Renault zadowolone z niezawodności
Zespół Renault dzisiaj ponownie kontynuował prace z Robertem Kubicą. Polak drugiego dnia testów w Walencji przejechał pokaźną liczbę 119 okrążeń.„Po sprawdzeniu systemów bolidu wczoraj, dzisiaj spędziliśmy dzień na zrozumieniu auta trochę lepiej, chcieliśmy zwłaszcza zobaczyć jak zachowuje się balans bolidu przy zmianie ustawień” mówił po teście Robert Kubica. „Jest inaczej niż do tego przywykliśmy, więc ważne było dobre zapoznanie się z tym jak auto się zachowuje. Wykonaliśmy jeden bardzo długi przejazd, który przebiegł całkiem dobrze, bez żadnych problemów technicznych, co jest dobrą oznaką niezawodności.”
Główny inżynier wyścigowy ekipy, Alan Permane, dodał: „Kolejny dobry dzień. Wykonaliśmy sporo okrążeń: łącznie 119, więc jesteśmy zadowoleni z naszej niezawodności. Zmiany jakich dokonaliśmy w nocy zniwelowały podsterowność, a Robert wygląda na bardziej zadowolonego i lepiej czuje się w aucie. Warunki na torze były dobre, a opony Bridgestone wyjątkowo dobrze pasują do toru i łatwo się z nimi testuje.”
Jutro obowiązki Roberta Kubicy przejmie jego nowy partner zespołowy, pierwszy Rosjanin w F1, Witalij Pietrow.
komentarze
1. orinocoPL
Czyli albo silnik albo cos innego :)
Chociaz wyglada, ze faktycznie Pszczólka jest dosc wytrzymala.
2. krzysiu111
Oby R30 było niezawodne
3. Grapuś
Tak jak pisałem :))
4. Michu.
Vitaly pociśnie mocno zobaczycie ;]
5. wojtekdziekan1
elegancko jest ;0
6. Vipper_GP
Co do zatrzymania bolidu Roberta...wszyscy panikowali że padł silnik, okazało się że inżynierowie prawdopodobnie sprawdzali czujniki wypalania paliwa bądź zatrzymanie pracy silnika w sytuacji awaryjnej...to tłumaczy miejsce postoju ...na głównej prostej żeby łatwiej było im ściągnąć bolid do boksów . Śmieszy mnie tylko narzekanie onetowców i panika że znowu Robert zajechał silnik i tym podobne...normalnie dzieci neo opanowały portale f1 ;]
7. Michu.
Dzieci NEO masz na YT xD
8. Vipper_GP
7. Michu One są wszędzie, nie ma gdzie uciekac ;]
9. kempa007
to nie na kierowcy spoczywa odpowiedzialnosc za wytrzymalosc silnika. Silnik powien byc zaprojektowany tak aby przjechac dystans na pelnych obrotach...
10. krz08
skoro Robert mówi że odbyło się bez problemów technicznych to znaczy że coś jest w tym zatrzymaniu
11. fox700912
Czy ktoś może mi podac kiedy są kolejne testy z udziałem RENAULT? Chyba w Jerez... ale kiedy?
12. Michu.
8.
Ja w klasie mam dzieci NEO chłopie masakra xD
13. Michu.
3 luty od 9.00
14. kempa007
od 10 lutego?
15. Grapuś
13. Michu.----OoooO o godz. wcześniej :))
16. Grapuś
Następne testy są od 10 lutego :))
17. Grapuś
I na tych testach będzie już Red Bull
18. Michu.
jutro tez są testy w Walecji od 10 jakoś
19. BMWbmw
Oprócz jutro oczywiście :)
20. fox700912
a czy 10 lutergo Renia też testuje?
21. kempa007
a jutro o 10 Virgin sie prezntuje :-)
22. kempa007
u nas to chyba bedzie o 11 :)
23. Grapuś
20. fox700912----Na wszystkich testach będą :))
24. Vipper_GP
Ciekawe czy czy renault przywiezie do jerez jakis nowy pakiet aero, mam nadzieje że bedą kombinować. Podobno do pierwszego GP ma byc to całkiem nowy bolid - nowy nos, nowa podłoga...sam jestem ciekaw jak to bedzie wyglądało.
25. Michu.
Ja na angielskim sie pytalem co znaczy virgin bo w ksiązce było logo teamu xD pani mówi ,,DZIEWICA"
26. orinocoPL
22. kempa007-No w Anglii bedzie 11 :)
27. Vipper_GP
24. Zamiast calkiem nowy mialo byc calkiem iINNY...edyty brakuje ;]
28. Michu.
Usunięty
29. lechu55
Dobrze jest.
30. Vipper_GP
28. A 25 zdjęcie...Nasz Quick Nick...znowu siedzi na poboczu ;] heh fajne foty...wtedy to byly czasy
31. Michu.
30.
PS: nasza pszczułka Renia wygląda jak JORDAN F1
32. kierowca
A mi się podoba to co Renault i Kubica robia. Buduja razem bolid. Jutro Witalij powinien pocisnąć. Jest to dla niego dobry moment by pokazać że sroce spod ogona nie wypadł.
Co ciekawe, zadziwiające osiągi silników ferrari i mercedesa.
Jutro Alonso śmiga i Button.
Jedno co mnie martwi to ten nieszczęsny nos w renowce. Ale mam nadzieje ze pakiet aero poprawią do marca.
pozdrawiam
33. orinocoPL
Tfu! Znaczy w Polsce 11 a w Anglii 10.
DAJCIE MOZLIWOSC EDYCJI POSTÓW, PLIZ...
34. Michu.
Usunięty
35. raf72
Witam wszystkich. Czytając artykuł można odnieść pozytywne wrażenie a jak będzie dowiemy się już w marcu.Kempa wiem,że masz roboty od groma,ale mógłbyś zamieścić wywiad dzisiejszy z Szefem Roberta Kubicy?Tam trochę mówi na temat testów może co nie którzy przestaną spekulować co do formy Reni.
36. Koyot.
a co to za testy 4 i 5 lutego na silverstone?? tam beda testy F1 czy jakies inne serie?
37. lesio70
hej a może Robert jeździł na silniku WRC? dopiero teraz włożą ten z bolidu f1:) Ech tyle emocji przy testach więc co będzie przy pierwszym starcie?...
38. PiotrasLc
Ja stawiam ze Robert poprostu tak długo jezdził az bak był suchy.
39. Konik_mekr
Skoro zespół cieszy się z niezawodnośic, to silnik chyba nie padł, tak na logikę. Mnie ciekawi, czy wczoraj i dziś jeździli na tym samym silniku.
40. sharpi
też chciałbym mieć obowiązek testowania bolidu...
41. Grapuś
36. Koyot.-----4 i 5 lutego są testy Virgin na Silverstone
42. nimix
Allan Permane-Kolejny dobry dzień. Wykonaliśmy dzisiaj dużo okrążeń; pełne 119, więc jesteśmy zadowoleni z naszj niezawodności. Praca kturą dzisiaj wykonaliśmy w nocy pozwoliła zlikwidowac podzsterownosc a robert wydaje sie byc bardziej zadowolonym i czuje sie bardxziej konfortowo w samochodzie. Warunki na torze byly rozsądne(?). Opony bridgestona są dobrze dopasowane do warunkow na torze i latwo na nich testowac... Tlumaczenie wolne ale nawetniewiem czy o ten tekst
ci chodzilo
43. nimix
Ale blamaż......;/
44. nimix
TAk to jest jak sie czyta forum a nie art.........oraz tylko leci po stronach .;P
45. Koyot.
41. Grapuś
dzieki pozdro dla wszystkich
46. nimix
PS. ponawiam prośbę orinoco pl...DAJCIE TA EDYCJE POSTÓW
47. przemo_95
jeśli tak to jutro Renia będzie jeździć na oparach(3,4 kółka)
48. Koyot.
ht tp: / /w ww.youtube.com /watch?v=EHKKtY_UVvo&feature=related
a co ferrari ma nad wlotem
49. lesio70
Robert/po testach/ ponoć zdziwiony że auto reaguje na zmiane ustawien..:) inaczej niż sie przyzwyczaił ...
50. marioblondi
Nawet jakby padł silnik ( a chyba nie padł) to po 119 okrążenaich by nie było tragedii.
51. Koyot.
pszczółka widoczna z daleka od razu widac ze to ona
52. ris
49. lesio70 - ponieważ poprzednio mu mówili że zmienili a zostało tak jak ustawili na początku, wychodząc z założenia że co on moze wiedzieć jak Albeert jest mądrzejszy :-)))
53. frentas34
Kubica niech daje ogonia
54. kuba1988
A jutro Rusek (bez zadnych aluzji) pojedzie, bedzie pierwszy z czasem i na onecie sie osraja:)
Mam pytanie czy w tym sezonie ilosc silnikow jest taka sama jak w zeszlym?
Gdzies mi umknela ta informacja;/
55. Koyot.
w tym sezonie podobno jest nawet zmniejszona ilosc. ale moge sie mylic
56. nimix
Brak kołpaków, punktacja, sposób zalewania bolidów, opony z trzeciego quallu i 13 kompletów na weekend to jedyne zmiany reszta bez zmian czyli osiem komplet ów i skrzynia na 5 wyścigów...
57. Big master
Reno chce walczyć o 3 miejsce w generalce w sezonie 2010, poczucie humoru to oni mają, ale chyba sami w to nie wierzą... Jak będą na 5 miejscu to powinni się cieszyć, a i z miejscem 5 mogą być problemy bo Sauber i Williams tak łatwo nie odpuszczą. Szkoda, że po wycofaniu BMW przyszłość zespołu Saubera stała przez dłuższy czas pod znakiem zapytania, bo może Robert nie poszedłby do tego marnego reno i został z zespołem z Hinwil :/
58. figo7
Dobry znak jest taki że Robert jest zadowolony a zatrzymanie bolidu to myślę że jest jakiś pikuś o przepraszam pan pikuś
59. smolin
witam
ja tak naprawde ciesze sie tylko z jednego , ze nick szybki heidfeld nigdzie sie nie zalapal !!!!!!!! jeszcze jedno hans gdzie jestes wasza szybka nick na bezrobociu hehe
60. kierowca
a wogole to zauwarzyliscie ze KUB dzisiaj w innym kasku jezdzil ?
61. Vipper_GP
56. nimix - skrzynia biegów z tego co pamietam na 4 wyścigi, ale moge sie myic...
62. golzib2
mam prośbę do administratora. Może tak jakieś testy zrobić chętnym do założenia konta ??
63. kempa007
<lol> :)
64. a31
Robert zatrzymał się na torze, bo musieli sprawdzić ile tak naprawdę można przejechać na baku ( a nie według obliczeń). Oj będzie się działo w tym sezonie...kiedy bolid zatrzyma się ok. 100metrów przed metą. A tak po za tym, Robert wie, na co stać bolid, który zapewne ulegnie do pierwszego wyścigu modyfikacji. I tak do pierwszego wyścigu zespoły będą ściemniać i nie pokazywać do końca na co je stać. Już nie mogę się doczekać pierwszego wyścigu!!! I mocne postanowienie na ten rok: wyjazd na GP Niemiec!
65. Vipper_GP
62. golzib2 - testy inteligencji??:):)
66. Koyot.
ja tam wybieram sie na hungaroring moze jacys chetni :)
67. golzib2
np. ale ja przy pliku aktywacyjnym bym zadał kilka głupich pytań, np, które bolidy jadą z KERS, w którym miejscu bolidu są umieszczone slicki, co to jest pit stop itp. :)
68. Koyot.
no fakt moze wtedy bylo by mniej takich durnych komentarzy ze ten to to a tamten to tamto
69. wojtekdziekan1
Kubica zadowolony i o to chodzi testy nic nie znaczą dla mnie bo wtedy sie testuje ale moje przepuszczenia sa takie ze robert w walencji bedzie sprawdzał ciezki bolid hamulce itd jutro Pitrow pojedzie lekszym zeby sie pokazac a raczej zeby nie bylo przepasci miedzy czasami reno od innych teamów oczywiście nie mówie o tym ze jest słaby ale wiecie to zawsze debiut a w jerez bedzie odwrotnie tylko prosze nie tepcie miec bo to tylko takie moje dumanie ;d
70. wojtekdziekan1
Big master ty to jesteś głupi !! jak mozesz tak myslec!!
71. golzib2
Cos Wam wkleje z innegoportalu co powiedział szef Renault F1 niejaki pan Eric Boullier: Dzięki nowej strukturze, nowym kierowcom i z nowymi barwami mamy mnóstwo powodów do zadowolenia i wiele sobie obiecujemy po zbliżającym się sezonie. Wytyczanie celów nigdy nie jest łatwe, ale to oczywiste, że mamy wysokie ambicje jeśli chodzi o sezon 2010, ponieważ chcemy, aby Renault wróciło do gry w czołówce. Nie stanie się to jednak od razu, ale chcemy się do tego zbliżać
72. frg1pl
Dziś już mi lepiej, wczoraj bylem mocno zaniepokojony wynikami Kubicy ale taki już jestem ze wole martwic się na zapas. Ale i tak uważam ze tylko Bmw i Ferrari dobrze odrobiły lekcje.
73. Kibicka
Robert przejechał ponad 640 km to chyba mogło mu zabraaknąć paliwa. Długość toru wynosi 5,419 km i zrobił 119 okążeń. Brawo!
74. rafekf1
Macie coś fajnego na ostudzenie rozpalonych głów!! ;)
h ttp://www.youtube .com/watch?v=mln DBPuN- hY
(bez spacji oczywiście)
75. wojtekdziekan1
prawie jak bolid ;d
76. Raven89
Szlag mnie trafia gdy czytam wielkie skreślanie Renault przez "wielkich znawców" którzy tak naprawdę raczkują jeśli chodzi o znajomość tego sportu.Nie można skreślać nikogo - NIKOGO! Najlesze jest to,że ci którzy teraz plują na nowy team Roberta będą się rozpływać z zachwytu,jeśli się okaże,że R30 będzie bardzo konkurencyjny...brak słow żeby opisać jak niski jest poziom wypowiedzi co poniektórych "specjalistów".Kempa powinieneś coś z tym zrobić.
77. golzib2
tor circuit-de-la-comunitat-valenciana ma 4.050 km. To tak dla przypomnienia niektórym
78. golzib2
Mam propozycje dla admina, zróbmy tak jak robią onety, interie itp. zanim wyleci komentarz, to wczesniej moderator go czyta i dopuszcza do publikacji. Ja mogę pomóc w tym i pewnie kilku kolegów też :)
79. rafekf1
A propos userów na tym forum .... co się stało z @morkiem15..... coś tam coś tam??
@Raven89, @golzib2 .... ja jestem za!! Tylko technicznie jest to chyba niewykonalne. Trudno wymagać od admina by czytał i weryfikował wszystkie komentarze ;(
80. HornetFire
patrzcie co znalazlem na "WP"
Polak pod koniec popołudniowej sesji miał drobne problemy ze swoim samochodem. Bolid R30 odmówił posłuszeństwa na prostej start-meta i Kubica zmuszony był zatrzymać się na torze. Po interwencji mechaników francuskiego zespołu, nasz kierowca mógł kontynuować testy.
81. tomcat
podzielam zdanie ze jutro Vitalij pojedzie szybciej od Roberta i zrobi troche zamieszania, taki chwyt marketingowy zwracajacy uwage na Reno, testy jak juz wspominaja to wszyscy niewiele maja wspolnego z forma, ktora bedzie w marcu na torze. Vita pojedzie ostro z mala iloscia paliwa
82. elloco
tu się niema co denerwować tylko tych onetowców jakoś ignorować niema na to rady z nimi jest jak z zimą niby fajna biały puszek pada ale dobrze zeby juz odeszła
83. golzib2
dlaczego nie?, można spradzać co kika minut i wypuszczać na forum. A tak wogóle to mozna zrobić 2 fora, jedno dla sprawdzonych uzytkowników a drugie dla ....... bez komentzarza :)
84. golzib2
technicznie jest to do zrobienia bez problemu, robimy nowe logowanie. Każdy kto chce wejść do "ligi"stara się o 3 którzy go polecą. To taki przykład
85. pesymista
Kubica będzie albo nawet już jest sezonowym pszczelarzem Guciem sfrustrowanym brakiem wyników na torze. Testuje, wierzy do upadłego, a zwycięstw jak nie ma tak nie będzie. A Renault widzę jako kolorowy kabaret, który swoim mixem R29/30 chce wlecieć do Top 4. Jakiś zagraniczny dziennikarz już się go spytał jak to będzie bez zwycięstw, a na zagranicznych forach śmiali się dzisiaj, że Robert testuje tylko nowy kask. Bardzo podziwiam Kubicę i dziwię się skąd on bierze tyle optymizmu, Ale mam wrażenie, że coś jest nie tak, i że jednak nie osiągnie swego upragnionego celu. Tak jakby nie sprzyjał mu los.
86. golzib2
łoł!! - pesymista, proszę napisz skąd u ciebie tyle słów naraz się wytoczyło?
87. grzes12
Należy się cieszyć że zespół wykonuje plan testów bez żadnych awarii... i oby tak dalej ;)
Na czasy nie patrzę , bo wiem że różnica między innymi zespołami a Renault ( z tym pakietem Reni...) na dzień dzisiejszy jest większa niż to wynika z dzisiejszego testu i wcale mnie to nie dziwi . Dla mnie takim małym testem dla zespołu jak przepracował zimę , będzie to jak szybko wprowadzi nowy pakiet aero do bolidu , zaczynając od podłogi ... gdyż to będzie kluczem do dalszego rozwoju
Pocieszające jest to że Boullier wydaje się odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu i to że postawił na właściwego konia ... ;)))
88. golzib2
a może to konkurencja podsyła tych debili, żeby prawdziwi fani odeszli do innych portali?
89. dsu1
Raven89 popieram w pełni określenie "specjaliści". Interesuję się już długo F1 i jestem już nauczony ważyć słowa a już na pewno z zimną głową podchodzę do testów. Wiesz co mnie najbardziej irytuje to ciągłe przytaczanie i porównywanie cieciów z "onetowcami" tylko cieć może tak napisać który zamiast napisać ciekawy post próbuje wejść w du... pozostałej reszcie. Sam jestem onetowcem i tam jak do tej pory prowadziłem najciekawsze dyskusje dotyczące F1 - zgodnie z maksymą nie ważne gdzie ważne jak. A tak na marginesie czyż nie uważacie że w tym sezonie mistrzostwo może zdobyć najbardziej solidny i niezawodny bolid, a nie najszybszy? Czy ktoś z Was zdał sobie sprawę jak ważną rzeczą będzie wytrzymałość jednostki napędowej, przekładni, hamulców i całej masy innych rzeczy? To będzie kluczem w tym sezonie, kompromis miedzy szybkością i niezawodnością przy zwiększonym obciążeniu zarówno paliwowym jak i podniesieniem wagi regulaminowej do 620kg- pozdrawiam i zapraszam do ciekawych dyskusji
90. Big master
@85
Osiągnie, ale nie w zespole, w którym sie znajduje na chwile obecną...
Ludzie ślepo wierzą w reno, choć nie ma ku temu najmniejszych przesłanek, od zdobycia mistrzostwa w 2006 roku (co dziwne, dobra passa sie skończyła wraz z odejściem Michelina) są tylko statystami w stawce. W zespole nie ma takiego geniusza jak Brawn czy Neway, jedne z czego zasłynęli w ostatnim czasie to afera singapurska. Wielu ludzi na forum mówi, że reno szybko sie rozwinie bo Kubica będzie przekazywał precyzyjne informacje inżynierom i będą z tego ogromne korzyści. Nie lubie alonso, ale kierowcą gorszym od Kubicy nie jest i powszechnie wiadomo, że potrafi współpracować z zespołem, skoro jego cenne wskazówki nie pomogły rozwijać auta w ostatnich sezonach, to Kubica też tu nic nie zdziała, bo wskazówki to jedno a odrobienie pracy domowej przez inżynierów to drugie.
Życzę dobrze Robertowi, ale nie wierzę w reno...
91. mariusz-f1
79.Raven89 - Nie ma się co przejmować tymi idiotycznymi postami ! Najlepiej im nie ODPISYWAĆ na prowokacje , a sami sobie nie odpiszą , jak to bywa na onecie .... Wtedy może się wyniosą .
Pozdro .
92. dsu1
Koś z góry pytał co ma Ferrari nad wlotem? Jest to podniesienie i wzmocnienie(musi ona obsłużyć więcej czujników i urządzeń pomiarowych do celów badawczy) anteny telemetrycznej w celu uniknięcia zaniku w przesyłach umieszczono ją jak najwyżej nie jak dotychczas na monokoku
93. mikus
Hamilton powiedział dzisiaj ze sa trzecia sila w stawce
94. gucioF1
91. mariusz-f1 zgadzam się z tobą nie ma co sobie zawracać głowy tymi postami.
pozdrawiam
95. rysiek45
Najlepsze pytanie na testy:Czy jedzie jutro Robert Kubica?A tak nawiasem mówiąc ,widze że niektórzy już uważają sie za takich znawców, że z plebsem nie chcą sie zadawać,Może niech sobie idą gdzieś ci szemrani znawcy tacy np jak "golzib2,może zrób sobie test na entelegencie.
96. Oskar9191
http:// w w w .youtube.com /watch?v =qhOJyH2Bc2A&feature=player_embedded
a tu macie silnik Renault słuchając go jeszcze bardziej nie mogę doczekać się marca;)
97. ekimmu
@90 Bigmaster
Przynajmniej w miarę wyważona pesymistyczna opinia, bez jakichś głupot. Szanuje zdanie i niewiarę w renault. Ja uważam ze team ma potencjał w postaci kilku osób odpowiedzialnych za sukcesy w 2005 i 2006.
98. mikus
wiecie kto bedzie inzynierem Kubicy?
99. Marti
Podobno pan o nazwisku Rennie.
100. RoninRonin
niech podniesie się jeden który w zeszłym roku wierzył że honda będzie mistrzem a brown ledwie zapiął budxet .... zasrani znawcy.
101. mariusz-f1
94.gucioF1- Inaczej się chyba nie da ?! Dobra spadam , bo o 5 trzeba niestety wstać do pracy .
Pozdrawiam .
102. dziarmol@biss
98. mikus- Ponoć Karwowski ;-))
103. k.lebsky
Chciałbym się mylić, ale nie wróże RENAULT konkurencyjnego bolidu i nie pisze tego na podstawie testow. Ekipa sie zmienila, jest nowy niedoswiadczony wlasciciel. Ja postrzegam RENAULT jak nowy zespol. Briatore i Symonds trzymali ten team w kupie. Teraz jedna wielka niewiadoma... Pozyjemy, zobaczymy.
104. strong1
O tak trzymali ten zespół w kupie do tego stopnia,że ob.rali własne gniazdo.(taka jest wersja oficjalna póki co) oraz ostatni bolid to też było-no właśnie. Na razie co mnie cieszy to osiągnięta stabilizacja-umowa na trzy lata i przychodzący ludzie,których ambicją życiową nie jest leżenie dogóry wentylem ani pójście na zasiłek po roku. Jak dla mnie był moment,że zapowiadało się na gorszy scenariusz.Teraz skoro kasa płynie,a to najważniejsze to jest Ok.No i niech Kubica walczy i udowodni,że jest dobrym, Ma okazję,bo jest liderem bez ni-ka-ki i zero tłumaczeń. A bolid zawsze można poprawić.
105. strong1
@104-hmm. jeszcze przed Świętami bym tego nie napisał:)
@Marti -mhmm."Już w porządku mój.(żołądku( GUCIU,dobre ustawienia bolidu?"
"Dużo nas łączy.Francuskie auta i zgaga". Co za Yazda.
106. leo_
98. dsu1. Coś w tej niezawodności jest, bo prawie wszyscy mówią o jej testowaniu w pierwszym rzędzie. Mozliwe, że wytrzymałość silnika i innych podzespołów będzie ważniejsza niż w ubiegłych latach. W takim razie , ciekaw jestem jak sie będzie miało zdobycie PP w Q3 do miejsca w wyścigu.
107. frg1pl
98. Wypatruj go jutro na wyścigu. będzie miał czapkę z daszkiem, pejsy i zegarek z kalkulatorem.
108. dsu1
PP będzie miało tylko wtedy znaczenie jeżeli dojedziesz do mety:) a już na pewno nie będzie tak jak w zeszłych sezonach że zagwarantuje ci wygraną. Cieszy brak KERS bo to cholerstwo zamiast pomagać w wyprzedzaniu bardziej było bronią defensywną i dawało duży zastrzyk na starcie co nie koniecznie było odzwierciedleniem formy patrz Mcl. Wbrew pozorom zakaz tankowania uatrakcyjni widowisko bo przy dobrym wyważeniu i łagodnym obchodzeniu się z oponami można jechać teoretycznie 90% lub więcej wyścigu na jednych gumach tak więc widowisko będzie do samego końca . Cieszy mnie też powrót ludzi do Renault z dawnej świetności, niezła atmosfera nowe zadania nowy szef to odświeża zespół i daje nowego kopa, ludzie tam zatrudnieni mają naprawdę ogromną motywację bo ich pracodawca uratował im tyłki, poczuli zapach zielonej trawy i zrobią wszytko żeby się odbić od dna. Flavio zrobił swoje ale waliło do niego stęchlizną a padokiem interesował się mniej jak sowim majątkiem i nowymi dupami tak więc niedowiarkom i sceptykom mogą w tym sezonie opaść szczeny. Pod koniec 2009r różnice w czołówce były tak nie wielkie że w tym sezonie oprócz nowicjuszy nikogo bym nie skreśli tak jak i w tamtym roku nie skreśliłem Hondy-poniekąt Renault jest w bardzo podobnej sytuacji niżej spaść nie mogą ich sinusoida pnie się właśnie w górę- pozdrawiam
109. matey89
tak własnie oglądam filmiki z testów, i co ciekawe kobayashi swój najlepszy czas wykręcił na oponach bierznikowych nie na slicach a to może mieć jakieś znacz\enie ;p
110. skylinedrag
T ja poruszę inną kwestię obok niezawodności. Ciekawi mnie jak sobie zawodnicy poradzą na linii startu.
- więcej bolidów w stawce
- rozmiary przedniego spoilera nie zmieniły się, a wiadomo jak fruwały i ile razy były przyczyną niepowodzeń Roberta
- również na długość urosły co też nie sprzyja na starcie
-na szczęście dużo wyższa masa nie jest mocno zauważalna w czasie jazdy przez kierowców.
I teraz myślę czy te wszystkie czynniki nie przyczynią się do tego, że początek wyścigu to będzie kilka czerwonych flag zanim będziemy oglądać prawdziwą rywalizację
111. piotrek74
110. skylinedrag --będą bardzo spokojne starty bo urwanie czegoś będzie równoznaczne z spadnięciem poza pierwszą dziesiątkę na mecie (nie wliczając pierwszych dwóch wyścigów) A dla Roberta źle to wróży zawsze coś mu urwali w czasie walki o pozycje
112. fan100
110, 111 .. najgorsze bedą tory uliczne bo stawka tak szybko się nie rozciągnie. Startując np. z 13 poz. to będzie walka o przetrwanie.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz