komentarze
  • 55. dick777
    • 2008-05-28 08:58:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    yaneq, wyścig składa się z dwóch części - kwalifikacji, które ustawiają do pewnego stopnia końcowy rezultat, i wyścigu, który możemy nazwać umownie "głównym". Jeśli ktoś nie radzi sobie z którąś z tych części, to ma poważny problem, i trudno nazwać go dobrym kierowcą. Podejrzewam, że Heidfeldowi nie leży ten bolid, tzn. jego charakterystyka, i chyba będzie musiał zmienić styl jazdy, o czym sam przebąkuje, co w przypadku starego kierowcy z mocno utrwalonymi nawykami może nie być łatwe. Ale życzę mu powodzenia i pokonania obecnych trudności.

  • 56. panicz1992
    • 2008-05-28 10:51:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co z "dziurawym nosem" BMW? Bo tak głośno było że użyją go już na GP Monako, a teraz wszystko ucichło...

  • 57. yaneq
    • 2008-05-28 10:55:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dick777: zgadza się. heidfeldowi nie leży ten bolid, może też nie leżeć brak TC. w monaco miał pecha na ostatnim szybkim kółeczku stąd tak niska pozycja. ja chcę aby HEI był wysoko, zaraz za robertem... to jest optymalne rozwiązanie.

  • 58. dick777
    • 2008-05-28 11:41:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak czytam wypowiedzi Heidfelda i Theissena, to zaczynam się niepokoić, że para kierowana na rozwój tegorocznego bolidu BMW może pójść w nie ten gwizdek. To znaczy, zaczną go tak udoskonalać, żeby Heidfeld "dogonił" Roberta, zamiast bardziej położyć nacisk na to, żeby Robert dorównał Ferrari i McLarenowi. Oby tak się nie stało.

  • 59. walerus
    • 2008-05-28 12:48:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    i bądż lepszy od pozostałych 19 kierowców już do końca.....

  • 60. jan55
    • 2008-05-28 13:09:56
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    m_cls widze nie insteresujesz sie f1 tylko kubicą, kubica nigdy nie miał najszybszego czasu okrązenia nawet nigdy nie był w pierwszej trójce gdy heidfled był raz1, 2,3 kubica był szybszy tylko w monaco i turcji.

  • 61. lewusFIA
    • 2008-05-28 13:25:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ dick777: odnosząc się do Twojego długiego posta wydaje mi się, że bolid konstruuje się tak by można było w zależności od okoliczności ustawić go aby był nadsterowny albo podsterowny, więc chyba raczej nie pod jednego kierowcę a bardziej uniwersalnie, chociaż rzeczywiście największe dysproporcje ( wzrost-waga) między kierowcami są w BMW, to mogłoby potwierdzać Twoją hipotezę, ale ja uważam, że głównym powodem słabszej dyspozycji Nicka jest niższa forma psycho-fizyczna, to jest możliwe wbrew temu co sugerujesz, ponieważ to jest sport jak najbardziej wyczynowy i możliwa jest słabsza wydolność organizmu, po drugie chyba Nick nie opanował w takim stopniu jak Robert jazdę bez TC, po trzecie Robert bezapelacyjnie podniósł swoje umiejętności, opuścił go frustrujący pech no i różnica zrobiła się między nimi dość spora. Natomiast dziwna jest postawa wielu forumowiczów, ferujących wyroki po jednym czy dwóch wyścigach, czy nawet kwalifikacjach nie mówiąc o treningach o jakimś kierowcy, jak Massa miał pechowy początek sezonu - jedno wielkie hurra; na zieloną trawkę z nim, jak Sutilowi kroiły się punkty - co za świetny kierowca, najlepszy! co tam Lewis, co tam Robert, co tam inni, jak Kubica zdobył pierwsze pp - napewno zdobędzie mistrza świata ale jak w qualu w Monaco był 5, ooo! cienias, jak Kimiemu nie wyszedł wyścig w Monaco - też cienias, itd... takie posty można mnożyć i mnożyć. Nawet spotkałem się z postem dość szanowanego przez pewną "opcję" forumowicza, który stwierdził, że ktoś kto nie kibicuje Hamiltonowi jast "kibolem" a nie "kibicem", rozbrajające....! Przed sezonem uważałem i nawet pisałem to na tym forum, że ten rok to rok Massy, dalej tak uważam chociaż wolałbym się mylić na rzecz Kubicy! Pozdrawiam dziarmola, dicka777 i pozostałych.

  • 62. jan55
    • 2008-05-28 13:46:36
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    właśnie takie wyścigi jak monaco pokazują umiętności kierowcy i kto ma ile szczęśćia, ja jestem za hamiltonem jako MŚ bo kierowcy ferrari pokazują ze nie są kierowcami o zbyt wysokich umiejętnościach raikonnen i masa wygrywają bo ich bolid to 6+ z taki mclaren to juz 4 więc kiedy idzie wszystko jak trzeba są szybcy bo umiejąwykorzystać bolid, cały czas to powtarzam ze przewaga nad innymi zepspołami jest taka jak w np. w sezonie 2004 ale wystarczy porównać wyniki, przeciez massa takze wcale nie popisał sie podczas tego wyścigu czyli masa 3 dobre a raikonnen 4 dobre wyscigi, hamilton słabszym bolidem a do tego pamiętamy co odwalał podczas gp bahrainu i malezji ale i tak jest liderem, załoze sie ze ferrari coś wymyśli zeby ułatwić jazde kierowcą i moze pod koniec sezonu zupełnie zdominują wyścigi ale tak zawsze bedą dla mnie srednimi kierowcami, i całą pewności najlepszymi kierowcami w stawce jest alosno kubica hamilton a do dobry należa takze weber vetel buton i rosberg

  • 63. dick777
    • 2008-05-28 14:10:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    lewusFIA, również jestem bardzo daleki od ferowania ocen po jednym wyścigu. Uważam wbrew większości forumowiczów, że Nick jechał świetnie w Monako i mógł być tuż za Massą na mecie, a nawet za Kubicą, gdyby Alonso nie zniszczył mu tego wyścigu swoją nie przemyślaną szarżą. Kto obserwuje F1, ten wie, że są tory, które bardziej leżą Ferrari, i takie, które odpowiadają McLarenom. Stąd raz wygrywa jeden team, a raz drugi. Podobnie jest z kierowcami - jednym odpowiadają jedne tory, a innym inne, i czasami nawet oni sami nie wiedzą dlaczego. Też uważam, że w tym roku wygra Massa, choć oczywiście chciałbym, aby to był Robert, ale bądźmy realistami. Z tym bolidem nie ma jeszcze szans. BMW zrobiło w tym roku za mały postęp w stosunku do Ferrari i McLarenów. Liczę, że w przyszłym roku z uwagi na duże zmiany w przepisach ten postęp może być większy, choć biorąc pod uwagę kilkudziesięcioletnie doświadczenie tych dwóch teamów w F1 może być też odwrotnie. Pasmotrim uwidzim, jak mawiają Rosjanie. Co do budowy bolidów dodam, że jest oczywiste, iż są one budowane pod obu kierowców i że w tym sporcie decydują niuanse. Zyskuje jednak ten kierowca, który potrafi lepiej współpracować z konstruktorami i jednocześnie przekonać ich do swoich sugestii, co najlepiej osiągnąć wynikami/jazdą.

  • 64. rooffi
    • 2008-05-28 15:44:10
    • *.gprs.plus.pl

    no, żeby tak trzymał do końca sezonu a może zostać MŚ ajk mówi Alonso:)

  • 65. walerus
    • 2008-05-28 15:48:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dlatego BMW musi odpuścić 2008 by skoncentrować się już głównie na 2009!

  • 66. m_cls
    • 2008-05-28 16:27:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jan55;mylisz okolicznosci;tempo i czas okrazen podczas wyscigu głownego jest uzalezniony od wielu skladowych-za kim jedziesz,jak jestes zatankowany-kiedy miales pitstop,stan opon i rodzaj mieszanki na ktorej jedziesz oraz rozwoj wyscigu-np oszczedzanie silnika w sytuacji kiedy np KUB jedzie ok 20sek za kierowca ferrari lub mclarena i nie ma mozliwosci i szans na wyprzedzenia.Prawdziwa miara szybkosci kierowcow jest Q2 wiec napisz mi kiedy HEI był szybszyw tym sezonie w wlasnie w Q2 od KUB ??!!Może masz jakieś skrywane, szczegolne sympatie do HEI.. to twoja sprawa, mnie on jest całkiem obojętny ale zacznij patrzeć obiektywnie bo nie masz argumentów na to co piszesz i mylisz pojecia...Można zauważyc to chyba ty masz jednostronnie ukierunkowane zainteresowania i marne pojecie na szeroki temat jakim jest F1,pozdr

  • 67. renault f1
    • 2008-05-28 18:00:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    widac że kubica jest lepszy do nicka i bardzo dobrze!!

  • 68. jan55
    • 2008-05-28 18:47:14
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    m_cls ale ty nie rozumiesz ze te okrazenia w wyscigu swadcza ze heidfeld ma jeszcze potencjał a te najszbsze okrazenia niemca to nikt ich nie dal mu za darmo i kubica tez miał szanse je zrobić

  • 69. m_cls
    • 2008-05-28 21:25:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jan55;przeczytaj uwaznie ze dwa razy mojego ostatniego posta , jezeli bedzie trzeba przeczytaj wiecej razy i postaraj sie to zrozumiec!!Tynic nie rozumiesz!!Nie ten kierowca jest uwazany za szybkiego ktory wykreci dobry czas w trakcie wyscigu gdzie panuja rozmaite okolicznosci ,strategi i potrzeby tylko ten kto w Q2 jest szybki!!Wiec przestan juz z lansowaniem swojej teorii o szybszym HEI bo nie dorasta KUB do pięt jeżeli chodzi o te sprawy-szybkościowe...HEI ma potencjał zgodze się..czy Adrian Sutill nie ma potencjału?Też ma ale to nie jest potwierdzenie tego że on jest szybszy od FIS,tak samo jest z HEI.Jaki potencjał przy HEI ma KUB !!!To jest dopiero potencjał!!HEI ma juz 31 lat i ten jego potencjał jakoś nikogo nie poraził...W Formule 1 jest tak że jezdzi 20 zawodnikow / 22 / każdy z nich ma potencjał ale ktorych uwaza sie za najlepszych - jest ich czterech pieciu i w tym samym bolidzie HEI bedzie jezdził zawsze wolniej / nie wspominam juz KUB / niz np ALO ktory by wsiadł do jego auta...wiec daj juz spokoj z tym HEI i jego potencjalem...

  • 70. m_cls
    • 2008-05-28 21:31:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale uwazam ze HEI powienien jezdzic w BMW bo dla KUB to bardzo wygodna sprawa...jak sam KUB przyznaje nie musi sie koncentrowac na walce z HEI tylko na walce z Ferrari i McLarenem,Dlaczego ?! Spojrz na HEI wlasnie,jemu walka o tytuł mistrzowski nie grozi wiec na czym sie koncentruje i o co walczy ? zeby chcciaz zblizyc sie do KUB bo innych celow nie ma na ten sezon.A kogo moze porownac do siebie ?tylko tego kto jezdzi takim samym bolidem jak on bo to jest miarodajne dla niego a tu przegrywa z kretesem i widzi to cały swiat.Nawet probuje jezdzic podobnym stylem do KUB zeby nadrobic jakies ulamki sekund .. a to nic nie daje bo z tym sie trzeba urodzic!! Tak jak np ALO itp

  • 71. laza
    • 2008-05-28 21:49:43
    • *.15.213.24

    powiem Wam że szkoda nawet że Nick jest bez formy bo sądzę że Kubicy łatwiej byłby wygrać wyścig lub zająć miejsce na pudle gdyby rywalizował z kumplem z teamu. A tak to nie jest to samo, zawsze można powiedzieć że z Ferrari przegrał bo jest za dobre a gdyby przegrał z Heidfeldem to nie byłoby to samo... :)

  • 72. jan55
    • 2008-05-29 01:13:24
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    m_cls jesli dla ciebie q2 jest obiektywna to dlaczego kubica np turcji był drugi w 2 części a 3 cześci miał mniej paliwa od raikonnena, kavoalinnena, massy a startował tylko z 5 pola

  • 73. jan55
    • 2008-05-29 02:00:51
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    a poza tym heidfled raczej odejdzie z bmw mozliwe ze za rosberga tylko ze nie wiadomo czy zostanie w bmw kubica więc juz nie pierdzielcie o heifledzie moze to smiszne co powiem ale wydaje mi sie ze alosnos do bwm z rosbergiem, kubica do ferrari, massa, do williamsa, button do mclarena, kovalinnen spowrotem do renault, heidfled do hondy, barchello emerttura, coulthard nascar, vettel do redbula w nowy tororosso kim kolwiek sie stanie sato i bourduais, drugi w renault grosejean

  • 74. piotrek74
    • 2008-05-29 09:41:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a ja życzę Nickowi aby się poprawił i zbliżył się do Roberta bo przez tamten sezon chyba już się dotarli i jak będą koło siebie to będą współpracować na rzecz zespołu a nie walić sobie samobója(moja nadzieja ) popieram niektórych- Robert potrzebuje wsparcia Bo sam dużo nie nawojuje dla BMW(chodzi o punkty dla BMW ) A szybka zmiana kierowcy nie gwarantuje od razu dobrych wyników (każdy kierowca musi sie przyzwyczaić do nowego auta )

  • 75. pz0
    • 2008-05-29 10:19:10
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    jan55 podziwiam że już w tym momencie bawisz się w proroka na taką skalę. Dla odmiany mi się wydaje że Kubica i Nick zostaną jeszcze w BMW. Massa będzie się trzymał kurczowo Ferrari bo po odejściu Kimiego ma szansę na majstra. Fernando myślę że jeszcze jeden sezon powojuje w Renault, no chyba że prace nad nową bryczką będą niezadowalające to poleci do innej ekipy. On chce zwycięskiego bolidu Makówka dla niego spalona to na dobrą sprawę zostaje jedynie Ferrari i BMW. Jak się nie załapie do BMW to przeczeka jeszcze rok w Renault żeby wskoczyć za Kimasa do Ferrari. W Hondzie będzie jeździł któryś z kierowców poogórkowych.Przecież właśnie po to Honda pompowała kasę w SuperAguri i na dobrą sprawę to właśnie Honda narzucała kierowców, w tym względzie Aguri Suzuki miał niewiele do gadania. Jest w sumie jeszcze jeden Niemiec o którego prawdopodobnie będą zabiegać teamy. Mam na myśli Sutila, ale to jak dla mnie jedna wielka niewiadomapewnie BMW bardziej będzie zabiegać o Adriana niż o Fernando ze względu na kasę. Rosberga pewnie prędzej zobaczę w Makówce niż w BMW. Że Vettel do RedBull to się zgodzę. Nie uwzględniłeś jeszcze jednego Niemca, którego podobno mamy jeszcze oglądać w F1. Mam na myśli Ralfa. Ja go również nie uwzględnię :) Button do Mclarena? Na ten pomysł bym nie wpadł.

  • 76. jan55
    • 2008-05-29 11:39:57
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    bmw ma kase i nie beda patrzec czy ktos jest drogi czy tani w 3 pierwszych zepołach chodzi Ms konstruktorów jesli kovalaineneowi i hedifeldowi nie idzie to wypadco z tego ze maja pecha

  • 77. jan55
    • 2008-05-29 11:43:16
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    a poza tym bmw juz nie potrzebuje nimca bo juz sie nie smieja z kubicy a poza tym robert w niemczech jest narazie najpopularniejszym kierowcą :o ......tak to prawda

  • 78. Marti
    • 2008-05-29 12:17:59
    • *.uni.opole.pl

    @ dziarmol - (2008-05-27 18:32:16 dziarmol@biss) - oglądałeś w zeszłym roku GP Niemiec? Ja sobie takiego nie przypominam... @ lewusFIA - za wyjatkiem opinii nt. Massy zgadzam się z Tobą (po raz pierwszy chyba) -> (2008-05-28 13:25:56 lewusFIA). Nie zgodzę się z Robertem: to kolega z teamu jest głównym rywalem i przede wszystkim trzeba go pokonać (chyba, żę się ma status numer 2, tak jak to miało miejsce w Ferrari, wtedy sprawa wygląda inaczej).

  • 79. Marti
    • 2008-05-29 12:18:54
    • *.uni.opole.pl

    * to jego trzeba pokonać

  • 80. jan55
    • 2008-05-29 13:06:36
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    w tamtym roku HEI był głownym rywalem bo kubica nie mogł z nikim innym rywalizaować w więszosci wyscigów ferrari i mclareny za dalego do przodu a wiliamsy i reno z tyłu

  • 81. dziarmol@biss
    • 2008-05-29 18:39:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-05-29 12:17:59 Marti -nurburgring gp niemiec (europy) 07 jak zwał tak zwał na drugim zakręcie Heidfeld wysadził kubicę po za tor nie pamiętasz tego ?Jeśli heidfeld znowu będzie startował w okolicach Kubicy to może się to samo powtórzyc chyba że według Ciebie tamta kolizja to wina Kubicy :-}

  • 82. jan55
    • 2008-05-29 20:44:09
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    przecież heidfled takze uderzył w kubice w malezji nawet cos kubicy wtedy odpadło ale zapewne nikt tego nie widział

  • 83. pz0
    • 2008-05-30 14:44:53
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    jan55 na którym okrążeniu?

  • 84. Marti
    • 2008-05-30 21:07:37
    • *.uni.opole.pl

    dziarmol - GP Europy to jedno, a GP Niemiec to drugie, a takowe nie odbyło się w zeszłym roku. Oczywiste, że to Heidfeld jest winny ten kolizji, bez dwóch zdań. Co ma jednak piernik do wiatraka?

  • 85. dziarmol@biss
    • 2008-05-31 14:12:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-05-30 21:07:37 Marti- A to tylko że "szybki" Nick potrafi w "okolicach" Kubicy wykonywac różne dziwne manewry które to za bardzo Robertowi nie wychodzą na "zdrowie"a tak są oddzieleni "murem" aut i tylko to mam na myśli


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo