WYNIKI Barcelona [ 19 lutego 2015 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 P.Maldonado Lotus 1:25.011 69
2 K.Raikkonen Ferrari 1:25.167 74
3 D.Ricciardo Red Bull 1:25.547 59
4 S.Perez Force India 1:26.636 34
5 F.Nasr Sauber 1:27.307 79
6 M.Verstappen Toro Rosso 1:27.900 94
7 J.Button McLaren 1:28.182 21
8 P.Wehrlein Force India 1:28.329 32
9 P.Wehrlein Mercedes 1:28.489 48
10 S.Wolff Williams 1:28.906 86
11 L.Hamilton Mercedes 1:30.429 11
komentarze
  • 1. berni
    • 2015-02-19 18:22:34
    • *.162.146.194

    ferrari obiecujaco - tylko 0,15 sek straty do lotusa, a ten czas wykrecony, z tego co sledzilem, bodajze na sredniej oponie. red bull najlepszy czas na miękkiej chyba.

  • 2. bendyz
    • 2015-02-19 18:24:16
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dobrze że tempo McLaren już jakieś ma, jeśli sobie poradzą z niezawodnością to nie będzie tragedii.
    Na razie nic te testy nie mówią, trzeba poczekać do niedzieli.

  • 3. MacGyver
    • 2015-02-19 18:24:45
    • *.centertel.pl

    "Pascal Wehrlein, który dzisiaj miał przyjemność testować zarówno ubiegłoroczną konstrukcję bolidu Force India (rano) i najnowsze dzieło inżynierów Mercedesa (po południu) uzyskał dwa, podobne czasy."
    I to jest ciekawa informacja. Ciekawe jakie są jego własne odczucia?

  • 4. KowalAMG
    • 2015-02-19 21:18:57
    • *.24.196.114

    Lotus potwierdza sile Merola :)

  • 5. GTR
    • 2015-02-19 21:21:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Jakoś dziwnie cicho się zrobiło na temat formy Ferrari. No i co hejterzy? Co? Polowanie na czarownice zakończone? Dzisiejszy czas Śwista kręcony na średniej mieszance. A jeszcze specyfikacji skrzydła nie zmienili. To może być prawdziwy czarny koń na sezon 2015. Dzisiejsze czasy są lepsze zdecydowanie niż czasy pole position z sezonu 2014. A to dopiero początek testów w Barcelonie...

  • 6. RyżyWuj
    • 2015-02-19 21:42:36
    • *.static.korbank.pl

    @5 GTR - To się nazywa efekt Vettela.

  • 7. grazek
    • 2015-02-19 23:29:12
    • *.play-internet.pl

    @6 a ja myślę, że to dzięki temu, że Alonso sobie poszedł, przecież powszechnie wiadomo, że jet słaby jeśli chodzi o rozwój samochodu xD; Vettel pewnie sam brał klucz francuski i poprawki robił w zimie, no i teraz mamy tego efekty ;)

  • 8. lobuzer
    • 2015-02-19 23:37:58
    • *.skynetmedia.pl

    Może Ferrari zrobiło lepszy bolid niż sami myślą. Oby taką formę utrzymali też podczas sezonu.
    Dobrze to póki co wygląda. Z drugiej strony pewnie wielu ich fanów podobnie jak ja piłkarz w tym sezonie wielkie nadzieje i czeka na powrót do ścigania o zwycięstwa.

  • 9. RyżyWuj
    • 2015-02-20 01:12:51
    • *.static.korbank.pl

    @7 groszek, możesz sobie kpić, ale na pewno Vettel ma większą motywację żeby odnieść sukces z tym zespołem niż miał Alonso w ostatnich jego latach w Ferrari.
    Takie rzeczy wychodzą dopiero w przeciekach, ale skoro on już w wywiadach dla prasy publicznie wylewał swoje żale i niezadowolenie, to tym bardziej jego relacje w fabryce musiały być co najmniej średnie. Vettel jako nowy lider w zespole na pewno pozytywnie wpłynie na wyniki. Tym bardziej, że za konkurenta ma takiego zaspanego misia z Finlandowa.

  • 10. R4F1
    • 2015-02-20 06:14:28
    • *.239.135.40.static.ip.windstream.net

    w zeszłym roku Maldonado też był najszybszy w Barcelonie, testy to testy, do Australii zostało jeszcze dużo czasu i nie żaden z zespołów nie będzie siedział bezczynnie. Mam nadzieję, że Ferrari będzie walczyć o podium z Mercedesem, jeszcze lepiej, gdyby robił to McLaren, to jest dopiero zagadka 2015

  • 11. thinktank
    • 2015-02-20 08:18:38
    • *.adsl.inetia.pl

    @ 9 Żaden efekt VET wuju. To efekt zmian w Ferrari - wywalenia mnóstwa ludzi i przyjęcia nowych. Zmiany zaczął Mattiacci, ale technicznie cały bolid był zrobiony pod okiem Allisona, który jako jeden z niewielu wie jak ważne jest zgranie aero z możliwościami jezdnymi bolidu. RAI cały poprzedni sezon pracował na ten model - jest robiony pod niego, więc nie pisz idiotyzmów, że to fekt VET. To prawda, że VET super współpracuje z inż., ale robił to też RAI (za dwóch, bo i za ALO - polecam wideo z Ferrari z tamtego roku, gdzie Allison mówi o kierowcach), ale nie miał, żadnego wpływu na budowę SF15T.

  • 12. thinktank
    • 2015-02-20 08:24:18
    • *.adsl.inetia.pl

    @ 12 Ogólnie, dobre czasy testów są również efektem bardziej agresywnych opon Pirelli, a to będzie preferowało w tym sezonie bardziej dbające o gumy bolidy. I tutaj mam nadzieję, że Mercedes będzie miał trochę kłopotu. Mcl chyba jednak bolid stabilny, ale bardzo wolny (może za dużo docisku vs szybkość na prostej), ale dalej awaryjny. Tak jak pisałem Lotus wygląda dobrze.

  • 13. RyżyWuj
    • 2015-02-20 14:24:55
    • *.static.korbank.pl

    @thinktank, przyznaj, że zwyczajnie przygotowujecie grunt propagandowy pod przyszłe sukcesy Vettela. Jak znowu zacznie wygrywać, to sfora zacznie ujadać, że dostał najlepszy samochód, a zaprojektował go dla niego Raikkonen w poprzednim sezonie. Seb oczywiście przyszedł na gotowe, zespół źle traktuje Fina itd. Stara śpiewka.

  • 14. thinktank
    • 2015-02-20 16:19:46
    • *.adsl.inetia.pl

    @ 13 I VET i RAI obecnie bardzo dobrze się czują w zespole, a co będzie potem to zobaczymy. RAI ma lekką przewagę, że pod niego było auto robione, ale VET ma podobne preferencje (choć są różnice), więc z ustawieniami aut nie powinno być kłopotu. VET jest bardziej perspektywiczny (młodszy), więc tutaj on ma przewagę.

    Trudno powiedzieć, który skończy wyżej na koniec. Ja stawiam na RAI, ale może okazać się, że VET. Dobrze, że zapowiada się fajny sezon, być może z dużą liczbą pretendentów do tytułu. Chociaż Merc bardzo dziwnie się zachowuje, albo mają asa w rękawie, albo coś schrzanili (jak wiadomo lepsze jest wrogiem, dobrego).

    RAI dostał baty od ALO w tamtym roku i widać wyraźnie jak ważne jest ustawienie bolidu pod preferencje kierowcy. Podobnie było z VET i RIC ( w tym przypadku, chodziło o bardziej agresywny styl jazdy RIC, który był lepszy do bolidów z 2014 roku z jeszcze niedopracowanym przekazaniem mocy i zupełnie nową specyfikacją aero (zresztą ALO też jest bardziej brutalny w obchodzeniu się z bolidem niż RAI). Aczkolwiek jeśli chodzi o hiszpańskiego samuraja to plotki były, że pomagał mu pewien japoński inż. od ciśnienia opon w Ferrari, który już zresztą nie pracuje (a dokładnie raczej przeszkadzał drugim kierowcom zespołowym).

  • 15. viggen
    • 2015-02-20 16:38:10
    • *.dynamic.chello.pl

    @14
    " Aczkolwiek jeśli chodzi o hiszpańskiego samuraja to plotki były, że pomagał mu pewien japoński inż. od ciśnienia opon w Ferrari, który już zresztą nie pracuje (a dokładnie raczej przeszkadzał drugim kierowcom zespołowym). "

    Coś mi się też o uszy obiło. Możesz coś więcej na ten temat napisać ? Dzięki

  • 16. ???
    • 2015-02-20 16:39:05
    • *.10.82.154

    "Aczkolwiek jeśli chodzi o hiszpańskiego samuraja to plotki były, że pomagał mu pewien japoński inż. od ciśnienia opon w Ferrari, który już zresztą nie pracuje (a dokładnie raczej przeszkadzał drugim kierowcom zespołowym)."


    POLEGŁEM!!!! :D:D:D:D

  • 17. ???
    • 2015-02-20 16:39:50
    • *.10.82.154

    Brzmi to jak teoria napisana spod klawiatury Vincenta :D

  • 18. thinktank
    • 2015-02-20 17:18:52
    • *.adsl.inetia.pl

    @ 15 Była plotka a właściwie doniesienie prasowe, że Japończyk majstrował z ciśnieniem w oponach konkurentów ALO w Ferrari i dlatego tak dziwnie się zachowywały ich opony (graining i nierównomierne zużycie). Szybko została wycięta ta inf. z netu, więc pewnie plotka, ale ... ten inż. odszedł akurat w końcówce tamtego roku, poza tym faktycznie zarówno, MAS jak i RAI mieli kłopoty większe z oponami niż ALO, co ciekawe hiszpański samuraj zaczytuje się w księdze 5 kręgów, której to autor stosował każde zagranie (nawet niehonorowe), żeby pobić przeciwnika.
    Jednym słowem taka tam plotka

  • 19. viggen
    • 2015-02-20 17:20:37
    • *.dynamic.chello.pl

    Tak się tylko spytałem. Mnie wcale to nie dziwi. Alonso w każdym zespole narobi smrodu. Jeden się szybko rozejdzie, inne wychodzą później.

  • 20. thinktank
    • 2015-02-20 17:23:04
    • *.adsl.inetia.pl

    @ 19 To tylko plotka, nie ma dowodów. Natomiast pewne jest, że w Ferrari wycieli prawie wszystkich ludzi związanych z ALO.

  • 21. thinktank
    • 2015-02-20 17:25:29
    • *.adsl.inetia.pl

    @ 19 A i musiało być nieprzyjemnie skoro na każdym kroku Arrivabene i komentatorzy podkreślają jak zmieniła się atmosfera u czerwonych.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo