DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
01.02.2011 14:42
0
1. N. Hülkenberg Force India VJM03 1:13,938 2. F. Alonso Ferrari F150 1:14,718 3. S. Vettel Red Bull RB7 1:14,921 4. K. Kobayashi Sauber C30 1:15,831 5. G. Paffett McLaren MP4-25 1:16,256 6. J. D'Ambrosio Virgin VR-01 1:16,398 7. W. Pietrow Renault R31 1:17,424 8. J. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18,260 9. N. Karthikeyan HRT F110 1:18,650 10. R. Barrichello Williams FW33 1:18,714 11. N. Rosberg Mercedes GP W02 1:19,930
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
06.07.2010 11:36
0
czyli w sumie ta punktacja nic nie zmieniła jest jak powinno być ale premiuje ona zwycięzców poszczególnych wyścigów przykładowo hamilon wygrywa 3 z 9 pierwszych wyścigów i w pozostałych nie zdobywa żadnego punktu i ma w tym momencie 75 punktów w klasyfikacji to kubica w przypadku gdy chciałby być przed nim musiał by punktować w każdym wyścigi i to przyjeżdzać na wysokim 6 miejscu więc dużo bardziej niż w poprzednim sezonie opłaca sie wygrywać
Przejdź do wpisu Kubica: możemy być dumni
06.07.2010 09:56
0
aktualne wyniki przy punktacji z poprzedniego sezonu 1.hamilton 52 2.button 49 3.vetel 47 4.weber 40 5.alonso 39 6.kubica 33 7.rosberg 29 8.massa 26 a tak dla ciekawości bo nie liczyłem wszystkich to szumacher zdobyłby tylko 13 punktów jak narazie
Przejdź do wpisu Kubica: możemy być dumni
14.05.2010 16:43
0
a co do tego 3 sektora wczoraj czytałem że sam robert mówił że nie mógł poprawi czasu bo w 3 sektorze była mżawka i przyczepność spadła
Przejdź do wpisu Kubica czarnym koniem Monako
13.05.2010 19:42
0
15. szerter no też mi się tak wydaje ale zobaczymy w sobote na 3 treningu jak robert będzie wysoko to mogą być najlepsze jak do tej pory kwalifikacje w tym roku
Przejdź do wpisu Pozytywny początek dla Renault
13.05.2010 18:59
0
"Robert był najszybszy na średniej mieszance opon, mimo że nie miał tak udanego przejazdu na miękkiej. Nie martwimy się tym jednak" słowa Alana Permane może to była winna innych czynników a nie złego zestrojenia bolidu do opon super miękkich ta stosunkowo mała poprawa czasu wykręconego na oponach miękkich może był jakiś obcy czynnik dlatego robet nie poprawił czasu tak znacząco jak alonso który poprawił sie po zmianie na miękką mieszanke o ponad 1s
Przejdź do wpisu Pozytywny początek dla Renault
13.05.2010 16:23
0
jak dla mnie kubica ma jeszcze zapas warto zaznaczyć że kubica gdy wyjechał na super miękkiej mieszance poprawił swój czas osiągnięty na miękkiej mieszance o 0.4s w porównaniu do alonso który na miękkiej mieszance pojechał ponad 1s szybciej więc wydaje mi sie że u kubicy nie było na maxa możliwości co do super miękkiej mieszanki więc można to poprawić gdyby różnica wynosiła mniej wiecej 1s jak w przypadku alonso to było by 1 miejsce w drugim treningu co do tego nie ma wątpliwości więc jeśli mechanicy i inżynierowie się spiszą może być bardzo dobrze w sobotnich kwalifikacjach
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w drugim treningu
10.05.2010 21:53
0
34. halinka zgadam się z tobą przewaga redbulla w hiszpani była gigantyczna przewaga jaką mieli po kwalifikacjach nad 3 w kwalifikacjach hamiltonem nie może zniknąc w tydzień czasu jednak wydaje mi sie że ta przewaga jak będzie to nie będzie już tak wielka jak w barcelonie
Przejdź do wpisu Lewis: w Monako kierowca liczy się bardziej
10.05.2010 20:45
0
monaco to wolny tor a powszechnie wiadomo że na takich torach najważniejsza jest aerodynamika co redbulle mają najlepszą w całej stawce ale przecież w monaco nie ma szybkich łuków czy zakrętów wszystkie są bardzo wolne a na dodatek bodajże z 5 zakrętów przejeżdża się poniżej 100km/h a jak wiadomo żeby aerodynamika działała to potrzebne są do tego wyższe prędkości bez których nie spełnia ona aż tak wielkiej roli wiec według mnie ta najlepsza aerodynamika nic im za bardzo w takich zakrętach nie pomoże co innego jak przczepność mechaniczna co jak sam Robert kiedyś wspominał że reno dysponuje bardzo dobrą przyczepnością mechaniczną więc może wypadnie bardzo dobrze w monaco
Przejdź do wpisu Lewis: w Monako kierowca liczy się bardziej
25.04.2009 20:40
0
my się tu zastanawiamy ile waży bolid z kersem ile kto ma paliwa a przecież jakby BMW nie spartoliło bolidu na sezon 2009 i przygotowało coś co osiągami dorównywało by RED BULL , BROWN GP czy TOYOCIE to byłoby wszystko jedno ile waży bolid z kersem czy bez bo i tak Robert byłby wstania to wszystko zniwelować a tak przeliczenia ile kto waży i czekanie na cud lub zbieg okoliczności w wyścigu zobaczymy w BARCELONIE może tam nastąpi przełom tej kompromitacji BMW
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 20:24
0
zgadzam się z Troker1979 jedyny mądry chodzi tylko o to żeby mieć jak najwięcej kilogramów żeby jak najlepiej wyważyć bolid bo różnymi względami wychodzi na to że każdy z bolidów waży mniej więcej ok 605-610kg tylko w przypadku Roberta jest mniej tych kilogramów do rozłożenia w bolidzie i tyle bolid może się gorzej prowadzić jest inne zużycie opon itd.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 20:16
0
jeśli chodzi o Kubice i kers jest powiedziane że minimalna waga bolidu wynosi 605 kg czyli na okrągło licząc Robert zawsze mówi że jakby był o 10kg lżejszy to jeździłby zawsze z kers czyli reasumując nie jest powiedziane że bolid ma ważyć bez kersu 605 czyli na przykładzie haidfelda może być tak że on+bolid+kers ważą 605kg czyli jak twierdzi Robert może przypuszczalnie ważyć 615kg z kers czyli po przeliczeniu wychodzi jakieś 33 okrążenia jutro do pierwszego tankowania o jakieś 4 mniej jak haidfeld
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 17:49
0
dzisiaj podawali komentatorzy w kwalifikacjach że zużycie paliwa na torze jest jakieś 2,5kg na okrążenie czyli przeliczając z kersem czy bez Robert ma paliwa na jakieś 37 okrążeń plus minus 1 a dodatkowe 10kg paliwa na tym torze to strata jakieś 0,4 s na okrążeniu może się im to udać nie liczę na cuda ale pierwsza 8 czasem
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 17:38
0
BMW na jeden pit stop w obu przypadkach przecież w piątek na treningach mieli długie przejazdy na miękkich oponach Robert bodajże przejechał 13 kółek z rzędu na miękkich oponach w niezłym tempie będzie ciężko ale ....
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu