DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
16.04.2011 08:31
0
xdomino996, nie mówmy hop przed zachodem słońca ! :D
Przejdź do wpisu Q1: Webber odpada
18.02.2011 18:32
0
Nie wiem czy było ale... Top Gear wspiera Roberta http :// ww w.autokrata .pl/artykul/ top-gear-wspiera -kubice-10521
Przejdź do wpisu Kubica opuścił OIOM
03.02.2011 14:33
0
no to mylilem sie, sadzilem ze LR nie zejdzie ponizej 1:14 ciekawe w tym wszystkim ile jest jeszcze potencjalu w bolidach, zakladajac ze wszystkie nowe bolidy redbulla ferrari mercedesa i lr sa w tej chwili w podobnej sytuacji w dopracowaniu nowego pojazdu i patrzac po sobie stosuja podobne symulacje mozna byc optymista przed nowym sezonem ale to wszystko to tylko przypuszczenia hehe
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów pod Walencją
03.02.2011 10:15
0
@110, nie, sam jestem polak z dziada pradziada ;) ale dałeś kolejny powód by wierzyć stereotypom ;) więcej dystansu może nam trzeba, tak myślę !
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów pod Walencją
03.02.2011 10:11
0
Jak sądzicie, Kubica zejdzie dzisiaj poniżej 1:14 ? Ja w to wątpię i bym na to nie liczył, raz że są testy, dwa że skoro w związku z nowym wynalazkiem LR podniosła się taka dyskusja, nie będą już teraz okazywać jego zalet. Kubica wspominał o tym że w następnych testach będą sprawdzać osiągi ale jest to tak ogólnie powiedziane że równie dobrze może chodzić o następne testy w Yerez albo Barcelonie. Albo inaczej, pociną w okolicach 1:14-15 a potem powiedzą że pracowali nad osiągami. A jaka jest ilość paliwa ? No cóż to wszystko tak ładnie wygląda jak Roberto jest pierwszy i rozumiem że to z naszej dumy narodowej i mentalności potrafimy się podniecać nawet P1 w testach ale może przydałoby się troche więcej chłodnej kalkulacji.. Zobaczcie jaki jest Robert. Aż dziw że jest Polakiem ;)
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów pod Walencją
03.02.2011 10:04
0
Witam, skoro jesteś stałym bywalcem to już wiesz czy można czy nie. Inna rzecz że napisać głupi 600 komentarz jest łatwo ale znaleźć wśród tych niektórych, głupich komentarzy już takie łatwe nie jest.. Wszyscy jesteśmy leniwi
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów pod Walencją
02.02.2011 17:08
0
nie ma co się podniecać czasami, zespół Roberta dobrze wie jakie są plotki na temat ich wynalazku, na pewno nie uchodzi im uwadze to czego możemy się sami dowiedzieć, zwykli kibice. Wszelkie plotki i poruszenie wywołane tym wydechem jest logicznym wytłumaczeniem czasów Kubicy i Petrova, myślę że nawet jutro nie zobaczymy Roberta poniżej 1:14. No i to co już zostało powiedziane u góry - to są testy a nie wyścigi - amen.
Przejdź do wpisu Rozpoczyna się drugi dzień testów pod Walencją
01.02.2011 15:31
0
Cieszy natomiast fakt ze o dobry merytoryczny poziom komentarzy dbaja liczne przenosnie, kolokwializmy i wolacze :)
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 15:03
0
czekam na kolejny szkolny komentarz :)
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 15:03
0
vetel pokazuje klase na testach, no braaaawo hahahhahh
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 15:01
0
zaraz ktoś napisze jaki to Petrov cieńki bo zjechał od razu do boxu. Jeso przecież to jakaś paranoja,, czy niektórzy z was tacy inteligentni czy sobie jaja robicie ? A nawet jeśli to już i to wystarczajaco duzo o was świadczy. No przykre...
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
28.05.2010 18:14
0
Nie wiem czy już było ale wstawiam nowe skrzydło dla Robrta ht tp://f1.gpupdate.net/en/photolarge.php? photoID=154708&catID=1103-4462 ht tp://f1.gpupdate.net/en/photolarge.php? photoID=154735&catID=1103-4462 ht tp://f1.gpupdate.net/en/photolarge.php? photoID=154737&catID=1103-4462
Przejdź do wpisu Nowe skrzydło Renault sprawdza się
13.05.2010 14:47
0
www.formula1.com > livetiming
Przejdź do wpisu Monako: Alonso najszybszy, Kubica trzeci
13.05.2010 14:44
0
Nie udzielam się często na tym forum bo nie chcę go zaśmiecać, ale bardzo bardzo dużo Was czytam. Chcąc być obiektywnym muszę powiedzieć że Renault F1 Team popełnia jeden zasadniczy błąd w swoich wypowiedziach. Kolego, nikt nie musi uwłaczać twojej obszernej wiedzy na temat F1, jeśli takową oczywiście posiadasz, ale dawkuj ją na odpowiednim poziomie, nie obrażając nikogo. Można mieć dużą wiedzę i duży brak klasy lub brak swojego honoru. Musisz mieć duży kompleks niższości skoroś jest takim orędownikiem swojej wolności wypowiedzi. Takim zachowaniem na pewno nie będziesz tu najważniejszy, pozostając w ostateczności zwykłym forumowym krzykaczem. Pozdrawiam PS. Czekam na Roberta na miękkich ;)
Przejdź do wpisu Monako: Alonso najszybszy, Kubica trzeci
13.05.2010 14:21
0
chapeau bas..
Przejdź do wpisu Monako: Alonso najszybszy, Kubica trzeci
08.05.2010 12:04
0
9 myślę że podobnie będzie w QUAL
Przejdź do wpisu Red Bull znowu najszybszy
13.03.2010 12:23
0
szansa na q3 jest
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy przed sesją kwalifikacyjną
12.03.2010 16:13
0
Drodzy Państwo, pozwolę sobie skopiować pewien ciekawy komentarz kibica o nicku " Motylos ", z innego portalu, być może gości też u nas i będzie mógł powiedziedzieć coś więcej. " Słowa które są poniżej są znalezione w necie. Teoria tu przedstawiona jest... ciekawa. Zatem do lektury :) "Zastanawialiście się dlaczego R30 jest taki krótki? Zastanawialiście się dlaczego zaprezentowany przez Renault bolid do złudzenia przypominał zeszłoroczną konstrukcję? Porównanie R29 i R30 Dlaczego w komentarzach z testów często pojawiała się informacją o niedopasowanych elementach w bolidzie Renault? Odpowiedź na te pytania może być tylko jedna. Renault ma coś do ukrycia. Pójdę dalej. Renault ma asa w rękawie. Zacznijmy od odpowiedzi na pierwsze pytanie. Wielokrotnie już zostało napisane, że R30 jest krótki, ponieważ ma mniejszy bak co jest wynikiem posiadania oszczędnej jednostki napędowej. Jednak z tej samej jednostki napędowej korzysta RB6 a jest zdecydowanie dłuższy. Dłuższy bolid to dłuższa podłoga a więc większa możliwość kształtowania strugi powietrza przepływającego pod samochodem. W zeszłym sezonie to właśnie ten element pozwolił BGP zdeklasować rywali. Bardzo dobrze wiedzą o tym inżynierowie Ferrari i dlatego zdecydowali się na zmianę kąta nachylenia silnika aby zyskać dodatkowe kilka centymetrów. Dlaczego projektanci Renault postąpili wbrew tej logice? Wytłumaczenie jest bardzo proste. Renault posiada całkiem nowe rozwiązanie w zakresie generowania siły docisku. Eric Boullier widząc na testach, co zaprezentowali rywale postanowił by ujawnić się dopiero na starcie w Bahrajnie. Tu pojawia się odpowiedź na koleje pytania. Aby móc testować mechaniczną stronę R30, zachowanie auta z dużym ładunkiem paliwa, zużycie opon, hamulce Renault postanowiło wykorzystać komponenty z poprzedniego sezonu. Stąd uzasadnione podobieństwo do auta z poprzedniego sezonu. Stąd niedopasowane elementy aerodynamiczne auta. Nie przyjmuję tłumaczenia, że było to wynikiem opóźnienia prac w Enstone. Nie dociera do mnie, że fabryka mogła wstrzymać pracę nad autem w sytuacji, kiedy przyszłość Renault w F1 była niepewna. Czy Honda zamroziła prace nad autem wiedząc, że odchodzi z F1? Wszyscy wiemy jak było. Honda zbudowała prawdopodobnie najlepsze auto wyścigowe jakie kiedykolwiek wyszło z ich fabryki. Wstrzymanie prac było by pewną śmiercią zespołu wyścigowego. Renault dobrze przepracowało końcówkę zeszłego sezonu jak również okres przygotowań. Wynikiem tych prac będzie całkowicie inna maszyna od tej zaprezentowanej podczas testów. Zmieniona zostanie podłoga, całkowicie przemodelowana zostanie sekcja tylna. W Bahrajnie zobaczymy całkiem nowe przednie oraz tylne skrzydło. Na koniec podeprę się wypowiedzią szefa ekipy Renault jaka ukazała się na łamach AUTOhebdo i w zasadzie przeszła bez echa. "Wolimy do ostatniej chwili pracować w tunelu aerodynamicznym, a z niespodziankami wstrzymać się do wyścigu, zamiast prezentować je podczas testów." Boullier podjął duże ryzyko. Postawił wszystko na jedną kartę. W Bahrajnie na tor wyjedzie bolid, który nie przejechał ani jednego okrążenia testowego. Czy fantastyczne wyniki osiągnięte w tunelu (muszą takie być) przełożą się na tor? Czy element zaskoczenia wystarczy by być te kilka ułamków sekundy przed resztą? Komentarz jest ze wszech miar optymistyczny a teorie śmiałe. Nie wiem czy wiecie ale Szef Renault jest niezłym... pokerzystą. Trafił swój na swego? Motylos " Teoria bardzo odważna ale może tkwić w niej conajmniej parę ziaren prawdy. Jak będzie na prawde ? przekonamy się w wyścigu, zastanawiam się jeszcze czy wspomniane nowinki zostały lub ich część lub jeden element, został zainstalowany już podczas dzisiejszych treningów Pozdrowienia dla Motylosa za fantastyczny komentarz.
Przejdź do wpisu #2 trening: Rosberg z najlepszym czasem
28.02.2010 14:37
0
KUBICA 1:25.935 jest co raz lepiej Panowie.
Przejdź do wpisu Rusza ostatni dzień testów pod Barceloną
25.02.2010 12:45
0
Panowie bardzo rzadko piszę tu bo nie chcę zaśmiecać już i tak zaśmieconego bzdurnymi komentarzami forum, dla tych którzy tak zajadle i notorycznie pytają o relacje telewizyjną z testów której nie ma podaję linka do zdjęć Suttona ht tp://f1.gpupdate.net/ en/ , zdjęcia są bardzo szybko aktualizowane (prawie na żywo) może to Was zaspokoi chociaż w procencie ;)
Przejdź do wpisu Ruszają testy pod Barceloną
05.06.2009 13:58
0
_://iplonlinematch.com/live-f1-race.html prosze bardzo Tomku
Przejdź do wpisu Rosberg po raz kolejny najszybszy
24.05.2009 14:14
0
ehh pech pech pech, Podziwiam Roberta za cierpliwość ale chyba mu sie już ona kończy...
Przejdź do wpisu Button zdobywa pole position w Monako
19.04.2009 11:18
0
Sądząc po warunkach można spekulować czy Kubica dostanie karę przesunięcia o 10 pozycji na starcie w następnym GP, mało kto z nas widział co tam się dokładnie stało, mógł nie wychamować, zagapić się, mogła być słaba widoczność, zobaczymy co powiedzą. Chciałem się jeszcze odnieść do formy Roberta, stwierdzam że pod względem umiejętności był to jeden z najgorszych wyścigów polskiego kierowcy. Wiele razy mówiono że jest dobry na deszczu, być może niewypalona konstrukcja bolidu dodała "oliwy do ognia" Zwycięzca zasłużony, szkoda Adriana. pozdrawiam i witam na forum :)
Przejdź do wpisu Podwójne zwycięstwo Red Bulla w GP Chin!