komentarze
  • 37. rafekf1
    • 2010-06-28 22:16:54
    • *.INTELINK.pl

    Miało być do wpisu #28. Sorki ;)

  • 38. grzegorz0812
    • 2010-06-28 22:23:44
    • *.adsl.inetia.pl

    34 kubikafan
    mógł pogadać z nim na zakrętach, pokazał to kobaishi że się da przyczaić i zaatakować skutecznie zawodnika nawet dużo lepszego od siebie.i choć zaraz psy na mnie bedziecie wieszać to muszę to powiedzieć że pan RK jest jak święta krowa jak się za kimś uczepi to ładuje za nim do końca wyścigu...no ile razy w tym sezonie widzieliśmy manewr wyprzedzania przez R.K.? to jak uczestniczyć w jakimś ważnym meczu piłki nożnej i bać se kopnąć z obawy przed spier... akcji...no nie tak jest?nie ryzykuje to i nie popełnia błędów.więc choć mu kibicuje nie uważam go za bardzo dobrego kierowcę.

  • 39. karlito
    • 2010-06-28 22:35:42
    • *.adsl.inetia.pl

    38. przecież Kobayashi miał świeże super miękkie gumy więc lepszą przyczepność a robert jechał na używanych. to jak ty chciałeś żeby wyprzedzał? ścigał się z Buttonem jak miał świeże gumy.Bez obrazy ale chyba od niedawna oglądasz F1.

  • 40. luk02
    • 2010-06-28 22:41:36
    • *.chello.pl

    Kpina!
    Więc Robert zareagował na informację o SC jako pierwszy z kierowców, którzy otrzymali karę. Przypuszczalnie czas reakcji był taki, jak przeciętnego kierowcy w sytuacji gdy w bolidzie zaświeca się SC. Reszta za Robertem nie zwolniła, tylko cisnęła do tego samego zakrętu, żeby tylko nie stracić czasu. Robert zwolnił, bo miał punkt hamowania! Więc gdzie jest przekroczenie przepisów!?
    Robert został ukarany w imię durnej poprawności! Bo oni wszyscy jechali tempem wyścigowym i sędziowie nie chcieli uznać faktu, że on akurat był przed zakrętem i zwalniał. Czyli wg nich: gdyby nie było zakrętu to też by nie hamował!
    Ku**a żarty, czy coś przeoczyłem?...

  • 41. tomek_92
    • 2010-06-28 22:45:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie, karlito ma rację. Gdyby Robert miał okazję wyprzedzić to by to zrobił albo przynajmniej próbował tak jak na początku wyścigu z Buttonem albo z Vettelem rok temu w Australii. Tak samo Massa i Alonso nie mogli wyprzedzić dużo wolniejszych kierowców, więc to nie przypadek. Ciężko jest wyprzedzić kogoś kto odjeżdża ci na prostej (tak jak Barichello), bo najłatwiej wyprzedzić kiedy zbliżysz się na prostej i opóźnisz hamowanie albo wykorzystasz tunel, a tego Robert zrobić nie mógł.

  • 42. rafekf1
    • 2010-06-28 22:45:52
    • *.intelink.pl

    38. @grzegorz0812 .... Wszystko fajnie ale chyba umknął ci fakt taki, że miękkie gumy są znacznie szybsze od twardych a żużyte twarde ogumienie w konfrontacji ze świeżymi miękkimi są wręcz .... nawet nie wiem jakiego słowa tu użyć ;( Więc proszę cie nie sugeruj, że Kamui stał się nagle wybitnym driverem ... oczywiście nic mu nie ujmując. Robert z Rubensem mieli identyczną strategię. Bolid Williamsa na tym torze spisywał się bardzo dobrze a sam Rubens nie jeżdzi w F1 od w czoraj i przypadkiem. Jeśli tego nie rozumiesz, to tak jak pisał @karlito. Psów nie wieszam, żeby nie było.

  • 43. RadoKub
    • 2010-06-29 00:46:12
    • *.interq.pl

    38. grzegorz0812

    jeżeli Pan uważa że Kubica penia to onbord z kwalifikacji monako jest chyba odpowiedzią, Massa za to ryzykuje niesamowicie ostatnio lol2

  • 44. Chupacabra
    • 2010-06-29 00:50:49
    • *.zone7.bethere.co.uk

    A KIEDY F-DUCT???

  • 45. Tomyy
    • 2010-06-29 01:32:40
    • *.swiecie.vectranet.pl

    38 .ale jestęś fajny :) widac jak dlugo ogladasz F1 :)to juz każdy sredniak o podstawowej wiedzy zrozumial ten wyścig i dlaczego jedni ne moga wyprzedzic a Kob.mogl...poczytaj poogladaj troche wczoj sie...i wtedy oceniaj umiejętności kierowców

  • 46. Jarek fan F1
    • 2010-06-29 07:00:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co by nie mówić Kubuś jest świetnym kierowcą. Jeżeli ktoś tego nie widzi, jego strata. Jak można to przydusi, jak nie trzeba, to zwolni. Baricza nie mógł niestety wyprzedzić, bo różnica szybkości 0,5 sekundy na okrążenie jest za mała. Czyhał na jego błąd, ale błędu nie było.
    Patrząc na liczbę wyprzedzonych kierowców, to najlepszy byłby Schumacher, ale on wyprzedzał cieniasów. Kobayaszi - też mi sztuka wyprzedzić na świeżych laczkach.
    Czekam wreszcie na pierwsze zasłużone zwycięstwo, bo to w Kanadzie to był prezent od Hamiltona.
    Jeszcze o Hamiltonie. Na jego przykładzie można powiedzieć, że chamstwo popłaca. Nie dziwi mnie wcale reakcja Alonso, który jechał zgodnie z przepisami.
    I jeszcze o karach 5 sekund. Może dobrze, że tylko tyle, ale co powiedzieć o Vettelu i Hamiltonie, którzy, jak mi się wydaje pocinali aż się kurzyło. Inni za SC musieli zwolnić, a oni sobie szaleli.

  • 47. pesymista
    • 2010-06-29 08:01:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Śniło mi się dzisiaj, że na jednym z GP w boksie reno był jego (kubicy)....... syn ??? i jakaś kobieta w kręconych włosach. Komentatorzy z bbc nie mogli uwierzyć. Jego syn miał ciemne włosy po tatusiu i może z 2 lata.
    Ach jak ja lubię te moje sny :D

  • 48. arek2k
    • 2010-06-29 08:25:03
    • *.sprint.com.pl

    @47. pesymista - ty to masz sny, ty chyba zyjesz tym F1,:)

  • 49. Ananas
    • 2010-06-29 08:53:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Renault w formule 1:
    Ilość wyścigów: 272
    ilość mistrzostw kierowców: 2
    ilość mistrzostw konstruktorów: 2
    Ilość zwycięstw: 35
    Ilość miejsc na podium: 97
    Ilość pole position: 51
    Ilość najszybszych okrążeń: 31


  • 50. marrkj
    • 2010-06-29 09:08:10
    • *.50.136.238

    grzegorz mówisz że niema walk że jechał za barichello ale przecież na samym poczatku Kubica stoczył wygraną walkę z Buttonem może nie zauważyłeś tak jak nasi komentatorzy a cały manewr wyprzedzania pokazany był w tv. Ja myśle że nie zobaczyliśmy prawdziwego tempa Renault w tym wyscigu własnie za sprawą wiliamsa i kanału F ewidentnie Kubica doganiał Rubensa na dohamowaniach i w zakretach niestety Rubens odjeżdżał na prostych wcześniej jeszcze przed wypadkiem Webbera Kubica odjeżdzał Buttonowi i zbliżał się do Massy czyli był szybszy od Mclarena i Ferrari (Buttona i Masy )

  • 51. Gumis_81
    • 2010-06-29 09:35:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla wszystkich którzy pytają się o F-DUCT w Renault komentary z oficjalnego bloga:
    "[12511] Comment by RF1 Paddock Pass 15 hours ago
    Amavel, Rupert, no F-duct for Silverstone, that you can be sure of. As we've said before, we've worked on other gains that were certain to bring us progress - notably the blown floor, which was a massive project. Before F-duct is brought to the track, we need to have a solution that we're 100% confident will bring us a gain - which hasn't been the case for many other teams. So we'll need to wait a while longer yet, I'm afraid.

    Także zapomnijcie o tym że Reno będzie miało F-DUCT w Wielkiej Brytanii z tego komentarz można wywnioskować że nie są do końca zadowolenie z tego rozwiązania więc wolą rozwijać inne projekty które przynoszą duże korzyści.

    Osobiście uważam że na Silverstone bardziej potrzebny będzie dobry docisk niż rozwiązania typu F-DUCT które mogą okazać się porażką tak jak w Turcji gdzie Ferrari i Mercedes traciły przyczepność na szybkich łukach.

  • 52. romekf1
    • 2010-06-29 10:37:57
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    ja tak troche z inneju beczki. wydaje mi sie ze w sezonie 2011 red bul wróci na swoje dawne miejsce, koniec stawki. poniewaz bedzie system kers a jak wiadomo oni nie maja zadnych danych na ten temat. redbull i merc moga miec kłopoty za rok

  • 53. lukaszk99
    • 2010-06-29 11:15:59
    • *.siedlce.vectranet.pl

    KERS był wielkim niewypałem i prawie nikt nie odczuwał większych korzyści z jego stosowania, wiec nie sadzę żeby w 2011 diametralnie się wszystko zmieniło.

  • 54. jankes15
    • 2010-06-29 11:21:06
    • *.era.pl

    nie wiem dlaczego większość tak się uczepiła tego F-ducta. Poza McL chyba nikt nie czerpie z niego tak wielkich korzysći o jakich się mówi/pisze. Mcl go przygotował od 2 lat więc mają dopracowany reszta, po wielkich próbach. osobiście uważam, że puszczenie wydechu nisko dało Renault o wiele większe korzyści niż sam F-duct.

  • 55. robtusiek
    • 2010-06-29 12:30:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    52. romekf1 przeciez mogą sobie kupić gotowca od McLarena lub Renault które to bardzo chętnie im udostepnią, oczywiście za drobną oplatą:) ach bym zapomniał jeszcze BMW chcialo dostarczać KERS hehe:) tylko KERS BMW może zastosować LOTUS,HRT,VIRGIN no i może SAUBER o ile chce nadal trzymać tyły. Najbardziej dopracowany KERS miały zespoły (oczywiś

  • 56. robtusiek
    • 2010-06-29 12:34:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    (oczywiście w kolejność nie przypadkowa) McLaren, Ferrari, Renault oraz wielka niewiadoma mechaniczny KERS Williamsa.

  • 57. jareks88
    • 2010-06-29 12:45:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Popatrzcie na galerię zdjęć z wyścigu. Wydaje mi się, że na karoserii jest malutki wlot powietrza taki jaki inni mają przy kanale-F (Red Bull ma wlot na nosie bolidu).
    Czyżby Renówka już coś testowała. Nigdzie nia wspominają na temat kanału-F w Renóce.

  • 58. tomek1973
    • 2010-06-29 13:40:11
    • *.piaseczno.robbo.pl

    38 - jako ze przedmowcy nie wspomnieli to ja dodam - przypomnij sobie pierwsze okrazenie i walke z Buttonem. Porownanie z Kobayashim to tak jakbys porownywal mecz pilkarki w deszczu gdzie jedni graja w korkach a drudzy na bosaka ....

  • 59. tomek1973
    • 2010-06-29 13:42:54
    • *.piaseczno.robbo.pl

    Mialo byc "pilkarski"...

  • 60. radzix
    • 2010-06-29 13:57:07
    • *.ip.netia.com.pl

    57@ Renault już dawno temu ma ten otworek tylko nie na każdym wyścigu

  • 61. ar2rg
    • 2010-06-29 13:59:48
    • *.29.49.198

    Zdjęcie pokazuje wlot powietrza, który jest używany, aby schłodzić kierowców podczas upalnych wyścigów.Kierowcy mają możliwość używania tego wlotu lub nie, w zależności od warunków pogodowych.

  • 62. pesymista
    • 2010-06-29 14:21:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przeglądam sobie ostatnio powtórki relacji gp bbc i jestem zasmucony tym, że często panowie prowadzący czyli DC, a w szczególności cały ten jake ironicznie kpią z kubicy, pomijają go, albo tylko wspomną jednym zdaniem. Ich przeciwieństwem jest legard, który jak sądzę ma sentyment do reno. Wystarczy jakiś przebłysk roberta, a on już rozemocjonowany krzyczy ;)
    Smutne jest to, że kubicę nadal postrzega się jako człowieka bez siły przebicia, nudnego i nie wnoszącego za wiele do f1. Dołuje mnie ten sezon bo kubica stale walczy o miejsca 5-6-7, zamiast o podium. Boje się, że tak będzie już do końca jego kariery w F1 :(

  • 63. darecky3
    • 2010-06-29 15:21:28
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    62. akurat ostratni weekend wyscigowy obejrzalem na BBC i wyobraz sobie ze jak nigdy to tym razem poswiecono uwadze Renault bardzo wiele czasu. W zasadzie mowiono tylko o Renault. Kubica udzielal wywiadu w ktorym DC bral udzial. Nie wiem czy wszystko zrozumiales ale nie odebralem tego jak ty to opisujesz. Byl rowniez wywiad z Petrovem. Mowiono bardzo wiele o talencie Kubicy, o tym jaki wielki dyskomfort mial w BMW i jak wielki wklad wnosi do Renault. Sam Coultard pokusil sie o dygresje sugerujac ze Kubica otworzyl nowa ere w Renault, dodal tempa ktore zgubil Alonso. Nie sugeruje ci niczego ale chyba troche zle odbierasz, moze jestes przewrazliwiony albo oczekujesz zeby tylko Kubica byl omawiany. Niestety jest jeszcze ponad dwudziestu innych driverow

  • 64. Budyn_F1
    • 2010-06-29 17:12:11
    • *.chello.pl

    Oby na Silverstone nie bylo pecha z tymi postojami. W koncu zobaczymy potencjal nowych poprawek.

  • 65. mariusz-f1
    • 2010-06-29 18:25:46
    • *.opera-mini.net

    62.pesymista - Jezu, jak ja się cieszę z faktu, że na tym forum, jest tak mało ludzi o podobnym charakterze i podejściu do życia jak twoim. Kolego, nie dołuj się tak, bo czasami końca kariery u Roberta, nie doczekasz :-(
    pozdrawiam

  • 66. riqoor
    • 2010-06-29 21:52:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    38. grzegorz0812

    Kubica ma swoje fazy. Czasem jeździ odważnie, niemalże jak szaleniec (GP Kanady) a czasami utknie za jakimś Rubensem albo Adrianem i wlecze się za nimi cały wyścig. Na osłodę mamy fakt, że Kubica jest absolutnie bezbłędny i potrafi wykorzystać bolid na 110% możliwości.

  • 67. grzegorz0812
    • 2010-06-29 22:57:52
    • *.adsl.inetia.pl

    66. riqoor
    to wytłumacz mi czemu po każdym wyścigu GP czytam że nie wyciągną 100% z bolidu i mógł jechać szybciej ale coś tam itp. itd.nie no jest ok jest bezbłędny bo nie atakuje tylko liczy na błędy przeciwników w innym przypadku też by był takim perfekcjonalistą ?nie sądze.ale ta jego strategia przynosi widać efekty tyle że nie "SPECJALNE" :)))


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo