Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.
ROZUMIEM
komentarze
1. dex
oby te przepisy były tym razem jednoznaczne
2. M@teuka
to zastosują potrójny.. ;]
3. pawel3012
Ale i tak znajdą jakąś lukę w przepisach i to wykorzystają. Jeśli nie podwójny dyfuzor to coś innego będzie ;)
4. robtusiek
W takim przypadku najlepiej na starcie będą mieć Red Bull-e, w pierwszej części zeszłego sezonu bez kontrowersyjnego dyfuzora byli w czołówce.
5. atomic
czyli kto nie będzie w czubie ten olewa sezon i szykuje sie do 2012
6. atomic
2011
7. Zbynio87
to lipa..
8. a31
niby dlaczego na ich nie być?
9. lechu55
Zaraz wymyslą cos innego w zastępsctwie tych dyfuzoro :)
10. Budyn_F1
I dobrze kazdy bedzie mial rowne sznase.
11. Musashi
Dyfuzory szmyfuzory. Najwięcej emocji dostarczało tankowanie. Nic tak nie podnosi adrenaliny jak Raikkonen jadący w (dosłownie) płonącym Ferrari!
12. romekf1
Musashi. taa zgadzam sie to było widowisko jak płoną jego bolid:) mało nie spadłem z fotela:)
13. pz0
Nie koniecznie RedBull będzie bezkonkurencyjny. W zeszłym sezonie okazało się że nawet dwa tygodnie przestoju w rozwoju bolidu może być katastrofalny. BMW w Australii wypadło nieźle, ale poprawki zaczęli wprowadzać zbyt późno i tej straty już do końca sezony nie nadrobili. W związku z tym nie ma co wysuwać wniosków na podstawie bolidu sprzed dwóch lat. Chociaż trzeba przyznać że Adrian należy do elity konstruktorów. Ja bym jeszcze nie skreślał Rossa i coś mi mówi że Sam wróci do formy.
14. zenobi29
A jednak (...wa) były nielegalne
Wiedziałem to ja , wiedzieliście to Wy , ale nie włodarze F1 !!
Niestety F1 to też jest (,,,wa ) , tylko przez większe Q........
15. rabus30
@ 14. zenobi29 to nie jest tak jak piszesz. To grupa robocza FOTA ustaliła sprawę z tymi dyfuzorami, a nie FIA. To dość spora różnica.
16. lechart
Powinni raczej ustalić normy zakłóceń w ruchu powietrza za i z boku jadącego pojazdu. Tak jak pisali moi poprzednicy, konstruktorzy wymyślą coś innego, co zastąpi podwójny dyfuzor..................
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz