011-03-02 15:06:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie pamiętam, który dokładnie kierowca się już wypowiadał nt. zysków z łagodnego stylu jazdy, ale bez zastanowienie stwierdził, że będzie raczej odwrotnie. Wydaje mi się że mógł być to HAM- wspominał, że niezależnie od tego czy jechał "ostrożnie i łagodnie, czy ostro, to różnica w degradacji wynosiła max 2 kółka, a strata na całym stincie spora i nic nie rekompensująca. Wiem, że wielu z was ma opinię o Lewisie jako o najgorzej traktującym opony kierowcy, ale przecież na testach mógł sobie pozwolić na dowolne próby, a zdolności mu nie brakuje na pewno.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo