WIADOMOŚCI

  • 24.08.2012
  • 4175
Spa-Francorchamps pomaga poszkodowanym
Spa-Francorchamps pomaga poszkodowanym
Organizatorzy Grand Prix Belgii postanowili pomóc około 6 tysiącom fanów, którzy mogli nie otrzymać biletów na zbliżający się weekend wyścigowy.
baner_rbr_v3.jpg
Klienci The Ticket Enterprise zostali postawieni w bardzo trudnej sytuacji, ponieważ przez finansowe problemy firmy, której zapłacili za bilety na Grand Prix Belgii, mogli w ogóle ich nie otrzymać.

Organizatorzy wyścigu postanowili włączyć się w tę sprawę i pomóc rozwiązać problem. Do wszystkich poszkodowanych w tej sprawie – wystosowali pismo, w którym obiecano, iż bilety zostaną im dostarczone.

„Mimo tego, że nie jesteśmy odpowiedzialni za niedociągnięcia The Ticket Enterprise, u których zdecydowaliście się zarezerwować bilety na Grand Prix Belgii, SPA GP zdecydowało się rozwiązać problem wytworzony przez holenderską firmę i zapewnić dostarczenie biletów” – czytamy w mailu skierowanym do prawie 6 tysięcy fanów.

Organizatorzy postarają się także odzyskać pieniądze od firmy, która spowodowała całe zamieszanie.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

3 KOMENTARZE
avatar
MarTum

24.08.2012 15:38

0

Zespoly by zrobiły zrzutkę i po problemie. Dla nich to dosłownie grosze


avatar
6q47

24.08.2012 17:01

0

1. MarTum Wbrew pozorom to Ich nie interesuje. Nie po to istnieją. Zadośćuczynienie jest tylko i wyłącznie w gestii organizatora danego GP.


avatar
Martitta

24.08.2012 23:50

0

Wzięli przykład i wyciągnęli wnioski z afery podczas EURO związanej z naszym stadionem warszawskim i niedostarczonymi biletami:P


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu