Wczoraj Grupa ING rozpoczęła globalną kampanię reklamową na rok 2008, w której występuje kierowca Zespołu ING Renault oraz dwukrotny mistrz świata Formuły 1 Fernando Alonso.
Premiera reklamy odbędzie się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie. 30- i 45- sekundowe spoty nadawane będą zarówno w krajowych stacjach telewizyjnych relacjonujących wyścigi GP, jak i w międzynarodowych mediach, podczas każdego z wyścigów. Kampanii będzie towarzyszył roll-out w mediach drukowanych, jak i obecność w Internecie przy najistotniejszych informacjach oraz poprzez strony dedykowane F1. Pierwsza emisja reklamy zbiegnie się z rozpoczęciem ING Australian Grand Prix.Kampania jest wsparciem mediowym dla celu biznesowego Grupy ING w kolejnym roku sponsorowania Formuły 1, jakim jest generowanie zysków dzięki sponsoringowi F1. Reklama jest kolejnym elementem tej strategii obok sponsoringu tytularnego Zespołu ING Renault F1, sponsoringu tytularnego ING Australian Grand Prix, ING Hungarian Grand Prix oraz ING Belgian Grand Prix, międzynarodowych umów sponsoringowych podpisanych z Fernando Alonso i Nelsonem Piquetem i brandingu „na torze wyścigowym” na 13 spośród 18 Grand Prix.
Reklama wykorzystuje sponsoring F1 przez Grupę ING w celu zilustrowania myśli przewodniej ING; ING zdaje sobie sprawę, że usługi finansowe to obszar bardzo skomplikowany. Odróżniając się od innych reklamodawców, ING przekazuje wiadomość, że ułatwia klientom zarządzanie finansami, pozwalając im skoncentrować się na tym, co najistotniejsze. W filmie reklamowym przekaz ING realizowany jest za pomocą kierowcy Fernando Alonso oraz nowoczesnych technik filmowych, wykorzystanych na etapie postprodukcji. Reklamę przygotowała londyńska agencja Iris.
„Zdajemy sobie sprawę, że zajmowanie się własnymi finansami jest skomplikowaną sprawą. Wierzymy, że oszczędzanie, inwestowanie oraz pomaganie naszym klientom w planowaniu ich przyszłości finansowej powinno być łatwiejsze. Taki jest przekaz naszej nowej kampanii“ – powiedziała Isabelle M Conner, Dyrektor Marketingu w Grupie ING.
12.03.2008 11:01
0
Płaciłem drugi filar do ING dlatego ich stac dzisiaj na sponsoring.
12.03.2008 11:43
0
Pewnie wlascicielom kont w banku ślaskim doszla comiesieczna oplata Alonsowa;-)
12.03.2008 11:58
0
Całe szczęście nie mam już konta u tych zdzierców !!
12.03.2008 11:58
0
BTW ciekawe ile ING zapłaciło portalowi formula1.pl za reklame hehehe :):)
12.03.2008 12:11
0
"Nelsonem Piruetem" ładnie to tak nie czekajac na popisy przypinać łatkę? A Pan Marek Kondrat to teraz na bezrobocie chyba pojdzie. Zycze mlodemu Nelsonowi zeby po sezonie nikt nie mogl powiedziec ze byl prorokiem, co do nowej ksywki.
12.03.2008 12:25
0
no ladna ladna ta rekalam mysle,ze Hamilton juz sie zapisal do ING:)
12.03.2008 13:01
0
fajna reklama ale super jest też reklama PSP z ALONSO (you tube. (psp shadow ) obejrzyjcie
12.03.2008 13:02
0
już w bankomatach śląskiego bolid jeździ - teraz Alonso będzie pewnie gotówkę wydawał....
12.03.2008 13:10
0
chciała bym być na miejscu tego chłopca ;-) :-)
12.03.2008 17:07
0
2008-03-12 13:10:56 renault f1-a nie chciała byś byc chłopcem?poz.
12.03.2008 17:14
0
dziarmol raczej NIE :-)
12.03.2008 18:07
0
normalna zwykla reklama co tu tak fajnego ?
12.03.2008 18:17
0
2008-03-12 17:14:18 renault f1-szkoda poz.:-)]--<
12.03.2008 18:38
0
penie wydadzą na kampanię razem z F1 koło miliarda euro.
12.03.2008 18:57
0
raczej nic fajnego. nawet powiedziałbym że słaba reklama. Każda reklama bez jaja to dziś słaba reklama.
13.03.2008 12:15
0
Alonso jest bez jaj...?
13.03.2008 16:40
0
ale ma talent ?
13.03.2008 19:56
0
ma?
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się