Organizatorzy Grand Prix Belgii postanowili pomóc około 6 tysiącom fanów, którzy mogli nie otrzymać biletów na zbliżający się weekend wyścigowy.
Klienci The Ticket Enterprise zostali postawieni w bardzo trudnej sytuacji, ponieważ przez finansowe problemy firmy, której zapłacili za bilety na Grand Prix Belgii, mogli w ogóle ich nie otrzymać.Organizatorzy wyścigu postanowili włączyć się w tę sprawę i pomóc rozwiązać problem. Do wszystkich poszkodowanych w tej sprawie – wystosowali pismo, w którym obiecano, iż bilety zostaną im dostarczone.
„Mimo tego, że nie jesteśmy odpowiedzialni za niedociągnięcia The Ticket Enterprise, u których zdecydowaliście się zarezerwować bilety na Grand Prix Belgii, SPA GP zdecydowało się rozwiązać problem wytworzony przez holenderską firmę i zapewnić dostarczenie biletów” – czytamy w mailu skierowanym do prawie 6 tysięcy fanów.
Organizatorzy postarają się także odzyskać pieniądze od firmy, która spowodowała całe zamieszanie.
24.08.2012 15:38
0
Zespoly by zrobiły zrzutkę i po problemie. Dla nich to dosłownie grosze
24.08.2012 17:01
0
1. MarTum Wbrew pozorom to Ich nie interesuje. Nie po to istnieją. Zadośćuczynienie jest tylko i wyłącznie w gestii organizatora danego GP.
24.08.2012 23:50
0
Wzięli przykład i wyciągnęli wnioski z afery podczas EURO związanej z naszym stadionem warszawskim i niedostarczonymi biletami:P
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się