GP Europy - strategie doboru opon
Poniżej prezentujemy strategie doboru opon w GP Europy 2009.Luca Badoer: super-miękkie - super-miękkie - super-miękkie - miękkie
Kimi Raikkonen: super-miękkie - super-miękkie - miękkie
McLaren
Lewis Hamilton: super-miękkie - super-miękkie - miękkie
Heikki Kovalainen: super-miękkie - super-miękkie - miękkie
BMW Sauber
Robert Kubica: super-miękkie - miękkie - super-miękkie
Nick Heidfeld: super-miękkie - super-miękkie - miękkie
Renault
Fernando Alonso: miękkie - miękkie - super-miękkie
Romain Grosjean: miękkie - miękkie - super-miękkie - super-miękkie
Toyota
Jarno Trulli: miękkie - super-miękkie
Timo Glock: miękkie - miękkie - super-miękkie - super-miękkie
Toro Rosso
Jaime Algersuari: miękkie - super-miękkie - super-miękkie
Sebastien Buemi: super-miękkie - super-miękkie - DNF
Red Bull
Mark Webber: miękkie - miękkie - super-miękkie
Sebastian Vettel: miękkie - miękkie - miękkie - DNF
Williams
Nico Rosberg: miękkie - miękkie - super-miękkie
Kazuki Nakajima: miękkie - super-miękkie - super-miękkie
Force India
Adrian Sutil: miękkie - super-miękkie - super-miękkie
Giancarlo Fisichella: miękkie - super-miękkie
Brawn GP
Jenson Button: miękkie - miękkie - super-miękkie
Rubens Barrichello: miękkie - miękkie - super-miękkie
komentarze
1. krz08
Usunięty
2. Raven89
Dobra guma nie jest zła - skoro walerus na urlopie to ktoś musi to powiedzieć ;)
3. walerus
dobra guma nie jest zła... - wróciłem - ale dziękuję za zastępstwo...;-)
4. Skoczek130
Zła guma nie jest dobra - tak dla odmiany, hehe... :;)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz