WIADOMOŚCI

Kierowcy Renault użyją nowych poprawek
Kierowcy Renault użyją nowych poprawek
Główny inżynier wyścigowy Renault, Alan Permane, po pracowitych, piątkowych treningach przyznał, że jutro oba bolidy R30 będą jeździły ze wszystkimi nowymi częściami, które dzisiaj były sprawdzane. Zespół Renault na Węgry przygotował nowe tylne skrzydło, nowe przednie skrzydło oraz poprawioną podłogę.
baner_rbr_v3.jpg
Podsumowanie dnia: „To był bardzo pracowity dzień dla obu bolidów- bardziej pracowity niż zazwyczaj, ponieważ mieliśmy wiele części do przetestowania, a obaj kierowcy, załoga w boksach i inżynierowie wykonali bardzo dobrą pracę, radząc sobie z nakładem pracy. Obaj kierowcy wydają się dobrze spisywać tutaj, mimo że obaj mieli dzisiaj nieco inne programy.”

Warunki na torze: „Często zdarza się tutaj, że po za linią wyścigową jest brudno, ale jest lepiej niż zazwyczaj. Tor był w dobrej kondycji od początku dnia, mimo że popołudni z pewnością poprawił się.”

Poprawki: „Wykonaliśmy porównanie tylnego skrzydła z Witalijem i sprawdzaliśmy poprawioną podłogę w obydwu bolidach. Mamy tu także nowe przednie skrzydło, a oba bolidy będą jeździły z tymi częściami jutro.”

Osiągi opon: Wykonaliśmy jako takie porównanie opon, ale mnóstwo pracy włożyliśmy w sprawdzanie miękkiej mieszanki, jeżdżąc z małą i dużą ilością paliwa, aby ocenić tempo kwalifikacyjne i na dłuższym przejeździe. Ogólnie, wygląda to bardzo dobrze, a my nie odnotowaliśmy żadnych problemów.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

29 KOMENTARZY
avatar
RoyalFlesh F1

30.07.2010 17:47

0

Z tego co widać poprawiają części które są najtańsze.


avatar
majton

30.07.2010 17:49

0

No, to się jutro przekonamy. Rebulle i Ferrari wydają się być poza zasięgiem, McL raczej też.


avatar
kam39

30.07.2010 17:54

0

przednie skrzydło standard tylne bardzo dobrze że działa poprawnie a podłoga tak samo tylko kurde jeszcze kanał f im potrzebny do szczęścia i będzie git powodzenia


avatar
jaacca

30.07.2010 17:58

0

ver web alo kub mas ham but pet


avatar
jaacca

30.07.2010 17:58

0

vet


avatar
szalek

30.07.2010 18:07

0

to wiadomo czemu pietrov był lepszy w 2 treningu..... bo miał nowe tylnie skrzydło :)))


avatar
bodzio02

30.07.2010 18:17

0

6 nie był lepszy od roberta z tego powodu tylko oba bolidy miały inny plan na dzisiaj


avatar
Jimek

30.07.2010 18:18

0

Skoro Vitek miał tylko to skrzydło to jutro Kubek jak je dostanie to może mieć dobry qual mam nadzieję na drugą linię :)))


avatar
xris

30.07.2010 18:24

0

lepiej, przeczytajcie wywiad z Robertem na konkurencyjnej stronie, będziecie mieli pełniejszy i bardziej optymistyczny obraz sytuacji w Renault.


avatar
Niespokojny

30.07.2010 18:34

0

1. RoyalFlesh F1-poprawienie podłogi to jest tania sprawa?, nie jestem pewien


avatar
nekos

30.07.2010 18:43

0

RoyalFlesh F1 znow sie chce wykazac ale znow marnie cos to wychodzi - nie wiesz nie wypowiadaj sie ;)


avatar
lygens

30.07.2010 18:46

0

Kubica mowil ze nowa podloga dziala bardzo dobrze a na drugim trningu testowal czesci na przyszly rok


avatar
wjabs

30.07.2010 18:51

0

a to tylnie skrzydło ma jakiś silniczek rakietowy, moze wtedy dałby sie jakoś odrobić te 1,5s na okrążeniu, inaczej znowu będzie dublowanie!!!


avatar
karlito

30.07.2010 18:51

0

1 najtańsze?. Jesteś urodzonym pesymistą? Skąd bierzesz takie dokładne informacje?


avatar
wiesiu

30.07.2010 18:58

0

no jest dobrze baa nawet bardzo dobrze ,czyzby reno powalczylo jutro z pierwsza dwujca ?:)


avatar
wjabs

30.07.2010 18:58

0

no to chociaż jakaś korbka odrzutowa??


avatar
rydz14

30.07.2010 19:07

0

myślę że nawet 2 rząd jest w zasęgu Robcia


avatar
tomspoon

30.07.2010 19:18

0

Robert Kubica, R30-03 Vitalij Petrov, R30-04


avatar
tomasznowak7909

30.07.2010 19:33

0

Robert Kubica,R30-03 Bardzo Możliwe Vitalij Petrov,R30-10 Możliwe


avatar
kierowca

30.07.2010 19:39

0

@3 modyfikacje podłogi to chyba związane z dyfuzorem. Tylne skrzydło to wydaje mi się ze przygotowanie do f-duct, a przednie skrzydło to raczej każdy zespół zmienia w zależności od specyfiki toru. Co ważne, dziś tylne skrzydło testował PET, więc skoro zaliczył aż tak dobry rezultat to raczej z optymizmem należy jutro patrzec na osiągi KUB.


avatar
Jaro75

30.07.2010 19:56

0

"1" -- "14" Dokładnie.Skoro nawet ja tego nie wiem a piję z Robsem piwko co wekeend :))


avatar
Horosz

30.07.2010 20:05

0

Kierowca ma rację, oni to tylnie skrzydło modyfikują z myślą o F-duct. Ogółem dobrze to wygląda.


avatar
kamcio944

30.07.2010 20:21

0

Przecież Robert jeździł z nowym skrzydłem!!!


avatar
Renault R30 F1

30.07.2010 20:41

0

Oby jutro wyszła poprawa licze na walke o P5 z Mclarenami.


avatar
witam

30.07.2010 20:54

0

Post nr.1 bynajmniej smieszmy ale widze ze juz ktos go sprowadzil na ziemie ( modyfikacja podlogi jest jednym z najdrozszych i najbardziej pracochlonnym zajeciem gdyz podcisnienie przez nia genarowane powstaje poprzez zgranie prawie wszystkich czesci aero, ktore odpowiadaja ze kierowanie powietrza, a raczej wysysanie go spod bolidu np przednie skrzydlo, sekcje boczne, kat nachylenia czesci przdniego zawieszenia, dmuchany dyfuzor itp. Zgranie wszystkiego w polaczeniu jeszcze z "dmuchancem " musi byc naprawde trudnym wyzwaniem). Wedlug mnie ogolnie ladnie to waglada, jutro sie okaze jak wielka jest jeszcze strata do czolowki. Widac ze Mc-laren i Merc maja troche problemow. Linia startowa nr.3 jaknajbardzej realna dla Roberta, jezeli np. jakis tam Massa nie pojedzie optymalnie, Robert moze byc w kwalu nawet 4. Ale zobaczymy jak bedzie, Pietrow tez jak narazie bardzo ladnie mimo duzej straty do czolowki.


avatar
cyk

30.07.2010 20:59

0

wjabs Jak masz pisac takie głupoty to nie pisz bo ja mam nadzieje że to co masz w głowce wkrotce będzie miało poprawki i zacznie pracować jak należy


avatar
Mike 38

30.07.2010 21:15

0

Co za debile piszą takie głupie komentarze


avatar
Mike 38

30.07.2010 21:18

0

Kierowcy Renault użyją nowych poprawek Renault z nowym tylnym skrzydłem Tylko kempa007 może takie artykuły pisać dwa o tym samym by tylko było coś napisane


avatar
Kwazar

30.07.2010 22:36

0

Faktycznie mało tu konkretów. Wyczytałem na konkurencyjnym portalu, że kluczową poprawką jest właśnie podłoga. Podobno od Walencji było z nią coś nie tak i tracili trochę mocy. Zdaje się, że nie współgrała z dmuchanym dyfuzorem. Ale pomimo tych poprawek Kubek i tak jest sceptyczny :/ Inni im odeszli.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu