komentarze
  • 1. dex
    • 2010-01-22 13:05:15
    • *.50.54.34

    oby te przepisy były tym razem jednoznaczne

  • 2. [email protected]
    • 2010-01-22 13:13:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to zastosują potrójny.. ;]

  • 3. pawel3012
    • 2010-01-22 13:27:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale i tak znajdą jakąś lukę w przepisach i to wykorzystają. Jeśli nie podwójny dyfuzor to coś innego będzie ;)

  • 4. robtusiek
    • 2010-01-22 13:40:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W takim przypadku najlepiej na starcie będą mieć Red Bull-e, w pierwszej części zeszłego sezonu bez kontrowersyjnego dyfuzora byli w czołówce.

  • 5. atomic
    • 2010-01-22 13:46:23
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyli kto nie będzie w czubie ten olewa sezon i szykuje sie do 2012

  • 6. atomic
    • 2010-01-22 13:46:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2011

  • 7. Zbynio87
    • 2010-01-22 15:38:32
    • *.51.56.159

    to lipa..

  • 8. a31
    • 2010-01-22 15:45:26
    • *.gecon.com.pl

    niby dlaczego na ich nie być?

  • 9. lechu55
    • 2010-01-22 17:43:14
    • *.181.129.250

    Zaraz wymyslą cos innego w zastępsctwie tych dyfuzoro :)

  • 10. Budyn_F1
    • 2010-01-22 19:12:21
    • *.chello.pl

    I dobrze kazdy bedzie mial rowne sznase.

  • 11. Musashi
    • 2010-01-22 20:34:34
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Dyfuzory szmyfuzory. Najwięcej emocji dostarczało tankowanie. Nic tak nie podnosi adrenaliny jak Raikkonen jadący w (dosłownie) płonącym Ferrari!

  • 12. romekf1
    • 2010-01-22 20:59:32
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    Musashi. taa zgadzam sie to było widowisko jak płoną jego bolid:) mało nie spadłem z fotela:)

  • 13. pz0
    • 2010-01-22 21:05:13
    • *.1.92.188

    Nie koniecznie RedBull będzie bezkonkurencyjny. W zeszłym sezonie okazało się że nawet dwa tygodnie przestoju w rozwoju bolidu może być katastrofalny. BMW w Australii wypadło nieźle, ale poprawki zaczęli wprowadzać zbyt późno i tej straty już do końca sezony nie nadrobili. W związku z tym nie ma co wysuwać wniosków na podstawie bolidu sprzed dwóch lat. Chociaż trzeba przyznać że Adrian należy do elity konstruktorów. Ja bym jeszcze nie skreślał Rossa i coś mi mówi że Sam wróci do formy.

  • 14. zenobi29
    • 2010-01-22 22:25:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A jednak (...wa) były nielegalne
    Wiedziałem to ja , wiedzieliście to Wy , ale nie włodarze F1 !!
    Niestety F1 to też jest (,,,wa ) , tylko przez większe Q........

  • 15. rabus30
    • 2010-01-22 22:48:33
    • *.54.33.4

    @ 14. zenobi29 to nie jest tak jak piszesz. To grupa robocza FOTA ustaliła sprawę z tymi dyfuzorami, a nie FIA. To dość spora różnica.

  • 16. lechart
    • 2010-01-23 05:55:27
    • *.olsztyn.mm.pl

    Powinni raczej ustalić normy zakłóceń w ruchu powietrza za i z boku jadącego pojazdu. Tak jak pisali moi poprzednicy, konstruktorzy wymyślą coś innego, co zastąpi podwójny dyfuzor..................

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo