DO
GP Węgier
01.08 - 03.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Belgii
-
Piastri pokonał Norrisa w GP Belgii przy zmiennych warunkach pogodowych
-
Leclerc na podium, Hamilton wybrany kierowcą dnia
-
Piastri zrównał się z Ricciardo w liczbie zwycięstw w F1
-
Albon dowiózł kolejną dobrą lokatę w niedzielę
-
Tsunoda pobił niechlubny rekord Coultharda w Red Bullu
-
Bortoleto z kolejnymi punktami w sezonie
-
Haas przegapił właściwy moment na zjazd do pit-stopu
-
Gasly z jednym punktem w wyścigu
-
Problemy z bolidem pozbawiły Racing Bulls szansy na podwójne punkty
-
Alonso: poprawki nie przyniosły nam spodziewanej poprawy
-
Mercedes bez pozytywnych wniosków po weekendzie w Spa
Ostatnia aktywność
22.07.2008 17:05
0
kempa007, teoretycznie masz rację, ale tylko teoretycznie. Waga systemu jest obecnie szacowana na ok.30kg a dopuszczalna waga całkowita bolidu z kierowcą na 2009 nie ulega zmianie. Pytanie więc czy 30 kg w niedogodnym z pkt. widzenia rozkładu masy miejscu na pewno zbilansuje doskonałe działanie KERS. A myślisz że dlaczego Mac rozważa budowę 2 bolidów, z systemem i bez? To 30 kg przy stałej wadze kierowcy (na razie tylko Robert zrzucał wagę i to nie 30 kg ;)) to o 30 kg mniej tak potrzebnego balastu w newralgicznych miejscach. Wszystko to więc nie jest takie oczywiste.
Przejdź do wpisu Mechanik porażony prądem, BMW przerywa testy