komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2024-12-10 14:23:31
    • *.legionowodom.pl

    po 3 sezonach na tej platformie aerodynamicznej, nie powinno to juz miec az takiego znaczenia. bardziej pod kątem zmian w 2026. i tez kolejny raz ten sam absurd. stawka zaczyna byc wyrównana, to znów nowe przepisy i od 2026 znów bedzie ktos dominał. nacieszymy się sezonem 2025, ktory powinien byc w miarę wyrównany z 3-4 zespołami walczącymi o wygrane. od 2026 znów dominacja jednego teamu

  • 2. Gryfolud
    • 2024-12-10 14:35:26
    • *.centertel.pl

    Tak jak mówiłem wcześniej, że Red Bull poświęcił teraz mistrzostwa konstruktorów w tym roku właśnie po to aby odbudować się na podwójna koronę na przyszły sezon.

  • 3. goralski
    • 2024-12-10 15:00:07
    • *.centertel.pl

    @2 czyli kiedyś byłeś w błędzie ale na szczęście nic się nie nauczyłeś... :D

    Średnio dla zespołu strata o jedno miejsce w klasyfikacji konstruktorów to ok 10mln$, czyli RBR lekką ręką oddał 20mln, żeby dostać 5% więcej czasu w symulatorze...
    Czyli Perez specjalnie jeździł źle, żeby zespół mógł zyskać, faszyzujące...

  • 4. Falarek
    • 2024-12-10 15:59:20
    • *.31.173.34.ipv4.supernova.orange.pl

    Czyli lepiej przegrać tytuł ale i mieć więcej czasu w tunelu :)

  • 5. goralski
    • 2024-12-10 16:45:44
    • *.centertel.pl

    @4 żeby go wygrać, czego nie rozumiesz? :D

  • 6. ahaed
    • 2024-12-10 17:52:28
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    @2. Tylko najpierw niech się Pereza pozbędą. Bo inaczej to nic nie zmieni.

  • 7. Gryfolud
    • 2024-12-10 18:04:50
    • *.centertel.pl

    @3 Perez to co inny temat szerszy do opisania a mówimy o zespole. Red Bull odpuścił sobie jakiś mega rozwój bolidu w tym sezonie i nie rozwijał aż tak jak ostatnie lata gdzie wcześniej do końca sezonu go rozwijali, oni po prostu wiedzieli że będą drudzy najgorzej na trzecim miejscu. Akurat Red Bull jest zespołem który nie martwi się o finansowanie, a jedyne co ich może martwić to właśnie szybki bolid aby wszyscy byli chętni dla nich się ścigać a na szybki bolid trzeba prac w tunelu i czasu w nim jak i komputerowym obliczaniu przepływu a to ich jedynie ograniczałoby jako kolejny rok zespołu numer jeden nawet jeśli można powiedzieć że przyszłym sezonie bolidy mało co się będą różnić ale dzięki temu Red Bull na pierwsze pół roku ma zapewnione ogrom czasu i jak już teraz walczył na równi z Mclarenem to pomysł co będzie w przyszłym roku mają pewnego znów Majstra kierowców oraz na 99% konstruktorów

  • 8. Lulu
    • 2024-12-10 18:10:24
    • *.centertel.pl

    @2
    Dawno większej bzdury nie słyszałem, ale brawo za pomysłowość. Czyli RBR zyskał najwięcej???

    To Stake Sauber zdominuje sezon . Mają aż 115% !!!

  • 9. goralski
    • 2024-12-10 19:12:18
    • *.centertel.pl

    @7 RBR ma więcej czasu w symulatorze, bo mają siostrzany zespół, który odwala za nich część roboty przy testach. Nie wnikam w uczciwość itp pierdoły w biznesie kręcącym grubymi milionami. Po prostu mogą sobie pozwolić na przerzucenie części czasu/środków/kosztów na Vise i tyle, ale nie robią tego, żeby zająć 3 miejsce w klasyfikacji tylko ją wygrać. Dnia nich 3 miejsce to wizerunkowa porażka, 20mln mniej do podziału dla akcjonariuszy (albo i więcej). Rozważ też odpływ kilku pracowników z ich zespołu, bo może wyjść tak, że nie odpuścili sobie rozwoju tylko realnie nie umieli obecnej konstrukcji rozwijać.

  • 10. Frytek
    • 2024-12-11 13:58:52
    • *.8.246.216.ipv4.supernova.orange.pl

    @Gryfolud
    Tak sobie tłumacz, hehe.
    Idąc tym tokiem rozumowania, to już wiem dlaczego Sainz poszedł do Williamsa, mają tyle godzin że tytuł pewny.
    Jeśli ktoś pójdzie w dobrym kierunku z bolidem to nie musi się martwić o godziny w tunelu. Jak ktoś nie wie w którym kierunku iść z rozwojem to kręci się w miejscu mimo wielu godzin.
    Aston ma wszystko aby wygrywać, mają też dużo godzin i co z tego?
    Wiem że ilość godzin jest ważna, ale specjalnie spadać na trzecie miejsce kosztem godzin jest kompletną bzdurą. Każdy chce być jak najwyżej w tabeli ,bo im lepiej kończy sezon tym łatwiej zacząć kolejny,nie wspomnę o kasie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo