DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
03.08.2008 21:50
0
pozwolę sobie zaznaczyć, że zmiany w przepisach na 2009 rok sa bardzo duże, samochód z bieżącego roku bedzie miał niewiele wspólnego z samochodem przyszłorocznym. już renault się przekonała ile kosztuje walka o mistrza dla mniejszego zespołu. a jak napisałem zmiany bedą dużo większe. narzekać na roberta i zespół to zwyczajny obciach, idźcie lepiej jakiś mecz obejrzyjcie. co to za kibic, który kibicuje tylko gdy jego ekipa, zawodnij wygrywa. to jakaś porażka. myslicie, że siedzą z założonymi rękami? jestem przekonany, że albert2 80% czasu pracy poświęca modelowi na kolejny sezon.
Przejdź do wpisu Rozczarowanie w zespole BMW Sauber
03.08.2008 20:48
0
czas się przyzwyczaić. bmw pokazało co miało do pokazania w I połowie sezonu, teraz pracują nad następnym sezonem. czy nam sie to podoba, czy nie, ma to sens. zarówno fer i mac to większe zespoły, które będą walczyły do końca o tytuły. BMW wykonuje ucieczkę do przodu. to jedyny sposób, aby znaleść te przsłowiowe 0.2 sek. to, że jako pierwsi testowali KERS na torze jest na to dowodem. zobaczycie, że nick niedługo regularnie bedzie startował z drugiej dziesiątki.
Przejdź do wpisu Rozczarowanie w zespole BMW Sauber
31.07.2008 15:47
0
powołanie stowarzyszenia nie jest skierowane przeciwko berniemu tylko FIA czyt. max 'orgia w obozie' mosley. próbowali sie go pozbyć na głosowaniu, nie dało rady. dlatego teraz zespoły zwarły szeregi. będzie się działo. nie będę zaskoczony jeśli za cztery, pięć lat oleją FIA. dzięki temu upieką dwie pieczenie na jednym ogniu. kasa będzie dizelona na dwa i pozbędą się bzdurnych ograniczeń w przepisach (m.in KERS, który tak naprawdę nikomu mnie leży, a którego skutki można obejrzeć na youtube - porażenie mechanika bmw).
Przejdź do wpisu Powstaje FOTA - Stowarzyszenie Zespołów Formuły 1
21.07.2008 16:28
0
tak mniej więcej wyglądała cała akcja ratownicza
Przejdź do wpisu Toyota chce przedyskutować z FIA akcję ratowniczą
21.07.2008 16:27
0
-boli cię? -trochę plecy i kark. -masz tu krzesełko, odetchnij sobie, zanim przez tor przeskoczy ktoś kto ma pojęcie o ratownictwie. -o, dzięki, to miłe z twojej strony. tak na marginesie, jestem timo. -jurgen
Przejdź do wpisu Toyota chce przedyskutować z FIA akcję ratowniczą
20.07.2008 08:28
0
dobrze, że nick znów jest w formie. gdyby nie to, chyba walczyłby z rodakiem adrianem sutilem o 18 miejsce.
Przejdź do wpisu BMW Sauber spodziewa się trudnego wyścigu
29.05.2008 14:14
0
Na oficjalenie stronie f1 jest wywiad z Robertem. ciekawa jest koncówka, w której RK mówi o plotkach związanych ze swoim menadżerem. powołuje się również na plotki z Polski. ktoś wie na ten temat wiecej?
Przejdź do wpisu Ferrari dementuje plotki o podpisaniu umowy z Alonso
27.05.2008 21:46
0
może to smutne, ale prawdziwe. jeżeli do połowy sezonu (kolejne trzy, cztery wyścigi) nick wyraźnie się nie poprawi, w przyszłym roku w BMW go nie zobaczymy. jeżeli utrzyma sie przepis o zakazie koców grzewczych, jakim cudem w zespole aspirującym do tytułu utrzyma się kierowca, który ma problemy z dogrzaniem opon? osobiście uważam, że zespół juz rozmawia z następcą. jeśli tak, pytanie z kim?
Przejdź do wpisu Kubica: Nick nie jest moim najważniejszym rywalem
25.05.2008 23:18
0
pewnie zastanawiali sie jakim cudem chłopak wylądował na czwartym miejscu, choć spodziewany był za nickiem ;) szukali, szukali i znaleźli
Przejdź do wpisu Sutil ostrzeżony przez sędziów
11.05.2008 18:11
0
nie jestem zwolennikiem spiskowych teorii, ale niewykluczone, że Felipe umyślnie puścił Lewisa. wiedział, że ten jedzie na trzy pitstopy. wiadomo, że Felipe goni Kimiego. dzisiaj nadrobił cztery punkty, powinien jedynie dwa.
Przejdź do wpisu Massa bardzo zadowolony z wygranej
10.05.2008 15:16
0
Robert ma najwięcej paliwa z pierwszej piątki. Najmniej ma Lewis, dlatego kręcił nosem na konferencji, Heiki był zadowolony. Kolejność zjazdu na pierwszy pitstop wg moich obliczeń, jeżeli komuś się będzie chciało, może sprawdzić jutro, ja sprawdzę ;) 1. L. Ham 14-15 okrąż 2. K. Kov 15-16 3. F. Mas 16-17 4. K. Rai 18-19 5. R. Kub 22-23 Co może być ciekawe, Robert ma chyba niewiele mniej paliwa od Nicka. O jakieś 1, góra 2 kółka. sam jestem ciekaw, czy się potwierdzi.
Przejdź do wpisu Massa zdobywa 11 w karierze pole position
10.05.2008 13:50
0
nick prawie 0.5 s. za robertem, wieczność. chłop sobie nie radzi, a szkoda.
Przejdź do wpisu Mark Webber najszybszy przed kwalifikacjami
02.05.2008 16:36
0
Poprawka, do P2 potrzebne były dwa okrążenia. Porównałem RK do KR i FM, a przecież jest jeszcze Fernando, ze swoim samochodem bez paliwa. Resztę i sens całości podtrzymuję.
Przejdź do wpisu Ferrari bezkonkurencyjne w Grand Prix Hiszpanii
02.05.2008 16:22
0
Ponieważ RK miał kolejny raz problem ze startem, tak z ciekawości porównałem (pewnie z błędami), czas Roberta z Q3 do czasów KR, FM i FA, czyli pierwszej trójki. Otóż, biorąc pod uwage róznice w zatankowaniu, Robert miał drugi czas w Q3. Przegrał z Kimim o 0.164, ale był szybszy od Felipe o 0.169 i Fernando o około 0.5514 sekundy. Żeby zdobyć P2 wystarczyło wlać paliwa Robertowi jedynie na 1 okrążenie mniej, do P1 na 3 okrążenia mniej. Wnioski: Kimi pojechał w Q3 naprawdę świetnie, czasy pokazują, że kwaśna mina Felipe na konferencji po kwalifikacjach miała swoje uzasadnienie, pojechał średnio. Fernando jak wszyskim wiadomo jechał bez paliwa ;-) Jeżeli nie porobiłem błędów, może okazać się w kolejnych GP, że ponieważ różnice są minimalne, a start jest kiepski, Robertowi i BMW bardziej opłaca się wlać mniej paliwa i startować z pierwszego rzędu próbując utzrymac za sobą Ferrari i resztę do pierwszego pitstopu. Dzięki temu nie odjadą im na 15 sekund. Lewisa nie liczyłem, bo miał gorszy czas w Q3 i taką sma strategię jak Robert. Pzdr
Przejdź do wpisu Ferrari bezkonkurencyjne w Grand Prix Hiszpanii
25.04.2008 12:27
0
Sokół mówił, że trenując starty (zawsze w piątki na pierwszym treningu), używają własnie takich opon, żeby nie zużywać tych, które będą używane w dalszej części weekendu. Pełne deszczówki raczej sie nie przydadadzą, stąd ich używanie.
Przejdź do wpisu Pierwszy trening dla Raikkonena
12.04.2008 11:08
0
Ma co sie dziwić, że JV miał żal o wylanie z BMW, ale uczciwie trzeba przyznać, że wiedział, że nie wynika to z gierek, tylko z porównania jazdy i perspektyw jego i RK. Co mam teraz mówić, że się cieszy, że odszedł z BMW. Normalne, że jeżeli ma okazję, to uszczypnie RK, ale nigdy nie przekraczał pewnej granicy. Odnośnie FA, jego brak dokładnie widac w obecnym sezonie. Dwa żóltodzioby nie pociągną całego sezonu.
Przejdź do wpisu Villeneuve: Hamilton nie okazał szacunku Alonso
05.04.2008 17:41
0
Ferrari i McLaren mają do myślenia, a będa mieli jeszcze więcej. Mam nadzieję, że już po jutrzejszym wyścigu.
Przejdź do wpisu Robert Kubica wystartuje jutro z pole position!
05.04.2008 14:54
0
Jakoś mi tym pachniało od Q1. Historyczny dzień. Chciałbym zobaczyć minę Jacques'a Villeneuve'a.
Przejdź do wpisu Robert Kubica wystartuje jutro z pole position!
19.03.2008 22:05
0
z innej beczki. ogladam sobie na youtube walkę w deszczu Roberta z Felipe w GP Japonii w zeszłym sezonie. Nasuwa sie pytanie, gdzie wylądowałby by Felipe gdyby jechał bez TC? Swoja drogą wg mnie najlepszy pojedynek od lat.
Przejdź do wpisu Todt odchodzi z Ferrari
17.03.2008 22:27
0
O renault nie słyszałem, ale mówił o toyocie, że zebrali opierdziel od szefostwa koncernu i mają cztery lata, żeby wziąść sie w garść. jak widać pomogło, bo czasy zaczęli kręcić całkiem, całkiem.
Przejdź do wpisu Alonso w dalszym ciągu nie wierzy w wygrane Renault
17.03.2008 17:12
0
Ludzie! Zastanówcie sie przez chwilę, zanim zaczneicie pisać bzdury. Czy zespół, który co roku wydaje kilkaset milionów dolarów, sabotowałby kierowcę, którego sam zatrudnił i któremu dał szansę ścigania? Przecież Robert nie ma pleców Piqueta, czy Rosberga. Jego pozycja wynika tylko z jego umiejętności, więc po jaką cholerę BMW najpierw zatrudniło Roberta, żeby teraz psuć mu jazdę? Zrozumcie, że zaryzykowali i nadal będą to robić. Zgadzam się co do jednego: pomysł, żeby jechać z pełnym bakiem na miekkich gumach przez chyba 30 okrążeń to wymysł samego szatana. BMW to nie Ferrari (które to robiło nie raz), nie znają tak bridgestonów. Z optymizmem przez GP malezji tez ostrożnie. czasy na prostych BMW miało słabe, a tam dwie dłuuuugie proste. Chyba, że to kwestia ustawień i znów czymś zaskoczą.
Przejdź do wpisu Kubica zawiedziony po GP Australii
17.03.2008 09:59
0
ok hot dog. nie miałem na mysli, że Robert nie potrafi utzrymac tempa w wyścigu, bo potrafi. tyle tylko, że jak do tej pory Robertowi udały się trzy, góra cztery wyścigi. Po kilku miesiącach nikt nie zwraca uwagi, czy kierowca miał awarię, ktos mu wjechał w tym, czy miał błędna strategię. Liczy sie efekt końcowy. To miałem na mysli pisząc o łatce pechowca. Problem z BMW polega wg mnie na tym, że jak do tej pory to zazwyczaj Robert ryzykowniejszą strategię, co jak widać skutkuje tym, że Nick punktuje, a Robert nie. mam nadzieję, zę w końcu trafią, niewiele brakowało w Chinach, ale znowu awaria i kiszka. Nic pozyjemy, zobaczymy. Od piątku znowu tylko F1. Aha, słyszałem, że są jakieś święta, ale to podobno nic pewnego ;)
Przejdź do wpisu GP Australii – najszybsze okrążenia
17.03.2008 09:43
0
Jeszcze słowo. Pamietajcie, że w branży liczy się opinia, czy kierowca jest szybki, czy nie. A to widać najlepiej w Q2 i Q3. Robert ma opinie szybkiego i to udowadnia. Problem w tym, zeby nie przylgneła do niego łatka pechowca, bo wtedy drzwi do tytułu mistrza świata (tak, tak, ja wierzę, że go nas to stać) zostaną zamknięte. Juz niektórzy przebakują, że Robert to ryzykant (fakt, że przede wszystkim angole). Zastanawiam sie tylko, czy Robertowi nie lepiej byłoby w Ferrari (zna Włochy), bo, że Felippe poleci z zespołu wydaje sie niemal pewne. Jeszcze kilka taki pokazów jak w ostatnim GP i pozamiatane. Wprawdzie BMW sauber jest na fali wznoszącej, ale nie wiadomo gdzie ta fala ma szczyt. Kiedys czytałem w F1 racing, ze w formule jest tylko kilka osób wiedzących jak zdobyc tytuł mistrza, nikogo z BMw tam nie wymieniono. wygrac wyścig to jedno, a tytuł to drugie (czyt. dużo trudniejsze). Lewis i Mac pokazał to dokładnie w zeszłym sezonie.
Przejdź do wpisu GP Australii – najszybsze okrążenia
17.03.2008 09:32
0
Moje trzy gorsze. pomysł wg mnie był prosty. Robert zdobywa P1 i zakładając dobry start blokuje Lewisa. Reszta rozgrywa się w Pitstopach. Robert sam mówił, ze ryzykował ostro w Q3. Dlaczego? ponieważ sami nie wiedzieli jak wyglądają na tle Maców i Ferrari. W zespole Roberta wiedzą, że maja samochód zdolny do bardzo szybkiego przejechania jednego okrązenia, ale cały wyścig to ina bajka. Na obecna chwilę nie da się utzrymać takiego tempa i koncentracji przez 50 kilka okrążeń. Nie piszcze o spiskach bo to żenada. BMW sauber będzie podejmowało ryzyko, bo w tej chwili to jedyna mozliwość na zbudowanie przewagi mogącej przynieść zwycięstwo. Słabym czasem okrążenia Roberta bym się nie przejmował. Zrobił to na początku wyścigu. Większość najlepsze czasy uzyskiwała w drugiej części GP. Wiadomo, tor nagumowany, lekki bolid, no i pustka na torze ;) pzdr
Przejdź do wpisu GP Australii – najszybsze okrążenia
16.03.2008 21:44
0
Zrozumcie ludzie, że BMW Sauber dopóki nie będzie walczyło o tytuł będzie ryzykowało. Uczyli się w zeszłym sezonie, uczą się w obecnym. Szkoda tylko, że ćwiczą na Robercie, ale prawda jest taka, że jesli raz się wstrzelą będzie P1. Robertowi nigdzie nie będzie lepiej niz w BMW Sauber, może z wyjątkiem Ferrari. Zresztą, jesli Felippe bedzie dalej tak jeździł, nie jest to wykluczone. Robert zna Włochy jak własną kieszeń, jest tam lubiany i ceniony. Pierwszy weekend GP pokazał, że BMW ma bolid na kwalifikacje, na wyścig do Maców im jeszcze sporo brakuje. Pozdr
Przejdź do wpisu Dramatyczne GP Australii
16.03.2008 07:37
0
Jakie P2? Wszystko co mógł zdobyć po zmanie strrategii to P4, czy przed Fernando za Nico. Niech mnie ktoś poprawi jesli sie mylę. Czy kiedykolwiek BMW Sauber zaryzykowało z Nickiem? Osobiście, nie przypominam sobie.
Przejdź do wpisu Kwalifikacje dla Hamiltona, Kubica drugi!
16.03.2008 07:17
0
jak to możliwe? zwyczajnie, znów Robert robi za królika. zaryzykowali z wcześniejszym tankowaniem i mielismy efekt. RK za SB przez kilkanaście okrążeń. Ten incydent z Nakajimą nie jest do końca jasny. Robertowi zmieniali przednie skrzydło, więc mogło dojść do konatku z SB.
Przejdź do wpisu Kwalifikacje dla Hamiltona, Kubica drugi!
15.03.2008 17:32
0
to teraz Jacques Villeneuve ma pełny obraz kto i dlaczego go zastąpił. pewnie kopara mu opdała do samej podłogi. to był czad, bez dwóch zdań. Robert zdaje się ma trochę mniej paliwa od Lewis'a. Q2 przegrał z LH praktycznie o tyle samo co Q3, a w Q3 był szybszy, co widzieliśmy. W sumie mniej wahy na starcie to nawet lepiej. będzie ostro stawiam, że RK zdobędize P1. to byłby dopiero początek sezonu. Nick to chyba już odchądzący klimat, wg mnie nie radzi sobie. może faktycznie w przyszłym roku RK i Fernando Alonso razem. nie jestem tylko pewien, czy byłoby to tak dobre dla Roberta.
Przejdź do wpisu Kwalifikacje dla Hamiltona, Kubica drugi!
09.10.2007 12:51
0
taaak, już to widzę. będzie podobnie jak w warszawie. dostep do atrakcji bedzie miało jakieś 20% uczestników, reszta może sobie popatrzeć.
Przejdź do wpisu Intel Racing Tour w Gdańsku
25.08.2007 19:13
0
spójrzcie na czasy z Q3. roberotwi do P3 zabrakło niecałe 0.2 sek. to pokazuje, że szybciej faktycznie sie nie dało, ale luka robi się naprawde wąska.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa przed wyścigiem o GP Turcji
25.08.2007 19:04
0
Nick, chyba popełnił błąd na decydującym okrążeniu w Q3. W Q1 i Q2 miał lepsze czasy od Roberta w środkowym sektorze. W Q3, drugi sektor miał gorszy o 0.3 sek. Może być tak, że jednak to Robert ma niewiele więcej paliwa.
Przejdź do wpisu BMW cały czas w wysokiej formie
19.08.2007 20:39
0
ktoś o tym pisał. ale dorzucę trzy gorsze od siebie. taka impreza nie może byc masowa. to nie koncert. w gazetach i portalach pisali "poczuj sie jak kierowca, mechanik f1". taak, co z tego, że pomysły mieli fajne, skoro wybór był albo obejrzysz bączki, albo symulato, albo fotka, albo zmiana kół. dostep na tą ipreze powinien byc ograniczony. nawet gdybym sam nie wszedł. inni przynajmniej mieliby pełną satysfakcję, a tak troche niedosyt. choc potencjał z takich imprez jest nie do przecenienia. pozdrawiam wszystkich, którzy opalili się w czterogodzinnej kolejce ;-)
Przejdź do wpisu BMW Pit Lane Park w Warszawie - relacja
18.08.2007 20:58
0
pomysł imprezy dobry,a le organizacja żenada. taka impreza powinna być zamknięta. tzw powinny być wejsciówki np losowane w konkursach wczesniej. w piaatek po dwóch godzinach pocałowałem klamę. dzisiaj cztery i sukces, ale nie to jest problemem. jezeli są atrakcje to powinny byc dla każdego. organozatorzy powinni ograniczyc liczbe zwiedzających do takiej aby kazdy miał okazje spróbowac wszsytkiego, a nie popatrzeć. to jest niepoważne. ale silnik ryczy po prostu jak dzika bestia. największe wrażenie gdy nie było widać tylko słychac. pozdr
Przejdź do wpisu BMW Pit Lane Park w Warszawie - relacja
17.08.2007 01:08
0
ktos wie o której bedzie robert na bemowie?
Przejdź do wpisu Kolles: Spyker ma pieniądze na ten sezon
17.08.2007 01:08
0
ktos wie o której bedzie robert na bemowie?
Przejdź do wpisu Kolles: Spyker ma pieniądze na ten sezon