WYNIKI Barcelona [ 28 lutego 2010 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 L.Hamilton McLaren 1:20.472 134
2 M.Webber Red Bull 1:20.496 61
3 F.Massa Ferrari 1:20.539 114
4 A.Sutil Force India 1:20.611 100
5 S.Vettel Red Bull 1:20.667 76
6 M.Schumacher Mercedes 1:20.745 123
7 R.Barrichello Williams 1:20.870 84
8 K.Kobayashi BMW Sauber 1:20.911 67
9 S.Buemi Toro Rosso 1:22.135 88
10 R.Kubica Renault 1:23.175 107
11 H.Kovalainen Lotus 1:25.251 65
12 L. di Grassi Virgin Racing 1:26.160 49

komentarze
  • 115. rfrank
    • 2010-02-28 20:48:23
    • *.static.korbank.pl

    no dobrze a gdzie znajde czasy wszystkich okrazen wszystkich kierowcow wszystkich lutowych testow?

  • 116. Blaz
    • 2010-02-28 20:53:37
    • *.sileman.net.pl

    114. czarnyyy30 - ale powiem ci lepiej bo oczywiście sam telewizor nie wystarcza. Na kolanach notebook odpalony livetiming - zabawa jak w piaskownicy.
    A czapke i tak musisz sobie kupic bo sie poprzednie zdezaktualizowały. :)

  • 117. czarnyyy30
    • 2010-02-28 20:58:41
    • *.opera-mini.net

    Blaz . Haha jestem tego samego zdania , pozatym jeszcze czarnej z żółtymi paskami jeszcze nie mam :D . A swoją drogą to jestem ciekawy jakie w tym roku będą ceny na motofanshop.com , póki co jeszcze nowych gadżetów Renault F1 team nie ma tam

  • 118. Blaz
    • 2010-02-28 21:03:54
    • *.sileman.net.pl

    115. rfrank - Jak przejrzysz wątki testowe z poszczególnych dni to znajdziesz.
    117. czarnyyy30 - niestety maja jeszcze wyprzedaż z tamtego roku. A na Reanult f1 com też jeszcze nie ma.

  • 119. czarnyyy30
    • 2010-02-28 21:07:31
    • *.opera-mini.net

    118. Blaz dzięki , bo nie wiedziałem ze na renault f1 com też można kupić gadżety

  • 120. pawelt55
    • 2010-02-28 21:30:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To są tylko testy , prawdziwą formę i prędkość poszczególnych bolidów i ekip poznamy już za 2 tygodnie . Skończy się wreszcie czarowanie . Zacznie się w końcu ściganie .

  • 121. radek_g
    • 2010-02-28 22:01:20
    • *.75.121.68

    Mam takie wrażenie, że Renault traci zdecydowanie przy mniejszym obciążeniu paliwem. Dłuższe przyjazdy wydają się być ok. Czasy Roberta podobne do czasów m.in Schumiego, i szybciej niż Sauber czy Force India. Oczywiście wnioskuję tak na podstawie powierzchownej obserwacji. Jednak jw obawiam się o formę kwalifikacyjną. Ferarri, Mclaren, Redbull, Mercedes, Williams, Renault. Tak bym obstawiał obecnie.

  • 122. Xellos
    • 2010-02-28 22:09:24
    • *.adsl.inetia.pl

    111. Blaz - nie dla zespołów ani jednego ani drugiego, ale dla Kubicy, jak Sauber będzie lepsze to kompromitacja że opuścił ten zespół, na razie wierzę że tak nie będzie. Kubica zasługuje na dobry team, jakby opuścił lepszy a poszedł do gorszego to by oznaczało wielkiego pecha.

  • 123. dick777
    • 2010-02-28 22:18:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Domyślacie się, dlaczego Renault nie testowało kwalifikacji, czyli jazdy na oparach? Przypuszczalna przyczyna to ich nowy dyfuzor, który ma być podobno jeszcze zatwierdzony przez FIA. Gdyby Kubica wykręcił dzisiaj dobry czas, na poziomie najlepszych teamów, przypuszczalnie mogliby mieć kłopoty z jego zatwierdzeniem, bo ani Bernie, ani Todt na pewno nie chcieliby dominacji jednego zespołu, tak jak było to w ubiegłym roku z Brawnem, a w poprzednich latach z McLarenem i Ferrari, które stawały na zmianę na podium, przez co wyścigi stały się nudne, monotonne. Sprawiając wrażenie, że są trochę słabsi od najlepszych, Renault łatwiej będzie uzyskać zgodę FIA na zastosowanie tego dyfuzora, ponieważ im bardziej wyrównana stawka, tym lepsze widowisko. Myślę, że właśnie to może być przyczyną odpuszczenia sobie jazdy na oparach przez Renault.

  • 124. Ralfik1
    • 2010-02-28 22:21:44
    • *.range62-7.btcentralplus.com

    Pierwsza ósemka to wygląda jakby na oparach jeździła, tak więc zastanawia mnie co tak naprawdę testowała pozostała czwórka ok mogę zrozumieć dlaczego do pierwszej 8-ki traci około 3-5 sek Toroo Rosso, Lotus i Virgin ale zastanawia mnie czas Reni, czy oni celowo bolid oszczędzają a testują to czego inni nie testują czy też Bóg jeden wie co?. Liczyłem że Renia zmieści się w 1:21 a tu znowu dają do myślenia - n ie to żebym się martwił bo o Roberta jestem. Polecam obszerny wywiad z Robertem i Vitalijem w F1 automotosport albo www.autosport.com

  • 125. leo_
    • 2010-02-28 23:06:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    124. Raflik. Moim zdaniem Renault jeździło dziś pod wyścig sprawdzając nowe części. To było ważniejsze dla nich niż jazdy kwalifikacyjne , bo moim zdaniem swoje tempo kwalifikacyjne dobrze znają i wiedzą że jest dobrze (dobra jazda Roberta w Jerez i niezła Petrova na mokrym torze w Barcelonie wczoraj) . Przypuszczam, że planowali dzisiaj jazdę na pustym baku, ale nie zdążyli (awaria na początku dnia i chyba czerwone flagi pod koniec).

  • 126. Milten
    • 2010-02-28 23:18:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nowe skrzydlo reni:
    http: //images.gpupdate.net/large/146950 .jpg

  • 127. 71830
    • 2010-02-28 23:28:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chciałbym żeby wszyscy co wierzą w RENIE mieli rację. Że się ukrywają z formą itp.
    Może coś w tym jest, bo odkąd KUBICA w sezonie 06 zajął miejsce kierowcy etatowego to raczej się nie pokazywał i nie napinał i nie miał ciśnienia na rewelacyjny czas kiedy była walka o pietruszkę (np. trening w pt.) po prostu robił swoje. Chciałbym żeby mieli dyfuzor ( a najlepiej cały bolid) który da im przewagę w całym sezonie.
    ALE jeżeli będą słabi lub jeszcze słabsi to ze wszech miar życzyłbym sobie i całej rzeszy kibiców żeby Robertowi starczyło pary, sił i energii aby wytrwać do końca sezonu i wystartować w następnym, oby jeszcze lepszym. DLACZEGO???? chociażby dlatego że jest tyle radochy z każdego dnia kiedy się odlicza i dni godzin lub piw zostało do najbliższego GP F1
    Pozdrowienia dla wszystkich kibiców F1
    i trochę więcej luzu w komentowaniu wydarzeń i innych użytkowników, bo nawet jak ktoś pisze bzdury a bywa to może się wysilił bardziej i więcej Go to kosztowało niż nie jedna ZŁOTA MYŚL zawarta w tutejszych postach (krótko i oględnie pisząc WIĘCEJ SZACUNKU) dla tworzących to społeczeństwo......................

  • 128. riqoor
    • 2010-03-01 00:50:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Istnieje jakiś program do konstruowania bolidów i późniejszym ich testowaniu np. w wirtualnym tunelu aerodynamicznym? Znudziło mi się jeżdżenie F1 Challenge, ale chętnie bym coś zbudował.

    A jak nie to to chociaż jakiś manager F1. Byleby było spolszczenie, bo po angielsku bym raczej tego nie ogarnął ;]

  • 129. modafi
    • 2010-03-01 00:57:20
    • *.153.158.115

    Kilka moich spostrzeżeń na nadchodzący sezon.
    Zakaz tankowania zmieni całkowicie strategię wyścigową. I jak już wspomniałem wyścigu nie wygra najszybszy bolid z kwalifikacji, ale ten kto uzyska najlepszy kompromis w trzech aspektach - szybkość i ekonomiczność oraz zużycie opon. Ten ostatni jest silnie skorelowany z ekonomicznością, bo im lżejszy bolid tym opony dostają mniej w kość.
    Wyobraźmy sobie, że Renault zdobywa 10 miejsce w Q3, ale jest o 20 kg lżejsze od czołowej dziewiątki (oczywiście uśredniam). Wspomniane 20 kg to ok kilku sekund na okrążeniu i możliwość świetnego startu. Zauważcie też, że Renault przez cały wyścig (!) będzie miało mniej paliwa od konkurencji (oczywiście z biegiem czasu ta różnica procentowo będzie mniejsza z uwagi na mniejszą liczbę okrążeń do mety). Po drugie jeżeli w kilku wyścigach okaże się, że Renault jako jedyne (albo jedne z nielicznych) tylko raz odwiedzi aleję serwisową ze względu na dobry stan opon to daje to kilkadziesiąt (!) sekund przewagi.
    Oczywiście moje założenia opierają się na dużej ekonomiczności jednostek napędowych Renault jednak można takie założenia na podstawie zeszłego sezonu przyjąć. Nie zapominajmy też, że Renault wcale nie musi mieć przeciętnego tempa kwalifikacyjnego, co potwierdził Robert na testach w Walencji (?).
    Bądźmy dobrej myśli. Jeśli nie zwycięstwa i podia, to przynajmniej duże punkty. Jestem o to spokojny. Pozdrawiam

  • 130. yaneq
    • 2010-03-01 07:30:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pamiętaj, że red bull też ma silnik renault, mercedes nie wcina dużo paliwa, a ferrari nad tym pracowało... nie wiemy jakie mają duże baki. były o tym plotki, ale niczym nie potwierdzone. ja mam niezłą załamkę, bo nie zobaczę pierwszego wyścigu. w piątek na treningi biorę urlop, sobota wiadomo, wszystko leży, tv i komp włączony. niedziela niestety ale na roczek. doła mam z tego powodu nieprzeciętnego.

  • 131. Sadu1
    • 2010-03-01 09:46:10
    • *.zone7.bethere.co.uk

    no ja bym wcale nie byl pewien tej zaleznosci : im lzejszy bolid tym opony dostaja mniej w kosc.
    opony sa chyba bardziej zalezna od docisku niz od ilosci paliwka ale moge sie mylic.
    pozdro

  • 132. jfc
    • 2010-03-01 09:59:27
    • *.160.92.82

    @130. Wiesz co... Z tym roczkiem to smęcisz tak pod każdym newsem że aż żal... Jeśli ważniejsze od twojego dziecka dziecka jest dla ciebie f1 to powinieneś już chyba iść się leczyć albo podarować sobie takie ojcostwo.
    Poza tym jeśli koniecznie chcesz oglądać to trzeba było uzgodnić z małżonką jak roczek obchodzicie. Nie od wczoraj wiadomo kiedy ma być GP Bahrainu - na pewno dałoby się tak uzgodnić aby gdzieś tam w kącie zostawić włączony na 1,5h telewizor. A śledzenie czasów w kompie to raz można sobie odpuścić z takiej okazji.
    Branie urlopu na sesje testowe w piątek to też patologia.

  • 133. yaneq
    • 2010-03-01 11:09:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @132 jfc: a czy ja napisałem, że idę na roczek swojego dziecka??? naucz się czytać z sensem a potem oskarżaj. nie mam się zamiaru z tego tłumaczyć, uważam jednak, że nie widzieć pierwszego wyścigu to dla fana F1 duży problem. ponadto nie uważam, że branie urlopu jest patologią. to norma. co roku nie było z tym problemu bo sezon zaczynała australia, teraz jest inaczej.

  • 134. jfc
    • 2010-03-01 13:26:00
    • *.160.92.82

    @133 - ok - sorki. Co to za roczek w takim razie?
    Urlop z powodu treningów, mimo wszystko uważam za patologię. To tylko treningi, a ich wynik można zobaczyć sobie wieczorem.

  • 135. modafi
    • 2010-03-01 16:49:39
    • *.153.158.115

    fakt, ze Red Bull jezdzi na Renault i dlatego juz nie raz pisalem, ze to dla mnie glowny kandydat do mistrzostwa

  • 136. ekimmu
    • 2010-03-01 16:50:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hehe ja pamiętam jak byłem w Egipcie i było akurat jakieś gp, to wszyscy poszli na jakąś wycieczkę a ja jeden głupi szukałem tv z f1, bo w pokoju hotelowym nie było - w końcu znalazłem i radocha było dużo większa niż te całe mumie i piramidy razem wzięte ;]

  • 137. ris
    • 2010-03-01 17:53:47
    • *.150.87.176

    Dalej nic nie wiemy, mieszanie się zespołów w czubie stawki pozczególnych testów było ogromne więc nikt nie powinien się czuć pewny swego w nadchodzącym sezonie. Myślę, ze to dobrze dla widowiska, Teraz zostało nam odliczać dni ;-))))

  • 138. czarnyyy30
    • 2010-03-01 18:53:14
    • *.opera-mini.net

    136. Hehe pewno nie jeden z nas fanów F1 zrobiłby tak samo , choć może nie wszyscy , jednak ucieszyłem się z Twojego postu bo poczułem lżej na sercu wiedząc ze nie tylko ja mam takiego "jebla" na punkcie F1 :)

  • 139. gustavof199
    • 2010-03-01 20:28:37
    • *.207.52.219

    10D11H33M23S
    Wie ktoś może co to oznacza ?

  • 140. Budyn_F1
    • 2010-03-02 16:19:43
    • *.chello.pl

    Kubica cos slabo na koniec.

  • 141. troopp
    • 2010-03-02 21:07:27
    • *.chello.pl

    Mam takie przemyslenia...
    Albo są głeboko w d...
    Albo jakiś cud szykują....

  • 142. matito
    • 2010-03-02 22:37:34
    • *.adsl.inetia.pl

    Kurcze raz Robert II a raz X coś Renault nie chodzi na jednym poziomie

  • 143. riqoor
    • 2010-03-02 23:20:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wolałbym nie znać tych czasów, bo i tak nic z nich na dobrą sprawę nie wynika. Przecież może być tak, że Renault był zatankowany pod korek i jechał bez przerwy kilkanaście okrążeń. Wykręcił taki czas na pełnym baku, że głowa mała :D Z drugiej strony mogą być w dupie, bo równie dobrze mogli jeździć na oparach. Do tego jeszcze dochodzą zmienne tj. opony, warunki atmosferyczne w jakich kręcony był czas, testowanie nowych (niekoniecznie udanych części) i inne.

    Nie podniecajmy się więc wynikami testów, bo prawda taka, że gówno te czasy znaczą. Dopiero kwalifikacje w Bahrajnie ukażą jakiś tam podział sił, ale to też nie będzie w 100% wiarygodne. Jeszcze troszkę zaczekajmy.

  • 144. woj25
    • 2010-03-03 08:13:04
    • *.tktelekom.pl

    jest spoko ale są pewne niedociągnięcia

  • 145. eisenwolf777
    • 2010-03-11 18:24:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Patrząc na czasy i ilość przejechanych okrążeń przez Roberta to chciałbym się mile rozczarować, bo te rezultaty są wyjątkowo przeciętne


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo