Firma Pirelli potwierdziła dzisiaj, że nowa ultra-miękka mieszanka opon zadebiutuje podczas wyścigu w Monako.
Włoski producent poinformował o tym jakie opony nominuje do ulicznego wyścigu w Monte Carlo. Zgodnie z oczekiwaniami są to trzy najbardziej miękkie opony z tegorocznego zestawienia P Zero.Pirelli poinformowało również, że miękka i super-miękka opona będą obowiązkowymi do wykorzystania podczas wyścigu.
Podobny dobór ogumienia, już wcześniej, firma Pirelli zaproponowała na GP Kanady, które tradycyjnie zaplanowano po GP Monako.
Poniżej przedstawiamy dobór opon na sezon 2016 ze strony Pirelli.
- GP Australii: super-miękkie, miękkie *, średnie *
- GP Bahrajnu: super-miękkie, miękkie *, średnie *
- GP Chin: super-miękkie, miękkie *, średnie *
- GP Rosji: super-miękkie, miękkie *, średnie *
- GP Hiszpanii: miękkie, średnie *, twarde *
- GP Monako: ultra-miękkie, super-miękkie *, miękkie *
- GP Kanady: ultra-miękka, super-miękkie, miękkie *
- GP Europy: super-miękka, miękka *, średnia *
24.03.2016 16:50
0
Według mnie mogło by być tak że obowiązkowo trzeba użyć 2 rodzaje opon w wyścigu. A te rodzaje są dowolne. Tak ja bym zarządził. A tu wiem że super-miękka i miękka są obowiązkowe. Ale dobrze że twarde opony wogóle są. Bo ja zacząłem mieć wątpliwości czy wogóle są twarde. A tu są na szczęście.
25.03.2016 10:15
0
tylko jedna jest obowiązkowa, drugiej nie trzeba użyć. Możesz użyć w wyścigu np miękką i ultramiękką.
29.03.2016 10:02
0
Przecież te nominacje przez Pirelli mieszanek do wykorzystania w wyścigu to fikcja! I tak trzeba w suchym wyścigu wykorzystać min. 2 różne mieszanki, więc wychodzi na to samo. Po co ten cyrk?!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się