komentarze
  • 29. Dagmara_W
    • 2008-08-28 12:49:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chyba miejsca Kubicy możemy byc pewni , także emocje będa w nastepnym roku, oby pozytywne.. a co do Heidfelda to mi się wydaje że chca go trzymać na siłe, bo już mu daja kolejny kredyt zaufania.. owszem jest dobrym kierowca ale przez cala swoja kariere nie mial pierwszego miejsca ani tytułu mistrza , jakoś dziwnie lepszy zespoł też go nie chciał więc to mówi samo za siebie.. mi się wydaje że Klien byłby lepszy

  • 30. darecky3
    • 2008-08-28 12:50:04
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    olzak nie istnieje przynaleznosc jednostronna jesli nie ma wlasnosci 100%. Wiekszosciowy pakiet ma oczywiscie jakies tam przywileje, z pewnoscia do podejmowania pewnych decyzji lub kwestietii ekonomicznych, natomiast status firmy pozostanie statusem wspolnym, niemiecko szwajcarskim, to tak jakbys zaciagnal pozyczke na 20% ceny samochodu i dopuki jej nie splacisz nigdy nie bedzie 100% twoj. W sytuacji BMW Sauber nikt nikogo nie splaca wiec nie jest to team 100 procentowo niemiecki, lecz jak nazwa wskazuje i koniec kropka.

  • 31. FUNIOF1
    • 2008-08-28 12:52:36
    • Blokada
    • *.elk.mm.pl

    tomek83f jezeli znasz sie na F1 chociaz troche to powinienes wiedziec ze team BMW Sauber to team szwajcarsko-niemiecki:)Pozdrawiam

  • 32. ziutek
    • 2008-08-28 13:01:39
    • *.wroclaw.mm.pl

    To może spróbować by Alonso?? Jeśli oczywiście odejście Heidfelda stanie się faktem... I wtedy Kubica może by został na dłużej?? A nawet jeśli nie, to przejdzie do Ferrari. Bo coś mi tym za bardzo śmierdzi. Jak Alonso mówił, że chce do Ferrari, to natychmiast szefowie wszystko dementowali. A jak krążyło to wszystko wokół Roberta, to Ferrari już tak nie reagowało. Jeszcze co dziwne, że Robert rzekomo podpisał roczny kontrakt, czyli do 2009 włącznie, mimo, iż Theissen chciał podpisać na 3 lata. To oznacza, że Robert mógłby być wolny w 2010, a wtedy w tym sezonie kończy się za to kontrakt Raikkonnena wyłącznie. Oj za dużo tu zbiegów okoliczności, oj za dużo :D

  • 33. Voight
    • 2008-08-28 13:21:13
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Sauber widnieje w nazwie za sprawą umowy a nie faktycznych udziałów. Do Ferrari może przejść albo Kubica albo Alonso. Opłaca się wiec BMW podpisać z nimi jednoroczny kontrakt bo któryś z nich musi zostać na 2010. Czyli bye, bye Nick

  • 34. hot dog
    • 2008-08-28 13:24:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-08-28 12:50:04 darecky3 Pakiet wiekszosciowy daje bardzo duze uprawnienia.I nie tyczy on tylko kwestii ekonomicnych, moze on tyczyc np wykupu pakiety mniejszosciowego.

  • 35. walerus
    • 2008-08-28 13:39:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Voight - właśnie tak! jedyną alternatywą lepszą za Nicka jest w tej chwili Alonso - Alonso będzie chciał na rok i raem z Robertem w 2009 będąwalczyć o stołek w ferrari - i będą przyjaciółmi...? A może BMW tak się wzmocni że ta para zostanie na dłużej z Mario....?

  • 36. Marti
    • 2008-08-28 13:50:20
    • *.tpnet.pl

    Jesli Nick wyleci z BMW, to zapewne będzie zmuszony zakończyć karierę. Mało prawdopodobne, aby zatrudnił go jakiś inny zespół. Z drugiej strony, jesli nie uda sie Theissenowi pozyskać Alonso, to być moze "przechowa" jeszcze Heidfelda przez rok. Kogo innego jak nie Alonso zatrudnil by na jego miejsce? Kliena? Asmera? Nie sadzę. Innych opcji za bardzo nie ma.

  • 37. Marti
    • 2008-08-28 13:52:10
    • *.tpnet.pl

    walerus - w F1 nie ma przyjaźni. Sam Robert o tym mówił. Chcesz mieć przyjaciela w F1 - kup sobie psa. I ma rację.

  • 38. Kolczi
    • 2008-08-28 14:16:56
    • *.cable.smsnet.pl

    zapewniam was że , BMW Sauber nie umoie mowic!!

  • 39. prolim
    • 2008-08-28 15:07:02
    • *.centertel.pl

    Hmm... tak czy siak Heidfeld się kończy, jeśli nie teraz to w następnym sezonie. Ale teraz BMW będzie musiało sobie zadać pytanie, czy lepiej jest wziąć kogoś nowego, kto by mógł się czegoś nauczyć od Kubicy i zaaklimatyzować w teamie, czy ryzykować stratę dwóch kierowców na raz po następnym sezonie. Heidfelda nawet Honda nie chce:):D. Ba podejrzewam, że nikt go nie chce.

  • 40. lukasz11
    • 2008-08-28 15:13:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a kto by go chcial powinien zajmowac miejsca na podium albo w jego okolicy a on nawet nie punktuje. powinni go zmienic juz w trakcie sezonu

  • 41. sivshy
    • 2008-08-28 15:56:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    lukasz11, ok, możnaby go zmienić w trakcie sezonu, tylko na kogo? Imo, wszystko się zacznie od decyzji Alonso. Raczej nie będzie chciał zostać w Renault. A jest jedyną alternatywą w tej chwili dla Heidfelda. Debiutanta nie wezmą, bo Robert będzie chciał w 2010 roku odejść do Ferrari, a ten debiutant do tego czasu może nie zdążyć zdobyć wystarczającego doświadczenia. Na ich miejscu ściągałbym Alonso. Co prawda popsułoy to dobre relacje między nim a Kubicą, ale F1 to bardziej biznes, a nie sport, tu nie ma miejsca dla przyjaźni.

  • 42. walerus
    • 2008-08-28 16:03:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Też bym tylko Alonso widział a Nicka manager podobno w garaże Toro Roso zaglądał i na listę Nicka zapisał.....

  • 43. hot dog
    • 2008-08-28 16:36:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no no no albo pakiet taki fantastyczny albo Nick dostal skrzydel od stajni Toro Roso;-) tylko 30 okrazen i pierwszy czas lepszy od kolejnego Rosberga o prrawie 0,3 sec i 3 w kolejnosci Kovalainena o ponad 0,7, zobaczymy co Robercik jutro wykreci;-)

  • 44. prolim
    • 2008-08-28 16:47:31
    • *.centertel.pl

    Aha, i jeszcze jedno, skoro Theissen tak bardzo preferuje umowy długoterminowe z kierowcami to dlaczego w tamtym sezonie podpisał tylko roczny kontrakt z Kubicą?:D:D

  • 45. Marti
    • 2008-08-28 18:52:31
    • *.tpnet.pl

    prolim - Robert nie powinien mieć debiutanta u swego boku, on sam sie jeszcze uczy i nabiera doswiadczenia. A sprawa kontraktów w BMW to jedna wielka niewiadoma. Gdy Kubica w 2005 podpisał kontrakt z BMW, to niektórzy dziennikarze pisali, że jest on długoterminowy, 4-letni (rok jako tester, potem ewentuakny awans). Theissen oficjalnie podaje skład kierowców na jeden rok, a prawdopodobnie w rzeczywistości posiadaja oni kontrakty długoterminowe. Nawet ojciec Roberta w zeszłym roku zdradził w studio, że Robert posiada długoterminowy kontrakt. Jak jest naprawdę wiedzą tylko Robert, kierownictwo teamu oraz pan Morelli. My możemy sobie gdybać i snuć domysły.

  • 46. hot dog
    • 2008-08-28 19:31:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    prolim-przyplotkach zwiazanych z kontraktem BMW-Kubica bo przeciaz dalej sa to tylko plotki pojawilo sie stwierdzenie ze Theissen chcial Kubice zostawic na rok 09,10,11 a to ze jest on prawdopodobnie roczny to wymysl Roberta, zreszta bardzo slusznie.

  • 47. Lukasz_M85
    • 2008-08-28 19:41:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w końcu przejrzeli na oczy że Nick się wypalił w F1 teraz BMW potrzebuje świeżej krwi i to właśnie Alonso dołączy do timu jestem na 100% a Robert i tak wskoczy do składu Ferrari w 2010r więc Alonso mu nie zaszkodzi i kumplować będą sie nadal bo w przyjaźń między nimi to ja nie wieże, tam gdzie chodzi o dużą kase nie ma przyjaźni!

  • 48. sivshy
    • 2008-08-28 19:57:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    walerus, nie wydaje mi się, aby zapisano Heidfelda na testy dla STR, bo póki co, jego posada w BMW lub jej brak w kolejnym sezonie nie jest jeszcze przesądzone, a testy dla innego teamu mogłyby być źle odebrane przez Dr. Mario i spółkę. No chyba, że już zadecydowano, a ta wypowiedź to jedynie kurtuazja, albo PR dla mediów.

  • 49. prolim
    • 2008-08-28 20:32:41
    • *.centertel.pl

    Czy ja wiem, czy Kubica musi się wiele uczyć, przypomnijcie sobie wywiady z początku sezonu, gdzie nawet Rampf mówił o ogromnym wkładzie Kubicy w prace nad bolidem i innych pracowników i obserwatorów F1, którzy wypowiadali się z uznaniem o umiejętnościach przekazywania wiedzy przez Kubicę inżynierom, zresztą nie jest też przypadkiem, że jeżeli coś się dzieje na torze bądź są jakieś team-radio w relacjach to zawsze jest Kubica mówiący coś o oponach, o trakcji, pogodzie z inżynierem swoim. Poza tym, czego od "doświadczonego" Nicka może się nauczyć Kubica prócz umiejętności wymówek i mówienia jak mało mu brakuje do kogoś tam;) szczególnie w kwalifikacjach:).

  • 50. darecky3
    • 2008-08-28 21:56:37
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    nie wiem skad ta wasza pewnosc ze Alonso trafi do ferrari. To ze jego manager kontaktowal sie z ta stajnia jeszcze nic nie znaczy bo rozmowy prowadzone byly rowniez z wieloma innymi (glosno potwierdza to Honda). Natomiast Ferrari nie potwierdzilo checi zatrudnienia Fredka u siebie jedynie potwierdzilo jakowe rozmowy, natomiast sam Alonso wyrazil chec przejscia do nich. Co innego z Kubica, stajnia wyrazie przyznaje chec posiadania takiego kierowcy lecz na przyszly sezon troche za wczesnie. Jesli w 2010 ma zajsc jakas zmiana to jedynie jeden kierowca i sadze ze Massa pozostanie. Alonso czy tam rafi? fifty fifty, natomiast jesli rozmowy sie rozpoczna ze strona Kubicy to Fredek nie ma szansy na czerwone autko. Pozdrawiam

  • 51. hot dog
    • 2008-08-28 22:08:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-08-28 21:56:37 darecky3 Pewnosc zatrudniena Kubicy jest rowna tej dotyczacej Alonso a stajnia czerwonych zadnej checi zatrudniena Kubuicy nie wyraza w przeciwienstwie do dziennikarzy...

  • 52. darecky3
    • 2008-08-28 22:09:44
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    jeszcze taka jedna mysl. Alonso to czlowiek z silnym temperamentem i mocna motywacja. Lubi ryzyko i wyzwania, czasem to ryzyko go gubi ale jednego jestem pewien, jesli mialby trafic do BMW jako partner Kubicy to szybko probowal by dominowac i czego jestem pewien konkretnie wysrubowal by potencjal samochodu. Jego taktyka jazdy rozni sie diametralnie od stylu jazdy Kubicy, moglo by dojsc do efekty Hamilton, Kovalainen albo Kubica Heidfeld. Nie mowie tu o dominacji w klasyfikacji na pierwszym miejscu lecz o dominacji w teamie. Moze to bylo by dobre i sam Kubica troche by zalapal wigoru ale jesli Alonso jednak okazal by sie chocby ciutke lepszy to raczej Robert miejsca w ferrari nie zagrzeje. Jakby nie patrzec dla mnie Alonso precz od BMW! pozdrawiam

  • 53. darecky3
    • 2008-08-28 22:12:53
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    hot dog po pierwszym zwyciestwie Kubicy sam domenicali mowil w niemiekiej telewizji, sam slyszalem....no jak Boga kocham...heheh pozdro

  • 54. hot dog
    • 2008-08-28 22:22:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ;-)

  • 55. Marti
    • 2008-08-28 22:29:12
    • *.tpnet.pl

    hot dog - słyszałam to samo co darecky3 :-) też Cię pozdrawiam ;-)

  • 56. hot dog
    • 2008-08-28 22:53:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pozdroweczki;-)

  • 57. walerus
    • 2008-08-29 09:11:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    słodziusie - Alonso dodaje 0,5 sekundy do bolidu i to jest łakomy kąsek dla teamów i pokazuje jak cienkie renault jest....

  • 58. hotshots
    • 2008-08-29 12:07:56
    • *.chello.pl

    chiński czy wybrzeza k.słoniowej - wsio rowno....
    nick jest dobrym rzemieslnikiem f1 z duzym doswiadzceniem i nie jest "medialny" , ale jest w wielu stajniach niezbedny, jesli 2-m kierowcą będzie jakiś młody "pistolet" - Robert jest już facetem jak "bazooka" i nie potrzebuje wsparcia/nauki tylko mozliwości wygrywania (bolidu+strategi)
    - jak dla mnie są 2 pytania - czy BMW już stac na prawdziwą walkę i zmiane polityki na bardziej agresywną (czyt.angaże/$) czy dalej umacnianie marki/rozwój boildu, a kierowcy jako testerzy, a nie fighterzy
    bo wypowiedzi szefa BMW są zawsze wypośrodkowane - nigdy w sumie nie ma konkretów,są pod publikę i da sie zrozumieć,że ta stajnia ma dopiero 2 rok i plany bardziej długodystansowe ....ale szkoda Roberta dla rozwijania Kersa i innych dupereli bez możliwości nawiązania równorzędnej walki o mistrza.

  • 59. dziarmol@biss
    • 2008-08-29 17:00:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-08-29 12:07:56 hotshots- wysokość gaży kierowców jest wyznacznikiem agresywnej polityki teamu? Wobec tego team Toyota płacąc chorendalnie wysokie honorarium Ralfowi Schumacherowi miał zajebiście agresywną politykę która jakoś nie przekładała się na wyniki. Niewątpliwie kasa jest bardzo dobrym stymulantem ale czy najważniejszym?


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo