DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1

Ostatnia aktywność
27.02.2014 00:43
0
. devious Gdzie wygrzebałes info że myciągają około 900 Km ??
Przejdź do wpisu Kobayashi: nadal jesteśmy wolniejsi od serii GP2
26.02.2014 18:55
0
Ekwador15 rozumiem twój punkt widzenia że wiele rzeczy w dzisiejszym F1 to gruba przesada i woła o pomstę do nieba (chociażby te nieszczęsne v6). Tylko uznałem że porównanie do lat 70 jest tak średnio fartowne bo tam lecieli z przesadą w drugą stronę. Nie była to w każdym bądź razie osobista wycieczka. Odnośnie bezpieczeństwa tez się zgadzam, w dzisiejszych bolidach stosuje już się takie chociażby kosmosy jak bak z włókna kevlarowego z domieszką gumy.
Przejdź do wpisu Pirelli przedstawia charakterystykę nowych opon na sezon 2014
26.02.2014 14:52
0
W latach 70-80 miałeś sezony gdzie sezon rozpoczynało 22 kierowców, ukończyło go 19-20 żywych. Tak w woli porównania.....
Przejdź do wpisu Pirelli przedstawia charakterystykę nowych opon na sezon 2014
26.02.2014 08:36
0
To że Bolidy w tym sezonie są szybsze na prostych to nie głównie zasługa jednostek napędowych, lecz zmniejszenia powieszchni tylnego oraz przedniego skrzydła (mniejszy opór powietrza). Bolidy w tym roku są znacznie wolniejsze na zakrętach, ponieważ znacznie to zredukowało "down force". Niestety nie ma co się oszukiwac ciężko tez mówic o 750 KM, gdy 150 z tego masz dostępne przez 30 sec ( czas rozładowania bateri systemu ERS i przekazania go na system napędowy).
Przejdź do wpisu Kobayashi: nadal jesteśmy wolniejsi od serii GP2