komentarze
  • 1. Grzesiek 12.
    • 2023-03-09 19:37:36
    • *.

    Co za nieodpowiedzialne zachowanie. Trzecie dziecko w drodze, a ten niepotrzebnie ryzykuje :-D

  • 2. Bejski
    • 2023-03-09 22:55:06
    • *.

    A ja się zastanawiam po kiego grzyba są takie artykuły... Gość przeszedł na emeryturę F1 , nie ma nic juz wspólnego z tą serią i nagle artykuł, że gdzieś tam będzie jeździł. Szkoda, że jeszcze nie ma artykułów co robi Nigel Mansel na posiedzeniu albo w jaki sposób Jacky Icks dłubie w nosie

  • 3. elin
    • 2023-03-10 00:38:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 1. Grzesiek 12.
    Aż miło poczytać, jak się martwisz o Kimiego ;-DD ... Ale bez obawy, do rowerowych " wyczynów " Strolla, czy wcześniej Alonso, to Finowi daleko ... ;-))

  • 4. Grzesiek 12.
    • 2023-03-10 07:14:36
    • *.

    Martwię się bo wiem jakie zagrożenie stanowi dla siebie i innych Raikkonen za kierownicą samochodu wyścigowego. I szkoda by było gdyby w jednym czasie złamał na przykład szczękę i nadgarstek, gdy taki Alonso robił to na raty... :-D

    I warto było trochę się pomartwić również że względu, żeby zobaczyć Ciebie wśród żywych. Bo balem się, że już wiecznie będziesz milczeć jak grób... :-)

  • 5. Grzesiek 12.
    • 2023-03-10 08:12:39
    • *.

    Sorry @ elin, ale tylko przez swoje roztargnienie, nie napisałem ze komentarz powyżej to do Ciebie :-((

  • 6. Emer7
    • 2023-03-10 08:45:47
    • *.

    @ Grzesiek12
    "Trzecie dziecko w drodze, a ten niepotrzebnie ryzykuje :-D"

    Spójrz na to z innej strony :-))
    Kobieta w ciąży łatwo się irytuje, więc Kimi w domu też ryzykuje
    Może chłop w Nascar startuje, gdyż ryzyko minimalizuje :DDD

  • 7. Grzesiek 12.
    • 2023-03-10 09:07:28
    • *.

    @6 Emer7
    A o tym to już nie pomyślałem :-)) Tym bardziej że już dawno mam to za sobą.

    Chociaż czy Kobieta w ciąży czy nie, ryzyko kontuzji zawsze istnieje, bo z Kobietami nigdy nic nie wiadomo... :-D

    Dziękuję że naprowadziłeś mnie na właściwą drogę :-)))

  • 8. devious
    • 2023-03-10 09:55:32
    • *.134.70.206

    @2. Bejski
    "Szkoda, że jeszcze nie ma artykułów co robi Nigel Mansel na posiedzeniu albo w jaki sposób Jacky Icks dłubie w nosie"


    Zgadzam się - szkoda, że nie ma, bo może byś nauczył się pisać poprawnie nazwiska legend F1.

    A teraz przećwicz sobie:
    -Nigel Mansell przez dwa L
    -Jacky Ickx przez X

  • 9. elin
    • 2023-03-10 19:07:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ Grzesiek 12.
    Nie zauważyłam, żeby Kimi stanowił jakieś szczególne zagrożanie ... Przynajmniej nie, w porównaniu z Alonso, który raczej powinien się przesiąść na rower stacjonarny ;-D, skoro nie potrafi się utrzymać na zwykłym i ciągle doznaje kontuzji ... . Tylko o czym by wtedy opowiadał dziennikarzom ... robiąc z siebie bohatera, który prowadzi bolid z połamanymi kośćmi ...

    I spokojnie, jeszcze jestem wśród żywych ,,, w końcu, przeciaż ktoś musi Tobie tutaj podnoscić ciśnienie roztargniony Kolego ;-))


    @ Emer7
    Chyba bym się bała zapytać jakie kobiety w ciąży znasz ... skoro na myśl Tobie przychodzą ucieczki z domu, by minimalizować ryzyko ... ;-DDD

  • 10. devious
    • 2023-03-10 22:11:01
    • *.134.70.206

    @9 elin
    "Nie zauważyłam, żeby Kimi stanowił jakieś szczególne zagrożanie ... Przynajmniej nie, w porównaniu z Alonso, który raczej powinien się przesiąść na rower stacjonarny ;-D, skoro nie potrafi się utrzymać na zwykłym i ciągle doznaje kontuzji ..."

    Jak zwykle mylisz fakty, co za niespodzianka :)

    To Stroll miał problem z utrzymaniem się na rowerze, Alonso miał co najwyżej problem z jakąś kobietą, która nie potrafiła prowadzić auta i go staranowała swoim pojazdem.

    Natomiast połamane kości u Alonso wynikały z kraksy w GP Australii spowodowanej... awarią hydrauliki.

    "Tylko o czym by wtedy opowiadał dziennikarzom ... robiąc z siebie bohatera, który prowadzi bolid z połamanymi kośćmi"

    Było wręcz odwrotnie, bo Alonso popękane (różnica mieć popękane a połamane, niestety większości takie niuanse umykają, bo po co wysilać szare komórki) kości ukrywał przez prawie rok. Pamiętam doskonale jak uderzył w bandę trzymając do końca ręce na kierownicy i wiele osób się dziwiło, że nic mu się nie stało po takim szarpnięciu... Alonso się nie przyznał do kontuzji, w mediach była cisza - i dobrze - i dopiero teraz, po kontuzji Strolla Fernando o tym opowiedział.

    Podobnie zresztą jak Kimi w 2019 kiedy miał kontuzję nogi - też nie chciał mówić, co się dokładnie stało. Stwierdził tylko, że lepiej już pić alkohol niż uprawiać sporty, bo po alkoholu ma się tylko kaca, a nie kontuzje :) Choć chyba sam już nie pamięta, jak po alkoholu spadał z pokładu jachtu w Monako :))) Choć tego faktycznie mógł nie pamiętać - stary pijus :)

    I akurat Kimi historię różnych kontuzji też ma bogatą, przecież nawet pauzował pod koniec 2013 roku z powodu operacji pleców (oficjalny powód, a jaki był nieoficjalny tez chyba wszyscy wiedzą), a plotki o jego różnych wypadkach i kontuzjach pojawiały się co rusz :)

  • 11. elin
    • 2023-03-11 00:37:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 10. devious

    " Jak zwykle mylisz fakty, co za niespodzianka :) "

    Nie, raczej jestem ciut złośliwa ;-), jeśli chodzi o Alonso, a ponieważ pod tym newsem dyskusja nie jest całkiem na poważnie, to myślę, że akurat tutaj mogę sobie na coś takiego pozwolić ;-).

    Ale widzę, że Ty jak zwykle nie dasz złego słowa na Alonso powiedzieć ( napisać ), co za niespodzianka ;-).


    " Natomiast połamane kości u Alonso wynikały z kraksy w GP Australii spowodowanej... awarią hydrauliki.
    ....
    Było wręcz odwrotnie, bo Alonso popękane (różnica mieć popękane a połamane, niestety większości takie niuanse umykają, bo po co wysilać szare komórki) "

    To w końcu miał POŁAMANE kości - jak najpierw napisałeś, czy POPĘKANE kości - jak napisałaś zaraz potem ?

    Ponieważ faktycznie to jest duża różnica i akurat mi takie niuanse nie umykają, gdyż sama miałam jedno i drugie. Z pękniętą kością w okolicy łokcia ( nie wiedząc o tym ) byłam na kilkudniowym spływie kajakowym ... i mimo bólu dało się funkcjonować, natomiast kiedy kość trzasnęła całkowicie ( złamanie ) praktycznie nie dało się ruszać ręką ... - więc jaką kontuzję miał Alonso, pęknięcie, czy złamanie ?
    Inna sprawa, że tak doświadczony zawodnik, chyba powinien pamiętać, iż w tego typu sytuacjach nie wolno trzymać rąk na kierownicy ...
    A skoro nie przyznał się do kontuzji wtedy ( co zrozumiałe ), to po co wracał do tematu teraz ... Można było trzymać się obecnej sytuacji Strolla i nie wracać do przeszłości, przypominając o sobie - jak to dzielny Alonso jeździł mimo bólu. Zwłaszcza, że nie on pierwszy i nie ostatni, jeśli chodzi o kierowców F1. No, ale Hiszpan przecież zawsze musi w centrum zainteresowania ;-).

    Z Kimim było nieco inaczej, robił co chciał ( nie tylko po alkoholu ) i brał udział w zawodach na które prawdopodobnie nigdy nie miał zgody zespołu - zwłaszcza na początku kariery w McLarenie. Jednak nawet długo po fakcie ucinał temat w rozmowach z dziennikarzami ( co sam przyznałeś ;-) ).
    Jedynie operacja pleców z 2013 była przez niego nagłośniona, ale z zupełnie innego powodu ...

  • 12. elin
    • 2023-03-11 00:47:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *
    ale Hiszpan przecież zawsze musi być w centrum zainteresowania

  • 13. Emer7
    • 2023-03-11 09:52:45
    • *.

    @elin
    "Chyba bym się bała zapytać jakie kobiety w ciąży znasz ... skoro na myśl Tobie przychodzą ucieczki z domu, by minimalizować ryzyko ... ;-DDD"

    Zapewniam, że moja opinia nie jest odosobniona :-))
    W pełni też zgadzam się z użytkownikiem Grzesiek12, że nawet ciąża nie jest tutaj warunkiem obligatoryjnym- nigdy nic nie wiadomo. :D
    Takie są dziewczyny- nie znamy dnia, ani godziny :DDD


    Wybaczcie, że się wtrącę...

    "Nie zauważyłam, żeby Kimi stanowił jakieś szczególne zagrożanie"

    To ciekawe :DDD
    Fanka Kimiego, który jeszcze nie tak dawno np. wjezdzał na prostej w Giovinazziego (Portugalia 2021), czy w Vettela (Austria 2021), twierdzi, ze nie dostrzega zagrożenia ze strony Kimiego dla siebie i innych :DDD

    Mam nadzieję, że występ w Nascar nie zakończy się jak ostatni występ w tej serii- czyli w typowy dla Kimiego sposób :-P :DD
    * Nie musiałem, ale chciałem ;-)

    Chociaż, może faktycznie lepiej zaliczyć ponownie bande, niż narażać się w domu na humory i wahania nastroju kobiety w ciąży :-DDD


    "Inna sprawa, że tak doświadczony zawodnik, chyba powinien pamiętać, iż w tego typu sytuacjach nie wolno trzymać rąk na kierownicy ..."

    Prędkość była relatywnie niewielka na poboczu. W dodatku zwir hamował, a Alonso ustawił bolid bokiem próbując ratować sytuację do końca i zapewne oszczędzić bolid.

    Widzę, że według NIEKTÓRYCH najlepiej jakby juz w srodku zakretu puścił ręce, zasłonił oczy i zaczął piszczeć :DDD No cóż, widać są gusta i guściki ;-)))))

    Muszę dodać :)
    Ciesze się, że użytkownikowi Grzesiek12 udało się tak zacną użytkowniczkę sprowoko.... uaktywnić :D
    Popieram każdą taką inicjatywę :DDD

  • 14. Bejski
    • 2023-03-11 12:56:40
    • *.

    @8 moje celowe zastosowanie błędu językowego było tylko i wyłącznie wyrazem szacunku do owych, byłych kierowców F1. Nie sądzę byś zrozumiał dlaczego tak postąpiłem bo zamiast pomyśleć i przeanalizować wolałes pokazać na swój sposób jak bardzo jesteś wszystko wiedzący i jak bardzo masz potrzebę komuś pokazać ,że się myli w sposób ubliżający... To tylko pokazuje jakim jesteś człowiekiem i jak nisko jesteś w hierarchii. Moje dyskusja się właśnie kończy bo nie będę się kłócił w internecie z kimś dla kogo poniżenie przez internet jest jedynym sposobem na dowartościowanie. Dziękuję dobranoc

  • 15. Bejski
    • 2023-03-11 13:02:58
    • *.

    @8 przepraszam za formę.... Nie czytałem twoich postów i nie zauważyłem, że określasz się mianem kobiety... A teraz możesz sobie już gratulować, bić brawa i mówić do monitora z uśmiechem na twarzy " ale mu dowaliłam"... "Ale jestem fajowa"

  • 16. Vendeur
    • 2023-03-11 18:47:14
    • *.97.111.96.ipv4.supernova.orange.pl

    @9. elin

    Tam gdzie Kimi, tam i elin ;)

    @
    "@ Emer7
    Chyba bym się bała zapytać jakie kobiety w ciąży znasz ... skoro na myśl Tobie przychodzą ucieczki z domu, by minimalizować ryzyko ... ;-DDD"

    Myślę, że chodziło mu o typową kobietę i, aby była emocjonalnie niestablina, wcale nie potrzeba ciąży, uwierz mi... Nie wszystkie są takimi rozsądnymi ostojami spokoju, jak Ty ;).

  • 17. elin
    • 2023-03-11 23:45:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 13. Emer7

    " W pełni też zgadzam się z użytkownikiem Grzesiek12, że nawet ciąża nie jest tutaj warunkiem obligatoryjnym- nigdy nic nie wiadomo. :D
    Takie są dziewczyny- nie znamy dnia, ani godziny :DDD "

    Widocznie tak musi być, aby Wam mężczyznom nie było w życiu zbyt błogo ... i zbyt nudno ;-))).
    Lepiej się ciesz, a nie narzekaj ;-D

    " Fanka Kimiego, który jeszcze nie tak dawno np. wjezdzał na prostej w Giovinazziego (Portugalia 2021), czy w Vettela (Austria 2021), twierdzi, ze nie dostrzega zagrożenia ze strony Kimiego dla siebie i innych :DDD "

    Fanie Alonso, a to Ty jeszcze nie wiesz, że w wyścigach mogą zdarzyć się kraksy ... ;-D
    Tylko o ile są kierowcy o których krążą opinie, iż stanowią zagrożenie na torze dla innych ... tak jakoś nigdy nie słyszałam, aby do tego grona ktoś zaliczał i skarżył się na Kimiego.

    A co jego ostatniego występu w NASCAR, to akurat nie było wina Fina - radzę sprawdzić ;-D

    " Prędkość była relatywnie niewielka na poboczu. W dodatku zwir hamował, a Alonso ustawił bolid bokiem próbując ratować sytuację do końca i zapewne oszczędzić bolid. "

    No tak, przecież Ty ZAWSZE musisz bronić i usprawiedliwiać Alonso ...
    Tylko, że to co napisałeś w żaden sposób Go nie usprawiedliwia, a wręcz odwrotnie pokazuje, iż :
    - albo Alonso źle ocenił sytuację ( uważając, iż można uratować bolid ) i dlatego nie zdjął rąk z kierownicy
    - albo postawił siebie ponad przepisami, które jasno wskazują, jak w danej sytuacji powinien zachować się kierowca i świadomie postanowił się ich nie trzymać

    Jedno i drugie raczej nie świadczą zbyt dobrze o kierowcy z takim doświadczeniem jak Alonso.

    Aaa ... no i jest jeszcze jedna możliwość, że Alonso zwyczajnie nie zna obowiązujących procedur lub ich nie rozumie ... ;-DDD
    * Nie musiałam, ale chciałam ;-)

    " Ciesze się, że użytkownikowi Grzesiek12 udało się tak zacną użytkowniczkę sprowoko.... uaktywnić :D
    Popieram każdą taką inicjatywę :DDD "

    Dziękuję za miłe słowa :-) i oczywiście spróbuję Ciebie równie nie zawieść ... , czyli " wnerwiać " przy każdej możliwej okazji ;-))))


    @ 16. Vendeur

    " Tam gdzie Kimi, tam i elin ;) "

    Jakoś mnie ta tematyka nadal bardzo przyciąga ;-)

    Z tą " rozsądną ostoją spokoju " u mnie też różnie bywa ;-)), ale się staram :-).

  • 18. Emer7
    • 2023-03-12 08:53:10
    • *.

    @elin

    Droga elin :-)

    "A co jego ostatniego występu w NASCAR, to akurat nie było wina Fina - radzę sprawdzić ;-D"

    Ja wiem, ale skoro Ty pozwalasz sobie na uszczypliwości odnośnie wypadku ALO na rowerze, czy w Australi, które nie były jego winą, więc czemu mnie nie wolno tego samego?
    Tym bardziej, że jak sama wyżej przyznałaś, dyskusja nie jest do końca na poważnie ;-)))

    "tak jakoś nigdy nie słyszałam, aby do tego grona ktoś zaliczał i skarżył się na Kimiego."

    Może nie słuchałaś lub NIE CHCIAŁAŚ słyszeć :DDD

    "Tylko, że to co napisałeś w żaden sposób Go nie usprawiedliwia, a wręcz odwrotnie pokazuje, iż :
    - albo Alonso źle ocenił sytuację ( uważając, iż można uratować bolid ) i dlatego nie zdjął rąk z kierownicy
    - albo postawił siebie ponad przepisami, które jasno wskazują, jak w danej sytuacji powinien zachować się kierowca i świadomie postanowił się ich nie trzymać
    Jedno i drugie raczej nie świadczą zbyt dobrze o kierowcy z takim doświadczeniem jak Alonso.
    Aaa ... no i jest jeszcze jedna możliwość, że Alonso zwyczajnie nie zna obowiązujących procedur lub ich nie rozumie ... ;-DDD
    * Nie musiałam, ale chciałam ;-)"


    Pozwól, że za tę troskę o ręce Alonso i przepisy jakoś się Tobie odwdzięczę :-)))
    Czuje się wręcz zobowiązany :DDD

    Wpisz proszę w yt:
    1.Kimi Raikkonen crash Bahrain GP 2021 FP1
    2.Raikkonen crash monza - FP3 2007
    3.F1 2015 Austin GP Kimi Raikkonen Crash
    4.Kimi Raikkonen crash Abu Dhabi GP 2021 FP2
    5.F1 2016 Monaco Raikkonen Crashes

    *Zagadka*
    Co łączy wymienione przykłady?

    ...

    *Odpowiedz proszę wpisać w wykropkowane miejsce :DDD

  • 19. Emer7
    • 2023-03-12 09:48:00
    • *.

    @elin
    Pominąłem najważniejsze :-))

    "Widocznie tak musi być, aby Wam mężczyznom nie było w życiu zbyt błogo ... i zbyt nudno ;-))).
    Lepiej się ciesz, a nie narzekaj ;-D"

    Kobiece podejście, czyli w skrócie "tak musi być, ciesz się" :DDD

  • 20. elin
    • 2023-03-12 23:38:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ Emer7

    Drogi Emer7 :-)

    " Ja wiem, ale skoro Ty pozwalasz sobie na uszczypliwości odnośnie wypadku ALO na rowerze, czy w Australi, które nie były jego winą, więc czemu mnie nie wolno tego samego? "

    Ależ wolno, tylko pamiętaj, że robię dokładnie to samo odnośnie Fernando ;-)
    I tak samo jak Ty postanowiłeś NIGDY nie dostrzegać błędów i wad Alonso, tak ja nie będę tego dostrzegać w przypadku Kimiego ;-DD

    " Pozwól, że za tę troskę o ręce Alonso i przepisy jakoś się Tobie odwdzięczę :-)))
    Czuje się wręcz zobowiązany :DDD "

    Dziękuję, dobrze znowu sobie przypomnieć Kimiego w bolidzie F1 ;-)
    Ale może następnym razem poproszę nie kraksy, a np. walkę na torze w wykonaniu Fina lub kiedy wjeżdża na metę jako pierwszy ;-))
    * zdecydowanie lepiej się będzie oglądało ;-)))

    A odpowiedź na Twoje pytanie ...
    - wymienione przykłady łączą wypadki i głupota obu kierowców, by nie zdejmować rąk z kierownicy do końca
    A różni ...
    - Kimi najwyraźniej potrafił lepiej oceniać sytuację i nie łamać ( czy też doprowadzać do pęknięć - nadal nie wiem jakiej w końcu kontuzji doznał Alonso ...) kości ;-DDD


    " Kobiece podejście, czyli w skrócie "tak musi być, ciesz się" :DDD "

    Raczej - kogo sobie wybrałeś to masz i nie narzekaj na swój własny wybór ;-D

    I tym pozytywnym akcentem, chyba kończymy, ponieważ temat już wyczerpany.
    Do kolejnego spisania ... i Pozdrowionka :-)

  • 21. Emer7
    • 2023-03-13 08:14:52
    • *.

    @elin
    "wymienione przykłady łączą wypadki i głupota obu kierowców, by nie zdejmować rąk z kierownicy do końca"

    A zatem, stosując Twoją argumentację Kimi trzymając ręce do końca:
    -Nie zna przepisów lub stawia się ponad nimi,
    -Jedno i drugie żle o nim świadczy :-)))

    A biorąc pod uwagę doświadczenie Kimiego w tego typu zdarzeniach ;-P, tym bardziej powinien on znać przepisy i się do nich stosować- NIEPRAWDAŻ ??? :DDD

    "najwyraźniej potrafił lepiej oceniać sytuację i nie łamać ( czy też doprowadzać do pęknięć - nadal nie wiem jakiej w końcu kontuzji doznał Alonso ...) kości ;-DDD"

    Może to zwykły fart, a może to wynikać właśnie z doświadczenia Fina :-PP :-)))

    A tak bardziej serio...
    Myślę, że w takich sytuacjach zagrożenia kierowca próbuje instynktownie zapobiec wypadkowi lub ograniczyć jego skutki.

    "Raczej - kogo sobie wybrałeś to masz i nie narzekaj na swój własny wybór ;-D"

    Przecież ja tylko streściłem TWOJĄ wcześniejszą wypowiedz
    Ech, ŁYMYN ;-)))


    "chyba kończymy, ponieważ temat już wyczerpany"
    Teraz tak :-))))

    Do miłego następnego :-)
    Pozdrawiam

  • 22. Emer7
    • 2023-03-13 10:15:16
    • *.

    *Przecież ja tylko streściłem TWOJĄ wcześniejszą wypowiedz, a Ty od razu tak ostro i bezwzględnie stawiasz sprawę :DDD

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo