komentarze
  • 47. kierowca
    • 2010-08-29 21:51:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Alez napisalem Ci, wez pod uwage specyfike torów !!! I poziom rozwoju samochodów ! I przebieg wyscigów !!
    chyba ze nie oglądasz wyscigów i wiedze swa czerpiesz ze statystyk.

    dla mnie koniec tematu !

  • 48. kierowca
    • 2010-08-29 21:53:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zresztą, to tak samo jakbys napisal ze buemi jest lepszy od kovalainena :)

  • 49. Roch Kowalski
    • 2010-08-29 21:54:25
    • *.idc.net.pl

    zgadzam się .. to koniec tematu ..

  • 50. misiauek
    • 2010-08-29 21:55:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super że KUB na pudle ale obiektywnie rzecz biorąc nie był to najlepszy wyścig Roberta w tym sezonie, ba jeden z gorszych...ale szacunek za to, ze nawet przy kilku błędach zdołał być trzeci a patrząc na ten sezon to wyglada mi na to, że najlepsi na torze są 1. Ham (szybki był zawsze ale teraz chyba zaczyna powoli włączać myślenie) 2. ex equo KUB i BUT 3.WEB 4.ALO i VET, 6.ROS

  • 51. xdomino996
    • 2010-08-29 22:25:41
    • *.opera-mini.net

    widac ze reni brakowalo kanalu ale nie sadzilem przed gp ze na spa bedzie na podium ale sądze ze są jeszcze 3 wyscigi gdzie kubica jest kandydatem do zwyciestwa a mianowicie singapur,interlagos,abu dhabi i na serio mozecie sie smiac ale skoro r30 bedzie podstawą r31 a tak bedzie tak bylo z r29 i jesli renault bedzie znowu tak sie rozwijac to mistrzem swiata 2011 roku zostanie pewien kierowca popelniający malo bledow a mianowicie nasz robert kubica

  • 52. Niespokojny
    • 2010-08-29 22:30:32
    • *.tvgawex.pl

    Brawo Renault! Brawo Robert i Witek ! Sporo punktów przybyło. Pewnie, ktoś powie, że mogło być więcej, i dla Roberta(jakby nie popełnił błędów) i dla Witka( jakby Q nie zawalił). Może tak, a może nie, a może Alonso, albo Vettel, czy ktokolwiek mógł wygrać, ale liczy się końcowy wynik, a ten jest, jaki jest i jest SUPER!!!
    Całe typowanie mi się posypało.Podium mi się zgadza, ale miejsca na nim inne przewidziałem. :-)
    Aha, Merc wstrzelił się z taktyką, za co wielkie brawa!

  • 53. Bettina
    • 2010-08-29 22:36:34
    • *.tarman.pl

    Niespokojny moje typowanie też nie najlepsze ale podium mi się też zgadza tylko też nie w takiej kolejności jak by trzeba było obstawić ;)

  • 54. f1maniakpolska
    • 2010-08-29 22:53:44
    • *.cdma.centertel.pl

    Świetny wyścig w wykonaniu Renault. Robert utrzymał się na 3 pozycji z Quala i Vitaly awansował względem startu o 14 pozycji!!! Wyścigi deszczowe są zawsze ekscytujące. Skoro "kanał F" działa tak idealnie to boję się pomyśleć co może nas czekać podczas wyścigu o GP Włoch na Monzie.

  • 55. shad2pl
    • 2010-08-30 00:35:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ok ale Petrov wyprzedził oba Mercedesy. Jakim cudem skończył więc na 9 miejscu gdy Rosberg na 6? Strategia czy popełnił jakiś błąd. Jakoś umknęło to mi w relacji, a komentatorzy tym bardziej nie wiedzieli co się dzieje w wyścigu.

  • 56. Niespokojny
    • 2010-08-30 01:02:13
    • *.tvgawex.pl

    55. shad2pl - strategia, Merce miały 1 pit-stop ;-)

  • 57. mpkaras
    • 2010-08-30 07:11:02
    • *.zep.com.pl

    W tym wyścigu po raz kolejny KUB pokazał, że nie ma charakteru majstra. Aby móc walczyć o laury, nie wystarczy odpowiedni samochód, musi coś się zmienić u niego w środku. Ideałem charakteru mistrza jest niestety HAM i WEB, na pewno nie VET.

  • 58. ar0
    • 2010-08-30 08:19:03
    • *.pai.net.pl

    mpkaras , nareszci trafna wypowiedz , popieram , Robertowi od dlugiego juz czasu poprostu brakuje tzw. "jaj" , zycze szybkiego mu powrotu formy z 2 polowy 2006

  • 59. Roch Kowalski
    • 2010-08-30 08:55:24
    • *.idc.net.pl

    Tak, w pełni się zgadzam, HAM to typowy fighter, niestety KUB jeździ zbyt zachowawczo, zbiera punkciki ale ...

  • 60. Antoni
    • 2010-08-30 09:34:26
    • *.adsl.inetia.pl

    @57 - Webber ma charakter mistrza? Kiedy? W kontakcie z Vettelem? W Spa nastarcie? W kontakcie z KOV? A może jak narzeka, że go źle traktują? Daruj innym swoje komentarze.
    @58 - Taaaa. Robertowi zabrakło 'jaj' na starcie w Spa i na innych torach w tym roku. Mógł od razu wyjść na pierwsze miejsce i wygrać. Mimo, że ma najlepszy samochód w stawce dał się wyprzedzić. Masz jakiś problem z telewizorem. Podzwoń gdzieś lub kup nowy.
    @59 - Napisałeś wyżej, że nie będziesz już pisał. Trzymaj się tego i nie zbieraj punkcików.

  • 61. fabian
    • 2010-08-30 10:25:27
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda, że Kubica spierniczył ostatni pit-stp. Przy dużej pomocy Vettela :D mogło być drugie to miejsce. Ale i tak widowisko było przednie !

  • 62. gazek
    • 2010-08-30 10:31:31
    • *.sgyl.cable.virginmedia.com

    Hamilton potrafi najlepiej wyprzedzać, według mnie, ale ma w swoim dorobku szereg głupich błędów, które drogo go kosztowały. Ciężko powiedzieć tak naprawdę, kto jest najlepszy. Wydaje mi się, że duże szanse ma właśnie R Kubica, co nie tylko potwierdzają różne rankingi, ale też rzeczywistość. Robert jeździ równo, w miarę bezbłędnie, mądrze i do tego jest szybki. Prawdziwą weryfikacją byłoby dla Roberta gdyby jeździł lepszym samochodem i z lepszym partnerem, ale póki co, to trzeba będzie jeszcze na to poczekać. Szkoda, że nie przeszedł do Ferrari. PS A propos tego błędu w pitlane. Robert powiedział, że przez radio mu mówili, jak dojeżdżał, co i jak ma przełączyć na kierownicy... Trochę to dziwne dla mnie, bo przecież te ustawienia powinny być znane zawodnikowi i powinien je wykonywać odruchowo "w nocy o północy". Dziwne, że taka amatorszczyzna się wdarła niespodziewanie.

  • 63. mpkaras
    • 2010-08-30 10:44:45
    • *.zep.com.pl

    Cóż, Webber nie jest jakimś cudownym kierowcą, ale ma dobry samochód i z pewnością dorósł do zdobycia tytułu, w przeciwieństwie do Vettela. Vettel to niewątpliwie talent, lecz zdarzają mu się niewybaczalne głupoty. Co do jego oceny zgadzam się z Whitmarshem.
    Co do Kubicy. Uważam, że jest lepszy niż Weber, jeździ za zwyczaj bezbłędnie, ale to za mało. Ostatnio czegoś mu brakuje. Jemu trzeba kibicować, ale nie dajmy porazić wzroku przez żółty kombinezon (chyba wywołuje to jakąś żółtą gorączkę, czy coś).
    Aby zdobyć tytuł trzeba jeździć więcej niż na 100%. No chyba, że się ma galaktyczny bolid lub masę szczęścia.
    Na koniec wypowiedź swą zakończę znanym zdaniem: "Błędów nie czyni, ten co nic nie robi".

  • 64. mariusz-f1
    • 2010-08-30 11:37:49
    • *.opera-mini.net

    63.mpkaras - Kubicy brakuje w tej chwili, tylko bolidu. Bo umiejętności ma wystarczające do tego, aby skutecznie walczyć o mistrzostwo. Ok błędy też popelnia, ale najmniej z całej czołówki. I na koniec, to moim zdaniem, bez sensu jest porównywać Hamiltona do Kubicy z prostego powodu. Mają całkowicie inne charaktery i co najważniejsze, różni ich styl jazdy.

  • 65. slawex1983
    • 2010-08-30 12:09:15
    • *.xdsl.centertel.pl

    Dlaczego Kubica nie przeprosił potrąconych mechaników?!

  • 66. mpkaras
    • 2010-08-30 12:26:54
    • *.zep.com.pl

    @64 mariusz-fi - Czy ja napisałem, że KUB brakuje umniejętności? Czy ja ganie go za błędy? 2xnie. A dalczego porównałem charaktery KUB i HAM? Ponieważ HAM ma charakter zwycięscy.

  • 67. mariusz-f1
    • 2010-08-30 13:00:26
    • *.opera-mini.net

    66.mpkaras - Napisałeś, że czegoś Kubicy brakuje, to ci odpisałem, że tylko dobrego bolidu. Więc w czym problem ? :-) I zapomniałeś o jednej rzeczy. A mianowicie, że bolid Hamiltona POZWALA walczyć o te zwycięstwa.

  • 68. Budyn_F1
    • 2010-08-30 13:17:07
    • *.chello.pl

    I tak jest dobrze.

  • 69. mpkaras
    • 2010-08-30 13:36:46
    • *.zep.com.pl

    @67 mariusz-f1 - Nie jestem kretynem, bolid McL od kilku sezonów jest jednym z lepszych. Pomimo tego nie zawsze zdobywał tytuł.
    A o to czego Kubicy brakuje, moglibyśmy się spierać do rana. Ty uważasz, że tylko dobrego bolidu, a ja, że nie tylko. Więc po co kogoś przekonywać na siłę. Ja nie mam zamiaru. Pozdrawiam.

  • 70. mariusz-f1
    • 2010-08-30 13:53:42
    • *.opera-mini.net

    69.mpkaras - Masz rację, nie ma co spierać. A czas pokaże kto ma rację :-)
    Pozdrawiam

  • 71. atomic
    • 2010-08-30 16:10:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gratulacje dla roberta ,szkoda błędu w pitstopie , dobrze ,że dopisało również szczęście w postaci cherubinka.

  • 72. luka55
    • 2010-08-30 17:41:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo dobry wyscig Kubicy patrzac na wynik Petrova rowniez dobry dla zespolu Renault. Momentami piekna jazda Roberta wczesniej swietne kwalifikacje choc i bardzo glupi blad ktorego bym sie nie spodziewal . Ale trzecie miejsce to dla Reno i tak piekna sprawa, widac ze jeszcze chca troszke powalczyc w tym sezonie.

  • 73. devious
    • 2010-08-31 03:08:34
    • *.coi.pw.edu.pl

    ja pierniczę ludzie weźcie się ogarnijcie, co drugi post to narzekania i smęcenie - jakie to typowo Polskie!!!

    zamiast się cieszyć z WIELKIEGO SUKCESU to znowu mamy wieszanie psów na Kubicy... już nie mogę zdzierżyć, co to za naród chory? faktycznie "polskie piekiełko": jak Kubica jest na podium to narzekają, że był tylko trzeci i ogólnie jest słaby i bez "jaj" bo nie walczył o wygraną... jakby wygrał to by narzekali, że fartem wygrał jak w Kanadzie i że go kolega przepuścił i w ogóle.., jakby wygrał zasłużenie to by narzekali, że nie jest najlepszy ale wygrał dzięki bolidowi no i że jedno zwycięstwo to nic, i że i tak Kubica na mistrza jest za słaby... jakby wygrał mistrza to by narzekali, że dopiero w 19 wyścigu a nie w 18 zdobył mistrza a jakby zdobył mistrza w połowie sezonu to by znowu narzekali, że to dlatego, że rywale słabi i mieli słabe bolidy... i by narzekali, że to fart i na pewno nie obroni tytułu itd itp - wredne polaczki zawsze coś znajdą!!!

    ludzie, ja kibicuję F1 większość mojego krótkiego życia (gdzieś odkąd skończyłem 7-8 lat) i te jakieś 15 lat temu jak oglądałem w Motowiadomościach pierwsze "wyczyny" Kubicy w gokartach jak lał wszystkich i wszędzie (pamiętam wyścig w hali Mercy organizowany przez byłego kierowcę F1 Streita gdzie KUB dokonywał dosłownie cudów - wtedy pierwszy raz zamarzyłem sobie, że to może być materiał na kierowcę F1 - serio mówię) i wtedy te kilkanaście lat temu dałbym się pokroić w plasterki by móc obejrzeć choć jeden wyścig z udziałem Polaka i to wyścig, gdzie Polak zdobywa 1 punkt :) Węgry 2006 to był sen, spełnienie marzeń, Monza 2006 to już w ogóle a o Kanadzie 2008 nawet nie będę wspominał... po drodze było jeszcze wiele innych pięknych chwil jak i kilka nieprzyjemnych (Kanada 2007, większość sezonu 2009 itp) - ale wszystko to jest WSPANIAŁE i cieszę się każdą chwilą bo zapewne za 30 lat będę opowiadał dzieciom, że oglądałem na żywo zwycięstwa Polaka w F1 - i oni będą mi zazdrościć tak jak ja zazdroszczę mojemu ojcu, że żył w czasach, gdy Polska miała wielką drużynę w piłkę nożną (no ale tylko tego zazdroszczę, bo nie zycia w PRLu ;p) - tamte czasy miały piłkarzy, obecne mają Kubicę - i trzeba to docenić, bo podejrzewam kolejny taki diament w F1 nam się nie trafi przez kolejne 50 albo i więcej lat (obym się mylił)


    ale też rozumiem "krytyków" - apetyt rośnie w miarę jedzenia i sam czasem się irytuję jak nie idzie Kubicy - ale pamiętajmy, że ten chłopak nie miał prawa trafić do F1 i w ogóle sam fakt, że tutaj jeździ to już wielka rzecz - nikt nie powinien od niego wymagać wygranych bo to Hamilton czy Vettel byli od małego "pielęgnowani" i wychowywani na mistrzów, Kubica był dzikusem z dzikiej Polski, który tak jak i Webber musiał walczyć o sam pobyt w F1 a co dopiero o szanse na wygrane... pamiętajcie o tym drodzy krytycy, że świat Kubicy i świat Hamiltona to zupełnie dwa inne światy - jeden w wieku 12 lat nie był pewien, czy za miesiąc będzie miał pieniądze na start i czy będzie miał nowy silnik w swoim karcie a drugi był już pupilkiem McLarena... i tak jest do dzisiaj - Ham jest gwiazdą i mistrzem z najlepszym sprzętem a Kub musi ciężko pracować by swój słabszy bolid biedniejszego teamu doprowadzić na szczyt...

    PS
    ale nie powiem, jak Hamilton wypadł w żwir już widziałem Kubicę na pierwszym stopniu podium i jak zawalił pitstop to trochę się rozczarowałem - ale jednak był na podium i cały wyścig jechał w tempie Hama i Webbera a uciekał Massie - więc to nadal rewelacja i oby tak "słabo" szło mu w każdym wyścigu do końca sezonu! :)

  • 74. Prozak
    • 2010-08-31 03:30:11
    • *.sta.asta-net.com.pl

    A ja bym chciał zobaczyć jak Robert wyprzedza innego zawodnika w równej walce , nie po jego błędzie , zepsutym starcie , gorszej taktyce , wolniejszym mechanikom tylko czyste wyprzedzanie . Podoba mi się ta martyrologia : Robert kontra czołowe zespoły , "jedyny sprawiedliwy" czyli powtórka sezonu 2008 , 3 czołowe zespoły i Kubica . tylko jeszcze jakieś prawdziwe wyprzedzanie i będzie git : )

  • 75. Marcin753
    • 2010-08-31 09:12:56
    • *.146.248.133.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Kubica jechał dobrze ale popełniał małe lecz kosztowne błendy ale jednak są duże punkty i to się liczy.
    Pietrov przyzwyczaił nas że popełnia gupie błendy taki błont popełnił w kwalifikacjach ale wyścig w jego wykonaniu był dobry !!!

  • 76. Jaahquubel
    • 2010-08-31 21:36:51
    • *.home.aster.pl

    @65. slawex1983
    Skąd wiesz, że nie przeprosił? Może smsa wysłał?

    Co do pana Borowczyka, to jak słyszę "w całej stawce", to mnie krew zalewa...

  • 77. marcin20
    • 2010-09-01 18:40:14
    • *.static.sitel.net.pl

    Dobra robota !!! Późno wprowadzili kanał F, ale od razu działał w 100%. Opłacało się !!! Duże podziękowania dla Vettela.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo