Zespół Astona Martina wraz z początkiem nowego sezonu ogłosił, że rozpoczął korzystanie ze swojego nowego tunelu aerodynamicznego, który zlokalizowany jest w nowoczesnym kampusie technologicznym AMR w Silverstone.
Dla zespołu Lawrence'a Strolla stanowi to znaczący kamień milowy, który stanowi filar budowania jego przyszłości.
Nowoczesny tunel aerodynamiczny to najnowszy element układanki dla Astona Martina, który w 2026 roku przekształci się w pełnoprawny zespół fabryczny.
Świeżo uruchomiony tunel został zatwierdzony przez FIA i będzie on wykorzystywany do rozwoju tegorocznego modelu AMR25, a także do intensywnych prac nad bolidem na sezon 2026.
Korzystanie z własnego tunelu aerodynamicznego stanowi istotny krok na drodze Astona Martina do walki o mistrzostwa w przyszłości. Wykorzystując potencjał swoich ludzi, technologii i metod pracy, zespół kontynuuje postępy w kierunku czołówki stawki.
"Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do stworzenia naszego własnego tunelu aerodynamicznego w AMRTC" mówił Andy Cowell, dyrektor generalny i szef zespołu Aston Martin.
"Połączenie pracy zewnętrznych partnerów i nowej technologii wewnętrznej przy tak napiętych terminach to imponujące osiągnięcie. Nowy obiekt zapewnia technologię, która pozwala aerodynamikom na jeszcze dokładniejszą obserwację skomplikowanej fizyki przepływu wokół bolidu F1."
"Posiadanie wszystkiego pod jednym dachem to dla nas ogromna korzyść, gdy dążymy do tego, aby do sezonu 2026 pracować jako zespół fabryczny."
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się