komentarze
  • 507. kubusf1
    • 2010-02-25 17:07:43
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widzisz, czyli skoro redukuja (mniejsze fale), tzn. ze widocznie jakoś nie pasowało czy sie nie spisywało. A to oznacza ze zawracają ze scieżki rozwoju tej czesci, to oznacza co??/ jak za mocno lipa........ to nie wiem..... moze element nie sprostujący pokladanym w nim nadziejom....

  • 508. hot dog
    • 2010-02-25 17:08:59
    • *.222.244.179

    490. kubusf1a skad mozecie wiedziec czy lipa ??? po pierwsze nie wiecie co ustawiaja po drugie nie wiecie dokladnie jakie warunki byly na poczatku a jakie pozniej....

  • 509. kubusf1
    • 2010-02-25 17:09:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobra, stop, ja zaczałem dyskusje i ja zatrzymuje bo sie groznie robi....;) Poczekamy, pożyjemy, zobaczymy.... Dobre pofalowane tylne skrzydło nigdy nie jest złe;)

  • 510. STMan
    • 2010-02-25 17:10:38
    • *.182.86.140

    495. rogas144
    " l...lub zmiany jakie dokonali po prostu nie odpowiadają pod takie skrzydło :)"
    Właśnie o tym piszę, wiem, że testują ale jeżeli mam coś, co się sprawdza i jestem tego pewny to nie pozbywam się tego... rozumiesz? Oni szukają zmian i albo znajdą albo nie. Cała gadka o 40% zmianach, to PR, wierzycie, że przez 2 dni przetestują zmiany (przy założeniu, że jutro będzie "nowy: bolid)? Przecież nie wyjadą czymś innym na 1 GP bez testów... Jeszcze raz napiszę (chciałbym się mylić) Renia nie będzie mocna, przynajmniej na początku...

  • 511. Sami
    • 2010-02-25 17:10:55
    • Blokada
    • *.205.76.50

    Wogole to na tym forum jest duzo debili. Jeden wkeja co 5 minut czasy nie wiadomo po co. Drugi pyta sie o link do stronki z live a ciezko popatrzec na przedostatni post. Trzeci z kolei po barwach bolidu i wygladzie spojlera jest wstanie stwierdzic kto jest najlepszy, no i jeszcze jedna grupa która wie ze BGP, RBR były najlepsze w 2009 roku no to i w tym sezonie musza byc, a Ferrari i Maclaren maja zarezerwowane miejsca jako zwycięscy do konca swoich dni

  • 512. STMan
    • 2010-02-25 17:13:41
    • *.182.86.140

    @502. Sami
    Z uwagi na mój wiek (mam za pewne troszkę więcej lat od Ciebie) przemilczę obrażanie

  • 513. kubusf1
    • 2010-02-25 17:14:01
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sory 511Sami, widzisz, to w takim razie nie jest miejsce dla Ciebie. Jak już sie wypowiadasz to konstruktywnie chociaz, a nie...

  • 514. Siganiv
    • 2010-02-25 17:14:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Czy mi się wydaje, czy McLaren ma połączony "korpus" bolidu z tylnym skrzydłem??

  • 515. Sami
    • 2010-02-25 17:14:15
    • Blokada
    • *.205.76.50

    510. STMan
    Taaaaaaa Wszyscy jezdza tym co pokazali na prezentacjach tylko Renault cos zmienia

  • 516. rogas144
    • 2010-02-25 17:14:55
    • *.tktelekom.pl

    jeszcze 2 tygodnie i wszystko się wyjaśni ;) bądźcie cierpliwi ;)

  • 517. HornetFire
    • 2010-02-25 17:17:36
    • *.expro.com.pl

    511. Sami jeszcze zapomniales dodac , ze sa tutaj tacy znawcy ktorzy po spojrzeniu na obrazek przedniego skrzydla sa w stanie powiedziec , ze dzeki niemu beda szybsi o okolo 0,1 sekundy na okrazeniu ....buhahahahahahahahahaha:D

  • 518. xdomino996
    • 2010-02-25 17:20:30
    • *.147.46.118.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    511. Sami O co ci chodzi jak ci cos przeszkadza to idz gdzies gdzie nie bedzą oceniac po spojlerach i barwach i gdzie nie wklejają czasów

  • 519. zakop
    • 2010-02-25 17:21:25
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Wstyd, że jeden drugiego nazywa debilem, może sam nim jest.

  • 520. Motylos
    • 2010-02-25 17:23:00
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie to tylko testy. 0,003 sek za Ferrari i już ból. Myślę, że z Vitalijem "Rocket" Pietrovem który cały czas się musi uczyć F1 ( jak zauważył Robert "Razor" Kubica ), zespół testuje nowe części i dokręca śrubki. Vitalij Rocket Pietrov wykonuje robotę murzyna z Alternatywy 4 - samochód szykowany jest pod "nie lidera" Roberta "Razor" Kubicę. I tyle w temacie.

  • 521. padre
    • 2010-02-25 17:23:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    STMan

    Chciałbym abyś mylił się w 1 kwestii że Renia będzie jednak mocna od początku i nie będzie za bardzo odstawać od czołówki???
    Z większością rzeczy które piszesz trudno się nie zgodzić ale dopiero Bahrajn pokaże gdzie kto jest na początku sezonu...

  • 522. Gabriell
    • 2010-02-25 17:24:10
    • *.ib.tcz.pl

    i jak testy wypadły?

  • 523. STMan
    • 2010-02-25 17:26:58
    • *.182.86.140

    @515. Sami
    Kurde Sami, jesteś ewidentnym przykładem błędnego systemu edukacji (powstanie gimnazjum). Czy Was tam nie uczą myśleć i czytać ze zrozumieniem?
    Gdzie napisałem, że inni nie rozwijają konstrukcji, właśnie to ja, mówiłem tu, że to 40% to będzie ze 20 a inni zmienią o tyle samo. Jest coś takiego jak spektrum wyboru. Jak wiemy mało to zmieniamy coś w wielu aspektach (przykład: początkowa faza projektu, założenia - tam możemy wszystko i testujemy). Jeżeli już mamy koncept to zawężamy pracy, doskonalimy. Jeżeli np. nagle Reno zmieni nos na RBR albo dyfuzor będzie to oznaczać, że początkowe założenia były mniej trafione niż konkurencji. Tak szablonowo wygląda praca nad projektami, podciągnięta pod F1 :). Dlatego nie ma co podniecać się 40% zmianami, bo oznacza to spóźnienie w projektowaniu konstrukcji.

  • 524. HornetFire
    • 2010-02-25 17:29:35
    • *.expro.com.pl

    523. STMan inzynier renałult?

  • 525. STMan
    • 2010-02-25 17:31:32
    • *.182.86.140

    Napiszę prościej
    1.Zmiany są i będą ale max 20%, czyli zrobienie pakietów na różne tory.
    2.Większe zmiany to już budowanie od nowa bolidu
    3. Sytuacja odnosi się do testów przed sezonowych
    4. Jadę po żonę :)

  • 526. STMan
    • 2010-02-25 17:33:03
    • *.182.86.140

    524. HornetFire 2010-02-25 17:29:35 (Host: *.expro.com.pl)
    523. STMan inzynier renałult?

    Nie, to co napisałem będziesz miał w liceum lub na studiach (albo na szkoleniach firmowych) :)

  • 527. HornetFire
    • 2010-02-25 17:39:08
    • *.expro.com.pl

    Chyba predzej na szkoleniach:P Ze studiów zrezygnowalem..ale nie mowie, ze do konca swiata

  • 528. AND321
    • 2010-02-25 17:57:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wiecie może jaki jest rekord tego toru i do kogo należy??????

  • 529. prunus
    • 2010-02-25 18:02:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ht tp://www.sutton-images.com /preview.asp?filename=djm1025fe143.jpg - jak dla mnie to to skrzydło wygląda na pofalowane ale może się nie znam!!!

  • 530. maziara156
    • 2010-02-25 18:02:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem co się z tym forum zaczyna dziać. Co drugi komentarz ktoś kogoś obraża. Dajcie ludzie sobie spokój, wyzywanie się od debili i innych? Raczej to nie jest ani właściwy czas, ani miejsce. Racja, że niektórzy przesadzają co do swoich komentarzy, ale skoro są one bzdurne to po co się przejmować. :)

  • 531. Marti
    • 2010-02-25 18:21:23
    • *.160.167.2

    528. AND321
    M. Schumacher, Ferrari 248 F1, 1:13.471 Min. (01.06.06) - wykręcony oczywiście w "aerodynamicznie starym" bolidzie

  • 532. adam20
    • 2010-02-25 18:23:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do Ravena89> Popieram. Nie mac co się Łamać. Robert i tak będzie szybki, może Pietrow to LESZCZ.

  • 533. AND321
    • 2010-02-25 18:43:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Marti--------------- DZIĘKI

  • 534. bartg90
    • 2010-02-25 18:55:08
    • *.adsl.inetia.pl

    Czasy z testów sa bez znaczenia. Ile razy mozna o tym pisac ? Jak sama nazwa wskazuje są to TESTY. Kurcze, zeby szybko przyszedł Bahrajn bo to przestaje byc smieszne.

  • 535. nekanda
    • 2010-02-25 19:10:28
    • *.252.42.230

    Panowie na te czasy z testów naprawde trzeba brac dużą poprawkę. Pamietacie BMW 2 lata temu? testy lipa,nawet trening przed australią lipa a na Q nagle olśnienie. A rok temu z kolei na odwrót testy dobrze niby i co było potem każdy wie. A tym bardziej w tym roku mam duże wrażenie że prawie każdy zespół ukrywa swój potencjał idąc za przykładem BGP z zeszłego roku. Dlatego krew mnie zalewa jak po pierwszym dniu testów niektórzy mówią że renault bedzie lipa

  • 536. cmx9iq
    • 2010-02-25 20:18:32
    • *.86.25.213.sta.gaja.net.pl

    530 ...mój pierwszy tutaj wpis, choć regularnie czytam od dwóch lat :) widzę, że dużo osób tutaj się zna na F1 lub nie... nie mnie oceniać.hmm i tak samo -śmiać się czasem lub płakać...kazdy ma swoje zdanie.Nie ma sensu się szarpać o coś na co nie mamy wpływu,a czym możemy się dobrze bawić...Chyba, że niektórzy równie dobrze bawią się obrażaniem innych (w zwiazku z ich zdaniem) niż np: pierwszym GP:) pozdro

  • 537. zakop
    • 2010-02-26 04:56:27
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Moim zdaniem testy mają ogromne znaczenie, wtedy można zrobić dużo zmian, ale dużo tu się nie ukryje
    ponieważ






    Testy mają ogromne znaczenie, nic za dużo tutaj się nie ukryje, bo ukrywając nie będzie wiadomo na co stać dany bolid. Treningi to tylko ustawienie samochodu pod dany tor w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Sądzę, że Kubica jako doświadczony kierowca będzie wyżej niż przereklamowany Alonso w ubiegłym sezonie. Bądźmy dobrej myśli.



Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo