komentarze
  • 82. elloco
    • 2010-02-02 21:45:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tu się niema co denerwować tylko tych onetowców jakoś ignorować niema na to rady z nimi jest jak z zimą niby fajna biały puszek pada ale dobrze zeby juz odeszła

  • 83. golzib2
    • 2010-02-02 21:47:17
    • *.244.210.66

    dlaczego nie?, można spradzać co kika minut i wypuszczać na forum. A tak wogóle to mozna zrobić 2 fora, jedno dla sprawdzonych uzytkowników a drugie dla ....... bez komentzarza :)

  • 84. golzib2
    • 2010-02-02 21:50:57
    • *.244.210.66

    technicznie jest to do zrobienia bez problemu, robimy nowe logowanie. Każdy kto chce wejść do "ligi"stara się o 3 którzy go polecą. To taki przykład

  • 85. pesymista
    • 2010-02-02 21:53:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica będzie albo nawet już jest sezonowym pszczelarzem Guciem sfrustrowanym brakiem wyników na torze. Testuje, wierzy do upadłego, a zwycięstw jak nie ma tak nie będzie. A Renault widzę jako kolorowy kabaret, który swoim mixem R29/30 chce wlecieć do Top 4. Jakiś zagraniczny dziennikarz już się go spytał jak to będzie bez zwycięstw, a na zagranicznych forach śmiali się dzisiaj, że Robert testuje tylko nowy kask. Bardzo podziwiam Kubicę i dziwię się skąd on bierze tyle optymizmu, Ale mam wrażenie, że coś jest nie tak, i że jednak nie osiągnie swego upragnionego celu. Tak jakby nie sprzyjał mu los.

  • 86. golzib2
    • 2010-02-02 21:56:17
    • *.244.210.66

    łoł!! - pesymista, proszę napisz skąd u ciebie tyle słów naraz się wytoczyło?

  • 87. grzes12
    • 2010-02-02 21:56:48
    • *.147.175.139.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Należy się cieszyć że zespół wykonuje plan testów bez żadnych awarii... i oby tak dalej ;)
    Na czasy nie patrzę , bo wiem że różnica między innymi zespołami a Renault ( z tym pakietem Reni...) na dzień dzisiejszy jest większa niż to wynika z dzisiejszego testu i wcale mnie to nie dziwi . Dla mnie takim małym testem dla zespołu jak przepracował zimę , będzie to jak szybko wprowadzi nowy pakiet aero do bolidu , zaczynając od podłogi ... gdyż to będzie kluczem do dalszego rozwoju
    Pocieszające jest to że Boullier wydaje się odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu i to że postawił na właściwego konia ... ;)))

  • 88. golzib2
    • 2010-02-02 21:58:00
    • *.244.210.66

    a może to konkurencja podsyła tych debili, żeby prawdziwi fani odeszli do innych portali?

  • 89. dsu1
    • 2010-02-02 22:06:33
    • *.CNet.Gawex.PL

    Raven89 popieram w pełni określenie "specjaliści". Interesuję się już długo F1 i jestem już nauczony ważyć słowa a już na pewno z zimną głową podchodzę do testów. Wiesz co mnie najbardziej irytuje to ciągłe przytaczanie i porównywanie cieciów z "onetowcami" tylko cieć może tak napisać który zamiast napisać ciekawy post próbuje wejść w du... pozostałej reszcie. Sam jestem onetowcem i tam jak do tej pory prowadziłem najciekawsze dyskusje dotyczące F1 - zgodnie z maksymą nie ważne gdzie ważne jak. A tak na marginesie czyż nie uważacie że w tym sezonie mistrzostwo może zdobyć najbardziej solidny i niezawodny bolid, a nie najszybszy? Czy ktoś z Was zdał sobie sprawę jak ważną rzeczą będzie wytrzymałość jednostki napędowej, przekładni, hamulców i całej masy innych rzeczy? To będzie kluczem w tym sezonie, kompromis miedzy szybkością i niezawodnością przy zwiększonym obciążeniu zarówno paliwowym jak i podniesieniem wagi regulaminowej do 620kg- pozdrawiam i zapraszam do ciekawych dyskusji

  • 90. Big master
    • 2010-02-02 22:07:06
    • *.sta.asta-net.com.pl

    @85
    Osiągnie, ale nie w zespole, w którym sie znajduje na chwile obecną...
    Ludzie ślepo wierzą w reno, choć nie ma ku temu najmniejszych przesłanek, od zdobycia mistrzostwa w 2006 roku (co dziwne, dobra passa sie skończyła wraz z odejściem Michelina) są tylko statystami w stawce. W zespole nie ma takiego geniusza jak Brawn czy Neway, jedne z czego zasłynęli w ostatnim czasie to afera singapurska. Wielu ludzi na forum mówi, że reno szybko sie rozwinie bo Kubica będzie przekazywał precyzyjne informacje inżynierom i będą z tego ogromne korzyści. Nie lubie alonso, ale kierowcą gorszym od Kubicy nie jest i powszechnie wiadomo, że potrafi współpracować z zespołem, skoro jego cenne wskazówki nie pomogły rozwijać auta w ostatnich sezonach, to Kubica też tu nic nie zdziała, bo wskazówki to jedno a odrobienie pracy domowej przez inżynierów to drugie.
    Życzę dobrze Robertowi, ale nie wierzę w reno...

  • 91. mariusz-f1
    • 2010-02-02 22:07:20
    • *.opera-mini.net

    79.Raven89 - Nie ma się co przejmować tymi idiotycznymi postami ! Najlepiej im nie ODPISYWAĆ na prowokacje , a sami sobie nie odpiszą , jak to bywa na onecie .... Wtedy może się wyniosą .
    Pozdro .

  • 92. dsu1
    • 2010-02-02 22:11:16
    • *.CNet.Gawex.PL

    Koś z góry pytał co ma Ferrari nad wlotem? Jest to podniesienie i wzmocnienie(musi ona obsłużyć więcej czujników i urządzeń pomiarowych do celów badawczy) anteny telemetrycznej w celu uniknięcia zaniku w przesyłach umieszczono ją jak najwyżej nie jak dotychczas na monokoku

  • 93. mikus
    • 2010-02-02 22:14:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hamilton powiedział dzisiaj ze sa trzecia sila w stawce

  • 94. gucioF1
    • 2010-02-02 22:15:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    91. mariusz-f1 zgadzam się z tobą nie ma co sobie zawracać głowy tymi postami.

    pozdrawiam

  • 95. rysiek45
    • 2010-02-02 22:16:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najlepsze pytanie na testy:Czy jedzie jutro Robert Kubica?A tak nawiasem mówiąc ,widze że niektórzy już uważają sie za takich znawców, że z plebsem nie chcą sie zadawać,Może niech sobie idą gdzieś ci szemrani znawcy tacy np jak "golzib2,może zrób sobie test na entelegencie.

  • 96. Oskar9191
    • 2010-02-02 22:19:46
    • Blokada
    • *.ostnet.pl

    http:// w w w .youtube.com /watch?v =qhOJyH2Bc2A&feature=player_embedded
    a tu macie silnik Renault słuchając go jeszcze bardziej nie mogę doczekać się marca;)

  • 97. ekimmu
    • 2010-02-02 22:20:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @90 Bigmaster
    Przynajmniej w miarę wyważona pesymistyczna opinia, bez jakichś głupot. Szanuje zdanie i niewiarę w renault. Ja uważam ze team ma potencjał w postaci kilku osób odpowiedzialnych za sukcesy w 2005 i 2006.

  • 98. mikus
    • 2010-02-02 22:26:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wiecie kto bedzie inzynierem Kubicy?

  • 99. Marti
    • 2010-02-02 22:38:13
    • *.160.167.2

    Podobno pan o nazwisku Rennie.

  • 100. RoninRonin
    • 2010-02-02 22:40:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech podniesie się jeden który w zeszłym roku wierzył że honda będzie mistrzem a brown ledwie zapiął budxet .... zasrani znawcy.

  • 101. mariusz-f1
    • 2010-02-02 22:47:07
    • *.opera-mini.net

    94.gucioF1- Inaczej się chyba nie da ?! Dobra spadam , bo o 5 trzeba niestety wstać do pracy .
    Pozdrawiam .

  • 102. dziarmol@biss
    • 2010-02-02 22:59:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    98. mikus- Ponoć Karwowski ;-))

  • 103. k.lebsky
    • 2010-02-02 23:04:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chciałbym się mylić, ale nie wróże RENAULT konkurencyjnego bolidu i nie pisze tego na podstawie testow. Ekipa sie zmienila, jest nowy niedoswiadczony wlasciciel. Ja postrzegam RENAULT jak nowy zespol. Briatore i Symonds trzymali ten team w kupie. Teraz jedna wielka niewiadoma... Pozyjemy, zobaczymy.

  • 104. strong1
    • 2010-02-02 23:11:54
    • *.3.199.109.static.rdi.pl

    O tak trzymali ten zespół w kupie do tego stopnia,że ob.rali własne gniazdo.(taka jest wersja oficjalna póki co) oraz ostatni bolid to też było-no właśnie. Na razie co mnie cieszy to osiągnięta stabilizacja-umowa na trzy lata i przychodzący ludzie,których ambicją życiową nie jest leżenie dogóry wentylem ani pójście na zasiłek po roku. Jak dla mnie był moment,że zapowiadało się na gorszy scenariusz.Teraz skoro kasa płynie,a to najważniejsze to jest Ok.No i niech Kubica walczy i udowodni,że jest dobrym, Ma okazję,bo jest liderem bez ni-ka-ki i zero tłumaczeń. A bolid zawsze można poprawić.

  • 105. strong1
    • 2010-02-02 23:15:32
    • *.3.199.109.static.rdi.pl

    @104-hmm. jeszcze przed Świętami bym tego nie napisał:)

    @Marti -mhmm."Już w porządku mój.(żołądku( GUCIU,dobre ustawienia bolidu?"
    "Dużo nas łączy.Francuskie auta i zgaga". Co za Yazda.

  • 106. leo_
    • 2010-02-02 23:16:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    98. dsu1. Coś w tej niezawodności jest, bo prawie wszyscy mówią o jej testowaniu w pierwszym rzędzie. Mozliwe, że wytrzymałość silnika i innych podzespołów będzie ważniejsza niż w ubiegłych latach. W takim razie , ciekaw jestem jak sie będzie miało zdobycie PP w Q3 do miejsca w wyścigu.

  • 107. frg1pl
    • 2010-02-02 23:39:24
    • *.rzeszow.mm.pl

    98. Wypatruj go jutro na wyścigu. będzie miał czapkę z daszkiem, pejsy i zegarek z kalkulatorem.

  • 108. dsu1
    • 2010-02-02 23:44:06
    • *.CNet.Gawex.PL

    PP będzie miało tylko wtedy znaczenie jeżeli dojedziesz do mety:) a już na pewno nie będzie tak jak w zeszłych sezonach że zagwarantuje ci wygraną. Cieszy brak KERS bo to cholerstwo zamiast pomagać w wyprzedzaniu bardziej było bronią defensywną i dawało duży zastrzyk na starcie co nie koniecznie było odzwierciedleniem formy patrz Mcl. Wbrew pozorom zakaz tankowania uatrakcyjni widowisko bo przy dobrym wyważeniu i łagodnym obchodzeniu się z oponami można jechać teoretycznie 90% lub więcej wyścigu na jednych gumach tak więc widowisko będzie do samego końca . Cieszy mnie też powrót ludzi do Renault z dawnej świetności, niezła atmosfera nowe zadania nowy szef to odświeża zespół i daje nowego kopa, ludzie tam zatrudnieni mają naprawdę ogromną motywację bo ich pracodawca uratował im tyłki, poczuli zapach zielonej trawy i zrobią wszytko żeby się odbić od dna. Flavio zrobił swoje ale waliło do niego stęchlizną a padokiem interesował się mniej jak sowim majątkiem i nowymi dupami tak więc niedowiarkom i sceptykom mogą w tym sezonie opaść szczeny. Pod koniec 2009r różnice w czołówce były tak nie wielkie że w tym sezonie oprócz nowicjuszy nikogo bym nie skreśli tak jak i w tamtym roku nie skreśliłem Hondy-poniekąt Renault jest w bardzo podobnej sytuacji niżej spaść nie mogą ich sinusoida pnie się właśnie w górę- pozdrawiam

  • 109. matey89
    • 2010-02-03 00:05:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak własnie oglądam filmiki z testów, i co ciekawe kobayashi swój najlepszy czas wykręcił na oponach bierznikowych nie na slicach a to może mieć jakieś znacz\enie ;p

  • 110. skylinedrag
    • 2010-02-03 09:22:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    T ja poruszę inną kwestię obok niezawodności. Ciekawi mnie jak sobie zawodnicy poradzą na linii startu.
    - więcej bolidów w stawce
    - rozmiary przedniego spoilera nie zmieniły się, a wiadomo jak fruwały i ile razy były przyczyną niepowodzeń Roberta
    - również na długość urosły co też nie sprzyja na starcie
    -na szczęście dużo wyższa masa nie jest mocno zauważalna w czasie jazdy przez kierowców.
    I teraz myślę czy te wszystkie czynniki nie przyczynią się do tego, że początek wyścigu to będzie kilka czerwonych flag zanim będziemy oglądać prawdziwą rywalizację

  • 111. piotrek74
    • 2010-02-03 13:01:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    110. skylinedrag --będą bardzo spokojne starty bo urwanie czegoś będzie równoznaczne z spadnięciem poza pierwszą dziesiątkę na mecie (nie wliczając pierwszych dwóch wyścigów) A dla Roberta źle to wróży zawsze coś mu urwali w czasie walki o pozycje

  • 112. fan100
    • 2010-02-03 19:57:44
    • *.177.199.9

    110, 111 .. najgorsze bedą tory uliczne bo stawka tak szybko się nie rozciągnie. Startując np. z 13 poz. to będzie walka o przetrwanie.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo