komentarze
  • 1. dexter
    • 2024-07-06 09:20:37
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Z technicznego punktu widzenia podloze zwirowe stanowi juz zasadniczy problem dla samochodu wyscigowego. Poniewaz hamowanie jest znacznie gorsze niz na asfalcie, mozesz tez szybciej koziolkowac lub po prostu utknac. A jesli jakims cudem po nim przejedziesz, zrzucisz caly ten brud. Strefy zwirowe nie sa calkowicie pozbawione problemow.

    Ale waski pas, taki jak w Austrii, moglby byc rozwiazaniem - oczywiscie na wyscig samochodowy, bo cos takiego nie nadaje sie do wyscigow motocyklowych. Niemniej jednak moze to stanowic sposob na opanowanie tych naruszen track limits. Jasne jest rowniez, ze nie mozna calkowicie ograniczyc track limits, ale mysle, ze z takim rozwiazaniem mozna calkiem niezle zyc i taki szeroki pas okolo 2 metrow bezposrednio za curbs jak w Austrii, to wydaje sie wykonalne (przynajmniej na niektorych torach wyscigowych).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo