DO
GP Belgii
17.07 - 19.07
ZOSTAŁO:
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Wielkiej Brytanii
-
Leclerc wygrał w Wielkiej Brytanii! Szalona końcówka, pech Antonellego i kraksa Verstappena!
-
Ferrari wygrało 250. wyścig w F1
-
Racing Bulls liderem środka stawki
-
Usterka tylnego skrzydła znów wykluczyła Verstappena z rywalizacji
-
Norris otarł się o podium, a Piastri zmuszony był odrabiać straty
-
Alpine z podwójnymi punktami po problemach czołówki
-
Silverstone przyniosło Mercedesowi skrajne emocje po obu stronach garażu
-
Oba Astony na mecie, choć bolid Alonso wyłączył się na okrążeniu formującym
-
Haas bez punktów po trudnym wyścigu
-
Cadillac ukończył GP Wielkiej Brytanii obydwoma bolidami
-
Audi w końcu doczekało się kolejnych punktów
-
Sainz: po prostu brakowało nam tempa

Ostatnia aktywność
05.07.2026 18:10
2
Brawa dla Leclerca, wreszcie się przełamanał. Ferrari mogło Hamiltona nie wzywać. Zaprzepaścili przez to dublet.
Znowu awaria skrzydła... To, ile Max ma pecha w tym sezonie i ogólnie w tym roku to niedorzeczne. Chciałbym, aby Max został w RBR, ale w ten sposób go nie zachęcamy....
Przejdź do wpisu Leclerc wygrał w Wielkiej Brytanii! Szalona końcówka, pech Antonellego i kraksa Verstappena!
05.07.2026 15:32
0
@EnderWiggin Max dosłownie w każdym wyścigu jest na czysto o ponad pół sekundy szybszy na okrążeniu w wyścigach od Hadjara, do tego szef zespołu to rodak Hadjara, a ty coś bredzisz, że nie będzie mógł walczyć XD. Hadjar jest blisko w kwalach w miarę, tempo wyścigowe jednak do poprawy, da radę, to dopiero drugi sezon Hadjara
Przejdź do wpisu Verstappen po raz trzeci w tym roku przegrał kwalifikacje z Hadjarem
05.07.2026 15:31
0
@Danielson92 może być ciężko, nie wymieniają silnika u Maxa, mimo, że miał awarię. Mam nadzieję, że może to dlatego, bo naprawili i nie trzeba było wymieniać, ale mam obawy, że będzie cierpiał dziś, a w którymś momencie DNF.... Zobaczymy, ale wolałbym, aby wymienili silniki i żeby startował z alei niż żeby ryzykowali
Przejdź do wpisu Verstappen po raz trzeci w tym roku przegrał kwalifikacje z Hadjarem
05.07.2026 13:26
0
@kiwiknick ta, o 3 pozycje
Przejdź do wpisu Antonelli pewnie wygrał kwalifikacje do GP Wielkiej Brytanii
28.06.2026 20:37
0
@kodzix masz rację, Max jest w TOP 1 największych pechowców sezonu, stracił już 40 pkt nie ze swojej winy, miał 55 pkt przed weekendem, w Austrii, więc to prawie był jego dorobek! Za nim Russel, nikt nie miał takiego pecha jak Max, jedynie Russell miał porównywalnego. Australia i awaria w kwalach, która pozbawiła go podium, awaria w Chinach i stracone 6 miejsce, awarie w Monako, kiedy była szansa na zwycięstwo i awaria w kwalach w Austrii. Wiem i pamiętam jednak, żeś fanboj Brytoli, więc nie oczekuję od ciebie tego, że zrozumiesz i ocenisz obiektywnie, rozumiem, wszystko wina Maxa dla ciebie, jego awarie.
Przejdź do wpisu Russell wywalczył pole position po kraksie Verstappena i zamieszaniu w Q3
28.06.2026 10:25
0
@Danielson92 w kwalifikacjach Hadjar jest w miarę blisko Maxa, jednak w tempie wyścigowym znacznie odstaje, ponad pół sekundy. Max od zawsze był lepszy w wyścigach niż w kwalach (71 winów i 48 PP), a Hadjar zawsze był lepszy w kwalach niż w wyścigach (w kwalach wyśmienite pozycje, a w wyścigach je tracił i zajmował najwyżej dobre w 2025), to też z tego wynika taka dysproporcja, też to 2 sezon Hadjara. Hadjar musi poprawcować nad tempem wyścigowym, poprawić je.
Przejdź do wpisu Russell wywalczył pole position po kraksie Verstappena i zamieszaniu w Q3
28.06.2026 10:09
0
@Danielson92 wiem, i to też krytykuję (wtedy nie pisałem często tutaj, to nie ma takich komentarzy tutaj z mojej strony), ale potępiałem i potępiam to. Hamilton to wybitny kierowca, ostatnio odzyskał formę. Czasami jeden głupi sezon powoduje, że zapomina się, jak ktoś był wyśmienity... Hamilton w 2025 i też Vettel od Niemiec 2018 sie posypał i się zapomniało, jak był wyśmienity wcześniej
Przejdź do wpisu Russell wywalczył pole position po kraksie Verstappena i zamieszaniu w Q3
28.06.2026 09:52
1
@Antek 77 sugerujesz, że awarie to wina kierowców? Nieźle cię odkleiło. Cały twój wpis to odklejka. Max ma najwiekszego pecha w tym sezonie i Max i ogromny pech to klasyka i fakt tego sezonu, żaden mem, czy ci się to podoba, czy nie, stracił z 40 punktów nie ze swojej winy. Bardziej ufam ekspertom, specjalistom i mechanikom niż takim kanapowcom jak ty, oni raczej wiedzą lepiej. Ja rozumiem, że czekasz na potknięcia Maxa, ale niestety dla ciebie tutaj nie ma jego winy i nie masz co się oszukiwac i swiętowac. Po za tym kto nie jezdzi na granicy w Q3? ;)
Przejdź do wpisu Russell wywalczył pole position po kraksie Verstappena i zamieszaniu w Q3
27.06.2026 23:06
4
@Antek 77 Max popełnił tylko błąd w Miami w tym sezonie. Dzisiejszy wypadek to nie jego wina, awaria tylnego skrzydła... Ma ogromnego pecha w tym sezonie i w tym roku ogólnie.
Przejdź do wpisu Russell wywalczył pole position po kraksie Verstappena i zamieszaniu w Q3
08.06.2026 16:16
2
@Markok odpalił się hejter Maxa, ktory za awarię silnika chce winić Maxa.
Przejdź do wpisu Antonelli z pierwszym Wielkim Szlemem! Festiwal kar, kraksa Leclerca, podium Hadjara i punkt Astona!
07.06.2026 20:13
5
@EnderWiggin Max miał awarię, ale co ty możesz wiedzieć ;)
Przejdź do wpisu Antonelli z pierwszym Wielkim Szlemem! Festiwal kar, kraksa Leclerca, podium Hadjara i punkt Astona!
07.06.2026 18:19
2
@Danielson92 Leclerc miał awarię hamulców. To naprawdę wielki pechowiec....
Przejdź do wpisu Antonelli z pierwszym Wielkim Szlemem! Festiwal kar, kraksa Leclerca, podium Hadjara i punkt Astona!
06.06.2026 18:32
0
A miała być walka o punkty... Nie spodziewałem się kompletnie, że Caddilac pokona Astona w Monako...
Przejdź do wpisu Aston Martin najgorszy w czasówce
25.05.2026 00:06
1
@Thanos nie no, awarie to nie ich wina. Chyba, że widziałeś, co pisali o awarii Maxa na Nurburgring i robisz im taki przytyk i pokazajesz, jak to jest?
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał po raz czwarty z rzędu. Awarie Russella i Norrisa!
23.05.2026 23:10
1
@babablond tak, jak kolega napisał, zainstaluj sobie Brave i problem rozwiązany. Dla mnie najlepsza przeglądarka na świecie i bardzo niedoceniana…
Przejdź do wpisu Russell po bratobójczym pojedynku wygrał sprint w Montrealu
22.05.2026 10:05
0
@Markok niestety dla ciebie, mam tutaj tylko jedno konto. To nie działa tak prostolinijnie, jak ty, ludzie tak nie działają głównie, często tutaj dają więcej łapek w dół niż w górę ostatnio. Ty szerzysz jedynie anty-Maxową propagandę, nawet jeśli jest nie na temat artykuł. To się nazywa mieć kompleksy sto na tysiąc giga ;)
Przejdź do wpisu F1 udostępniła nagranie z premierowego przejazdu Sainza po torze Madring
21.05.2026 18:45
1
@Vendeur dosłownie stosujesz projekcję, wszystko, co napisałeś tyczy się wyłącznie ciebie i na mnie to przypisujesz ;) Ty już dawno powinieneś dostać bana, ale jakimś cudem nadal nie masz i redakcja nie reaguje na twoje wybryki. Ja praktycznie nikogo nie obrażam (jedynie idiota tutaj nie za ładne słowo, słowo, które ty używasz w praktycznie każdej swojej wypowiedzi), piszę tu ostanio rzadko, opstanio przez miesiąc nie pisałem. Przestań kłamać bezczelnie na mój temat. To ty dzieciaku notorycznie obrażasz innych w każdym swoim wpisie. Ty nie potrafisz wysłowić się z sensem i wymyślasz tylko bzdury i czepiasz się literówek z bezselności. Ja tutaj napisałem poprostu jak jest, a nie bzdury, awaria, to nie wina Maxa, ani innego kierowcy. Ale jak się jest zaślepionym hejterem Maxa, to się uważa, że bzdury... Bzdrury piszą tutaj jedynie hejerzy Maxa. Ja poczułem potrzebę wypunktowania tych bzdur. Z raz, dwa razy poniosło mnie w jakimś fragmencie w tym wątku, ale nie aż tak, jak ciebie praktycznie ciągle ponosi... Doskonale widać po twoich wypowiedziach, że to ty jesteś jakimś dzieciakiem, który bardzo nienawidzi Maxa i jego fanów, nie wiadomo czemu i pewnie ma jego plakaty w pokoju i na nich wbite noże... Hipokryzja, projekcja i kłamstwo, co ty napisałeś.
Przejdź do wpisu Usterka wykluczła zespół Verstappena z walki o zwycięstwo w 24h Nurburgring
19.05.2026 12:38
1
@Markok ale z ciebie kompleskiarz, że nawet tutaj, nie na temat musisz szerzyć te kłamstwa i dezinformacje ;)
Przejdź do wpisu F1 udostępniła nagranie z premierowego przejazdu Sainza po torze Madring
18.05.2026 20:03
1
@Danielson92 dużo pracowników z Mercedesa chciało Alonso na 2025.
Przejdź do wpisu Alonso nie chciałby odchodzić z F1, dopóki jego syn nie pojawi się w padoku
18.05.2026 19:45
1
@Markok no można wywnioskować po tym co i ile wyplułeś, że to tobie nie dość, że uruchomił się protokuł hejtu, to jeszcze kłamstw i stosujesz dosłownie projekcję. Ja ciebie dosadnie zapunktowałem. Potwierdzasz, że hejterzy Maxa to najwięksi idioci i najbardziej toksyczne osoby w F1. Kiedy Max jedzie świetny wyścig, to wy mu na każdym kroku ujmujecie i szukacie jakiegoś spisku i szerzycie kłamstwa i dezinformacje (świadomie lub nie). Ja nie zamierzam dyskutować z psychohejterami z klapkami na oczach. Ja jestem fanem i gdy Max popełni błąd, pzyznaje to, ty z kolei tylko hejtujesz i szerzysz oczerniające dezinformacje bez wzgędu na wszystko, taka różnica między nami. Co ty porównujesz? XD To nie obrona Maxa, tylko punktowanie i wyśmiewanie twoich kłamstw, to totalnie nie jest Maxa wina. Tylko nieliczni szaleńcy piszą, że to wina Maxa. Żaden eskpert tak nie twierdzi. Niedługo to wy połamiecie klawiatury od hejtowania, ujmowania mu i od kłamania. Nie masz żadnego pojęcia ogólnie o wyścigach. W wyścigach długodystansowych i nie tylko w każdej chwili może być jakaś awaria. W 99% przez kierowców? XD W F1 bolidy też są budowane i przygotowywane do przejechania całego dystansu bez usterki. Czyli co, awarie w F1 to wina kierowców? ;D. Ty w ogóle siebie słyszysz? XD Ostatnim zdaniem sam siebie totalnie zaorałeś. Rozumiem, że uważasz, że w F1 usterki to też wina kierowców? ;D .
Usterki, na które kierowcy nie mają wpływu zawsze są i będą.
Przejdź do wpisu Usterka wykluczła zespół Verstappena z walki o zwycięstwo w 24h Nurburgring
18.05.2026 18:51
1
@Markok po za tym o jakiej reszcie mówisz? Tylko was dwóch pisze te głupoty tutaj. Jeszcze gdzie indziej jacyś nie liczni. Ogólnie, to każdy się z waszych głupot śmieje. Bo wie, że tylko hejtujecie lub nie macie pojęcia o wyścigach. Wam się odpalił protokół hejtu. Nam się odpalił protokół zdrowego rozsądku. Bycie bardzo anty-Max to choroba psyczchiczna... To się leczy. Już do pisania tego czegoś się posuwacie...
Przejdź do wpisu Usterka wykluczła zespół Verstappena z walki o zwycięstwo w 24h Nurburgring
18.05.2026 18:35
2
@Markok udowodniłeś, że nie masz żadnego pojęcia o wyścigach, nie oglądałeś i jesteś kandydatem na dzbanda roku razem z Enderem. Wyłącznie hejtujesz. To tobie i Glorafindlowi włączył się protokuł hejtu i kłamstw (świadomie czy nie). W wyścigach długodystnsowych takie rzeczy się dzieją, są losowo. Styl Maxa nie miał żadnego wpływu na auto, zero. Ma duże znaczenie, że prowadził przez 20 godzin, by wygrał gdyby nie czynnik, na kóry nie miał żadnego wpływu. I tak, on ciebie nazywa dzbanem, bo nim jesteś, nie Lukasix. Wy (Ender aka Glorafidel i ty) piszecie tylko po to, aby ujmować Maxowi na każdym kroku i szerzyć teorie spiskowe godne płaskoziemców.
Przejdź do wpisu Usterka wykluczła zespół Verstappena z walki o zwycięstwo w 24h Nurburgring
18.05.2026 14:31
2
@Markok tak, wyrabiał i świetny. To, że wykończył auto to są wyłącznie twoje i Glorafindla urojenia. Na wyścigach długodystansowych może się wszystko wydarzyć. To nie jego wina. Sukces wielki, prowadził przez 20 godzin. Ty się musisz jeszcze dużo nauczyć o wyścigach i o tym, jak to działa.
Przejdź do wpisu Usterka wykluczła zespół Verstappena z walki o zwycięstwo w 24h Nurburgring
18.05.2026 14:24
4
@EnderWiggin powierdzasz kolejny raz, że jesteś bardzo głupi i nie masz żadngo pojęcia o wyścigach. To jest geniusz kierownicy, czy ci się to podoba czy nie hejterze Maxa. Auto dostało awarii i tyle, Max go nie zarzynał, to są wyłącznie twoje i Markoka urojenia. A jeśli tak, to w takim razie Norris w Holandii zarzynał swój bolid ;) Na wyścigach długodysansowych dużo może się wydarzyć. Max ładnie się wyratował i to potwierdza jego geniusz, prowadził przez 20 godzin! Potwierdzasz tym komentarzem też, że bycie bardzo anty-Max to choroba psychiczna i to się leczy. Nienawiść totalnie zeżarła ci mózg.
Przejdź do wpisu Usterka wykluczła zespół Verstappena z walki o zwycięstwo w 24h Nurburgring
03.05.2026 15:29
1
@grenszuc teotia spiskowa godna plaskoziemców. Mekkies, szef Redbulla, Francuz, miałby sabotować swojego rodaka? Nie kompromituj się. Max szybciej zwyczajnie się dostosował do poprawek, testował też przez pierwsze trzy wyścigi, kiedy Hadjar jechał tym samym bolidem. To też z tego wynika. Musi się nauczyć jeszcze poprawek
Przejdź do wpisu Antonelli znów na pole position, Verstappen ruszy z pierwszego rzędu w Miami
01.04.2026 17:48
1
@Lulu bolid RBR z 2023 (ten raczej miałeś na myśli) nie został tak okrzyknięty. Został okrzyknięty jednym z najlepszych bolidów w historii, ale nie najlepszym. Kwestia sporna, czy W11 czy W7 czy RB19 czy Mclaren z 1988, a może Ferrari z 2002 albo 2004 są najlepsze, kwestia subiektywna
Przejdź do wpisu Verstappen coraz poważniej zastanawia się nad odejściem z F1: czy jest to warte?
01.04.2026 16:57
1
@Lulu nie zdobył pierwszego tytułu gratis, wywalczył go sobie mimo nie małego pecha na przestrzeni sezonu. Ostatni wyścig wynagrodził mu pecha na przestrzeni sezonu. Trochę ignoranckie jest twierdzenie tak. Sezon miał 22 wyścig, a nie 1, jak by poprzednie nie miały znaczenia... Nie miał dominacyjnym bolidów przez trzy kolejne lata, to kłamstwo. Przez 1 połowę 2022 Ferrari miało szybszy bolid. Redbull dominacyjny bolid miał tylko w 2023 (od Belgii 2022 do Chin 2024). W 2024 miał trzeci najszybszy bolid, za Mclarenem i Ferrari, a w 2025 miał drugi najszybszy, średnio o 0,4 sekundy wolniejszy bolid od Mclarena, a i tak tylko 2 pkt straty. No i to w sumie oczywiste, że gdyby Newey został, to by miał jeden tytuł więcej. Ktoś podłożył niestety świnie Hornerowi i się zaczęło i Horner przez to był wypalony i nie szło mu tak dobrze. Mekkies na szczęście raczej też jest dobry, ogarnął bolid w poprzednim roku, to myślę, że w tym też ogarnie razem z Maxem. Max jechał z różnymi specyfikacjami bolidu, eksperymentował, Hajdar jechał tą samą, coś jak Mercedes na początku 2022, kiedy Hamilton eksperymentował, a Russel jechał. Dużo danych na tym myślę zdobyli, chwila prawdy dla RBR w kwietniu dzięki przerwie. Odchudzić bolid (to da 0,5 sekundy), polepszyć aero, podwozie i polepszyć odzyskiwanie energii. Ulepszenie tego wszystkiego może dać z sekundę na okrążeniu nawet. Jest to możliwe przez miesiąc, trzeba dobrze trafić. Zobaczmy, jak będzie.
Przejdź do wpisu Verstappen coraz poważniej zastanawia się nad odejściem z F1: czy jest to warte?
31.03.2026 17:59
1
@TomPo Belgia Belgią, ale co będzie w Las Vegas czy w Baku? Tu dopiero będzie cyrk
Przejdź do wpisu Verstappen coraz poważniej zastanawia się nad odejściem z F1: czy jest to warte?
28.03.2026 13:34
2
@Thanos no, dokładnie. Max by te przepisy krytykował nawet, gdyby wygrywał z przewagą jednej minuty nad innymi. Ja bym też krytykował, ty też i większość aktualnych krytyków by krytykowała. Nie wszyscy fani Maxa, nieliczni nie krytykowaliby, wiadomo, w każdym środowisku są jacyś hipokryci, ale większość tych fanów Maxa krytykowała by F1 tak samo. Max jest jaki jest, ale jest ostatnim kierowcą w stawce, któremu można zarzucić fałsz i hipokryzję. Mu zależy na dobru motorsportu, F1. Ender Wigin aka Glorafindel aka Kuba na f1 wm nigdy tego nie zrozumie, do niego fakty nie docierają, liczy się tylko atakowanie Maxa i jego fanów...
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 13:28
2
@EnderWiggin jedynie to ty nie umiesz schować swojego fałszu i obłudy Glorafindlu. Strasznie nienawidzisz Verstappena i na złość niemu jesteś gotowy nawet zamrozić sobie uszy. Jak zwykle kłamiesz i pieprzysz. To nie jest to samo. Wyjaśnione zostali dokładnie dlaczego, ale skoro nie dotarło do ciebie, to nie zrozumiesz już, ta nienawisc do Mxa totalnie zeżarła ci mózg. Nikt za tobą nie będzie płakać, jak prędzej czy później znowu dostaniesz tutaj bana, kwesta czasu, jak dalej będziesz tak pisać. Maxowi wiele można zarzucić, ale jest ostatnim kierowcą w stawce, któremu można zarzucić falsz i obłudę. Na tym portalu najprędzej tobie można zarzucić fałsz i obłudę. Najczęściej ją zarzucasz innym, idealnie sprawdza się tutaj powiedzenie "Złodziej krzyczy najgłośniej łapać złodzieja." Jesteś totalnie wyjaśniany, ale tu dalej brniesz, chyba to lubisz masochisto?.Nara i życzę więcej rozumu, trzeźwej oceny i mniej nienawiści w przyszłości, jakiś ratunek dla ciebie chyba jeszcze jest
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 12:33
1
@Thanos warto wspomnieć jeszcze tutaj, bo chyba nie każdy wie, że Verstappen już w 2023 roku krytykował te przepisy, kiedy wygrywał 19/22 wyścigów i nie był znany układ sił w 2026.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
17.03.2026 13:11
1
@Danielson92 ja myślę, że nie. Kto jak kto ale Max rzadko zmienia zdanie.On jest stały i mówi co myśl. Powiedział zresztą, że nawet, gdyby wygrywał, tak samo by krytykował te przepisy. Maxowi można tutaj zaufać.
Przejdź do wpisu Hamilton powrócił na podium F1
07.03.2026 12:36
4
@FanFerrari16 awarię bolidu. Przeczytaj oswiadczenie Pierra Wachę. Powodem był problem z oprogramowaniem , który spowodował nadmierny odzysk z energii , blokując tylne koła. Zero winy Maxa i żadna awaria skilla „ekspercie”.
Przejdź do wpisu Mercedes zdeklasował rywali w czasówce do GP Australii! Kraksa Verstappena i Hadjar w top 3!
07.03.2026 09:41
6
@FanFerrari16 Max miał awarię, dlatego się rozbił
Przejdź do wpisu Mercedes zdeklasował rywali w czasówce do GP Australii! Kraksa Verstappena i Hadjar w top 3!
07.03.2026 09:41
4
@Supersonic Max miał awarię i dlatego się rozbił
Przejdź do wpisu Mercedes zdeklasował rywali w czasówce do GP Australii! Kraksa Verstappena i Hadjar w top 3!
12.02.2026 20:17
0
3 sekundy zyskane to wymiana jednego kierowcy ;p
Przejdź do wpisu Stroll sugeruje, że obecnie Aston Martin traci do czołowych zespołów 4-4,5 sekundy
27.12.2025 14:55
0
Mój osobisty ranking kierowców F1 2025:
1. Max Verstappen
2. George Russell
2. Charles Leclerc
4. Oscar Piastri
5. Lando Norris
5. Fernando Alonso
7. Alex Albon
7. Carlos Sainz
9. Nico Hulkenberg
10. Pierre Gasly
11. Isack Hadjar
12. Oliver Bearman
13. Lewis Hamilton
14. Kimi Antonelli
15. Gabriel Bortoletto
16. Liam Lawson
17. Esteban Ocon
18. Franco Colapinto
18. Yuki Tsunoda
20. Lance Stroll
21. Jack Dohhan
Przejdź do wpisu Kierowca czy bolid? Podsumowanie sezonu 2025
27.12.2025 14:42
0
Przepraszam za spóźnienie, ale Wesołych, Zdrowych Świąt, mam nadzieję, że je tak spędziliście :) I Szczęśliwego Nowego Roku :)
Przejdź do wpisu Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!
27.12.2025 14:39
0
@Marcin Wnuk Max i MCL39 nr 1 i tyle w temacie
Przejdź do wpisu Kierowca czy bolid? Podsumowanie sezonu 2025
27.12.2025 14:38
2
@Marcin Wnuk Lando miał dominacyjny bolid na przestrzeni, średnio o ok. 0,4 sek. szybszy niż Rebdull + pomoc zespołu wbrew deklaracjom, a i tak wygrał z Maxem tylko o 2 pkt i z Oscarem tylko o 13 pkt. Nie zasłużył na najwyższą ocenę ani na miano najlepszego kierowcy sezonu. Max bez wątpienia zasłużył na te miano i na najwyższą ocenę. Norrisa nawet TOP 3 w tym sezonie nie był (Verstappen, Leclerc, Russell)
Przejdź do wpisu Kierowca czy bolid? Podsumowanie sezonu 2025
27.12.2025 14:35
3
@EnderWiggin i niesamowite, jakie ty bzdury potrafisz wymyśleć i jak potrafisz się ośmieszyć, byle usprawiedliwić i gloryfikować swoich bożków i ujmować Maxowi, wszystko, co Max zrobi, to dla ciebie źle i hańba
Przejdź do wpisu Kierowca czy bolid? Podsumowanie sezonu 2025
27.12.2025 14:34
3
@EnderWiggin przykre, że ty nie potrafisz obiektywnie ocenić formy kierowców i przyznać, że to Max był najlepszy w tym sezonie. Oceny w tym artykule się milion razy obiektywniejsze niż twoje. Bardzo nienawidzisz Maxa i masz obsesję na punkcie Brytoli, więc 🤫, jesteś ostatni, który może to komuś zarzucić. Nikt w twoim mniemaniu nie jest obiektywnym dziennikarzem no to, bo każdy dziennikarz wskazuje Maxa jako najlepszego w tym sezonie. Tylko ty - hejter Maxa i fanboj Brytoli jesteś obiektywny 🫠.
Przejdź do wpisu Kierowca czy bolid? Podsumowanie sezonu 2025
27.12.2025 14:29
2
@EnderWiggin jaką przewagę Max utracił w poprzednim sezonie? Bo sobie nie przypominam, żeby jakąś utracił. Wręcz utrzymał przewagę praktycznie podobną mimo wolniejszego bolidu do końca
Przejdź do wpisu Kierowca czy bolid? Podsumowanie sezonu 2025
27.12.2025 14:28
4
@EnderWiggin jedynie to ty Glorafindlu - fanboju Brytoli i hejterze Maxa piszesz głupoty i wywyższasz Norrisa kosztem najlepszego bez wątpienia wg. bezstronnych Maxa Verstappena. Średnio to Redbull był wolniejszy o 0,4 sekundy od Maka na przestrzeni sezonu, a i tak tylko o 2 pkt wygrał. I oczywiście, ze pogoń Maxa z tego sezonu (ze 100 pkt straty do 2) jest więcej warta niż mistrzostwo Norrisa o 2 pkt jedynie w dominującym bolidzie. I co ty gadasz, jakie powody są, żeby pogoń Norrisa była wyżej oceniana niż mistrzostwo Maxa? Pierwsza sprawa, że stracił ostatecznie z 50 pkt do Maxa, a druga, że miał większość sezonu szybszy bolid niż Max i to raczej źle o nim świadczy, że go nie wyprzedził. Pogoń Maxa jest wyżej oceniana niż tytuł Lando, bo Mclaren był przez większość sezonu dominacyjnym bolidem (+ Lando był faworyzowany przez zespół wbrew deklaracjom Mclarena, a i tak skonczył tylko 13 pkt przed partnerem z zespołu) i średnio na przestrzeni sezonu jak napisałem o 0,4 sek. szybszy od Redbulla, a Max i tak gonił i był bardzo blisko.
Przejdź do wpisu Kierowca czy bolid? Podsumowanie sezonu 2025
07.12.2025 18:07
9
@EnderWiggin Max 2021 lepszym mistrzem hejterze i twój płacz i zakłamywanie rzeczywistości tego nie zmieni Glorafindlu. W 2021 Max miał porównywalny, a nawet trochę gorszy bolid od Hamilotona, a Lando miał dominacyjny bolid + był faworyzwany a i tak walczył do ostatniego wyścigu o tytuł
Przejdź do wpisu Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
23.11.2025 13:15
5
Nieźle. Totalnie pokręcony ten sezon. I to mi się podoba. Jest nadzieja na tytuł, 24 pkt straty, wszystko może się wydarzyć :) Będą chyba duże emocje:)
Ogólnie widzę, że hejterzy Maxa, tacy jak Litwak, sismondi, Mikus1982, Mazzipp84 i EnderWiggin żyją w swoim świecie i płaczą, że Max może jeszcze zostać mistrzem. No cóż, nie zabronię im tego, niech żyją dalej w swoim świecie i niech się dalej kompromitują jakimi to są "znafcami" (którzy nie znają regulaminu i nie mają pojęcia o F1), przynajmniej jest się z czego pośmiać :) Niezłe ogólnie wycieczki osobiste prowadzą :) Masz rację Mikus, trzeba mieć mózg, którego ci brak. Totalnie zeżarło twój mózg z nienawiści do Maxa.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Norris i Piastri zdyskwalifikowani! Nowe wyniki GP Las Vegas! (akt.)
09.11.2025 14:31
1
@ojciec3d spokojnie, mają, nie zamknęli fabryki, jak Alpine do tego 😉
Przejdź do wpisu Verstappen wyruszy z alei serwisowej! Kolejność startowa GP Sao Paulo (akt.)
09.11.2025 13:37
0
@ojciec3d spokojnie, Redbull to nie Alpine XD
Przejdź do wpisu Verstappen wyruszy z alei serwisowej! Kolejność startowa GP Sao Paulo (akt.)
27.10.2025 07:17
3
@CrroosX żadnej kary nie powinno być, Max oddał przecież też pozycję Hamiltonowi na 1 okrążeniu. A tak faworyzują Maxa, że dali z czapy VSC i skończył się, kiedy Max minął strefy DRS, to było jawne działanie przeciwko Maxowi i zrobienie wszystkiego, aby nie był 2.
Przejdź do wpisu Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
27.10.2025 07:09
2
@Prodigy ten tor bardziej sprzyja Mclarenom niż Redbullowi. To nie era 2014-2021. Chłodzenie silnika miało najwidoczniej sporo znaczenie i Mclaren jest kilka klas wyżej pod tym względem. Nie wiadomo, jak będzie w następnych wyścigach, szczerze nie chce mi się wierzyć, że Mclaren będzie najszybszy w następnych, od UK, od początku lipca nie rozwijają bolidu.
Przejdź do wpisu Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!