Główny inżynier wyścigowy Renault, Alan Permane, po pracowitych, piątkowych treningach przyznał, że jutro oba bolidy R30 będą jeździły ze wszystkimi nowymi częściami, które dzisiaj były sprawdzane. Zespół Renault na Węgry przygotował nowe tylne skrzydło, nowe przednie skrzydło oraz poprawioną podłogę.
Podsumowanie dnia: „To był bardzo pracowity dzień dla obu bolidów- bardziej pracowity niż zazwyczaj, ponieważ mieliśmy wiele części do przetestowania, a obaj kierowcy, załoga w boksach i inżynierowie wykonali bardzo dobrą pracę, radząc sobie z nakładem pracy. Obaj kierowcy wydają się dobrze spisywać tutaj, mimo że obaj mieli dzisiaj nieco inne programy.”Warunki na torze: „Często zdarza się tutaj, że po za linią wyścigową jest brudno, ale jest lepiej niż zazwyczaj. Tor był w dobrej kondycji od początku dnia, mimo że popołudni z pewnością poprawił się.”
Poprawki: „Wykonaliśmy porównanie tylnego skrzydła z Witalijem i sprawdzaliśmy poprawioną podłogę w obydwu bolidach. Mamy tu także nowe przednie skrzydło, a oba bolidy będą jeździły z tymi częściami jutro.”
Osiągi opon: Wykonaliśmy jako takie porównanie opon, ale mnóstwo pracy włożyliśmy w sprawdzanie miękkiej mieszanki, jeżdżąc z małą i dużą ilością paliwa, aby ocenić tempo kwalifikacyjne i na dłuższym przejeździe. Ogólnie, wygląda to bardzo dobrze, a my nie odnotowaliśmy żadnych problemów.”
30.07.2010 17:47
0
Z tego co widać poprawiają części które są najtańsze.
30.07.2010 17:49
0
No, to się jutro przekonamy. Rebulle i Ferrari wydają się być poza zasięgiem, McL raczej też.
30.07.2010 17:54
0
przednie skrzydło standard tylne bardzo dobrze że działa poprawnie a podłoga tak samo tylko kurde jeszcze kanał f im potrzebny do szczęścia i będzie git powodzenia
30.07.2010 17:58
0
ver web alo kub mas ham but pet
30.07.2010 17:58
0
vet
30.07.2010 18:07
0
to wiadomo czemu pietrov był lepszy w 2 treningu..... bo miał nowe tylnie skrzydło :)))
30.07.2010 18:17
0
6 nie był lepszy od roberta z tego powodu tylko oba bolidy miały inny plan na dzisiaj
30.07.2010 18:18
0
Skoro Vitek miał tylko to skrzydło to jutro Kubek jak je dostanie to może mieć dobry qual mam nadzieję na drugą linię :)))
30.07.2010 18:24
0
lepiej, przeczytajcie wywiad z Robertem na konkurencyjnej stronie, będziecie mieli pełniejszy i bardziej optymistyczny obraz sytuacji w Renault.
30.07.2010 18:34
0
1. RoyalFlesh F1-poprawienie podłogi to jest tania sprawa?, nie jestem pewien
30.07.2010 18:43
0
RoyalFlesh F1 znow sie chce wykazac ale znow marnie cos to wychodzi - nie wiesz nie wypowiadaj sie ;)
30.07.2010 18:46
0
Kubica mowil ze nowa podloga dziala bardzo dobrze a na drugim trningu testowal czesci na przyszly rok
30.07.2010 18:51
0
a to tylnie skrzydło ma jakiś silniczek rakietowy, moze wtedy dałby sie jakoś odrobić te 1,5s na okrążeniu, inaczej znowu będzie dublowanie!!!
30.07.2010 18:51
0
1 najtańsze?. Jesteś urodzonym pesymistą? Skąd bierzesz takie dokładne informacje?
30.07.2010 18:58
0
no jest dobrze baa nawet bardzo dobrze ,czyzby reno powalczylo jutro z pierwsza dwujca ?:)
30.07.2010 18:58
0
no to chociaż jakaś korbka odrzutowa??
30.07.2010 19:07
0
myślę że nawet 2 rząd jest w zasęgu Robcia
30.07.2010 19:18
0
Robert Kubica, R30-03 Vitalij Petrov, R30-04
30.07.2010 19:33
0
Robert Kubica,R30-03 Bardzo Możliwe Vitalij Petrov,R30-10 Możliwe
30.07.2010 19:39
0
@3 modyfikacje podłogi to chyba związane z dyfuzorem. Tylne skrzydło to wydaje mi się ze przygotowanie do f-duct, a przednie skrzydło to raczej każdy zespół zmienia w zależności od specyfiki toru. Co ważne, dziś tylne skrzydło testował PET, więc skoro zaliczył aż tak dobry rezultat to raczej z optymizmem należy jutro patrzec na osiągi KUB.
30.07.2010 19:56
0
"1" -- "14" Dokładnie.Skoro nawet ja tego nie wiem a piję z Robsem piwko co wekeend :))
30.07.2010 20:05
0
Kierowca ma rację, oni to tylnie skrzydło modyfikują z myślą o F-duct. Ogółem dobrze to wygląda.
30.07.2010 20:21
0
Przecież Robert jeździł z nowym skrzydłem!!!
30.07.2010 20:41
0
Oby jutro wyszła poprawa licze na walke o P5 z Mclarenami.
30.07.2010 20:54
0
Post nr.1 bynajmniej smieszmy ale widze ze juz ktos go sprowadzil na ziemie ( modyfikacja podlogi jest jednym z najdrozszych i najbardziej pracochlonnym zajeciem gdyz podcisnienie przez nia genarowane powstaje poprzez zgranie prawie wszystkich czesci aero, ktore odpowiadaja ze kierowanie powietrza, a raczej wysysanie go spod bolidu np przednie skrzydlo, sekcje boczne, kat nachylenia czesci przdniego zawieszenia, dmuchany dyfuzor itp. Zgranie wszystkiego w polaczeniu jeszcze z "dmuchancem " musi byc naprawde trudnym wyzwaniem). Wedlug mnie ogolnie ladnie to waglada, jutro sie okaze jak wielka jest jeszcze strata do czolowki. Widac ze Mc-laren i Merc maja troche problemow. Linia startowa nr.3 jaknajbardzej realna dla Roberta, jezeli np. jakis tam Massa nie pojedzie optymalnie, Robert moze byc w kwalu nawet 4. Ale zobaczymy jak bedzie, Pietrow tez jak narazie bardzo ladnie mimo duzej straty do czolowki.
30.07.2010 20:59
0
wjabs Jak masz pisac takie głupoty to nie pisz bo ja mam nadzieje że to co masz w głowce wkrotce będzie miało poprawki i zacznie pracować jak należy
30.07.2010 21:15
0
Co za debile piszą takie głupie komentarze
30.07.2010 21:18
0
Kierowcy Renault użyją nowych poprawek Renault z nowym tylnym skrzydłem Tylko kempa007 może takie artykuły pisać dwa o tym samym by tylko było coś napisane
30.07.2010 22:36
0
Faktycznie mało tu konkretów. Wyczytałem na konkurencyjnym portalu, że kluczową poprawką jest właśnie podłoga. Podobno od Walencji było z nią coś nie tak i tracili trochę mocy. Zdaje się, że nie współgrała z dmuchanym dyfuzorem. Ale pomimo tych poprawek Kubek i tak jest sceptyczny :/ Inni im odeszli.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się