komentarze
  • 3. Shotgun
    • 2009-03-16 11:33:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem pod wrażeniem. Bardzo ładna wypowiedź, taka mądra i inteligentna.

  • 4. rdzawyjezdziec
    • 2009-03-16 11:35:54
    • *.19.165.20.osk.enformatic.pl

    mam przeczucie, że Kubica w Australii pojedzie bez kers a Nick z kres-em

  • 5. bystrzak
    • 2009-03-16 11:40:55
    • *.it-net.pl

    Robert i tak sobie poradzi lepiej bez KERSU niż Nick z KERSEM:)

  • 6. sivshy
    • 2009-03-16 11:56:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    "przyspieszacz technologii" xD Niektóre tłumaczenia niszczą ;D

  • 7. Raven89
    • 2009-03-16 12:58:23
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Powtarzałem to wiele razy ale powtórzę jeszcze raz: trzymać kciuki za Roberta bo mam wrażenie,że F1.09 umożliwi mu walkę o mistrzostwo świata.

  • 8. jankes15
    • 2009-03-16 13:11:39
    • *.era.pl

    jeśli KERS będzie działał poprawnie to wydaje mi się że obaj pojadą z KERS`em. 82km to sporo, ruszą z grubej rury na starcie a potem nawet jak przez KERS będą wolniejsi 0,5s to wyprzedzenie ich nie będzie już tak łatwe. Inna sprawa to strategia wyścigu. Być może z KERS`em będą jeździć na 3 stopy właśnie ze względu na opony.

  • 9. yaneq
    • 2009-03-16 13:15:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    sic! znowu będą spekulacje że bmw faworyzuje nicka. no cóż uważam, że doktor dobrze mówi. trzeba rozważyć jaki tor i czy kers kierowcy pomoże.

  • 10. piotrek74
    • 2009-03-16 14:12:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dawać ten Kers(spory przyrost mocy) i zobaczymy czy te koniki pomogą ,bo bez na każdej prostej będzie strata pozycji ,a na zakrętach nie ma prawie wyprzedzań

  • 11. robtusiek
    • 2009-03-16 15:01:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @ jankes15, a pomyslales o kwalifikacjach? przeciez z KERS-em moga stracic i startowac z dalszych pozycji. A wyprzedzanie nie bedzie takie proste zwlaszcza na starcie...oj skrzydelka przednie sa szerokie...

  • 12. BurgeR
    • 2009-03-16 15:03:00
    • *.nplay.net.pl

    To jak powiem tak..Szybki Nick pojedzie z KERS-em bo faktycznie jest kurduplem i mało waży. RK najlepiej wie jak się zachowuje jego bolid z dodatkową waga jaką generuje KERS. Kilkakrotnie wypowiadał się w temacie że wysokim i cięższym kierowcom jest trudniej zbalansować i zbalastować bolid więc zastanawiam się czy czasami KERS nie będzie gwoździem do trumny dla Roberta czy Webera.Z drugiej strony 82 KM to sporo ale do wykorzystania tylko na prostych bo niby jak można je wykorzystać na starcie skoro przy Wormup-ie nie ma takich dohamowań żeby doładować akumulatory...ale mogę się mylić. Pozostaje jeszcze kwestia zachowania się bolidu w ciasnych łukach bo bez KERS-u raczej lżej i szybciej...tak to sobie sam wymyśliłem.

  • 13. Skoczek130
    • 2009-03-16 15:25:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A więc można byc niemal pewnym,. że KERS trafi tylko do Nicka, a Robcio będzie musiał sobie jeszcze poczekac, aż go udoskonalą.(znaczy się "odchudzą"). Wszystko okaże się w Melbourne...

  • 14. Ra-v
    • 2009-03-16 15:28:56
    • *.adsl.inetia.pl

    "Będziemy podejmować osobne decyzje dla każdego kierowcy i toru." no i to mi sie podoba... i nie mowcie pozniej ze beda faworyzowac Nicka bo przeciez jesli Robert sam stwierdzi ze lepiej mu sie jezdzi z KERSem to bedzie z nim jezdzil a jak bez to bez... ktos wspomnial ze przez KERS moga stracic pozycje w Q, ale KERS daje jakies 0,5 sek na okrazeniu wiec mysle ze w Q moze im ten system jedynie pomoc a nie zaszkodzic... w zaleznosci od torow oczywiscie bo np w takim Monaco na niewiele im sie ona zda ale juz np w Australii cos da :)

  • 15. sivshy
    • 2009-03-16 15:30:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @BurgeR: Słyszałem, że na starcie będzie można mieć naładowane akumulatory.

  • 16. BurgeR
    • 2009-03-16 15:38:44
    • *.nplay.net.pl

    @sivshy: No właśnie ... ja odwrotnie ale kłócił się nie będę. W końcu genezą KERS było ODZYSKIWANIE i magazynowanie energii uzyskanej z hamowania...się okażę ;)

  • 17. jzb
    • 2009-03-16 16:44:36
    • *.81.200.62

    Zgodnie z regulaminem KERS można naładować i rozładować w park ferme, gdzie znajdują się bolidy przed wyścigiem.

  • 18. jzb
    • 2009-03-16 16:45:38
    • *.81.200.62

    Oczywiście parc ferme. Idiotyczna literówka.

  • 19. skylinedrag
    • 2009-03-16 17:36:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nic nie jest pewne, ale najbardziej dla mnie prawdopodobne, że zarówno KUB jak i HEI pojadą z KERS. Nie chce mi się wierzyć by tak długo pracowali nad KERS'em żeby teraz puścić tylko Nicka bądź Roberta ;), albo co bardziej śmieszne wcale go nie użyć.

  • 20. elin
    • 2009-03-16 19:25:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Już widzę, jaka w tym sezonie będzie " nagonka" na BMW o faworyzowanie jednego z kierowców, jeśli tylko Nick będzie na mecie przed Robertem ...- KERS lub jego brak = doskonały pretekst ;)

  • 21. Budyn_F1
    • 2009-03-16 19:33:45
    • *.199.253.213

    sam nie wiem czy mogli by go uzyc ale mysleze taki system to na dlugich prosty np.GP Wloch.

  • 22. niza
    • 2009-03-16 20:50:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    elin dokładnie, ludzie będą się czepiać, że hej! Jak Nick będzie miał KERS podczas jakiegoś GP i będzie przed Robertem to gromy będą lecieć na BMW, że uuuuu.

  • 23. cinal
    • 2009-03-16 21:05:42
    • *.171.97.213.static.crowley.pl

    a ja mysle ze NIKOWI i kers nie pomorze KUBEK jest dla niego za dobry w AUSTRALI KUB bedzie bez KERSU

  • 24. cinal
    • 2009-03-16 21:06:25
    • *.171.97.213.static.crowley.pl

    a NIK z KERSEM

  • 25. pz0
    • 2009-03-16 22:02:51
    • *.1.92.40

    Na starcie z pewnością można będzie użyć KERS. Będzie przecież aż jedno pełne okrążenie do zgromadzenia energii.

  • 26. elin
    • 2009-03-16 22:53:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niza- właśnie, lepiej niech Robert się postara i będzie przed Nickiem, bo inaczej, to nie da się "przebrnąć " przez te wszystkie " teorie spiskowe ", które tu zostaną wymyślone :)

  • 27. bierute
    • 2009-03-17 00:34:00
    • *.acn.waw.pl

    do BurgeR:

    niekoniecznie KERS nie może się przyda na starcie ze względu na brak naładowanych akumulatorów. na okrążeniu wprowadzającym mogą jechac z nogami na gazie i hamulcu równocześnie i tak naładowac baterie...

  • 28. pasoo
    • 2009-03-17 01:54:15
    • *.ds15.agh.edu.pl

    raczje wątpie zeby tak działało. Kers ma odzyskiwać część traconej energi. wiec prędkości a tym samym energia kinetyczna tracona na hamowaniu mogą być zamałe zeby naadowac aku.

  • 29. pasoo
    • 2009-03-17 01:55:08
    • *.ds15.agh.edu.pl

    oczywsicie na okrążeniu na rozgrzewkę * (uciekło mi)

  • 30. pz0
    • 2009-03-17 07:46:46
    • *.1.92.40

    Energię 400kJ da się z palcem w nosie zgromadzić na tym jednym okrążeniu. Powiem więcej, da się ją zgromadzić na jednym góra dwóch solidniejszych dohamowaniach, no chyba że system KERS jest tak mało wydolny.

  • 31. walerus
    • 2009-03-17 12:21:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    profesorze Mario - byle do przodu....

  • 32. Kibic26
    • 2009-03-17 14:04:56
    • *.telpol.net.pl

    podejrzewam ze kers bedzie przydatny tylko na torach o długich prostych i torach o zmienionej płaszczyznie typu górki wzniesienia np SPA czy Turcja tam mając kers to niewazne czy lzejszy czy ciezszy kierowca jadąc pod wzniesienie kers doda kopa by dojsc rywala przed zakretem zresztą wątpie żeby w Monaco kers był wykorzystany bo tam nie ma gdzie

  • 33. wojtek17
    • 2009-03-17 15:03:14
    • *.mobile.playmobile.pl

    będą porażenia prądem


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo