DO
GP Belgii
25.07 - 27.07
ZOSTAŁO
14DNI
7GODZ
5MIN
8SEK
25.07
/PIĄ/
trening
sprint kwalifikacyjny
/ 12:30 - 13:30
/ 16:30
26.07
/SOB/
sprint
kwalifikacje
/ 12:00
/ 16:00
27.07
/NIE/
wyścig
/ 15:00
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Wielkiej Brytanii
-
Norris wygrał po karze Piastriego. Hulkenberg skradł show pierwszym podium w karierze!
-
Hulkenberg czekał na to 15 lat
-
McLaren z dubletem, Piastri chce przekuć frustrację w motywację
-
Mercedes nie popisał się w zdradliwych warunkach
-
Hamilton tuż za podium w domowym wyścigu
-
Podwójne DNF Racing Bulls
-
Haas bez punktów mimo dobrego tempa po wyścigu pełnym incydentów
-
Gasly zadowolony ze swojego występu: to niesamowity wynik dla całego zespołu
-
Williams zadowolony z tempa wyścigowego
-
Verstappen: nie spodziewaliśmy się aż takiego deszczu
-
Kierowcy Astona zawiedzeni brakiem tempa mimo podwójnych punktów
Ostatnia aktywność
27.02.2014 00:43
0
. devious Gdzie wygrzebałes info że myciągają około 900 Km ??
Przejdź do wpisu Kobayashi: nadal jesteśmy wolniejsi od serii GP2
26.02.2014 18:55
0
Ekwador15 rozumiem twój punkt widzenia że wiele rzeczy w dzisiejszym F1 to gruba przesada i woła o pomstę do nieba (chociażby te nieszczęsne v6). Tylko uznałem że porównanie do lat 70 jest tak średnio fartowne bo tam lecieli z przesadą w drugą stronę. Nie była to w każdym bądź razie osobista wycieczka. Odnośnie bezpieczeństwa tez się zgadzam, w dzisiejszych bolidach stosuje już się takie chociażby kosmosy jak bak z włókna kevlarowego z domieszką gumy.
Przejdź do wpisu Pirelli przedstawia charakterystykę nowych opon na sezon 2014
26.02.2014 14:52
0
W latach 70-80 miałeś sezony gdzie sezon rozpoczynało 22 kierowców, ukończyło go 19-20 żywych. Tak w woli porównania.....
Przejdź do wpisu Pirelli przedstawia charakterystykę nowych opon na sezon 2014
26.02.2014 08:36
0
To że Bolidy w tym sezonie są szybsze na prostych to nie głównie zasługa jednostek napędowych, lecz zmniejszenia powieszchni tylnego oraz przedniego skrzydła (mniejszy opór powietrza). Bolidy w tym roku są znacznie wolniejsze na zakrętach, ponieważ znacznie to zredukowało "down force". Niestety nie ma co się oszukiwac ciężko tez mówic o 750 KM, gdy 150 z tego masz dostępne przez 30 sec ( czas rozładowania bateri systemu ERS i przekazania go na system napędowy).
Przejdź do wpisu Kobayashi: nadal jesteśmy wolniejsi od serii GP2