jareks88
Ostatnia aktywność
avatar
jareks88

06.12.2021 15:25

0

Dla tych co uważają, że Max za mocno przyhamował, i słusznie dostał karę. Ciekawe ale George Russell jeszcze mocniej to zrobił przed Mazepinem i sędziowie w ogóle się tym nie zajęli. ja oglądam F1 od ponad 30 lat i dopiero w ostatnich latach czytam tak prymitywne posty ludzi, którzy oglądają to od może kilku lat i dla których BMW i Merc to luksus i sens życia. w różnych sytuacjach na torze nie ważne kto ma rację, byle to był mercedes. Tyle zaciekłych i wulgarnych wpisów to żenada. Jednak cóż jak się ma 10 czy 15 lat a w głowie poziom gimnazjum to w ostatnich czasach to norma. Pozdrawiam wszystkich. A teraz po tym będą dopiero "kulturalne posty"

avatar
jareks88

15.11.2021 20:08

0

Mercedes na prostych był szybszy od Maxa i Pereza o prawie 30km/godz. i to jest dziwne. Dzięki powyższemu filmikowi widać dlaczego. A DAS w tym roku jest zakazany. "Miłośnicy" Merca pewnie tego nie zauważą.

avatar
jareks88

07.11.2021 15:24

0

FIA skontrolowała samochód Botasa po GP USA i stwierdziła, że "komponenty okazały się zgodne z wymogami regulaminu technicznego mistrzostw F1 na sezon 2021". Ciekawe stwierdzenie. Pewnie te komponenty na sezon 2022 zostaną zakazane. Ciekawe też, bo tylne skrzydło RB też było zgodne z przepisami a zmieniono przepisy w trakcie sezonu i zakazano.

avatar
jareks88

08.07.2018 20:28

0

@5MicCal Ty też potrafisz zagmatwać całą sytuację i wychodzi na to, że jak Ferrari każe przepuścić to źle a jak Mercedes to nie było innego wyjścia.

avatar
jareks88

08.07.2018 19:57

0

A dzisiaj zachowanie Hamiltona to szczyt. Zabrano dziecku zabawki i się obraziło na wszystkich. Przecież to on miał wygrać i jak można było dopuścić do innego wyniku. Powinno się chyba ukarać Seba. A tak a propos. Czy zawodnik nie ma w obowiązkach uczestniczenie w wywiadzie po wyścigu? Szczególnie pierwsza trójka

avatar
jareks88

08.07.2018 19:53

0

W poprzednim wyścigu gdy Raikkonen jechał przed Vettelem to komentatorzy (pożal się Boże) ironizowali czy Raikkonen przepuści Seba i czy będzie polecenie, a gdyby tak się stało to było by nieładnie i niehonorowo. Nawet Toto wypowiedział się jak to Ferrari ładnie postąpiło nie wydając polecenia Raikkonenowi. Dzisiaj natomiast gdy Botas przepuszczał Hamiltona to wszystko było OK i oczywiście honorowo. Widać, że są dwie miary różne dla Merca i Ferrari. Pod względem karania przez sędziów też.

avatar
jareks88

08.07.2018 19:40

0

Lauda nie może zrozumieć, że czasy dominacji mercedesa już się skończyły. On wychodzi z założenia "co twoje to i moje a co moje to nie ruszaj"

avatar
jareks88

30.09.2017 18:34

0

@3, @4 Popieram w 100%. Ci panowie to do komentowania piłki nożnej może się nadają ale F1 to powinni sobie darować (szczególnie Kapica). Oni uważają, że jak mówią dożo i szybko to treść jest mało ważna. Sprawiają wielokrotnie wrażenie jak by nie mieli podglądu na wyścig, bo na ekranie coś się dzieje a oni swoje wywody na inny temat.

avatar
jareks88

05.07.2017 21:16

0

#9 Widzę, że tobie jest obojętne o czym mówią komentatorzy F1 w trakcie wyścigu. Cóż - przykro.

avatar
jareks88

05.07.2017 20:57

0

Bardzo dobra wiadomość, żeby tylko zmienili niektórych komentatorów tych od piłki i narciarstwa, bo ich komentarz to porażka. Gadu gadu o o wszystkim tylko nie o tym co na ekranie. Czasami takie bzdury, że serce się łamie. Nadmienię, że oglądam F1 od 1989 roku i słuchałem już różnych komentatorów. Ostatnio to porażka.

avatar
jareks88

25.06.2017 20:18

0

To, że Vettel dostał karę to słusznie. Oglądałem kilkakrotnie ten incydent i na grafice na ekranie bardzo dobrze widać, że Hamilton po minięciu zakrętu na ułamek sekundy zahamował (widać celowo) chcąc przestraszyć Vettela. To też było niesportowe zachowanie i oczywiście niebezpieczne, bo za Vettelem blisko jechali inni. Hamilton też powinien za to celowe niebezpieczne hamowanie dostać karę. Zachowanie Vettela było konsekwencją zachowania Hamiltona. Ci co tak "jadą" na Vettela niech najpierw obejrzą tą powtórkę z dodatkową grafiką po prawej stronie.

avatar
jareks88

22.11.2016 17:32

0

Znowu poroniony pomysł. Narobili mnóstwo głupich ograniczeń (łącznie np. z barwami kasków!!!!!!) i mają pretensją, że spada oglądalność. Niech dadzą więcej swobody zespołom w trakcie sezonu (ilość silników i innych elementów "agregatu", wolność w modernizacji bolidów w trakcie sezonu itp.) a przede wszystkim niech powrócą żwirowe pola na zakrętach a na pewno będzie ciekawiej i przybędzie widzów. Przecież tak było jeszcze 10-15 lat temu i wszyscy bili się o transmisje, reklamy i bilety (nawet na treningi).

avatar
jareks88

02.11.2015 18:23

0

Ciekaw jestem co będzie jak Mateschitz odejdzie z F1 (oba zespoły) i nie sprzeda zespołów i ich zaplecza. Stać go na to. Wtedy Berni i inni będą chodzić za nim, bo F1 stanie się malutka i prawdopodobnie sponsorzy będą się zastanawiać, a co będzie z akcjami na giełdzie?

avatar
jareks88

01.11.2015 18:37

0

Jak patrzę na powyższe wpisy (na ich poziom) to.... Oj gimbusy, gimbusy!!!

avatar
jareks88

08.10.2015 21:45

0

Takie pitu pitu gadanie niech sobie RB idzie - przyjdą następne zespoły. To jest takie bez.... gadanie A ciekaw jestem skąd mają przyjść i gdzie będą pracować te nowe zespoły jak RB nie sprzeda całego zaplecza (a może sobie na to pozwolić przez rok, dwa a może i więcej). Nowe zespoły będą chyba konstruować bolidy w garażu.

avatar
jareks88

18.04.2014 21:20

0

@1,3,4 w waszych komentarzach bije po oczach "obiektywizm" "prawdziwych" fanów F1.

avatar
jareks88

18.04.2014 21:08

0

"...W związku ze skomplikowaną naturą techniczną tej sprawy oraz faktem, że czujniki przepływu były w użyciu przez zespoły po raz pierwszy podczas wyścigu Grand Prix..." coś mi się wydaje, że ta sprawa przerosła wiedzę i możliwości sędziów Trybunału dlatego podjęli taką decyzję.

avatar
jareks88

13.03.2014 13:57

0

@6 Nie dodałem też, że w RTL jest po niemiecku.

avatar
jareks88

13.03.2014 13:08

0

TRANSMISJE F1 CANAL+SPORT: PT. - 6.20; SOB - 6.45; NIEDZ - 9.00 RTL: SOB - 6.00 - 8.30; NIEDZ - 6.00 - 9.45

avatar
jareks88

04.03.2014 19:25

0

A propos składów a przede wszystkim nowych numerów jakie wybrali zawodnicy. W zakładce KIEROWCY jest trochę błędów z numeracją zawodników ( 2 razy nr 6 i 14) i jeszcze chyba dwa inne

avatar
jareks88

03.11.2013 18:46

0

#8 ...a co oznacza niebieskie światło przy wyjeździe z PIT? Moim zdaniem Alo nie wypełnił do końca przepisów, choć też miał trochę pecha, ży wyjechał na walczących dwóch zawodników. Alo usprawiedliwiał się tym, że Vergn nie zostawił mu miejsca... , jednak to na zawodniku wyjężdżającym z pit spoczywa obowiązek zachowania ostrożności a Alo wypadł z pit na pełnej prędkości nie zważając na to co dzieje się na torze, dopiero po chwili zauważył chyba całą sytuację jak już było za późno. A przed sędziami musiał się jakoś bronić....

avatar
jareks88

03.11.2013 18:32

0

Moim zdaniem #7 ROOT ma rację. Do tego dodam, że Alonso wyjeżdżając z PIT powinien zachować ostrożność (miał niebieskie światło przy wyjeździe) i ustąpić m-sca nadjeżdżającym. Alonso nawet nie popatrzył wyjeżdżając na tor tylko wpadł pełną prędkością. Wyjeżdżając poza tor zyskał pozycję a jest punkt w regulaminie na ten temat - i tu powinien być koniec tłumaczenia czy Vergne zostawił miejsce czy nie, bo wcale nie musiał. To Alo powinien uważać wyjeżdżając.

avatar
jareks88

03.10.2013 12:26

0

"Wkrótce… jeden, dwa, trzy tygodnie” Kubica też powiedział, że pod koniec października powie co będzie robił w 2014 roku. A Lotus.......

avatar
jareks88

10.09.2013 07:59

0

#2. Szynnal - Adres mailowy znam. Chodziło mi o miejsce na stronie. Taki szybki kontakt z administratorem. Ale już OK, widzę , że forum jest monitorowane, bo punktacja już OK Dzięki!!

avatar
jareks88

09.09.2013 16:31

0

Z innej beczki! Jakoś nie mogę znaleźć miejsca na kontakt z administratorem strony, dlatego piszę tutaj. Czy nie ma błędu w sumie punktów Force India? W moich wykazach jest 61 pkt a na stronie 62. Di Resta ma 36 pkt a Sutil 25pkt. Chyba, że coś mi umknęło!

Przejdź do wpisu Uśmiech przez łzy Ferrari

avatar
jareks88

09.09.2013 16:29

0

Z innej beczki! Jakoś nie mogę znaleźć miejsca na kontakt z administratorem strony, dlatego piszę tutaj. Czy nie ma błędu w sumie punktów Force India? W moich wykazach jest 61 pkt a na stronie 62. Di Resta ma 36 pkt a Sutil 25pkt. Chyba, że coś mi umknęło!

avatar
jareks88

09.09.2013 16:22

0

Z innej beczki! Jakoś nie mogę znaleźć miejsca na kontakt z administratorem strony, dlatego piszę tutaj. Czy nie ma błędu w sumie punktów Force India? W moich wykazach jest 61 pkt a na stronie 62. Di Resta ma 36 pkt a Sutil 25pkt. Chyba, że coś mi umknęło!

avatar
jareks88

26.08.2013 13:31

0

#3 KilaN "Vettel oczywiście dla ludzi z krainy importowanych zajeżdzonych i starych bmw zza zachodniej granicy zawsze będzie ucieleśnieniem cnót wszelakich... nie może być oinaczej wszak jego pobratymcy zapewniają byt ludziom z okolic Krainy Importu Starychi Zajeżdżonych BMW, ze stolicą której mieszkańcy jeżdzą na blachach WRA..." Wpis nie na temat!!! Poza tym bardzo prostacki!!!!

avatar
jareks88

11.07.2013 10:43

0

@27 Przy kołach 12 (1 odkręca, 1 zabiera koło, 1 podaje nowe) 2-3 (w zależności od zespołu) podnosniki, 1 lizakowy, 2 gaśnice, 1 lub 2 rozrusznik, 1 kontrola - sędzia

avatar
jareks88

09.07.2013 13:34

0

Moim zdaniem powinni skończyć z wyznaczaniem dwóch kompletów na wyścig. Z tych sześciu rodzajów jakie produkuje Pirelli to zespoły powinny wybierać dwa komplety na wyścig (poza oczywiście deszczowymi). Dodatkowo np. wszystkie rodzaje powinny być wykorzystane ileś tam razy w sezonie. Chyba byłoby ciekawiej.

avatar
jareks88

09.07.2013 11:04

0

@11 - moim zdaniem przy tak dużej ilości zakazów i nakazów szczególnie technicznych to cała F1 polega na szukaniu dziury w przepisach i nie jest to oszukiwanie a tylko niestety niedokładność przepisów. Z drugiej strony te wszelkie zakazy i ograniczenia w rozwoju silników i konstrukcji prowadzą do stagnacji.

avatar
jareks88

09.07.2013 10:32

0

@7 - "Tylko ze nikt nie pamieta jak RBR wygrywal z kosmicznymi czeciami ktore Neway wymyslal i to mialo byc sprawiedliwe??" A dlaczego miało to być niesprawiedliwe. To jest właśnie GENIUSZ Neway'a a na dodatek nie było sprzeczne z przepisami. Dopiero później jak FIA zobaczyła co można zrobić to dopiero zakazywała. Np sławetne dziury w podłodze - nigdzie nie było napisane, że nie wolno, a właśnie trzeba być geniuszem, żeby na coś takiego wpaść. Nikomu nigdy do głowy nie przyszło coś takiego.

avatar
jareks88

09.07.2013 10:25

0

@6 popieram w 100%. Mercedes zasłania się, że "...FIA otworzyła przed ekipami także możliwość testowania opon przez regularnych zawodników." ale przecież oni już testowali regularnymi zawodnikami, więc o co chodzi? Moim zdaniem Mercedes ponownie chce wszystkich wykiwać. Niby poważny zespół, poważni ludzie a postępują jak ..... U mnie Mercedes stracił wszystko.

avatar
jareks88

09.07.2013 08:11

0

@21 Zgadzam się z Tobą ale nie do końca. Moim zdaniem w boksach jest za dużo ludzi i powinni to ograniczyć. Co tam robił kamerzysta? , na dodatek beztrosko sobie stał. Przecież można zamontować i 50 kamer i niech sobie jakiś specjalista siedzi obok w boksie i steruje wszystkim i robi bardzo dobre ujęcia. Przecież tam na b. małej przestrzeni w momencie przyjazdu zawodnika jest chyba 20 osób. Moim zdaniem to powinni ograniczyć. Popatrzcie ile osób np. w INDY Car bierze udział bezpośrednio przy wymianie kół i tankowaniu. Na dodatek nie może to odbywać się jednocześnie. Tam Przy samochodzie jest raptem chyba 6 osób a w F1 -20.

avatar
jareks88

28.06.2013 09:08

0

A zdziwicie się kto będzie jeździł z Vettelem !!!!!

avatar
jareks88

25.06.2013 11:55

0

Tłumaczenie Rossa Brawn'a to prawdopodobnie lekka wymówka na własne usprawiedliwienie. On zawsze będzie twierdził, że tamte testy to kompletnie nic im nie dały a teraz to dużo stracą. Ciekawe jakby teraz w przyszłych testach pozostałe zespoły posadziły za kierownicę pierwszych kierowców. To dopiero Merc by krzyczał

avatar
jareks88

24.06.2013 08:17

0

Jednak cała afera ma chyba jeszcze drugie dno, bo zamieciono wszystko po dywan. Wyrok w tej sprawie moim zdaniem to śmiech.

Przejdź do wpisu Ferrari zakłopotane wyrokiem

avatar
jareks88

24.06.2013 08:14

0

To jest pomyłka???????? Chyba, że mówimy o przedszkolakach.

Przejdź do wpisu Lotus niezadowolony z Pirelli

avatar
jareks88

07.06.2013 08:24

0

Oj jak patrzę na powyższe wpisy to wydaje mi się, że to same płaczki. Płaczecie już od kilku tygodni. F1 to nie gra gdzie ma się kilka żyć a w/w tak to chyba traktują. Kiedyś też było dużo krzyku nad wprowadzeniem systemu HANS i podwyższeniem kokpitu, dopiero po dwóch śmiertelnych wypadkach (m.in. Senna) poszli wszyscy po rozum do głowy. Tak będzie chyba i teraz, oby nie

avatar
jareks88

22.05.2013 10:17

0

...Pisząc o braku obiektywizmu .... miałem na myśli niektórych autorów wpisów na całym portalu, dla których najważniejszą rzeczą jest "dołożenie" RBR-owi i Vettelowi, bo ............. i tu brak logicznych argumentów. Oglądam F! od ponad 20 lat i kilka lat temu wszystko było bardziej czyste i przejrzyste (choć sławetne zagrywki Prosta i Senny były ciekawe) dopiero w ostatnich latach zaczęły się różne zagrywki związane też z przepisami. Tak było też w poprzednim roku. Ma rację @16. ajuto, że akcja z oponami była skierowana przeciwko RBR-owi i to samo w sobie było też nieczyste. A, że RBR marudzi to wcale się nie dziwię, każy zespół tak by robił. Jednak na pewno RBR sobie poradzi, bo ma Geniusza w zespole. To, że niektórzy na forum denerwują się gdy wygrywa Vettel i przez cały tydzień wałkują , że to niesprawiedliwe to jest właśnie ich nieobiektywne podejście do problemu. Dla nich z założenia Vettel jest be a np Alonso bez względu na to co zrobi jest cacy. Pozdrawiam

avatar
jareks88

21.05.2013 08:58

0

Jak tak czytam powyższe wpisy to widzę, że niektórych najbardziej uszczęśliwiła by informacja, że FIA podjęła decyzję aby zabrać jedno koło RBR-owi i kazać im się ścigać. Brak tu jakiegokolwiek obiektywizmu. Najważniejszym problemem jest dołożenie RBR-owi.

avatar
jareks88

24.03.2013 14:03

0

Oglądalem te manewry kilka razy i wydaje mi się, że to Webber zagrał trochę nie tak. Najnormalniej chciał Vettela puścić na ścianę. A to, że Vettel chciał wyprzedzić Webbera to przecież było normalne, dogomił go i był po prostu szybszy.

avatar
jareks88

05.12.2012 20:37

0

Panowie dajcie sobie na luz. Wszystko jest już rozstrzygnięte i nic nie zmienicie. Podrzucę Wam inny temat do dyskusji i to na temat trochę nieładnego zachowania się ALONSO w stosunku do Massy. Problem polega na gwizdach kibiców brazylijskich gdy na podium wchodził Alonso. Dlaczego? Kibice zauważyli, że Massa wiele pracy włożył w pomoc dla Alonso. Czym Alonso mógłby zdobyć miejscowych kibiców? Wyobraźcie sobie coś takiego. W końcówce wyścigu Alonso i zespół wiedzieli na 100%, że Alonso jest już poza mistrzostwem. Czy Alonso nie mógł zrobić przyjemności Massie i podziękować mu przy wszystkich kibicach i na ostatnim okrążeniu puścić (jakoś ładnie) Massę przed siebie? Czy nie wyglądało by to ładnie? Pewnie i kibice inaczej zachowywali by się w stosunku do Alonso. Jednak Alonso coś takiego nie przyszło do głowy. On chyba po prostu nie musi robić takich gestów. Może podyskutujmy? P.S. Tak a propos to ja lubię i Masę i Alonso i Vettela a najbardziej to Kobayashiego, którego mi najbardziej szkoda, że nie załapał się nigdzie.

avatar
jareks88

03.12.2012 19:36

0

Czytam te powyższe wpisy i opisy i widzę, że większość zachowuje się "normalnie" jak" kibice" piłkarscy. Dają wyraz swojej chyba nienawiści do Vettela i nic innego ich nie interesuje. Najlepiej to gdyby Schumacher walnął Vettela zamiast go puścić to wielu z powyższych "znawców" pochwaliło by jego zachowanie, bo tylko liczy się Alonso. Jakoś niektórzy nie zauważyli jak Massa dwukrotnie przepuszczał Alonso a raz (chyba 55 okrążenie) mając ponad 5 sekund przewagi wprost czekał na Alonso. Jakoś mało kto to zauważył. Tak samo mało kto zauważył, że Vettel dwukrotnie gonił wszystkich z końca stawki i doganiał. Te dwa przypadki (Alonso i Vettela) o czymś świadczą. Oglądam F1 od ponad 20 lat i potrafię już zauważyć którego kierowcę na co stać. A Alonso w tym roku mimo tego, że miał trochę słabszy bolid (ale to przecież nie jest wina Vettela) to w pierwszej połowie sezony to trochę mu się udawało i nie było to wynikiem jego geniuszu. Vettel natomiast wielokrotnie pokazał, że coś w nim siedzi, że jest dobry i Webber mu w tym nie pomagał a wielu przypadkach nawet przeszkadzał. A propos Webbera to w zauważcie na czyją korzyść jechał na początku wyścigu przede wszystkim na starcie. Oglądam F1 już ponad 25 lat i mam wyrobione zdanie na niektóre poczynania na torze. A jeśli chodzi o wypowiedź Montezemolo to była żenująca. Zachował się jak moim zdaniem ja prostak, który widzi tylko czubek swego nosa i myśli, że wszyscy powinni dać mu to co on chcę.

avatar
jareks88

13.11.2012 12:34

0

Z tego co czytałem na innych forach to Honda na dobre przymierza się do powrotu do F1, a oni mogą dużo i mają pewne doświadczenia!

avatar
jareks88

15.04.2012 20:22

0

Jaki piękny zbieg okoliczności związany z Rosbergiem: 111 - wyścig (trzy razy 1) Pierwszy w eliminacjach - (jedna jedynka) Pierwszy w wyścigu - (jedna jedynka) Razem 5 jedynek

avatar
jareks88

13.04.2012 07:22

0

#16AlMastar - ale system DRS też włącza kierowca "ręcznie" a przez DRS włączany jest F-duct. W Lotusie też kierowca wciskał hamulec a ten dopiero włączał system utrzymania stałego prześwitu przedniego spojlera. Obydwa systemy włączane są pośrednio przez kierowcę!!

Przejdź do wpisu Lotus nie złoży apelacji

avatar
jareks88

12.04.2012 19:39

0

A mnie to dalej brzydko pachnie. Lotusowi zabronili, choć też zawieszenie włączane było wraz z hamulcami. U mercedesa F-duct włączany jest wraz z DRS-em. w obu przypadkach nie włącza układów kierowca dodatkowo a to jest główny punkt zgodny z regulaminem. A jednak Merc może więcej. Szkoda!

Przejdź do wpisu Lotus nie złoży apelacji

avatar
jareks88

12.04.2012 19:29

0

Skoro nie chcą rozpatrzyć tego dokładnie to znaczy, że diabeł tkwi w szczegółach, i że Mercedes na fory. Propozycja Lotusa o przednim zawieszeniu też włączała się prawie samoczynnie wraz z wciśnięciem hamulców a odrzucili. Lotusowi prawdopodobnie chodziło o to, aby właśnie to pokazać. Teraz dopiero widać, że niektórzy mogą więcej. Niestety

Przejdź do wpisu FIA odrzuciła protest Lotusa

avatar
jareks88

29.06.2010 12:45

0

Popatrzcie na galerię zdjęć z wyścigu. Wydaje mi się, że na karoserii jest malutki wlot powietrza taki jaki inni mają przy kanale-F (Red Bull ma wlot na nosie bolidu). Czyżby Renówka już coś testowała. Nigdzie nia wspominają na temat kanału-F w Renóce.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu