komentarze
  • 1. Kamil7
    • 2024-11-02 19:11:06
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Sędziowie nie pozwolą na kwalifikacje w deszczu bo mclaren mógłby nie zająć pierwszej lini, tak samo jak poczekali z vsc zanim się chłopaki zamienią pozycjami

  • 2. slipperyfinger
    • 2024-11-02 19:15:31
    • *.

    Niech odwołają wyścig

  • 3. Denieru
    • 2024-11-02 19:20:43
    • *.

    @1
    O czym ty pieprzysz ? odwołane/przerwane sesje z powodu ulew są już normą w trakcie GP Brazylii.

  • 4. kodzix
    • 2024-11-02 19:24:17
    • *.

    Usunięty

  • 5. Rewolwerowy
    • 2024-11-02 19:26:57
    • *.

    Kiedyś widziałem jakiegoś mema, że naście lat wstecz to zakładało się opony na tajfun i szło. Teraz jedną z najbardziej bezużytecznych rzeczy na świecie stają się opony deszczowe.

  • 6. berko
    • 2024-11-02 19:45:33
    • *.240.139.204

    @3
    Po prostu fanboye Maxa już nie wiedzą jak mają wybielać swojego pupilka... :) pięknie się ogląda spadek formy RB.

  • 7. slipperyfinger
    • 2024-11-02 19:46:54
    • *.

    @1 Jest tak jak piszesz niestety #maFiA

  • 8. fistaszeq
    • 2024-11-02 19:50:35
    • *.toya.net.pl

    A jeśli by odwołali to jaki wynik się liczy? sq? sprint? trening?

  • 9. ahaed
    • 2024-11-02 20:00:27
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    @9. Plus 25 dla RBR. Jak w 2021. ;p

    Przestańcie już tak się czepiać mcl. Popatrzcie na swojego pupilka, jak się zaczyna zachowywać, gdy grunt pod nogami zaczyna się powoli osuwać.

  • 10. Lulu
    • 2024-11-02 20:06:08
    • *.

    @1 Tobie chłopie to nic już nie pomoże, choć przypuszczam że jesteś jakimś zbanowanym użytkownikiem z nowego konta .

  • 11. Lulu
    • 2024-11-02 20:07:23
    • *.

    Dla kibiców Maksa jak i jego samego , odwołanie GP jest jak najbardziej na rękę.

  • 12. ahaed
    • 2024-11-02 20:12:43
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Więc po co są opony deszczowe?

  • 13. 3000
    • 2024-11-02 20:17:10
    • *.176.6.pool.telefonica.de

    A opony deszczowe służą do zalegania w garażu. Brawo Pirelli.

  • 14. Kamil7
    • 2024-11-02 20:24:59
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @ 11 pozdrawiam:)

  • 15. Denieru
    • 2024-11-02 20:25:11
    • *.

    @12 i @13
    Zdajecie sobie sprawę z tego że te opony mają jakiś limit ? działają całkiem nieźle przy dużych opadach i braku zalegającej wody na torze jednak w przypadku ulew tworzących nowe rzeki i jeziora można te opony wyrzucić do śmieci, obecna generacja aut pogarsza i tak tragiczną sytuację.

  • 16. Cube83
    • 2024-11-02 20:31:44
    • *.dynamic.inetia.pl

    Jeszcze zrozumiałbym opóźnianie wyścigu, bo widocznośc byłaby ograniczona, ale kurde kwalifikacje można spokojnie rozegrać. Niech jadą najszybciej jak warunki pozwalają i tyle. W końcu to jazda na czas, a nie ściganie koło w koło. "Najlepsi kierowcy na świecie" - dobre sobie.

  • 17. kodzix
    • 2024-11-02 20:34:55
    • *.

    @15 dodaj do tego wymienioną w tym roku nawierzchnię

  • 18. EnderWiggin
    • 2024-11-02 20:38:36
    • *.icpnet.pl

    @1. Kamil7
    Verstappen ma problemy z prawidłowym pokonywaniem zakrętów na suchym torze, może zajmij się swoim pupilkiem, który jeździ jak amator, zamiast martwić się o innych kierowców?

  • 19. Kamil7
    • 2024-11-02 20:41:05
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @16 dokładnie, jak ktoś wypadnie to czas stop, sprawnie ściągnąć z toru i dalej jazda. Ludzie chcą oglądać f1 w deszczu bo dużo się dzieje, ale jak spadnie deszcz to zaraz się okazuje że za mocny i nie można jechać. W tak zaawansowanym technologicznie sporcie można by było zrobić jakieś doczepiane błotniki czy coś, żeby woda spod bolidu nie ograniczała widoczności jadącym z tyłu, i montować je na takie warunki.

  • 20. cinek76
    • 2024-11-02 20:42:44
    • *.29.126.182.ipv4.supernova.orange.pl

    Co za lipa , Hunt w takich warunkach wygrał mistrzostwo na Fuji i było ok

  • 21. slipperyfinger
    • 2024-11-02 20:46:30
    • *.

    @20 Ayrton Senna prawie wygrał GP Monako 1984 w słabym Tolemanie

  • 22. Kamil7
    • 2024-11-02 20:52:09
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    sędziowie zdali sobie sprawę że jak odwołają dzisiaj kwalifikacje i jutro pewnie też bo znowu będzie padać, to będę mogli wziąć do ustalenia gridu czasy z 1 treningu.
    Idealnie wręcz bo Max był 15, do tego -5 pozycji to akurat będzie startował z ostatniego miejsca;)

  • 23. Denieru
    • 2024-11-02 20:54:53
    • *.

    @20 i @21
    Chyba zapomnieliście że za ich czasów trwałe kalectwo lub śmierć były normą w F1, nie bez powodu kierowcy przez lata walczyli o wprowadzenie regulaminów bezpieczeństwa żeby teraz wywalono je do śmieci bo banda dzieciaków się nudzi.

  • 24. matf1
    • 2024-11-02 21:00:22
    • *.icpnet.pl

    Co z typowaniem?

  • 25. kempa007
    • 2024-11-02 21:00:56
    • *.156.101.67.ekoline.net.pl

    a co ma byc?

  • 26. tytus83
    • 2024-11-02 21:03:03
    • *.dynamic.chello.pl

    @19 widać, że mało interesujesz się tym sportem

  • 27. kempa007
    • 2024-11-02 21:07:50
    • *.156.101.67.ekoline.net.pl

    19. Kamil7 niedawno FIA robiła już testy takiego urządzenia, bez powodzenia niestety.

  • 28. Zaps
    • 2024-11-02 21:46:07
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Tyle teorii spiskowych, pseudofanów F1 oraz psychofanów Puszkarzy i Maksia a ja Wam powiem jak to dzisiaj naprawdę było.

    F1 jest olbrzymią korporacją z wielomiliardowymi zasięgami i jeszcze większym budżetem. Dzisiaj był wielki test systemu HAARP czyli urządzenia do kontrolowania pogody. Jak zapewne wiecie jest to urządzenie które było wykorzystywane w czasie naszej ostatniej powodzi w celu wysiedlenia atrakcyjnych terenów, zalania Dubaju, Hiszpanii, używane przez rosjan a teraz w jego posiadaniu jest także FIA.

    Pewnie zadacie sobie pytanie czemu i po co i co on chrzani. Po pierwsze zacznijmy od tego że skoro dzisiaj testy przeszły pomyślnie, to jutro znowu urządzenie zostanie wykorzystane przed rozpoczęciem wyścigu, który finalnie się nie odbędzie.

    Po co? A po to by legenda Maksa wciąż rosła i żeby w obliczu chwilowych problemów z bolidem, przepchnąć kolejny tytuł dla niego. Jeden wyścig mniej, to mniej punktów odrobionych przez Norrisa. Proste i logiczne

    Gdybyście mieli jeszcze jakiekolwiek wątpliwości albo się śmiali co to za farmazon, to pomyślcie logicznie. Na niektórych torach (zwłaszcza nowoczesnych) wieje nudą. Nic dziwnego ze FIA chce wykreować odrobinę dreszczyku w postaci deszczyku np w połowie wyścigu ALBO uniknąć np zalanego SPA które mogłoby się nie odbyć i wiązałoby się to olbrzymimi stratami z wpływów. Przemyślcie to i zastanówcie się o co tu naprawdę chodzi. FIA chce 4 tytuł dla Maksia i zobaczycie że go dostanie. Ludzie, czas się obudzić!

  • 29. jmp64f1
    • 2024-11-02 22:40:58
    • *.184.145.163.ipv4.supernova.orange.pl

    @1 Co ty nie powiesz? Ważne że Ver z Ned nie wygrał.

  • 30. LZ1971
    • 2024-11-03 00:09:06
    • *.play-internet.pl

    @23 "Chyba zapomnieliście że za ich czasów trwałe kalectwo lub śmierć były normą w F1"
    Ja nie zapomniałem. Dlatego właśnie ich dokononania mają tak wielką wartość. I takiej walki chcę dzisiaj. Prawdziwej, nie udawanej. Gdzie po wyjechaniu z toru można sobie wrócić. Ostatni dobry sezon to 1994. Chociaż już wtedy na tor wyjechał SC mimo, że nie padało. Drugi raz w historii. Teraz kiedy kierowcy są nieśmiertelni podczas wyścigu, łatwo i bezkarnie przekraczają granice. To nie jest dobre, to zmierza do wirtualnych wyścigów. Musi być element, prawdziwego i wysokiego ryzyka. Jak podczas Isle of Man TT Race. To jest prawdziwa esencja sportów motorowych. Dzisiaj jeszcze trochę tego prawdziwego ducha zostało w żużlu, pewnie też niezadługo. Wszędzie pełno tych bezpłciowców, którzy jak mantrę powtarzają safety first jak na BHP. A powinni Show First! Bo oto chodzi w sportach motorowych by znaleźć bohaterów a nie tylko szybkich. Od 1986 nie obejrzałem może kilkunastu GP. Jest coraz gorzej z kierowcami.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo