DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
22.07.2008 17:05
0
kempa007, teoretycznie masz rację, ale tylko teoretycznie. Waga systemu jest obecnie szacowana na ok.30kg a dopuszczalna waga całkowita bolidu z kierowcą na 2009 nie ulega zmianie. Pytanie więc czy 30 kg w niedogodnym z pkt. widzenia rozkładu masy miejscu na pewno zbilansuje doskonałe działanie KERS. A myślisz że dlaczego Mac rozważa budowę 2 bolidów, z systemem i bez? To 30 kg przy stałej wadze kierowcy (na razie tylko Robert zrzucał wagę i to nie 30 kg ;)) to o 30 kg mniej tak potrzebnego balastu w newralgicznych miejscach. Wszystko to więc nie jest takie oczywiste.
Przejdź do wpisu Mechanik porażony prądem, BMW przerywa testy