WIADOMOŚCI

EA Sports podało datę premiery "F1 25"
EA Sports podało datę premiery "F1 25" © EA Sports

Amerykańska firma opublikowała najważniejsze informacje nt. tegorocznej edycji oficjalnej gry mistrzowskiej serii. Ujawniła także jej pierwszy zwiastun.

2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg

EA Sports już od kilku dni budowało napięcie na swoich mediach społecznościowych, ujawniając okładki wersji standardowej oraz ikonicznej. Na tej pierwszej znaleźli się Oscar Piastri, Carlos Sainz oraz Oliver Bearman, zaś na drugiej Lewis Hamilton. Producenci celowo wykorzystali do tego osobę Brytyjczyka w związku z jego przejściem do Ferrari.

Nic zatem dziwnego, że odegrał też główną rolę w pierwszym zwiastunie gry. Ta będzie miała swoją premierę 30 maja, ale już teraz można zamawiać ją w przedsprzedaży. Korzystać z niej będą mogli gracze PlayStation 5, Xbox Series X/S oraz PC.


Amerykańska firma oczywiście poinformowała także o najważniejszych zmianach w "F1 25". Po raz kolejny zmodyfikowano tryb Braking Point, w którym pojawią się nowe opcje trudności. Ekipa Konnersport ma tym razem walczyć o najwyższe cele w stawce.

Producenci nie przepuścili też okazji do tego, by poruszyć wątek oficjalnego filmu F1, który trafi do kin 27 czerwca. Fikcyjna drużyna APXGP będzie dostępna w trybach kariery kierowcy oraz własnego zespołu. W kontekście trybu My Team należy wspomnieć o największej przebudowie, jaka dotknęła go od czasu swojego debiutu w 2020 roku.

Dzięki mocy silnika gry EGO wprowadzono pewne innowacje na dostępnych torach. Za sprawą technologii LIDAR udało się osiągnąć ich zwiększoną autentyczność, co ma być zauważalne także w samym otoczeniu obiektów:

"F1 25 oferuje graczom więcej możliwości posmakowania F1 i podążania własną ścieżką wyścigów, począwszy od dramaturgii Braking Point, po znalezienie się na nagłówkach w związku z pogonią za mistrzostwem świata. W tym roku występują nowe możliwości współpracy i rywalizacji dla graczy. Nie możemy się doczekać udostępnieniem większej liczby informacji w kolejnych tygodniach", przekazał jeden z dyrektorów Codemasters i EA Sports, Lee Mather.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

4 KOMENTARZE
avatar
KapitanSuchar

27.03.2025 07:24

0

Nic nie powiedzieli na temat AI botów, a to był największy problem F1 24. Chyba mnie nie zachęcili do tej odsłony


avatar
TZ4Z

27.03.2025 07:35 zmodyfikowany

0

F1 25 tańsze niż F1 24 i 23, nie spodziewałem się tego, w szczególności od EA. Mam nadzieję, że będzie to dobra gra, jak F1 23, i nie będzie arcadowej fizyki jazdy jak w 24. Dosłownie podobna do fizyki z NFS'a. Gry o F1 i NFS to zupełnie inne gry, inne założenia i tematyka. F1 musi mieć bardziej realistyczną i trudniejszą fizykę. Lubię NFS'a, nawet najbardziej ze wszystkich gier ogólnie, ale F1 to F1 ma być, simy, to mają być simy.


avatar
MomoR

27.03.2025 08:03

1

0

"Dzięki mocy silnika gry EGO wprowadzono pewne innowacje (...)"

To jest główny problem tej serii, silnik. Coś tam modyfikują być coś z niego jeszcze wyciągnąć ale to ślepa uliczka. Na dodatek w plikach gry nadal siedzą nazwy "force india" i "lotus", to wiele tłumaczy w podejściu do "rozwoju" tej serii.


avatar
Igor

28.03.2025 22:43

0

Dobrze że nie spyker


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu